Auteur Topic: Die dag op de helpdesk  (gelezen 378573 keer)

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #380 Gepost op: 2-02-2003, 14:44:45 »
Het is Broeder Xandragon gelukt om de code van het Huis van Wantrouwen te doorbreken. Hetgene Zuster Lalupa zo stellig wist te verkondigen, kan de techneut van de Orde tegenspreken. Rond alles is een omweg, zelfs rond het vinden van de vuige talpa onder de plebejers. Laat de klokken luiden en de roemers aanrukken. Ik ga me nu bezinnen over de pulsen van de droge tisten. Waarschijnlijk valt er niet veel van te maken buiten enige subliminale berichten maar het zou een goede speurder niet betamen om deze aangereikte beelden links te laten liggen. Lang leve de Via Grappia.







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #381 Gepost op: 2-02-2003, 14:45:18 »
de enige plek waar ik boeken daadwerkelijk hoor fluisteren is op de schijfwerled die gecreerd is in het brein van de heer Terry Pratchett.

In die wereld wordt de wereld gedragen door 4 olifanten. onze wereld wordt momenteel gedragen door een aantal plebejers. Onder de olifanten in de schijfwereld kruipt de Oer schildpad Al'Tuin rond in de kosmos.

In onze wereld kruipt de grijze pij drager rond onder de plebejers, zijn wij op zoek naar iemand die onder ligt, onder wat onder wie of gewoon onder de Sloef.

weer een denkpiste dat we op zoek zijn naar een goedaardige sul, ik ga voor W







« Laatst bewerkt op: 2-02-2003, 14:53:12 door mollemans »
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #382 Gepost op: 2-02-2003, 14:47:28 »
Xandragon raadt Mollemans nu toch sterk aan zijn berichten eens te lezen alvorens op de Zend knop te drukken. Als uithangbord van de Orde zijn toch enige kwalificaties vereist...







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #383 Gepost op: 2-02-2003, 14:58:26 »
zoals het spellen van wereld en onder  ;D

Toch ben ik blij dat Mollemans de boeken niet hoort S.issen, voorlopig alleen wat W.auwelen...

Maakt er nog iemand soep? Ik hoor liever dat het smaakt, hoe ongelooflijk dat ook lijkt







banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #384 Gepost op: 2-02-2003, 15:00:56 »
Mollemans zegt dat Xandragon gelijk heeft, alleen niet over het uithangbord. en ook de kwaliteitsnormen zijn niet vastgelegd in een keuringslog van waren.

Maar verder idd groot gelijk, alleen is het voor een dyslextische bibliothecaris af en toe onmogelijk feilloos te Spellen en daarbij noopt het tempo waarin de posts elkaar opvolgen hem vaak tot vingers die met elkaar strijden om het eerst bij een toets te geraken. Ik heb morgen een afspraak gemaakt bij de chiropractor van dienst om mijn vingers uit de knoop te laten halen.

En verder mea maxima culpa, en zij zonder zonde werpen de eerste steen.









we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #385 Gepost op: 2-02-2003, 18:47:42 »
Proficiat aan de bibliothecaris van dienst: deze orde beschikt waarlijk over onuitputtelijke bronnen. Bij het nuttigen van wat oude erwtensoep, een tiental dagen geleden ingevroren door Zuster Frigideria, heb ik deze namiddag mijn bakelieten plaatjes opzijgeschoven en mij verdiept in enkele perkamenten van vorige eeuw. Daar staan enkele waarheden als een koe in en deze zijn zelfs op bijzondere wijze en met boude penselen verlucht.
Dit perkament is momenteel van zo'n grote waarde dat al wie dat toen niet aan de kopiisten van dienst heeft bijbesteld zich de grijze haren uit het hoofd gaat trekken. M.a.w. Stijn valt vanavond af. Zou ik tijdens het aperitief toch een plaatje durven opleggen van Black Sheep, "Without a doubt" uit hun album Non Fiction? Ik zal het heel stillekes draaien, beloofd.









Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #386 Gepost op: 2-02-2003, 19:43:50 »
Zitten al mijn broeders en zusters sinds kwart voor zeven in het refectorium? Zelfs geen gokje naar wie er uitstapt? Is er niemand die zijn of haar nek uit het habijt wil steken?








Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #387 Gepost op: 2-02-2003, 20:53:07 »
Bedankt perkamentje: Stijn stapt eruit. Speciaal van The Usual Suspects voor broeder Dixion Harry van Limp Bizkit het nummertje Trust.










Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #388 Gepost op: 2-02-2003, 20:53:24 »
Ik had Bruno in mijn pool als afvaller gezet en ik heb gelijk gekregen. M.mmm heerlijke soep, zo'n M.ollensoepje...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #389 Gepost op: 2-02-2003, 21:32:02 »
Xandragon heeft de moedige test van de droge geschubde doorstaan en heeft volgende link ontdekt. Probeer het eens te bekijken op 50% van de grootte en ontwaar DE TALPA !!!

http://www.demol3.be/extras/extras3/wallpaper1024_768.jpg







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #390 Gepost op: 2-02-2003, 21:54:52 »
kunt ge enige richting aangeven Xandragon . In de plaat staan veel vage stukken.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #391 Gepost op: 2-02-2003, 22:01:13 »
Xandragon zal een aangepaste versie op het net zetten maar geef hem even een zandloper of twee de tijd...







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #392 Gepost op: 2-02-2003, 22:01:24 »
Weliswaar Crowded House hier binnen en buiten de kloostermuren. Wie heeft er nog door de erwtensoep gekeken? Er staat een familiedoos Maalox klaar als dessertje.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #393 Gepost op: 2-02-2003, 22:06:45 »
Hartelijk dank xandragon.

door de erwtensoep heenkijken viel me zwaar dit keer. de heer S gedroeg zich vreemd, ineens die enveloppe aannenmen om te kunnen springen. B was voor mij al weg, dus was ik teleurgesteld.

De rekenaars hebben zich niet van de beste kant laten zien, hoewel zelfs brood gebruikt werd voor de rekensommen.

Zouden de wiskundige vergelijkingen ons misschien verder kunnen helpen.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #394 Gepost op: 2-02-2003, 22:43:45 »


Zouden de wiskundige vergelijkingen ons misschien verder kunnen helpen.

Ja Mollemans, tien minus drie is zeven, en speciaal voor u, zonder bijbedoelingen weliswaar: Seven Horses in a Sky.
Sinds u bibliothecaris bent is het perkament mijn beste vriend.










Offline bas premium

  • Forumlid
  • * dierenarts Boere: kleine huisdierenpraktijk *
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #395 Gepost op: 2-02-2003, 23:14:59 »
Xandragon heeft de moedige test van de droge geschubde doorstaan en heeft volgende link ontdekt. Probeer het eens te bekijken op 50% van de grootte en ontwaar DE TALPA !!!

http://www.demol3.be/extras/extras3/wallpaper1024_768.jpg

Knap speurwerk, broeder X. Voor zij die nog steeds niet zien, bekijk het hier: http://members.lycos.nl/baspremium/wallpaper.jpg








Wie draagt beter zorg voor de mol, dan een gediplomeerde dierenarts?

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #396 Gepost op: 2-02-2003, 23:38:19 »
Broeders en Zusters,

Het lijkt hier wel Documenta IX, maar dan zonder Jan Hoet. Kunstzinnige zinnen en dito foto's.
DJHouss heeft een goeie band met een werelberoemd fotolabo, nog gekend van toen Pater Kurt wou bewijzen dat brave Mon nauwe banden had met zijn familie in een villaatje in Nerja.
Wat denken jullie, deze foto eens vergroten bij 1 op 1 meter en zien wat er op staat?








« Laatst bewerkt op: 3-02-2003, 00:00:15 door DJHouss »

Offline Frêre Soi-même

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #397 Gepost op: 2-02-2003, 23:40:51 »
Sidder en beef broeders en zusters. De groene engelen dalen vanuit de zandhengelwolken op ons neer. Nu alleen nog wachten op de vis-in-rode-saus om ons onomstotelijk te bewijzen wie achter deze fata morgana schuilt. Geen dooie patat is nog veilig. Let op Zuster Musica, gooi niet ineens al uw gouden platen de dansvloer op, want de groene wraakengel zou wel eens met zijn bliksems uw pikupkskes wat sneller kunnen gaan doen draaien. Ik ga nu eerst Zuster Videoteca vragen om die komedie van de Via Tria nog eens te vertonen. Zelfsabotage voor gevorderden. Met zo'n zootje zou ik ook wel La Talpa willen zijn. Bajaa. Wie weet...
Laapwel. BZZ








Hoe meer je weet, hoe meer er is dat je nog niet weet.

Offline Smos

  • Forumlid
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #398 Gepost op: 2-02-2003, 23:41:14 »
Rustig plannen vanachter een heerlijk tonijnslaatje, zij die weten en willen winnen moeten nu toeslaan. Meesterlijk.

Praat iemand hier overigens Nederlands? Ik heb dorst.








Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #399 Gepost op: 2-02-2003, 23:43:32 »
Xandragon ziet er nog iets meer in maar moet uiteindelijk toch besluiten dat dit een gooi was naar een Engelse fooi vanuit de gehengelde woestenij om onze Broeders en Zusters een zoethoudertje aan te bieden. De pixelachtige verschijning is iets te veel bewerkt om herkenningspunten te vinden.Bekijk in ieder het geval het origineel nog eens op http://www.demol3.be/extras/extras3/wallpaper1024_768.jpg

Aanduiding op wallpaper :








Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.