Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 192960 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #200 Gepost op: 31-05-2003, 18:11:43 »
Limone, je was me voor, dat had ik ook willen vragen.

Het zou gewoon te gek zijn, als de anderen hier ook eens een kijkje kwamen nemen. Tip voor jullie: eerst registreren, anders kun je niet reageren op onze vragen!

Ferdi, wist je dat je in dat luxe hotel ook heel erg goedkoop kunt overnachten? Jullie moesten natuurlijk weer zo nodig de presidential suite hebben. Maar serieus: je kunt in Chataeu Frontenac voor 1/10 van de prijs overnachten die jij daar noemt. Het is een apart hotel ja, en heel veel luxe, maar een overnachting hoeft je daar de kop niet te kosten. Misschien een ideetje, voor als je afgestudeerd bent?

Moet je in juli gaan, dan lopen daar op dat plateau met die groenwitte kiosken allemaal straatartiesten rond, een feest om te zien! In heel Quebec-city, trouwens.







« Laatst bewerkt op: 31-05-2003, 18:12:45 door bodejosm43 »

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #201 Gepost op: 31-05-2003, 20:50:32 »
hey all!

Leuk Ferdi om al je antwoorden te lezen..maar hoe meer antwoorden , des te meer vragen ..je kent dat.. ;-)

Had er toch nog een paar Voor Ferdi\Ron\een ieder die beantwoorden kan en wil :

Ferdi:
1. Je kon toch zo goed opschieten met Elise? Hebben jullie nog steeds een goed contact? Had je achteraf niet zoiets van dat het allemaal maar toneelspel was van haar? In hoeverre leer je iemand dan toch echt kennen? En vertrouw je haar nu ook gewoon? (Ik weet het,het was maar een spel maar het lijkt me toch een vreemde gewaarwording juist omdat je haar zo vertrouwde, intuitief, wat dus iig in het spel onterecht bleek?)

2.In een  filmpje van de beruchte `Bob`lijkt het alsof jij daar zit in een biecht en iets onverstaanbaars zegt (we meenden er : `We zitten allemaal op Ron nu`,(ook door Elise verdenkers trouwens)  uit te kunnen halen, maar dat zal foutief zijn geweest. Heb je het gezien? Weet je nog wat je daar feitelijk zei? Het was zeker vreemd gemonteerd namelijk, we hebben er druk over gespeculeerd.

3. Verder uiteraard: waarom denk je dat Elise je van Chan af wilde helpen?
En waarom denk je dat ze voor Mol is gaan spelen, juist in de laatste paar dagen ? Hebben jullie het daar samen nog over gehad? (hier heb ik nog niets over gehoord namelijk en dit heeft me erg verwonderd, het leek me erg onlogisch. Was het omdat de rest toch al op haar zat? Toch lijkt me dat vreemd?)Wil ze ook wel aan haar zelf stellen maar ze is hier nog niet geweest geloof ik?

voor alle 5 overblijvers:
4. oh ja tot slot: Hoe kwam het toch dat die prachtige tekeningen die jullie gemaakt hadden op dat note block zo ergg niet leken op die foto`s uit de kokers???  Kon echt niet achterhalen wie wat had getekend?! Toen je achteraf de foto`s van de anderen zag, dacht je toen niet: hm dat had ik er niet uit begrepen? (is natuurlijk zowiezo lastig om een foto uit te leggen, maar dit zag er toch wel heel anders uit)

En aan Ron:

Wat maakte je toch van jouw foto uit de koker? Ik vond het persoonlijk wel vreemd dat je zo`n vage foto kreeg-een soort compilatie?? Terwijl de rest ook wel vage foto`s kreeg maar daar was dan nog iets uit te maken tenminste m.i. (we konden er hier oa op pimwiz site niet veel mee.. had in nou toch maar beter geluisterd naar dat gut-feeling over die foto aan de wand van Elise en Raoul (afl 6)..Had al zo`n idee dat die belangrijk was maar ja, dat paste eenvoudig in mijn Ron-paradigma.. dus... ;-)

Alvast hartelijk dank voor het oplichten van de laatste beetjes nevel @:)

Rouge








« Laatst bewerkt op: 1-06-2003, 22:35:34 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline guppy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #202 Gepost op: 31-05-2003, 21:09:56 »
hoi allemaal,

ik zal proberen de vragen te beantwoorden maar dat neemt wel wat tijd in beslag, dus geduld moet men wel hebben. Ik zal ook proberen de mede kandi's te informeren over de vragen en of ze ook antwoord kunnen geven. Ik kan dus niets beloven maar de meeste zullen wel meewerken neem ik aan.

Ik meld me weer met aanvullende info.

eej ferdi!!!!!
je zal het wel 100x horen maar ik wil je toch zeggen dat ik het super vind dat je hier zoveel komt beantwoorden!!
echt supersuperjammer dat de mol is afgelopen. ik heb er ontzettend van genoten!!
wat ik alleen steeds meer hoor, is dat het wel zwaar voor jullie was, maar dat de opnames in canada veel langer waren dan het op tv leek. ik bedoel hiermee zeg maar heel veel tijd tussen opdrachten en 'vee' vrije tijd.
was dit ook zo??
leonie (alias: guppy)







life's beautiful

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #203 Gepost op: 1-06-2003, 00:29:33 »
Algemene opmerkingen:

1. Met dit weer achter de computer hangen is niet mijn favoriete bezigheid. Ga liever naar het terras, met mijn hond (Borre) wandelen of zwemmen en natuurlijk heerlijk boeken lezen in de tuin.


3. Als er geen vragen zijn dan komen er natuurlijk ook geen antwoorden.


Verder gaat alles goed.


1. gelijk heeft U
3. zie paar vraagjes die meteen uit de kast zijn getrokken voor je ..

Houden zo. En alvast veel plezier met je vakantie ;-)







« Laatst bewerkt op: 1-06-2003, 22:15:10 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline guppy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #204 Gepost op: 1-06-2003, 11:52:43 »
Algemene opmerkingen:

1. Met dit weer achter de computer hangen is niet mijn favoriete bezigheid. Ga liever naar het terras, met mijn hond (Borre) wandelen of zwemmen en natuurlijk heerlijk boeken lezen in de tuin.


Verder gaat alles goed.

had ik maar een hond....mooi excuus om een ver eind te gaan lopen :)
nog ff een vraagje ferdi: je droomt ervan uitvinder te worden....ik vind het zo'n breed begrip: uitvinder.
wat zou je dan willen bereiken als uitvinder? (in welke richting?)
maybe too personal :-X maar dat merk ik dan vanzelf wel toch?
toedeloe!!







life's beautiful

Offline Vader Jacob

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #205 Gepost op: 1-06-2003, 12:08:32 »
Ferdi en/of andere kandidaten 8):

Wat ik me nu al een hele tijd afvraag is het volgende.
Het is bekend dat als het spel in volle gang is er maar heel weinig mensen weten wie de mol speelt.
Ik denk ook niet dat alle cameramensen weten wie de mol is, dus dan moet er constant 1 (of wellicht 2) cameraman/vrouw op de mol zitten.
Was op deze manier (nu achteraf gezien) wellicht de mol voor jullie eerder te ontmaskeren ? Oftewel: hou de cameramensen in de gaten?  ???
Of werden jullie onderhand een beetje gek van al die mensen op jullie lip?  8)

Groetjes









Offline guppy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #206 Gepost op: 1-06-2003, 12:41:04 »
Ferdi en/of andere kandidaten 8):


Was op deze manier (nu achteraf gezien) wellicht de mol voor jullie eerder te ontmaskeren ? Oftewel: hou de cameramensen in de gaten?  ???


goede vraag!! dat vraag ik me ook af. ik heb nog een vraagje ferdi: chandrika zei dat ze vaak in hotels samen met astrid op een kamer sliep.
ik neem aan dat jullie meestal samen met anderen op een kamer sliepen, en dus niet een kamer alleen hadden.
maar tijdens de laatste aflevering van de mol zag je elise vaak alleen iets fluisteren in de camera (bijvoorbeeld in dat tentje). ik snap niet hoe dat kan. als elise zich steeds samen met een camera afzonderde, valt dat toch op?
of hadden jullie toch vaak een kamer alleen?
ciao!!!!!







life's beautiful

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #207 Gepost op: 1-06-2003, 14:48:23 »

 als elise zich steeds samen met een camera afzonderde, valt dat toch op?


Als kijker denk ik daar het volgende over: iedereen werd afgezonderd, tot in de finale toe. Niemand wist van elkaar wat op zo'n moment precies werd opgenomen, en het afzonderen op zich kan volgens mij ook niet echt argwaan bij de andren hebben gewekt.

Maa ik ben er niet bij geweest. En de vraag werd niet aan mij gesteld. :o :o :o








Offline weeltje

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #208 Gepost op: 1-06-2003, 14:48:29 »
Hallo allemaal,
alles goed?
* Worden jullie op straat veel herkent? en vind je dat dan vervelend? 8)
* Wat deden jullie in de tussentijd van de opdrachten?
*Was het niet vervelend om dan 24 uur per dag met elkaar opgescheept te zitten? Was er wel eens ruzie of onenigheid?
*Verder had ik nog meer vragen maar die staan hier al vermeld door oa vader jacob etc...

Groetjes ;) :-*








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #209 Gepost op: 1-06-2003, 15:39:56 »
Was jij het Ferdi of jij Ron , die in de zomer van 2002 ergens in een hotel in frankrijk iemand op het verkeerde spoor zette door te zeggen dat je meedeed aan WIDM 2003 en gevraagd was de mol te zijn?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #210 Gepost op: 1-06-2003, 18:50:15 »
ik weet niet goed of de vraag al gesteld is of niet maar heb je je niet ongelooflijk voor de kop geslaan toen je gezegd had dat de mol maar een b-acteur was en bleek dat je ernaast zat?

Nee dat viel wel mee. Toen ik het zag was het natuurlijk al maanden geleden. Je begint dingen dan ook een beetje te relativeren, ik schaamde me wel een beetje tegenover Chandrika, maar goed na dat incident hebben we nog wel even gepraat. Was nu niet dat mijn opmerkingen in het echt zolang nagalmde als op TV.

Ferdi en Elise, ik heb dat op een andere site ook al gezegd, jullie zouden het volgens mij goed doen in een Nederlandse film of op toneel. Wat vind je van dat idee, Ferdi? Natuurlijk, je had momenten van Goede Tijden Slechte Tijden-niveau, maar de meeste momenten waren top, zoals de scene "pact met de mol".

Ja erg leuk bedacht van je, maar ik denk toch niet dat ik er erg geschikt voor ben. Na het vertrek van Rien in 1978 ofzo werd het wel een beetje een slappe bende.

Wat was de meest rare/leuke/moeilijke vraag over de Mol die je hebt gezien in de test?  
::)

De vragen bestaan uit 2 categorieën:

Spelkennis; denk hierbij aan vragen als wie sliep naast de mol, waar zat de mol bij het ontbijt en bij welk deel van de opdracht was de mol betrokken.

Persoonlijke wetenswaardigheden; heeft de mol een huisdier, vriend / vriendin, leesmap, welke Politieke partij, website e.d.

De meest voor mij opzienbarende vraag was toch wel:

Gebruikt de mol een dag- of nachtcrème? Deze vraag vond ik zo ver gezocht, ik heb toen besloten het antwoord op deze vraag niet eens te gaan zoeken. Buiten mijn interesse en aandachtsgebied zeg maar.








In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #211 Gepost op: 1-06-2003, 18:50:39 »
1.   Wat zijn je leukste herinneringen aan de Mol en wat zijn je slechtste herinneringen.

Mijn leukste herinneringen zijn toch wel aan al die rare slaapplaatsen. Het is heel raar dat je maar niet weet waar je weer terecht komt. In dat hotel Sacacombie dacht ik: ‘Master, dit is wel een geweldige suite, echt ongelofelijk.’ Blijkt dat we na het eten weer kunnen inpakken. We hebben die nacht toen bij de eigenaresse van het hotel thuis geslapen. Of die keer op de boot, buiten was het aan het sneeuwen, temperaturen echt ver onder nul. Moet je in een 3 laags stapelbed in de buik van het schip. Tussen mijn matras en het water alleen 1cm staal, wel een heel vreemde gewaarwording. ’s Nachts heb ik wel heel veel dolfijnen gezien!

Slechte herinneringen heb ik eigenlijk niet. Wel dat je wel eens dacht, nou nou, dit mag voor mij wel anders. Maar goed je bent niet alleen een spel aan het spelen maar ook een tv-serie aan het maken, dus daar horen ook allerlei dingen bij die je in eerste instantie niet verwacht. In Halifax (bij de executie waar Louis ging) was er de hele tijd een stroomstoring die er voor zorgde dat we het maar niet op konden nemen. Het was de eerste keer voor ons (executie), dus je bent bloednerveus en dan zit je maar te wachten. Maar uiteindelijk komt het altijd weer goed.

2. Zijn er nog vriendschappen (voor het leven?) overgehouden aan de Mol?

Ja ik denk het wel. Voor het leven is misschien een groot begrip, maar ik denk wel dat ik met sommige een goed contact zal houden. Het grote verschil met vriendschappen thuis en die via het programma, is dat je met je vrienden thuis vaak al een ver verleden hebt. Dat is natuurlijk in deze situatie anders, je verleden is een paar dagen oud en dan ook nog onder heel rare omstandigheden.


Ferdi, wist je dat je in dat luxe hotel ook heel erg goedkoop kunt overnachten?

Nee wist ik niet. We hebben een dag vrij gehad, toen hebben we ook in dat hotel geslapen. Maar die kamer koste nog altijd 400 dollar. Over het ontbijt was ik wel het meest verbaasd, 50 dollar voor vette hap.

Misschien een ideetje, voor als je afgestudeerd bent?

Dat duurt nog wel een tijdje, maar mocht je me een reisje willen aanbieden, ik hou me aanbevolen.










In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #212 Gepost op: 1-06-2003, 18:50:59 »
Ferdi:
1. Je kon toch zo goed opschieten met Elise? Hebben jullie nog steeds een goed contact? Had je achteraf niet zoiets van dat het allemaal maar toneelspel was van haar? In hoeverre leer je iemand dan toch echt kennen? En vertrouw je haar nu ook gewoon? (Ik weet het,het was maar een spel maar het lijkt me toch een vreemde gewaarwording juist omdat je haar zo vertrouwde, intuitief, wat dus iig in het spel onterecht bleek?)

Ja wat moet ik hier nu op beantwoorden? Taak van de mol is om toneel te spelen, hier heb je mee te leven, vond ik in ieder geval geen probleem. Je leert elkaar toch wel aardig kennen. Binnen een groep is het noodzakelijk cohesie te creëren anders krijg je geen enkele opdracht voor elkaar. Dat dit groepsverband onder druk staat door de permanente achterdocht jegens je medekandidaten is soms moeilijk maar acceptabel. Je past je aan naar de omstandigheden, je hebt je eigen belangen en groepsbelangen. Deze belangen stroken natuurlijk niet altijd, maar wil je overleven, dan zul je aan beide een bijdrage moeten leveren.


2.In een  filmpje van de beruchte `Bob`lijkt het alsof jij daar zit in een biecht en iets onverstaanbaars zegt (we meenden er : `We zitten allemaal op Ron nu`,(ook door Elise verdenkers trouwens)  uit te kunnen halen, maar dat zal foutief zijn geweest. Heb je het gezien? Weet je nog wat je daar feitelijk zei? Het was zeker vreemd gemonteerd namelijk, we hebben er druk over gespeculeerd.

Ik ben niet in het bezit van alle filmpjes, ik heb er 4 gezien. Dat er in gebiecht word is voor mij nieuw.

3. Verder uiteraard: waarom denk je dat Elise je van Chan af wilde helpen? (haha en wat was er toch zo verdacht aan Chan in die tipi?? :-) (omdat ze het toch lullig vond dat je een pact juist met haar wilde sluiten?)
En waarom denk je dat ze voor Mol is gaan spelen, juist in de laatste paar dagen ? Hebben jullie het daar samen nog over gehad? (hier heb ik nog niets over gehoord namelijk en dit heeft me erg verwonderd, het leek me erg onlogisch. Was het omdat de rest toch al op haar zat? Toch lijkt me dat vreemd?)Wil ze ook wel aan haar zelf stellen maar ze is hier nog niet geweest geloof ik?

Dit is echt meer een vraag voor de mol.








In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #213 Gepost op: 1-06-2003, 18:51:20 »
Voor alle 5 overblijvers:
4. oh ja tot slot: Hoe kwam het toch dat die prachtige tekeningen die jullie gemaakt hadden op dat noteblock zo erg niet leken op die foto`s uit de kokers? Kon echt niet achterhalen wie wat had getekend? Toen je achteraf de foto`s van de anderen zag, dacht je toen niet: hm dat had ik er niet uit begrepen? (is natuurlijk sowieso lastig om een foto uit te leggen, maar dit zag er toch wel heel anders uit)

De aanwijzing in de koker was in eerste instantie natuurlijk in negen stukken verdeeld. Daar waren er nog vier van over. Rene wilde de inhoud niet delen, dus bleven er nog drie flarden over. Ik kon van het mijne niet veel maken, ook na het matchen werd er geen duidelijkheid gecreëerd. We hebben het toen laten gaan, ik zou het ook raar hebben gevonden dat we de mol op deze wijze in de schoot geworpen zouden krijgen.



Ik bedoel hiermee zeg maar heel veel tijd tussen opdrachten en 'veel' vrije tijd.
Was dit ook zo?

Ja, de opdrachten duren tussen een half en drie uur ongeveer. In de tussentijd ben je aan het wachten, reizen, sneeuwballen gooien, donuts eten, boekje lezen, middagdutje doen, elkaar pesten, dansen op muziek van Beck en meer van dat soort gekkigheid.

Ferdi en/of andere kandidaten 8):
Wat ik me nu al een hele tijd afvraag is het volgende.
Het is bekend dat als het spel in volle gang is er maar heel weinig mensen weten wie de mol speelt. Ik denk ook niet dat alle cameramensen weten wie de mol is, dus dan moet er constant 1 (of wellicht 2) cameraman/vrouw op de mol zitten. Was op deze manier (nu achteraf gezien) wellicht de mol voor jullie eerder te ontmaskeren ? Oftewel: hou de cameramensen in de gaten? Of werden jullie onderhand een beetje gek van al die mensen op jullie lip?  8)

Elk spel heeft zijn geheimen, deze ook.








In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #214 Gepost op: 1-06-2003, 18:51:40 »
Chandrika zei dat ze vaak in hotels samen met astrid op een kamer sliep.
ik neem aan dat jullie meestal samen met anderen op een kamer sliepen, en dus niet een kamer alleen hadden. Maar tijdens de laatste aflevering van de mol zag je elise vaak alleen iets fluisteren in de camera (bijvoorbeeld in dat tentje). ik snap niet hoe dat kan. als elise zich steeds samen met een camera afzonderde, valt dat toch op?
of hadden jullie toch vaak een kamer alleen?

Die mooie heimelijke gesprekjes van Elise zijn tijdens de biechten. Dat doen we allemaal, je wordt dan een voor een afgezonderd van de groep. Viel dus niet op.

* Worden jullie op straat veel herkent? en vind je dat dan vervelend? 8)
* Wat deden jullie in de tussentijd van de opdrachten?
*Was het niet vervelend om dan 24 uur per dag met elkaar opgescheept te zitten? Was er wel eens ruzie of onenigheid?
 
Ik word wel eens herkend, maar niet vaak hoor. Erg vind ik dat niet, je weet het van te voren, daar komt bij dat het nu niet echt Idols is. De mensen zijn altijd erg vriendelijk en belangstellend. De overige vragen zijn denk al wel aardig beantwoord.


Was jij het Ferdi of jij Ron , die in de zomer van 2002 ergens in een hotel in frankrijk iemand op het verkeerde spoor zette door te zeggen dat je meedeed aan WIDM 2003 en gevraagd was de mol te zijn?

Ik was wel in Frankrijk. Maar ik heb niemand met een kluitje het riet ingestuurd hoor.








In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #215 Gepost op: 1-06-2003, 19:07:49 »
Ik was wel in Frankrijk. Maar ik heb niemand met een kluitje het riet ingestuurd hoor.

Wat toevallig Ferdi ! Ik doelde hierbij op een berichtje van een zekere Ingrid die hier al poste voordat de mol de nieuwe aflevering begon in het topic is de mol een man/vrouw . Blijkt dus niet waar achteraf maar heeft wel enigszinds altijd een beetje op de achtergrond blijven hangen bij mijn keuze voor de mol.

Citaat
Ik denk dat het een man zal zijn en zal even uitleggen waarom:
Op 6 juli vertrokken wij naar spanje, in Frankrijk stopte we om te overnachten. Mijn man en ik dronken daar in de bar (waar geen nederlanders aanwezig waren dacht ik) een biertje en mijn kids waren een stukje verder op aan het poolen. Mijn man moest naar de toilet en ik zat alleen aan het tafeltje. Achter mij kwamen 2 heren zitten (die ik niet kon zien) en ze begonnen te praten. Ineens hoorde ik dat ze het over de mol hadden ik ging wat naar achter hangen om het beter te horen (stout ja)
Het verhaal ging ongeveer zo :  Dus je doet zeker mee met de mol  Ja ik doe zeker mee maar ik twijfel nog heel erg of ik de mol wel wil zijn ik heb bedenktijd gekregen. Weet wel waar je aan gaat beginnen want het zal zwaar zijn. Ja dat is juist het probleem maar ik denk wel dat ik het ga doen, ik kan ook makkelijk vrij krijgen. na nog wat op en neer gepraat over wel doen of niet doen (kwam er eigenlijk op neer dat hij wel wilde) kwam mijn man weer tegenover me zitten.
Ik vroeg hem de mannen goed in zich op te nemen omdat ik niet achterom durfde te kijken. Ik wist ook niet wie van de 2 mannen wat gezegt had. Enkele seconden later stonden de mannen op en liepen langs ons tafeltje, ik heb ze in een schim gezien en ik weet zeker dat als de mol weer op tv komt ik hem nog zal herkennen.
Ik kan me niet voorstellen dat ze me voor de gek hebben zitten houden omdat er verder in heel het hotel geen hollander aanwezig was, ze praten ook erg zachtjes  en ik moest echt me best doen om ze te horen .
Zodra de mol weer op tv komt zal ik zeker weten of hij idd meedoet en ik kan haast niet wachten







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #216 Gepost op: 1-06-2003, 19:14:01 »
Wat toevallig Ferdi ! Ik doelde hierbij op een berichtje van een zekere Ingrid die hier al poste voordat de mol de nieuwe aflevering begon in het topic is de mol een man/vrouw . Blijkt dus niet waar achteraf maar heeft wel enigszinds altijd een beetje op de achtergrond blijven hangen bij mijn keuze voor de mol. Ik denk dat het een man zal zijn en zal even uitleggen waarom:
Op 6 juli vertrokken wij naar spanje, in Frankrijk stopte we om te overnachten. Mijn man en ik dronken daar in de bar (waar geen nederlanders aanwezig waren dacht ik) een biertje en mijn kids waren een stukje verder op aan het poolen. Mijn man moest naar de toilet en ik zat alleen aan het tafeltje. Achter mij kwamen 2 heren zitten (die ik niet kon zien) en ze begonnen te praten. Ineens hoorde ik dat ze het over de mol hadden ik ging wat naar achter hangen om het beter te horen (stout ja)
Het verhaal ging ongeveer zo :  Dus je doet zeker mee met de mol  Ja ik doe zeker mee maar ik twijfel nog heel erg of ik de mol wel wil zijn ik heb bedenktijd gekregen. Weet wel waar je aan gaat beginnen want het zal zwaar zijn. Ja dat is juist het probleem maar ik denk wel dat ik het ga doen, ik kan ook makkelijk vrij krijgen. na nog wat op en neer gepraat over wel doen of niet doen (kwam er eigenlijk op neer dat hij wel wilde) kwam mijn man weer tegenover me zitten.
Ik vroeg hem de mannen goed in zich op te nemen omdat ik niet achterom durfde te kijken. Ik wist ook niet wie van de 2 mannen wat gezegt had. Enkele seconden later stonden de mannen op en liepen langs ons tafeltje, ik heb ze in een schim gezien en ik weet zeker dat als de mol weer op tv komt ik hem nog zal herkennen.
Ik kan me niet voorstellen dat ze me voor de gek hebben zitten houden omdat er verder in heel het hotel geen hollander aanwezig was, ze praten ook erg zachtjes  en ik moest echt me best doen om ze te horen .
Zodra de mol weer op tv komt zal ik zeker weten of hij idd meedoet en ik kan haast niet wachten

je vergeet er wel bij te vertellen dat we íngrid daarna niet meer gezien hebben...  ::)








maapie

  • Gast
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #217 Gepost op: 1-06-2003, 19:22:32 »
Ferdi (eigenlijk iedereen maar Ferdi is ongeveer de enige die post en NU online is ;D)

Mocht je zelf de vragen uitzoeken om te beantwoorden op de chat of werd dat voor jou gedaan?








Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #218 Gepost op: 1-06-2003, 19:27:10 »
Ja erg leuk bedacht van je, maar ik denk toch niet dat ik er erg geschikt voor ben. Na het vertrek van Rien in 1978 ofzo werd het wel een beetje een slappe bende.

Rien? 1978? Als dat over GTST gaat, dat bedoel ik niet. Ik bedoel jij en Elise in een echte film. Een échte, goeie Nederlandse film. Of in een politieserie.

Weet jij wat er op de foto van Rene stond? Het moet iets duidelijks zijn geweest, want hij wilde het zelf niet zeggen omdat we dan meteen wisten wie de mol was. Dat is het enige wat ik nog wil weten. Wil je hem dat vragen?









Offline Ferdi

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #219 Gepost op: 1-06-2003, 19:29:29 »
Rien? 1978? Als dat over GTST gaat, dat bedoel ik niet. Ik bedoel jij en Elise in een echte film. Een échte, goeie Nederlandse film. Of in een politieserie.

Weet jij wat er op de foto van Rene stond? Het moet iets duidelijks zijn geweest, want hij wilde het zelf niet zeggen omdat we dan meteen wisten wie de mol was. Dat is het enige wat ik nog wil weten. Wil je hem dat vragen?


ik zal de vraag even doormailen.







In het echt bent U veel blauwer dan op TV!