Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 208689 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #440 Gepost op: 22-02-2005, 11:48:04 »
dopey! NEE! hoe kun je dat zeggen  :o

op wie ben je nu over dan? (toch niet sander? :P)

Ja ik ben terug naar Sander.  erg he?
Ik heb gisteren 2 en 3 opnieuw gekeken en als je maar op 5 man hoeft te letten kun je toch meer dingen wegstrepen.

Lottie zegt tegen MM dat ie op moet letten in de trein  = onmols
Isabelle zegt dat ze niet wil wisselen naar stokers (terwijl je daar meer invloed hebt dan als collega)
MM wilde zijn eigen tas meenemen, en had niet helemaal goed gehoord dat dat niet mocht. Verder is het niet de beste molpositie als je in het eerste groepje zit.

(ok het lijstje met aantekeningen ligt thuis naast de TV, mooi stom dus, dus Yvon moet ik even over nadenken, maar ze was doorgestreept")
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #441 Gepost op: 22-02-2005, 11:59:12 »
*slaat achterover van verbazing*

(zie ik je weer terug als sander vrijdag is afgevallen?)  8)

hoe kun je nou die ene : lottie verbetert MM - als tegenargument hebben tegen de hele lijst van lottie mollenstreken?

maar... toegegeven ik ben wel voorzichtig aan het rondkijken voordat ik weer een ronkater krijg - dus mijn tweede mol is yvon - maar ja al die keren dat zij mollig in beeld is is het samen met lottie dus...

(woeha ik ben het 'elise is (niet) de mol' topic aan het nalezen ter referentie - dat heb ik indertijd nooit gelezen want ron was natuurlijk de mol  ::trots::

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #442 Gepost op: 22-02-2005, 12:19:11 »
*slaat achterover van verbazing*
*whahahhahahahaha*


(zie ik je weer terug als sander vrijdag is afgevallen?)  8)
Onmogelijk, want als ik het al mis heb, gaat hij er niet uit.. dan wint ie!


hoe kun je nou die ene : lottie verbetert MM - als tegenargument hebben tegen de hele lijst van lottie mollenstreken?

maar... toegegeven ik ben wel voorzichtig aan het rondkijken voordat ik weer een ronkater krijg - dus mijn tweede mol is yvon - maar ja al die keren dat zij mollig in beeld is is het samen met lottie dus...

(woeha ik ben het 'elise is (niet) de mol' topic aan het nalezen ter referentie - dat heb ik indertijd nooit gelezen want ron was natuurlijk de mol  ::trots::


Ja ik weet het, maar weet je wat ik zo raar vind aan Sander:
Dat ie precies weet welke tassen hij mee moet nemen, anders is het zo zielig
en als Jim  bij de Dodge komt vraagt Yvon aan Jim "wat heb jij gedaan?" Sander gooit daarover heen : "wat heb jij gedaan? " (en jij slaat dan op Yvon)
raar heel raar.

Ik heb ook nooit het elise is de mol topic gelezen. Ik heb gewoon de hele Titanic aan Ron gelinkt! Lottie wordt gewoon te verdacht in beeld gebracht "doe ik een keer mijn best"

Ik probeer deze keer eens geen zinkende boten te betrekken, niet te kijken naar vage hints, maar om gewoon black white te kijken naar wie wat verdachts doet. En vooral wie niet...


Maar ja, then again, misschien is Sander wel gewoon mijn zinkend ship  ::tandpastasmiley::
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline dapie667

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #443 Gepost op: 22-02-2005, 14:36:34 »
Dag molmensen,
ik ben nieuw op dit forum, maar hoop al meteen een nutigge bijdrage te kunnen leveren aan de zoektocht. Het gaat om een filmpje waar op de achtergrond een stem te horen is. Ik weet niet of het al ergens staat en ook niet of echt is. In het filmpje zie je Yvon en Lottie, je hoort een stem zeggen 'het is haar'. Dit filmpje is NIET door mij ondekt, maar kwam ik tegen op deze site.
Link naar site:http://people.freenet.de/thestig/widm.htm
Als het lukt, link naar filmpje:http://stig.oisec.net/widm/StiG%20-%20Hint%20Yvon%20of%20Lottie.avi

Offline Reninho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #444 Gepost op: 22-02-2005, 16:01:31 »
omg khoor ut ook!!!

Dit zou zeer shit zijn (aangezien ik mm als mol heb  ;D) maar goed wel een hele goede hint.Komt dit recht van de afl of heeft iemand nog ff iets zitten toevoegen???

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #445 Gepost op: 22-02-2005, 17:12:58 »
Heb neit gekeken, maar als het dat van in de grot is waar Lottie en Yvon zijn, dan heb ik het al gezien en dat komt inderdaad zo écht in het programma en op tv voor.

Offline dapie667

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #446 Gepost op: 22-02-2005, 17:39:26 »
Dan zijn we dr uit volgens mij ;D
het is Lottie of Yvon

Offline Jona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #447 Gepost op: 22-02-2005, 19:46:49 »
He bah! Ik weiger MM los te laten!

Maar ook ik hoor het... Al is het wel een beetje een enge hijg stem....

Offline Mayhem

  • Forumlid
Bloem van Lottie
« Reactie #448 Gepost op: 23-02-2005, 08:30:55 »
Ik zag net aflevering 4 (dus vast al ergens besproken)
Op 36:17 heeft Lottie opeens een bloem in haar hand, waar erg duidelijk op wordt ingezoomd.
Wat is het voor een bloem? Is het een hint? Waar leidt deze toe? En is Lottie dus de Mol?
ff een brainstorm, iemand? zo op de ochtend...  ::zwaai::

Offline Sin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #449 Gepost op: 23-02-2005, 10:42:47 »
Ik zag net aflevering 4 (dus vast al ergens besproken)
Op 36:17 heeft Lottie opeens een bloem in haar hand, waar erg duidelijk op wordt ingezoomd.
Wat is het voor een bloem? Is het een hint? Waar leidt deze toe? En is Lottie dus de Mol?
ff een brainstorm, iemand? zo op de ochtend...  ::zwaai::

Waarom zou Lottie de Mol zijn omdat ze een bloem in haar hand heeft? ??? Dat snap ik niet echt :P
« Laatst bewerkt op: 23-02-2005, 12:04:31 door Sin »

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #450 Gepost op: 23-02-2005, 10:55:09 »
vond de bloem ook erg opvallend in beeld gebracht, ze leek zich op dat moment ook echt helemaal nix van de groep aan te trekken...

wat de betekenis is weet ik echt niet :-\\
wow bob wow

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #451 Gepost op: 23-02-2005, 12:26:49 »
dit hoort hier ook:

zoals ik het heb gezien heeft lottie danig haar best gedaan om de foto van yvon te verstieren, door niet te blijven staan, en heel ver naar achter te gaan staan, dan kun je echt geen lottie en krokodil tegelijk op de foto hebben, want je kan op zo'n klein bootje niet genoeg achteruit om beiden te fotograferen.

Yvon krijgt de schuld "want ze wou toch fotograaf worden" - yvon blijft roepen naar lottie: ga eens dichterbij, logisch want anders krijg je die foto niet voor elkaar. (als yvon de mol zou zijn zou het toch heel makkelijk zijn om dan de foto te maken en achteraf te zeggen dat lottie niet goed stond, dat had iedereen kunnen zien)

Lottie zit ook te mutsen bij de foto die zij later moet maken, door te laat te knippen waardoor de krokodil meerdere malen moet opspringen.

ik vind dat 2 heel duidelijke mol acties van lottie.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #452 Gepost op: 23-02-2005, 14:39:10 »
Dat gedoe op de boot van Lottie vind ik lastig te verklaren, omdat het geen zin had, en ze zichzelf alleen maar verdachter maakte. Maar ik ben eruit. Dit is gewoon een mislukte mollenactie geweest. Lottie probeerde uit alle macht de krokodil niet te laten springen, en ze ging idd veel te ver naar achteren staan. Maar helaas, de groep is ook niet gek, en Gijs duwde haar gewoon naar voren. Missie mislukt. Ook probeerde ze de foto te laten mislukken door te laat te drukken, maar als Yvon de krokodil gewoon nog een (paar) keer laat springen, kan ze niet anders dan uiteindelijk een goede foto maken. Missie weer mislukt.  ::ohno::
Had ze nou maar MM's strategie bedacht, die is veel briljanter en beter, maar ja, mollen zijn ook mensen (of is het toch MM, ik twijfel al vanaf afl 1 tussen Lottie en MM).
Gelukkig is het mollen bij het vliegtuig wel gelukt. Daar kon ze gewoon te warrig doorgeven, al is dat niet duidelijk in beeld geweest.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #453 Gepost op: 23-02-2005, 16:02:39 »
Nog even terugkomend op de zangopdracht van de vorige afleverering, de meeste molfanaten vonden dat je het beste de zangopdracht kon doen om te mollen...
Wat nu erg verdacht is is dat van het zanggroepje alleen Lottie nog over is  ???
Jim, Gijs en Victoria liggen er inmiddels uit!!
to mole or not to mole that's the question

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #454 Gepost op: 23-02-2005, 16:05:27 »
LIDM acties in aflevering 6:

  • isabelle klaagt dat ze van alle kanten werd geduwd en dat het daarom moeilijk was foto te maken, lottie stond naast haar terwijl ze foto maakte
  • lottie wil niet stil blijven staan zodat yvonne een behoorlijke foto kan maken
  • doet moeilijk bij het fotograferen van yvon
  • ziet zogenaamd overal beestjes terwijl ze als eerste is terwijl volgens angela het heftigst is aan het eind van de nacht; is overigens het beste gekleed voor deze opdracht van alle kandi's, sokken over broek getrokken, lange mouwen, capuchon op
  • probeert anderen bang(er) te maken door als ze terugkomt te zeggen van: het viel tegen hoe eng het was - en later bevestigen tegen gijs dat de krokodillen het land opkomen
  • heeft de vraag fout (en verspeelt direct de vrijstelling & verdubbeling); wat eveneens opviel is dat zij voordat angela was uitgesproken al moeilijk ging kijken (wat je me nu gaat vragen ik weet het echt niet)
  • communicatie tussen lottie en sander is niet goed waardoor sander de stunt verkeerd raadt - volgens sander heeft lottie de aanwijzing gegeven dat er een barrelrol zat (ik ga over de kop) dus sander raadt de verkeerde stunt
::zwaai::


Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #455 Gepost op: 23-02-2005, 16:14:40 »
Quuipo, jij bent wel heel fanatiek LIDM.
Ikzelf ben ook wel LIDM hoor.
Maar... niets is wat het lijkt (zie ook mijn onderschrift op dit forum)
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #456 Gepost op: 23-02-2005, 16:39:51 »
Quuipo, jij bent wel heel fanatiek LIDM.

 hoe kom je daar nu bij  ???  ;D

Citaat
Ikzelf ben ook wel LIDM hoor.
Maar... niets is wat het lijkt (zie ook mijn onderschrift op dit forum)

je bedoelt: ik weet alles...maar durf af en toe te liegen  :P (niet net je onderschrift veranderen he - ik weet het wel: niets is wat het lijkt)

voorlopig heb ik van geen enkele kandi echt molacties gezien tijdens de serie, afgezien van verdachte dingen in een aflevering. Lottie is de enige die tot nu toe consequent zit te mollen, dan wel passief, dan wel actief.  Maar als Lottie het uiteindelijk niet blijkt te zijn heeft mijn ronkater gezelschap tenminste  ;D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2005, 16:43:52 door Quuipo »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #457 Gepost op: 23-02-2005, 17:10:39 »
hoe kom je daar nu bij  ???  ;D

Citaat
Ikzelf ben ook wel LIDM hoor.
Maar... niets is wat het lijkt (zie ook mijn onderschrift op dit forum)

je bedoelt: ik weet alles...maar durf af en toe te liegen  :P (niet net je onderschrift veranderen he - ik weet het wel: niets is wat het lijkt)

voorlopig heb ik van geen enkele kandi echt molacties gezien tijdens de serie, afgezien van verdachte dingen in een aflevering. Lottie is de enige die tot nu toe consequent zit te mollen, dan wel passief, dan wel actief.  Maar als Lottie het uiteindelijk niet blijkt te zijn heeft mijn ronkater gezelschap tenminste  ;D

Aiaiaia
We zijn toch weer niet in dezelfde val aan het trappen zeker ?

Ondergetekende is namelijk ook een Ron-kateraar (en Inge-kateraar, VL-serie)
Heel pijnlijk om telkens van in het begin op een niet-Mol-finalist te zitten.

Om de pijn wat te verzachten: Nico, Hugo en George had ik wel correct. Hugo en George erg snel zelfs.
Maar vermits ditmaal ook de gelijke kansen theorie richting Lottie wijst (was ook zo bij George, Hugo en Nico) heb ik er nu toch een goed oog in.
We zullen zien (zei de blinde) ;)
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #458 Gepost op: 23-02-2005, 20:08:13 »
Er van uitgaande dat Lottie en Jim elkaar inderdaad heel goed kennen en ook in het dagelijks leven vrienden zijn.
Hoe waarschijnlijk is het dan dat de makers Jim en Lotte bij elkaar in een serie willen hebben met Lottie als mol ?
Zou niet juist Jim heel goed in staat moeten zijn geweest opvallend gedrag van Lottie te zien. Leidt Lottie Jim, een goede vriend, zo moeiteloos om de tuin en stuurt zij hem even moeiteloos (en genadeloos) naar huis ?  ;D
« Laatst bewerkt op: 23-02-2005, 20:49:01 door Castor_en_Pollux »

Offline Flugel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #459 Gepost op: 23-02-2005, 22:01:16 »
Zou het  'You never catch me' van Lottie tijdens Waltzing Matilda er op kunnen wijzen dat ze de Mol wel/niet is?