Auteur Topic: MolFanDag 2011  (gelezen 640007 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #460 Gepost op: 23-02-2011, 21:26:37 »
Dank je! Dan moet ik het dus maar in de gaten gaan houden! Het treinkaartje heb ik in ieder geval al gehaald bij Kruidvat!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #461 Gepost op: 23-02-2011, 21:52:11 »
Als er aanwijzingen zijn dat het inschrijven er weer aan zit te komen ben ik de hele dag aan het F5-en.
Heb je er al over nagedacht dat dit nou net de oorzaak is dat de site plat ligt bij het openen van de inschrijving? ::) ;)

Edit: hoe dan ook plan ik ook te komen, eerste keer voor mij en ik ken (dus) nog niemand hier echt. Ik hoop op een paar leuke gesprekken met de kandidaten. Ik hoop in het bijzonder dat Art en Jan komen, ben wel in voor een praatje met die twee. Maar ben vooral erg benieuwd wat er allemaal gebeurt op zo'n dag :)
« Laatst bewerkt op: 23-02-2011, 21:57:10 door Erik Leppen »
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Richard-WIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Welkom jij hebt de kans om dit programma te winnen
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #462 Gepost op: 23-02-2011, 22:20:39 »
Heb je er al over nagedacht dat dit nou net de oorzaak is dat de site plat ligt bij het openen van de inschrijving? ::) ;)

Edit: hoe dan ook plan ik ook te komen, eerste keer voor mij en ik ken (dus) nog niemand hier echt. Ik hoop op een paar leuke gesprekken met de kandidaten. Ik hoop in het bijzonder dat Art en Jan komen, ben wel in voor een praatje met die twee. Maar ben vooral erg benieuwd wat er allemaal gebeurt op zo'n dag :)

Haaha mijn eerste moldag wordt het ook en ik hoop ook dat jan er art komen grappig, je kunt het ook zien wat er gebuerd op de site van de avro dan kun je het zien van vorig jaar ! heb ik ook gedaan
« Laatst bewerkt op: 24-02-2011, 01:41:29 door Sprien, Reden: quotefix »
Slecht nieuws heb je ! Goed nieuws kan je krijgen!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #463 Gepost op: 24-02-2011, 17:56:12 »
Vorig jaar en het jaar ervoor begon de inschrijving om 10.30 op een woensdag. Gevolg: site meteen enkele minuten plat.

Maar dat wil niet zeggen dat je dan meteen achter het net viste. Je moet ook geen twee weken ermee wachten, daarentegen.

Er is al aan gedacht om de inschrijving tijdens de avond te starten zodanig dat mensen zich niet op hun werk/school bevinden ;)

Nu kunnen we de jaarlijkse wedstrijd weer hervatten: wie heeft straks inschrijfnummer 1? ;D

Het zou me verbazen als een van jullie nummer 1 te pakken krijgt :P

ik hoop dat ik er dit jaar ook weer bij kan zijn, en mijn dochter van 10 zit zich al bijna een jaar te verheugen op haar eerste fandag......maar hebben jullie al een idee over de datum? Als het weer op een zaterdag is moet ik namelijk vrij vragen en dat moet wel een week of twee/drie van te voren.

Als de MFD er komt, zal het niet op een zaterdag zijn.

:-[ ::) :-\\  ... maar natuurlijk!  :P Als er aanwijzingen zijn dat het inschrijven er weer aan zit te komen ben ik de hele dag aan het F5-en.

Nu het inschrijven weer hier ligt, kan er dan ook weer snel een bevestigingsmail (of PM) verstuurd worden, in plaats van dat je 2 a 3 weken in spanning moeten wachten of alles goed doorgekomen is?   :-X

Wij zullen inderdaad sneller een bevestigingsmail sturen, al kan dit wel 2-3 dagen duren.

Trouwens, hoe moet je je inschrijven? Gaat dat via molmail, of komt er als het zover is hier een link open?

Mogelijk wordt het via de Molmail ook aangekondigd maar de inschrijvingen zullen zoals vanouds weer via onze site gebeuren.

Toen het laatst in 2008.. Toen stond het uitgebreid in dit topic vermeld.
En staat er een extra kopje bij "interactie".

Het zal duidelijk gecommuniceerd worden :)

2024: wie is de Mol?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #464 Gepost op: 24-02-2011, 18:00:35 »
Als de MFD er komt, zal het niet op een zaterdag zijn.

Dus het is nog niet 100% zeker of er überhaupt een fandag komt?  :o
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #465 Gepost op: 24-02-2011, 19:31:53 »
Wij zullen inderdaad sneller een bevestigingsmail sturen, al kan dit wel 2-3 dagen duren.
Top!  ::ok::

Veel succes!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #466 Gepost op: 24-02-2011, 23:15:29 »
Jeeej, de fandag niet op zaterdag, fijn! Dan hoef ik geen rekening te houden met m'n werk/vrij vragen :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #467 Gepost op: 24-02-2011, 23:23:46 »
Even ervan uitgaande dat het doorgaat...komt Pieter-Jan eigenlijk ook? En kun je hem dan ook even kletsen?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #468 Gepost op: 24-02-2011, 23:30:27 »
MFD niet op de zaterdag? Gelukkig...is mijn voetbalteam ook weer blij...ben nl leider van een meisjes jeugd team...en tsja als ik er dan bv op zaterdag ineens nie ben....dan hebben ze een probleem.
Nu kunnen we mooi voetballen op zaterdag!
Nu maar hopen dat er uberhaupt een MFD komt, als het nog niet helemaal zeker is...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #469 Gepost op: 24-02-2011, 23:34:22 »
Even ervan uitgaande dat het doorgaat...komt Pieter-Jan eigenlijk ook? En kun je hem dan ook even kletsen?

Hij was iig in 2008, 2009 en 2010 erbij..
Ehm denk eerder dat veel mensen in de rij staan om handtekeningen te vragen en een foto, maar als je een handtekening aan hem vraagt en hij is bezig die te zetten, dan kan je gauw iets vragen of een babbeltje maken..

Maar geen babbel van 10 minuten ofzo :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #470 Gepost op: 24-02-2011, 23:57:44 »
Plezant dat het niet op een zaterdag is. Bij deze meld ik me vast aan, want de inschrijving gaat vast pas open wanneer ik in Engeland zit en dus uitgerekend dan geen internet heb. ;)

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #471 Gepost op: 25-02-2011, 01:18:00 »
Ik BID echt dat ik kan komen en dat ik op tijd een kaartje heb!

PS: ik voel me alsof een serieuze krant meldt dat de zwaartekracht morgen niet meer bestaat: verbaasd. Ik zat op Anna en nou stort mijn tunnel in een keer in! HEEEEELP! ???

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #472 Gepost op: 25-02-2011, 11:18:03 »
ai, ik hoopte juist op zaterdag. Dan gaan we maar eens kijken of we mijn verjaardag en andere dingen toch naar zaterdag kunnen halen. :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #473 Gepost op: 25-02-2011, 12:01:50 »
Mij was een zaterdag ook beter uitgekomen, want nu moet ik mijn muziek een keertje gaan afzeggen... Maar ach, de anderen komen ook regelmatig niet...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #474 Gepost op: 25-02-2011, 18:08:02 »
Hij was iig in 2008, 2009 en 2010 erbij..
Ehm denk eerder dat veel mensen in de rij staan om handtekeningen te vragen en een foto, maar als je een handtekening aan hem vraagt en hij is bezig die te zetten, dan kan je gauw iets vragen of een babbeltje maken..

Maar geen babbel van 10 minuten ofzo :P
Vorig jaar juist 10 minuten met PJ staan praten met m'n vriendinnen en wat omstanders. We stonden toevallig bij zijn poster dus we waren er snel bij :P

Offline Fay68

  • Forumlid
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #475 Gepost op: 25-02-2011, 18:55:34 »
Oooh, wat fijn  dat het in ieder geval niet op een zaterdag is, nu nog hopen dat het lukt om in te schrijven.....

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #476 Gepost op: 25-02-2011, 18:58:01 »
nu maar hopen dat het door kan gaan ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #477 Gepost op: 25-02-2011, 20:23:00 »
Even ervan uitgaande dat het doorgaat...komt Pieter-Jan eigenlijk ook? En kun je hem dan ook even kletsen?

Indien de MFD er komt, komt PJ.
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #478 Gepost op: 25-02-2011, 20:26:57 »
Indien de MFD er komt, komt PJ.

 ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolFanDag 2011
« Reactie #479 Gepost op: 25-02-2011, 20:28:39 »
::ok::

Want zie je PJ gaan, dan komt ook Lau eraan.