Auteur Topic: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011  (gelezen 254470 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #740 Gepost op: 4-03-2011, 11:20:33 »
Vraag me af of er nog mensen zijn die iets anders in gaan vullen in de laatste pools.. ::tandpastasmiley::

Edit: lees net Ldh's antwoord..
Asked and answered...  ::tandpastasmiley::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #741 Gepost op: 4-03-2011, 11:38:25 »
SHITSHITSHITSHIT. Pool vergeten te veranderen. :-X :-X

Ik wilde Art als afvaller nog veranderen in Niemand en Nee veranderen in Ja bij wordt er een vrijstelling verdiend. Damn. Zul je nu zien dat er niemand afvalt en er een vrijstelling wordt verdiend. ::niet-ok::

.....
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #742 Gepost op: 4-03-2011, 11:42:39 »
Vraag me af of er nog mensen zijn die iets anders in gaan vullen in de laatste pools.. ::tandpastasmiley::

Edit: lees net Ldh's antwoord..
Asked and answered...  ::tandpastasmiley::
::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #743 Gepost op: 4-03-2011, 11:57:37 »
Huh? Nog steeds 5e? Terwijl ik Patrick als afvaller had en dat er geen vrijstelling werd verdiend?

Soundos face!  ::oink::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #744 Gepost op: 4-03-2011, 13:00:57 »
Ik blijf ook staan, maar had ja op de vraag of er een vrijstelling te verdienen was..
hmm Jammer.. :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #745 Gepost op: 4-03-2011, 13:13:52 »
Ik blijf ook staan, maar had ja op de vraag of er een vrijstelling te verdienen was..
hmm Jammer.. :P

Ben toch 1 plekkie dichterbij je gekomen  ::rofl::

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #746 Gepost op: 4-03-2011, 13:31:53 »
plaats 444  ::rofl::, maar ik snapte niets van de pool waardoor ik de eerste 5 weken niet heb meegedaan ;)
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #747 Gepost op: 4-03-2011, 14:44:16 »
Super nieuws, ::hyper:: ik behoor nog altijd tot de top-10, als trotse bezetter van nummer negen! ::trots:: Heb mijn pool deze week wel niet optimaal benut. Heb net ondervonden dat ik een kleine fout heb gemaakt. Een paar punten laten liggen terwijl ik de hele tijd dacht dat ik ze wel had verdiend.
 
Ouch, want hierdoor had ik op een gedeelde 8e plaats kunnen staan. Ik was nl. van mening dat ik bij de afvaller 'niemand' had ingevuld. Dat was dus niet zo tot mijn grote verbazing, ik had vorige week vlak na de uitzending Karin ingevuld en dacht dat ik het juist had gecheckt maar heb volgens mij in de vlugte 'niemand' zien staan bij jokers en vrijstellingen. Simpelweg erover heen gekeken. Jammer van mijn stomme fout. ::dom:: Dju toch, al was het maar voor een weekje nummer 8, want in de finale ga ik zo hard de kelder instorten. Eeeek, hopelijk zijn daar een paar molloten die mij zullen opvangen, in de diepste krochten van deze bodemloze pool-put! ::spook::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #748 Gepost op: 4-03-2011, 14:54:04 »
Jokers zijn toch juist niet meer toegestaan in de finale? De afgelopen jaren mochten die volgens mij niet meer worden ingezet. Dus dan kunnen ze toch ook niet meer gewonnen worden?
Nou ja, voor de zekerheid kan je hem erin laten, maar volgens mij kan het niet.
dat wist niet .  We laten hem gewoon staan nu.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline De Nieuwe Mol

  • Forumlid
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #749 Gepost op: 4-03-2011, 20:51:30 »
Volgens mij kan de vrijstelling ook terug in de Pool want als dit een spiegel is van afl.1 dan volgt er nog een vrijstelling voor iemand in afl.10.Patrick kreeg zijn vrijstelling in afl.9.
Verder zeggen de hints in de Roodshow dit ook in mijn ogen.Half aanbod,En nog,(niet 1 maar 2 vrijstellingen).

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #750 Gepost op: 4-03-2011, 21:28:30 »
Mogelijk dat de uitkomst van de bomenopdracht ook de vrijstelling van Patrick opnieuw in het spel brengt en dat iemand anders die dan kan krijgen, vandaar dat Patrick tussen de andere kandidaten zit bij de executie, ipv naast de presentator.
Maar de pool is nu al door mensen ingevuld en nu ineens een vraag toevoegen lijkt me niet heel handig, dus ik denk dat het beter zou zijn het nu gewoon zo te laten. Mochten er ineens toch vrijstellingen vergeven worden, dan maakt dat toch niks uit, want die vraag is niet gesteld. Net als dat vroeger ook de vraag werd gesteld hoeveel geld er in de aflevering verdiend zou worden. Dit was natuurlijk een enorme gokvraag en daarom zit die er niet meer in, dus het maakt niet meer uit, de vraag wordt niet gesteld.
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #751 Gepost op: 4-03-2011, 21:34:42 »
Juist Daedalus helemaal mee eens
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #752 Gepost op: 4-03-2011, 21:39:45 »
Ik denk dat er geen vrijstelling meer komt, maar... Een tweede vrijstelling zou opzich kunnen, maar de vrijstelling van Patrick weer in het spel brengen lijkt me niet. Patrick heeft de test niet gemaakt en ik denk dat er de komende aflevering domweg niet voldoende tijd is om er ook nog de test van Patrick in te stoppen.

Het beinvloeden van de opdracht op basis van wat je hebt ingevuld in de test lijkt mij persoonlijk genoeg "de toekomst naar je hand zetten".

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #753 Gepost op: 4-03-2011, 21:40:16 »
Juist Rat dat zou ook heel goed kunnen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #754 Gepost op: 4-03-2011, 21:41:58 »
Ik denk dat er geen vrijstelling meer komt, maar... Een tweede vrijstelling zou opzich kunnen
Als bijv. Patrick een vrijstelling heeft, Art een vrijstelling heeft en Karin de Mol is hoe groot is dan de kans dat Soundos doorgaat? of begrijp ik je niet
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #755 Gepost op: 4-03-2011, 21:55:40 »
Als bijv. Patrick een vrijstelling heeft, Art een vrijstelling heeft en Karin de Mol is hoe groot is dan de kans dat Soundos doorgaat? of begrijp ik je niet
Ik denk dat je me niet begrijpt. Ik denk dat er geen vrijstelling meer te verdienen is.

Er werd hier besproken dat er mogelijk een vrijstelling te verdienen is in aflevering 10 of dat de vrijstelling van Patrick nog naar iemand anders kan gaan in aflevering 10. Ik probeerde aan te geven waarom ik die tweede optie zeker niet verwacht.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #756 Gepost op: 5-03-2011, 13:29:05 »
Oké, ik dacht al..
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #757 Gepost op: 6-03-2011, 18:55:31 »
Had nog net op tijd Patrick een vrijstelling gegeven in de pool. Met het idee dat de Mol daarmee kon saboteren. En dat is precies wat er gebeurd is denk ik. ::trots::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #758 Gepost op: 8-03-2011, 17:50:06 »
Ik keek net even in de nieuwste Avrobode. In het tekstje bij aflevering 11 staat dat er nog 2 kandidaten over zijn. Winnaar en Mol dus weer, en aankomende aflevering 2 afvallers.
Let op de eerste afvaller telt bij " wie valt er af"
De tweede afvaller telt bij: "wie is de verliezer van widm"
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: 'Wie is ... de Mol?' Pool 2011
« Reactie #759 Gepost op: 8-03-2011, 18:16:16 »
En is natuurlijk nog niet zeker of de verliezend finalist of de winnaar bekend wordt gemaakt. Persoonlijk denk ik eerst winnaar, omdat volgens de test-theorie dan de verliezer vraag 11 had.
The British are not impressed.