Auteur Topic: MolFanDag 2009  (gelezen 317843 keer)

Offline _Nikki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #860 Gepost op: 19-03-2009, 17:53:51 »
Dat is hier ook een bekend verschijnsel idd :P
Krijg opeens krabbels van mensen die ik normaal bijna nooit spreek.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #861 Gepost op: 19-03-2009, 17:57:45 »
Haha, ik vind t ook nogsteeds heel jammer dat ik geen foto met sebas heb :( maarjah.. ik ben ook al heel blij met mijn andere 4 foto's. ik heb een foto met vief en volgens mij hebben veel andere die weer niet :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #862 Gepost op: 19-03-2009, 21:46:35 »
Mmm, ik snap niet dat mensen zoveel moeite hadden met het bemachtigen van alle foto's :P
Natuurlijk heel jammer van al dat gedrang, zonder dat je nog een praatje kon maken enzo.
Maar toch had ik heel snel alle foto's bemachtigd, behalve Jon (natuurlijk) en Rick.

Heb ondertussen ook 2 filmpjes van het vragenvuur:





Van de veiling heb ik ook nog wel heel leuke filmpjes geloof ik xD
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #863 Gepost op: 19-03-2009, 22:07:23 »
Leuke filmpjes !!!!1 :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #864 Gepost op: 19-03-2009, 22:18:30 »
Haha  ::tandpastasmiley::

Hier nog een paar grappige filmpjes, van o.a. Anniek in haar sexy poncho en Hans in zijn sexy oranje broek  ::hypocriet::
Allemaal verzameld in een playlist: http://www.youtube.com/view_play_list?p=A8A4BAE0B74E439D
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline _Nikki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #865 Gepost op: 19-03-2009, 22:36:42 »
Ze zijn leuk! Kruipende Hans kon ik niet zien van achterin de zaal, dus dankje! ::bravo::
Want dat was toch wel een hoogtepunt natuurlijk. ;D

Offline Suzanna

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #866 Gepost op: 19-03-2009, 23:12:49 »
Ja Suzanna helemaal vergeten die wil ik ook nog bedanken,heb ik ook een tijd nog leuk mee gekletst.
Zij vertelde dat ze ook een eigen site had voor Wie is de Mol fans die dan af moeten kicken nadat het seizoen is afgelopen, weet jij de naam nog Bodejos van die site?

Hey, geloof dat Jos al de site gepm'd heeft, maar was gezellig je gesproken te hebben.
Helaas dat de meeste mensen me niet meer kenden, ondanks ik jarenlang enorm actief ben geweest op het .nl-forum, maar nadat ik niet was gekozen tot mollerator tot ieders verbazing heb ik het een beetje voor gezien gehouden met actief posten. En tegelijk was startte ik het WIDM-Afkick-Forum. Helaas was die dus afgelopen jaar opeens uit de lucht verdwenen, omdat het bedrijf waar ik het forum gratis bij had aangemaakt ooit, had besloten dat je er niet in het nederlands op mocht schrijven, heel krom. Maar goed, weg 200/300 leden en ik kon ze niet meer bereiken.  :-\\  Daardoor was het heel lastig het forum dit jaar weer opnieuw op te bouwen en actief te maken.

Maar ik vond de fandag echt super, leuk om alle gezichten van de foto's in het echt te zien rondlopen en aan te spreken.
Voor meer hint, gezelligheid en afkick-verschijnselen: kijk eens op het WIDM-afkick-forum!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #867 Gepost op: 20-03-2009, 13:47:15 »
Mmm, ik snap niet dat mensen zoveel moeite hadden met het bemachtigen van alle foto's :P
Natuurlijk heel jammer van al dat gedrang, zonder dat je nog een praatje kon maken enzo.
Maar toch had ik heel snel alle foto's bemachtigd, behalve Jon (natuurlijk) en Rick.



Jij bent ongeveer net zo klein als Froukje, jij kroop overal tussen- en onderdoor, dus dat was makkelijk.


Groot gelijk hoor, zou ik ook gedaan hebben.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #868 Gepost op: 20-03-2009, 13:51:53 »
@crew: Gaat de online veiling van Froukje's molboekje door? ::vergroot::

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #869 Gepost op: 20-03-2009, 16:00:22 »
Jij bent ongeveer net zo klein als Froukje, jij kroop overal tussen- en onderdoor, dus dat was makkelijk.


Groot gelijk hoor, zou ik ook gedaan hebben.

 ::rofl:: Zit iets in, maar ik ben niet bewust overal tussendoor gekropen ofzo hoor!  ::rofl::
Gun iedereen z'n momentje met de kandidaten =]
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #870 Gepost op: 20-03-2009, 16:38:42 »
Vief is nu op TMF bij 'Kijk dit nou', dit kijk ik normaal nooit maar nu wel omdat ik hoorde dat Vief erin zou zitten.
En je kan smsen en zij kan er dan op reageren...

En ik kwam erdoor!!

Ik smste: Hi Vief was gezellig zondag en bedankt voor de foto! gr Martin mol fan

En die kwam echt 10 seconden in beeld :)

En Vief reageerde er ook nog op!! :D

Ze stuurde: 'hi geen dank, was een leuke middag, sta ik er goed op?'

 ::tandpastasmiley:: ::hug::
Molloot sinds seizoen 4

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #871 Gepost op: 20-03-2009, 16:51:23 »
@crew: Gaat de online veiling van Froukje's molboekje door? ::vergroot::

 ::jaja:: we zijn even aan het kijken hoe of wat... nog even geduld dus  ;)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #872 Gepost op: 20-03-2009, 16:57:51 »

 ::jaja:: we zijn even aan het kijken hoe of wat... nog even geduld dus  ;)

Oelala!  :D
Is dat het enige molitem die geveild gaat worden?  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #873 Gepost op: 20-03-2009, 17:02:22 »
Daar halen ze toch wel genoeg geld mee op ::)
Met m'n €50 euro kan ik daar nooit aan tippen  :P

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #874 Gepost op: 20-03-2009, 17:07:09 »
Misschien een idee om de opbrengst aan Froukje zelf te schenken aangezien ze nu haar baan kwijt is? ;D
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #875 Gepost op: 20-03-2009, 17:16:00 »

 ::jaja:: we zijn even aan het kijken hoe of wat... nog even geduld dus  ;)

Leuk, ik ga alvast eens nadenken over een bod. Wel zou ik graag eerst weten hoeveel of weinig er eigenlijk in staat. Froukje heeft het boekje natuurlijk maar enkele dagen gehad; pas nadat ze het eerste kwijt was, en niet veel later moest ze al naar huis. Maar goed, ik wacht geduldig af op verdere info. :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #876 Gepost op: 20-03-2009, 17:18:23 »
Wordt het boekje van jon ook geveild?
Froukje zei toch zoiets? oid
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #877 Gepost op: 20-03-2009, 17:26:54 »
Leuk, ik ga alvast eens nadenken over een bod. Wel zou ik graag eerst weten hoeveel of weinig er eigenlijk in staat. Froukje heeft het boekje natuurlijk maar enkele dagen gehad; pas nadat ze het eerste kwijt was, en niet veel later moest ze al naar huis. Maar goed, ik wacht geduldig af op verdere info. :)

Als we Sebastiaan (?) mogen geloven stond er haast niets in :D

Maar ze heeft dus nadat ze haar eerste is kwijtgeraakt een nieuwe gekregen? Wist ik niet eens.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #878 Gepost op: 20-03-2009, 17:41:28 »
Wordt het boekje van jon ook geveild?
Froukje zei toch zoiets? oid

Volgens mij zit het zo: Froukje was haar boekje kwijt omdat Sebastiaan het gepikt had en in Hans' tas had gestopt. Hans nam het mee naar huis. Dit was het roze boekje dat Froukje op de fandag terugkreeg van Hans. Froukje kreeg van Jon een nieuw boekje: zwart en kleiner, ik geloof van Moleskine. Dit boekje zou geveild worden, maar dat ging niet door omdat het onder het podium belandde. (Daarnaast zou Froukje kijken of het roze boekje misschien ook geveild kon worden, maar dat is dus niet het boekje waar het hier om gaat.)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2009
« Reactie #879 Gepost op: 20-03-2009, 17:48:47 »
Volgens mij zit het zo: Froukje was haar boekje kwijt omdat Sebastiaan het gepikt had en in Hans' tas had gestopt. Hans nam het mee naar huis. Dit was het roze boekje dat Froukje op de fandag terugkreeg van Hans. Froukje kreeg van Jon een nieuw boekje: zwart en kleiner, ik geloof van Moleskine. Dit boekje zou geveild worden, maar dat ging niet door omdat het onder het podium belandde. (Daarnaast zou Froukje kijken of het roze boekje misschien ook geveild kon worden, maar dat is dus niet het boekje waar het hier om gaat.)

Okee dus worden er nou 1 of 2 boekjes geveild?  :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !