Auteur Topic: Die dag op de helpdesk  (gelezen 379634 keer)

Offline Paterke Karel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zalig hij die het water aan de onderkant bijt.
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #520 Gepost op: 7-02-2003, 15:32:21 »
Oh dierbaren,
het valt mij op in mijn eenzam bestaan dat de mol hetzelfde leven als ik beschoren is.
Hij die komt,is en blijft weet enkel deoplossing hiervoor.Kijk en beluister zijn klaagzang en zie de hemelpoorten opengaan.
De mol is een zelfVERZEKERD dier met slecht zicht.
Vervolg verzekerd.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #521 Gepost op: 7-02-2003, 15:57:04 »
wow zo paterke karel gelooft in mr assubel. En de tierce wordt nog maar eens versterkt, toch vreemd dat er in het begin nog mensen dachten aan de augustiner monnik en de mevrouw die haar boot goed bestuurt. Waar zijn zij gebleven, is de grijze pij drager dan toch een omnivoor.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline RiVaC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #522 Gepost op: 7-02-2003, 16:25:04 »
A sort of homecoming
Het heeft een hele tijd geduurd maar dwaalsporen, misleidingen, ja zelfs duivelse verlokkingen hebben dan toch niet kunnen verhinderen om mijn allerdierbaarste zusters en broeders terug te vinden. Meer dan ooit alive and kicking.
Vroeger was ik gekend onder de naam Morse, maar gezien het feit dat onderwijl zowel het personage als de acteur het tijdelijke voor het eeuwige hebben gewisseld leek mij dit niet langer gepast. Bovendien heb ik moeten vaststellen dat reeds een ander zich met deze roepnaam heeft aangemeld. Vandaar mijn aanmelding onder een meer wereldser naam.
Groot is mijn verbazing dat jullie ondertussen een heuse kloosterorde zijn geworden. Hoe is het toch zover kunnen komen ? En, belangrijker nog : zullen jullie het noviciaat van een atheïst aanvaarden ? Ik bevroed dat jullie, breedvoerig denkende geesten, hier geen al te groot bezwaar zullen tegen maken.
Ik stel zelfs voor om vanaf heden door het leven te gaan als frère Soleil.

Onderwijl ook problematische ervaringen met de zachte en harde waren van onze geachte broeder Willy Glazemaekers, waardoor ik momenteel slechts op de meest ongeregelde tijden mij vrijelijk op het wereld wijde water te begeven. In afwachting tot wij een Aanvaarbare Demonische Snelheids Limiet halen zal ik mij genoodzaakt zien om slechts zeer sporadisch een bijdrage te leveren.
Waar WG’s waren mij niet in de steek laten is bij het raadplegen van magister mathematicus : zijn woorden zijn maar al te duidelijk en nopen mij om –voorlopig- tante nonneke’s stelling bij te treden. Mijn meer emotionele kant laat mij echter tot aan de Vespers volgende mantra mompelen : mafomo, mafomo, mafomo…








Ik heb het Licht gezien.

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #523 Gepost op: 7-02-2003, 17:30:29 »
Terwijl broeder D. de Vespers zong in de vlindertuin, gelastte Knudde zichzelf met een speurtocht langsheen gifgroene paadjes welke hem leidden naar enkele restanten uit de eerste kruistocht waarin hemelsblauw en kameleonrood elkaar voor de voeten liepen tot ze er purper bij zagen.
Sint-Nicolaas was toen helaas al op weg naar de Sint-Juttemis om haar boetedoening via orakelende gezangen te aanhoren. De purperen alliantie echter liet zich graag verleiden door de magische tonen van Die Zauberflöte waarbij de oudste onder hen in een vlaag van zinsverbijstering gekroond werd tot koningin van de nacht terwijl Sarastro drie bezwerende vingers opsteekt. Het beeld is mooi, de tonen ondertussen onherroepelijk verstorven in de kakofonie der allesoverschreeuwende marktplaats, maar de koningin staat nog steeds trots op het schaakbord en geeft aan de tierce een geheel nieuwe dimensie. Geen remise. Schaak of mat. 't Zal Amadeus Bomaworst wezen. Ons daarentegen...


Knudde slentert een beetje beduusd over de kloosterbinnenplaats en kijkt niet-begrijpend naar de toverfluit die onaangeroerd in een hoekje ligt te verkommeren. Nochtans werden alle middelen aangewend om P*r*c terug op zijn sokkel te plaatsen doch zijn minstens muzikale evenknie viel in dovemansoren. Blijkbaar heeft het euvel niet enkel zuster Portasia getroffen...
Het visioen was over Knudde neergedaald met een zelfde proportionele dimensie als welke het frère Jacques het goud aan de kust had doen zien schitteren en , alhoewel beseffende dat het waarschijnlijk wel weer parels voor de zwijnen gingen worden, wou ik jullie toch in deze subtiele gedachtengang een kleine rondleiding geven, al was het maar vanwege de fijnzinnigheid der apotheose.

Tijdens de eerste kruistocht namelijk, toen hemelsblauw en kameleonrood als volleerde beeldenstormers door de smalle steegjes van het Brugge van het Zuiden zoefden, werden zij hierbij magistraal, als een wolf door de gang geleid op de orkestrale klanken van “Die Zauberflöte”. Niks speciaals op het eerste gezicht, zelfs geen liefde, maar toch minder herkenbaar dan pakweg “Goeiemorgen, morgen, Anne, tot vanmiddag under the Bridge...”
De subtiliteit schuilt hem hier in dat wanneer onze dierendokter zich ook eens aan een spurtje waagt, dit geschiedt op de tonen van de aria van de “Koningin van de Nacht”...

En omdat Knudde na diverse wandelingen langs de marktstalletjes der plebejers al meerdere malen gefluister opgevangen heeft waarbij juffrouw I gelinkt werd aan het ook hier magische cijfer drie, en in de wetenschap dat waar rook vuur, en waar een wind is, ook een weg, deze korte bijdrage over het belang van het getal 3 in Die Zauberflöte. Ik citeer:

"Het mysterieuze getal drie.
Het getal drie als symbool van de zich openbarende goddelijkheid speelt een belangrijke rol in de rituelen van de vrijmetselarij en in de sprookjeswereld. De ouverture begint met drie krachtige akkoorden en het allegro-thema bestaat uit driemaal twee repeterende noten. Het "driemalige akkoord' weerklinkt nadat Sarastro de drie goede eigenschappen van Tamino (deugdzaamheid, zwijgzaamheid en liefdadigheid) heeft geprezen. Er is sprake van drie vrouwen, drie knapen en drie magische instrumenten (fluit, klokkenspel en panfluit). Tamino treft drie tempels aan bij de ingang van Sarastro's rijk en hij probeert drie keer naar binnen te gaan. En niet in de laatste plaats: Tamino wordt drie keer op de proef gesteld."


Daarenboven dansen er op de notenbalk van de ouverture van die Zauberflöte drie mollen...

Ik weet: een immens vergezochte maar toch fijnbesnaarde hersenkronkel waarbij zelfs zonder de getallensymboliek van die Zauberflöte, "Koningin van de Nacht"  een prachtige titel zou zijn voor een vrouw die de mol speelt...










De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #524 Gepost op: 7-02-2003, 18:39:01 »
DRIEwerf hulde, alleen wil ik er niet in geloven dat dit de Mol zou zijn, verder was ik al enige tijd op de hoogte van het genootschap rondom de drie.

Komt tijd komt raad, zei mijn opa zaliger toen de klok stopte met tikken.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #525 Gepost op: 7-02-2003, 18:51:00 »
GodHereJezus... Tante Nonneke slaat de handen voor de mond uit pure admiratie voor de rechts en averechts gebreinde spinsels van Broeder Knudde en Frère Jacques.
Die Zauberflöte, de Koningin van de Nacht,Tamino en Sarastro... Als je die allemaal kan samenbrengen met een Mollige notenbalk en een onzijdig klokkenspel in één enkel verhaal, dat dan ook nog heel geloofwaardig oogt, dan heb je heel wat in je Vierde Rots Van De Zon.

Zelfs een gelijktijdige Verschijning van Bernadette Soubirous, Soeur Sourire, De Maeght Maria en Eddy Wally had geen groter schokeffect kunnen creëren bij Tante Nonneke dan deze ietwat meer wereldse bespiegeling van de muzikale vergenoegingen der zandhengelaars die hier ten berde werd gebracht door Broeder Knudde.

En wat als het nu nog eens waar zou zijn?
Tante Nonneke sluipt stilletjes weg richting de alkoof van Zuster Heksemia.
Toch nog maar eens Het Voorspellingenboek raadplegen. Eens kijken of Prinses Pamina, Papageno de losbol en de boosaardige Monostatos hetzelfde idee hebben als Broeder Knudde...







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #526 Gepost op: 7-02-2003, 20:40:10 »
Tante Nonneke sluipt stilletjes weg richting de alkoof van Zuster Heksemia.
Toch nog maar eens Het Voorspellingenboek raadplegen. Eens kijken of Prinses Pamina, Papageno de losbol en de boosaardige Monostatos hetzelfde idee hebben als Broeder Knudde...

Hmm, dan toch het Voorspellingsboek gebruiken? Pas op, er staan listige dingen in. Laat u er niet door vangen, tenzij je laatst ergens nog een verzekering afgesloten hebt.

Tante Nonneke is zeer tevreden over Broeder Knudde. Hij heeft degelijk maatwerk afgeleverd bij de inauguratie van Zuster Viventia.Als beloning mag hij een busseltje augurken gaan plukken in de moestuin van Broeder Zichzelf en Zuster Gardena.
De spitse opmerkingsgave heeft Zuster Viventia ongetwijfeld al met de Olvarit opgelepeld gekregen, de speelse humor al evenzeer,net als haar radde tong, om van de werklust nog niet te spreken.
Enkel de muzikale opvoeding had beter gekund, vind Tante Nonneke. Want toevallig zag Tante Nonneke vandaag aan haar Lincker Steven ene jonge Adonis, luisterend naar de roepnaam Jasper een muzikaal werkstukje ten tonele voeren dat verdacht goed leek op het gekwetter en gekweel van Zuster Viventia tijdens het schrobben van de keldertrap.
Tante Nonneke vreest dat Zuster Viventia wel eens het slechte voorbeeld van Zuster Fantasia zou kunnen volgen en de road zou kunnen hitten met die gekrulde massahysterieproducer ( Excuseer, Zuster Lalupa, ik begrijp dat U zich aangesproken zou kunnen voelen, maar voor ene keer slaat die term op iemand anders...)
En dat zou heel spijtig zijn, want ze was de enige tot nu die de 2 geheimen van de SIM kaart ontrafelde...


Tante Nonneke, u slaat mij met verbazing. Niet dat het pijn doet ofzo, maar echt verbazing alom. Mijn opvoeding door de jaren heen is verdorie door u gekend. Alleen kan ik u ook nog meegeven dat de muzikale opvoeding beter is dan u dacht/denkt. Itt de meeste van mijn tijdsgenoten ken ik heel veel liedjesteksten uit mijn hoofd(je) uit de jaren die ver voor mijn jaren kwamen. De deuntjes uit de jaren stillekes zing ik dan ook altijd mee en in de meeste gevallen kan ik de naam van de uitvoerder en/of de titel zeggen. Dan is het mijn beurt om de mensen rond mij met verbazing te slaan, of ja, met teleurstelling omdat ik het weeral ken en weeral ga meezingen.
U kan het me echter niet kwalijk nemen dat aan mijn Lincker ene Adonis een cover kweelt, David Bowie is niet echt meer wat men noemt het schoonheidsideaal en ik vond het best wel schoon gezongen. Nochtans heb ik het niet zo op covers begrepen. Zo krijg je dan als kloosterzuster een hartaanval wanneer je te horen krijgt dat ene blonde deerne uw favoriet nummer aan het verkrachten is op de radio. Très désenchantée... Zeker wanneer je eigenlijk zelf al plannen had om het ooit eens te verkrachten.
Enfin, plannen de vuilbak in en ik terug naar mijn trappen. Uit de diepte zing ik mij de hoogte in , tot aan de sterren en terug. Immers: Sterren komen, sterren gaan, alleen de M.ol blijft bestaan.
Kvraag me af wanneer uw beltegoed zal opzijn Tante Nonneke.








banaan begint met een b, soms met een s

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #527 Gepost op: 7-02-2003, 21:14:45 »
Papageno vangt eigenlijk liever vogeltjes dan het avontuur te zoeken, maar goed, Pamina kan er enkel wel bij varen. En al dan niet gezeten op de brug van Avignon was dit zeker geen fluitje van een cent. Het uitzicht daarentegen: adembenemend. Een ingetogen moment in de Oasis Kaotica.

Maar goed, back to real life nu, met een verfrissende duik in de duister kiemende catacomben.
DjH: nog geen spoor van admiratie voor Nocturama wegens de uitval van wilde haren? De zwarte grot klinkt nochtans verdienstelijk:

The deranged midnight stalker says it
Garcia Lorca says it
The hit man, Walt Whitman
And the haliototic talker says
Babe, I’m on fire

Hallelujah...









« Laatst bewerkt op: 7-02-2003, 21:15:40 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #528 Gepost op: 7-02-2003, 22:00:40 »
DRIEwerf hulde, alleen wil ik er niet in geloven dat dit de Mol zou zijn, verder was ik al enige tijd op de hoogte van het genootschap rondom de drie.

De drie klopt en ik ga het daarbij laten. Disbelieving is ook een term die in menigeen alternatief klooster wordt gebruikt. Een nummertje van Tripple I: Let us believe kan de vlindertjes op een dwaalspoor brengen.









Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #529 Gepost op: 7-02-2003, 22:52:40 »
Tijdens het beluisteren van The Insider is er iets gedaagd. Het blijft naturlijk S van Silencer maar wie valt er af zondag? Tante Nonneke, ge moet eens een kijkje nemen aan de oosterkant van het klooster. Gespuis heeft onze muur gebruikt om er grafiti op te spuien. Het begon met de letters WP zoals we allen al weten en de omgekeerde bedoeling ook van kennen. Maar nu staan er echt onzedige tekens bij. De Mol naakt, de mol in trio verband, de mol zich bezondigend aan het zesde verbod etc. Roep je een conclaafje bijeen of laten we de schilders komen?  







« Laatst bewerkt op: 7-02-2003, 22:55:27 door DJHouss »

Offline bas premium

  • Forumlid
  • * dierenarts Boere: kleine huisdierenpraktijk *
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #530 Gepost op: 7-02-2003, 23:13:50 »
Voor de lichtgelovigen halen we graag een Godsbewijs uit onze schuif. De jeugdfoto van Inge en de "wolkenfoto" niet gelijkend genoeg? En wat als we Inge een klein beetje "opblazen"? (Even geduld bij het laden van deze animatie).



Uiteraard ook te zien op de site-van-je-weet-wel.







Wie draagt beter zorg voor de mol, dan een gediplomeerde dierenarts?

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #531 Gepost op: 8-02-2003, 01:20:50 »
Tante Nonneke heeft het advies gevolgd van onze Amazone en wou de muren van ons klooster eens gaan inspecteren. Maar wat bleek ? Tijdens de Grote Winterschoonmaak heeft Zuster Videotheca zo ijverig aan het opnemen en spoelen geweest dat ze heel Venetië heeft weggespoeld en en passant ook de beklommen palen,celstraffen en wandelende raadsels heeft vervangen door een muzikale tranentrekker van formaat van commerciële afkomst.
Tot zover dus Zuster Videotheca en de WP.Maar Tante Nonneke gelooft onze Amazone uiteraard op haar woord. Want het woord van een lid van de Promoliaten is heilig voor Tante Nonneke. Zelfs als het lid zelf iets minder heilig is dan zijn of haar woorden...
Dus als Tante Nonneke er zou in slagen om die graffitispuiters van Zuster Amazone, zonder de hulp van Zuster Videotheca, op heterdaad te betrappen giet ze ter plekke een volle emmer ijskoude Consilium Abiundum over hun graat.En dat zullen ze geweten hebben...
En ja, beste Zuster Amazone, een conclaafje dringt zich inderdaad stilaan op.
Maar Tante Nonneke verkeerde in de waan dat Zuster Amazone al reeds daartoe was uitgenodigd door de langs rechts tijdelijk geëxiteerde.
je kan ons vinden in de Tuin van De Bloeiende Boom, op de eerstkomende dag van het nachtelijk hemellichaam op het uur van de Venetiaanse introductiedag. Maar ik stuur Zuster Factoria desbetreffend nog wel eens langs.







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #532 Gepost op: 8-02-2003, 01:44:41 »
Ach, gelachen en getwijfeld<<;
<morgen meer<<<<<<<<<<<<<<<<<<<;
<<<<<als dees broeder nuchter is>.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #533 Gepost op: 8-02-2003, 08:19:52 »
Eén plus acht is negen maal tien is negenhonderd.  

Vrouwen die wiskunde bedrijven noemt men dan ook niet voor niets filosofen!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #534 Gepost op: 8-02-2003, 08:22:52 »
Voor de lichtgelovigen halen we graag een Godsbewijs uit onze schuif. De jeugdfoto van Inge en de "wolkenfoto" niet gelijkend genoeg? En wat als we Inge een klein beetje "opblazen"?

LS,

Ik weet dat jullie diepgelovige zielen de taal die nu gaat volgen niet durven uitkramen omdat dit een vorm van Godslaster is.

Als beroepsheidene voel ik echter wel de noodzaak opkomen om Bas te feliciteren met deze geweldige morphing-actie.
Trouwens het opblazen van vrouwen heb ik ooit op tv gezien toen ons aller Wendy eens ziek was. Rare gewoonte van de mensheid.

Maar wat vinden jullie heilig-boek-lezers van het feit dat iemand zomaar uit de wolken, ook wel eens in adem genoemd met het woord "hemel", komt opdagen ?
De wedergeboorte, verrijzenis of een hemels teken ?

ps: Gelieve mij voor deze vraag dit jaar voor één keer niet op de brandstapel te gooien, noch naar Noord-Ierland te sturen aub.

Amen.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Fernand Tempesta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Failure is no more fatal than success is permanent
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #535 Gepost op: 8-02-2003, 09:24:16 »
dat gezicht uit de hemel kunnen er zoveel zijn waarde broeder. Dat ze daarvoor een foto gebruikt hebben staat vast maar door de geringe herkenbaarheid zullen we van elke kandi wel een engelengezicht vinden die in de wolken opgaat. De zandhengelaars lachen zich waarschijnlijk een breuk.







Leer van de fouten van anderen. Je hebt niet genoeg tijd om ze allemaal zelf te maken.

Offline Frêre Soi-même

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #536 Gepost op: 8-02-2003, 09:35:00 »
Beste Broeder Première-Crû,
Tot mijn grote spijt moet ik als econoom zelfs in deze harde tijden toch streng zijn. Het aanbrengen van de gifgroene lichtreclame, die onophoudelijk nog erger knippert dan de fluobeelden op de zevende dag, is helaas, volgens Artikel 22.6.78 van de economische bijbel van dit klooster niet toegelaten zonder vergunning en dan nog enkel na het betalen van de nodige taksen. Bovendien loopt er een onderzoek bij de JEP, maar dit geheel terzijde natuurlijk. Nu is er wel een methode om deze taks te omzeilen. Neem gewoon elke dag een andere, willekeurige, foto van een plebejer of zelfs van een arme pelgrim die hier op een dag voorbijkomt, bedwelmd door het geflikkerflooi. Gooi deze in uw opblaasbare trukendoos. Vervang groen af en toe door rood of blauw. De knalrode slingers mogen nu en dan ook stippellijnen worden. Dan, en slechts dan, mijn beste Broeder, kunnen deze lichtfratsen u financieel en metronomieel vergeven worden. Vergeet uw beeldcreaturen natuurlijk niet te plaatsen op de site van... Hij zal u dankbaar zijn. 'Altijd prijs' heet dat geloof ik.
Diensmededeling voor Broeder Kheppu: Mag ik u vragen om het opblazen van vrouwen hier eerder af te raden in plaats van aan te moedigen? De factuur voor het opruimen van de rommel door onze daarvoor uitstekend opgeleide Zusters zou wel eens door Zuster Factoria in uw heidense brievenbus gedropt kunnen worden.  
Streng maar rechtvaardig. BZZ








Hoe meer je weet, hoe meer er is dat je nog niet weet.

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #537 Gepost op: 8-02-2003, 09:55:13 »

Maar wat vinden jullie heilig-boek-lezers van het feit dat iemand zomaar uit de wolken, ook wel eens in adem genoemd met het woord "hemel", komt opdagen ?
De wedergeboorte, verrijzenis of een hemels teken ?


't Zou natuurlijk schoon zijn é, dat de grote stichtster van ons convent geassocieerd zou kunnen worden met zo'n bijbelse inventie. Dat ze moge opgenomen worden in de ver-heer-lijking der meester brouwers.

Doch sjacheraars en bedriegers, zelfs de bijbel staat er vol van, met uitzondering van de look-a-like-opblaaspoppen die uit een andere wereld stammen, maar die hun nut al diverse malen bewezen hebben. Want herinnert U zich nog de schone van Avignon, wiens allesversmachtende glimlach zelfs het spiegelbeeld van de oude krijger deed vervagen? Daar waren zelfs geen sardienen in tomatensaus tegen opgewassen, laat staan naar sp(r)ot hengelende Novadi.

Maar 't zou mooi zijn idd, net als de fluwelen klanken van de toverfluit. Laat ons nog even wegdromen in het aanschijn van de hoppige heer...








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #538 Gepost op: 8-02-2003, 11:15:46 »
Voor de lichtgelovigen halen we graag een Godsbewijs uit onze schuif. De jeugdfoto van Inge en de "wolkenfoto" niet gelijkend genoeg? En wat als we Inge een klein beetje "opblazen"?

Het spijt me maar mij krjg je niet overtuigd. Zelfs al draagt I. de grijze pij, naar mijn mening kan je daar vele foto's opplakken. Of wat dacht u van het ingenieuze idee van WV om foto's van iedereen op de hemel van hun site te plaatsen? * zoals al eerder gezegd * Die mogelijkheid al uitgespit?

Vrouwen die wiskunde bedrijven noemt men dan ook niet voor niets filosofen!

Tof, dan kan ik mezelf nu de onderscheiding van filosoof toekennen.

Enfin, veel gegis, veel geSIS maar ondertussen gaat onze M.ol wel door en kegelt zijn volgende slachtoffer er morgen alweer uit. Ik vrees dat de Oostkamp-lover zijn biezen zal mogen pakken.

Nog één ding: Wil degene die de muur van het klooster beklad heeft met graffiti zich melden bij Zuster Portasia? Zuster Videotheca mag dan al de grootste vuiligheden weggewerkt hebben tijdens de Grote Winterschoonmaak, ik heb geen zin om de muren te schrobben voor het geval dat Zuster Videotheca uitvalt...









banaan begint met een b, soms met een s

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #539 Gepost op: 8-02-2003, 13:36:54 »
Xandragon zal dra het conglomeraat van (voorlopig) twee leden van de Orde aan de oren van de medeBroeders en - Zusters hangen. De tegel zal met pixels aan de digtale kapelmuur van eenieder geverfd worden in een Flavia-sausje van weleer en met een glimlachtoverende no-sense overtuiging belast worden...

Over de gestelde zaken voordien gepost door mijn medepromoliaten heb ik een sluitende theorie. De M.ol zit hier mee achter maar zal niet verSaken om de Boel op Stelten te zetten.







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.