Auteur Topic: Kandidaten WIDM 9 bekend!  (gelezen 164527 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #220 Gepost op: 18-11-2008, 22:28:52 »
Novum heeft dit geschreven: 'Het vijfde seizoen van Wie is de Mol is dit jaar opgenomen in Noord-Ierland'

5de!!?  zeg maar gerust 9de!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #221 Gepost op: 18-11-2008, 23:27:32 »
Novum heeft dit geschreven: 'Het vijfde seizoen van Wie is de Mol is dit jaar opgenomen in Noord-Ierland'

5de!!?  zeg maar gerust 9de!

het kan een grote fout zijn, maar waarschijnlijker is dat ze pas tellen vanaf de eerste BN-er serie.
dat zou ik echt belachelijk vinden.  ::niet-ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #222 Gepost op: 19-11-2008, 00:59:34 »
Noord-Ierland is wel vet! ::jaja::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #223 Gepost op: 19-11-2008, 10:42:32 »
Gisteravond was er bij RTL boulevard al een stukje te zien van het nieuwe seizoen.. Weet niet of dit al eerder op het forum is gemeld, maar voor de zekerheid :P

Het is hier terug te zien

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/miMedia/2008/week47/di18.196546.public.RTL_Boulevard_s10_a62.xml

maar dat is de hele uitzending.. je komt er door op entertainment te klikken en dan op wie is de mol.

Kan iig niet wachten op het nieuwe seizoen!!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #224 Gepost op: 19-11-2008, 14:23:29 »
Horen jullie trouwens dat Pieter Jan in het fragment zegt: "Hun zoektocht begint hier, in Noord-Ierland." Wie weet waar ze nog meer heen gaan..

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #225 Gepost op: 19-11-2008, 16:32:56 »
Nee, dat hoor ik niet, want altijd als ik naar RTL Gemist ga, loopt mijn computer vast..

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #226 Gepost op: 19-11-2008, 18:10:50 »
Ik zet hem wel even op YouTube. Scheelt ook, hoef je niet steeds 800 MB te downloaden om die anderhalve minuut te zien.
Vanavond ergens zal hij wel online zijn.
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #227 Gepost op: 19-11-2008, 19:11:30 »
Horen jullie trouwens dat Pieter Jan in het fragment zegt: "Hun zoektocht begint hier, in Noord-Ierland." Wie weet waar ze nog meer heen gaan..

OWjah, je hebt gelijk. Ik hoop echt zo op nog een beetje zuid ierland... Zou echt gaaf zijn als ik kan zeggen van hé daar ben ik ook geweest!!:d
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #228 Gepost op: 19-11-2008, 19:47:35 »
Horen jullie trouwens dat Pieter Jan in het fragment zegt: "Hun zoektocht begint hier, in Noord-Ierland." Wie weet waar ze nog meer heen gaan..

Ik heb het ook gehoord, volgens mij gaan ze nog een land of meer landen aan. Maar het eerste shot met Pieter Jan zag er schitterend uit, zo lelijk is Noord-Ierland niet geloof ik. ;D 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #229 Gepost op: 19-11-2008, 21:16:25 »
Horen jullie trouwens dat Pieter Jan in het fragment zegt: "Hun zoektocht begint hier, in Noord-Ierland." Wie weet waar ze nog meer heen gaan..
Dat heb ik ook luid en duidelijk gehoord.

Ik hoop dat het waar is, want ik bewaar nog altijd goede herinneringen aan mijn (tot nu toe enige) bezoek aan Ierland (Dublin, Dunloghaire en Glendalough). Ben er destijds alleen maar aardige Ieren tegen gekomen, maar zuipen, dat kunnen ze......

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #230 Gepost op: 19-11-2008, 21:18:01 »
maar zuipen, dat kunnen ze......

 ::hypocriet::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #231 Gepost op: 19-11-2008, 21:24:30 »
Ik zet hem wel even op YouTube. Scheelt ook, hoef je niet steeds 800 MB te downloaden om die anderhalve minuut te zien.
Vanavond ergens zal hij wel online zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=CNbVrqSGxZw
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #232 Gepost op: 19-11-2008, 21:30:20 »
::hypocriet::
oh ja, veel katholieke priesters daar hebben een vriendin. Father Eon Murphy met zijn partner Olive hebben ons de leukste plekjes van Dublin laten zien......

Echt een wereld-vondst om met de ploeg hierheen te gaan.


En om ons lekker op het verkeerde been te zetten, met de crypto's van vorige week ::ok:: ::ok::

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #233 Gepost op: 22-11-2008, 19:58:00 »
Ik denk dat die 'Hun zoektocht begint hier' hint niet echt een hint is. Dat zeggen ze toch altijd in de promo enzo? 'Hun zoektocht begint deze keer in ...' ;)

Wat een discussie hier. ::tandpastasmiley:: Ik heb me na een lange tijd toch maar geregistreerd en ik ben ook molfan dus pas maar op. ;D
DOM VEEL RADEN

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #234 Gepost op: 22-11-2008, 22:43:43 »
Ik denk dat die 'Hun zoektocht begint hier' hint niet echt een hint is. Dat zeggen ze toch altijd in de promo enzo? 'Hun zoektocht begint deze keer in ...' ;)

Wat een discussie hier. ::tandpastasmiley:: Ik heb me na een lange tijd toch maar geregistreerd en ik ben ook molfan dus pas maar op. ;D
Je weet dan inmiddels wel, dat achter iedere grasspriet een hint gezien wordt, ook al is die al tig keer weerlegd?

Welkom bij de club...... ::ok:: ::ok::

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #235 Gepost op: 22-11-2008, 22:56:39 »
Tja maar dat zou dan kunnen betekenen dat het de andere keren ook gebeurd had moeten zijn terwijl er volgens mij bijna nooit tot nooit is veranderd van land tijdens de serie. (Wel van plaats natuurlijk) :-\\

Ik hoop op een leuke serie met veel aanwijzingen. ::ok::
DOM VEEL RADEN

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #236 Gepost op: 22-11-2008, 23:06:16 »
Tja maar dat zou dan kunnen betekenen dat het de andere keren ook gebeurd had moeten zijn terwijl er volgens mij bijna nooit tot nooit is veranderd van land tijdens de serie. (Wel van plaats natuurlijk) :-\\

Ik hoop op een leuke serie met veel aanwijzingen. ::ok::
Serie 5 heeft zich in Australië en Indonesië afgespeeld. Bij de andere series zijn ze inderdaad de landsgrenzen niet overgestoken.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #237 Gepost op: 22-11-2008, 23:35:13 »
Een land als Argentinië heeft ook heel veel variatie te bieden. Stad, platteland, zoutvlakte. Noord-Ierland is maar een redelijk klein land, het is zeer wel mogelijk dat ze in de serie ook bijvoorbeeld nog Schotland aandoen. Met een leuke doedelzakopdracht :D Of 'geef het Loch Ness monster een hand'.
The British are not impressed.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #238 Gepost op: 22-11-2008, 23:55:17 »
Jaaaa, een leuke doedelzakopdracht! Ik heb sinds die opdracht niet meer zó gelachen bij WIDM  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: (maar ja, dat kunnen ze ook niet meer zo herhalen natuurlijk)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kandidaten WIDM 9 bekend!
« Reactie #239 Gepost op: 23-11-2008, 11:02:09 »
Jaaaa, een leuke doedelzakopdracht! Ik heb sinds die opdracht niet meer zó gelachen bij WIDM  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: (maar ja, dat kunnen ze ook niet meer zo herhalen natuurlijk)
::rofl:: Jaaaa! Maar dat mogen ze best herhalen hoor! Weten we tenminste gelijk wie de mol is! (Of niet als ze weer allemaal scheef lopen... ::rofl::)
Tell me what your telescope says