Hadden ze hiermee niet beter tot 2027 kunnen wachten? Beetje een overkill nu...
Dan zou het overlappen met streamingseizoen 3

Zou het dan inderdaad met de bezuinigingen te maken hebben dat ze er wat vaart achter zetten?
Of het echt te veel wordt moet tegen die tijd nog blijken denk ik. Nu klinkt het sowieso allemaal wat veel wat er nog komt, maar vaak heb je er als het er eenmaal is wel weer zin in. Toen het jubileumseizoen werd aangekondigd waren er vergelijkbare reacties, maar daar kijken we ondanks (dankzij?) het gebrek aan informatie en promotie toch wel weer naar uit volgens mij. Ik vond de seizoenen in Oman en Cambodja zeer vermakelijk, dus voorlopig gaat het maken van de extra seizoenen nog niet ten koste van de kwaliteit naar mijn mening. Wordt vooral afkicken als er vanaf 2027 ineens weer 'maar' één seizoen per jaar is, al zou het ook goed kunnen dat de streaming-editie nog vaker terugkeert. Ik vind het in ieder geval een heel fijn vooruitzicht dat er nog veel WIDM in verschillende vormen komt!

Net als de vorige keer kun je het streamingseizoen natuurlijk ook weer kijken wanneer je zelf wilt, als je het maar gezien hebt voor de Mol in Moltalk verschijnt het jaar erop

En als je ze écht wilt aanmoedigen om het rustiger aan te doen en/of geen zin hebt in extra seizoenen, is niet kijken altijd een optie