Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 193284 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #240 Gepost op: 2-06-2003, 10:09:09 »
Hoi René,

Erg leuk dat je nu ook online bent!! Gezellig hoor!

Ik had, tot aan jouw vertrek, de hele tijd gedacht dat jij de winnaar zou worden van WIDM 4 (je bent politieagent, of je bent het niet  ;)). Ook ik had Astrid als Mol, maar na haar vertrek ben ik geswitched naar Ron. Wat op tv overkomt, ben jij overgestapt op Elise (DE mol dus...).

Wat ik wil vragen is het volgende: ben je bij jouw laatste executie geswitched op een andere mol, of had je gewoonweg niet alle vragen goed beantwoord richting Elise.

Nogmaals, ik vond je een top kandidaat!! Je hebt het goed gedaan en het was leuk om naar je te kijken  ;D Erg jammer dat je de finale niet gehaald hebt... :'(







I got that tunnel vision going through my  head

Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #241 Gepost op: 2-06-2003, 10:20:23 »
Hoi René,

Erg leuk dat je nu ook online bent!! Gezellig hoor!

Ik had, tot aan jouw vertrek, de hele tijd gedacht dat jij de winnaar zou worden van WIDM 4 (je bent politieagent, of je bent het niet  ;)). Ook ik had Astrid als Mol, maar na haar vertrek ben ik geswitched naar Ron. Wat op tv overkomt, ben jij overgestapt op Elise (DE mol dus...).

Wat ik wil vragen is het volgende: ben je bij jouw laatste executie geswitched op een andere mol, of had je gewoonweg niet alle vragen goed beantwoord richting Elise.

Nogmaals, ik vond je een top kandidaat!! Je hebt het goed gedaan en het was leuk om naar je te kijken  ;D Erg jammer dat je de finale niet gehaald hebt... :'(

Leuk om te horen dat ik het goed heb gedaan. Het was voor mij ook super balen dat ik net voor de finale eruit moest. Toch heb ik een hele leuke tijd gehad en heb ik genoten van de actieve opdrachten, ondanks het feit dat het niet altijd geld had opgeleverd of zelfs heeft gekost. Maar dit terzijde....

De reden dat ik net voor de finale het toneel moest verlaten was niet de keuze op de verkeerde mol, maar door het niet goed beantwoorden van een aantal vragen. En, zoals je ziet, weet een politieagent ook niet alles.....








Offline René

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #242 Gepost op: 2-06-2003, 10:27:00 »
Een vraagje voor Renee:
Waarom zie ik jou nooit in Zeeland (ik woon namelijk ook in die boerengat)  ;D
Na het uitgaan ben ik vorige week wel aangehouden (geen lamp op me fiets  >:() maarre nog steeds geen Rene  :D
Woon jij eigenlijk wel in Zeeland,hehehhehehe  ;D

Als eerste wil ik uit de wereld helpen dat ik niet werk in Zeeland. Ik WOON in dorpje Zeeland en WERK in Deurne-Asten-Someren. Dus het kan best kloppen dat jij mij nooit als politieagent in Zeeland hebt gezien.

Als tweede woon ik niet in Zeeland zelf, maar in het buitengebied en waar.... :-X. Rij maar rond, dan kom je mij vast wel tegen.








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #243 Gepost op: 2-06-2003, 10:30:28 »
Een politieagent is ook maar een mens  ;), het is je vergeven, hahaha.

Toen je eenmaal thuis de afleveringen gezien had, wist je natuurlijk al dat Elise de Mol was (toch?). Vond je het dan niet vreselijk stom van jezelf dat je een hele tijd op Astrid gezeten had? Zodoende mistte je toch veel informatie over Elise.







« Laatst bewerkt op: 2-06-2003, 22:11:45 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #244 Gepost op: 2-06-2003, 10:39:32 »
René, welkom hier! Heel gezellig. Zeeland, daar ben ik geweest met de Alo, met de Kinderkermis. Was wel gezellig.

Wat ik me afvroeg... gossie, ik vraag me zoveel af maar ik zit nu al 5 minuten te denken en er schiet me niets te binnen  :-\ .

Ach ja, leuk dat je er ben in ieder geval  ;D








Offline Marlous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #245 Gepost op: 2-06-2003, 11:47:33 »

Na het uitgaan ben ik vorige week wel aangehouden (geen lamp op me fiets  >:() maarre nog steeds geen Rene  :D
Woon jij eigenlijk wel in Zeeland,hehehhehehe  ;D

Als eerste wil ik uit de wereld helpen dat ik niet werk in Zeeland. Ik WOON in dorpje Zeeland en WERK in Deurne-Asten-Someren. Dus het kan best kloppen dat jij mij nooit als politieagent in Zeeland hebt gezien.

Nou, dat wordt dus naar Deurne-Asten-Someren fietsen 'snachts zonder licht, georgestobbart! :D

Btw: Hoi René!







« Laatst bewerkt op: 2-06-2003, 11:54:26 door Marlous »

Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #246 Gepost op: 2-06-2003, 12:07:44 »
Welkom René hier op het forum.

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen  ;) heb je nog iets gedacht toen je op dat paard zat en de letters MOL reed?? En kon je echt geen paard rijden, of deed je maar alsof??

Bij die fabriek kwam je er beneden pas achter dat je de sleutel gezien had. Waarom had je die niet eerder meegenomen?

Nou voorlopig geen vragen meer. Ook ik vond het jammer dat je eruit ging, je was een sympathieke kandidaat en ik heb van je genoten. Zeker met dat schortje aan in het hotel.  ;D









Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #247 Gepost op: 2-06-2003, 12:33:13 »
Ik heb eigenlijk ook nog wel een vraag (schoot me net te binnen)

Wanneer komt aflevering 12?? De aflevering waarin Angela zegt dat aflevering 11 een grap was en dat Ron de mol is?
Want dat issie!!








Offline Julien

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #248 Gepost op: 2-06-2003, 12:44:47 »
Een gekke vraag misschien, Julien,  maar is je te korte verblijf in Canada misschien aanleiding om dat gebied nog eens op je gemak te gaan bekijken, nu je er even van hebt mogen "proeven"? Ga er maar vanuit, dat de afgeblazen executie je maar twee dagen uitstel zou hebben gegeven.

Een soortgelijke vraag had je in je filmpje al beantwoord, maar toen sloeg het meer op je te vroege afscheid van het spel.

Ik kan je dus uit eigen ervaring vertellen, dat het gebied zeker de moeite waard is, vraag de andere kandidaten maar!
Eerlijk gezegd was ik niet onder de indruk van wat ik in die zes dagen in het echt heb gezien of daarna op televisie. Ik ben zelf nog al een 'cultuur mens', en juist dat heb je amper in Canada. Of je moet uit je dak gaan van een honderd jaar oude 1000 in 1 dozijn kerk, die daar wordt aanbeden als hét belangrijkse monument in de streek - ter grootte van Nederland (wauw).
Toen ik afviel heb ik nog een autorit gemaakt van Halifax naar St. John. Dan rijd je zo'n vier uur lang door uitgestrekte wouden. Mooi hoor al die bomen. Kom je eindelijk een stadje tegen dan hebben ze daar één hoofdstraat, met drie parkeerterreinen. Eén voor de McDonalds, Wendy's en het locale steakhouse, één voor de dagelijkse boodschappen en één voor de duurzame spullen zoals meubels en autoonderdelen.
Elk dorpje ziet eruit als alle anderen. De huizen zijn gebouwd met een Gamma zelfbouwpakket: praktisch is nog de meest aardige beschrijving die ik kan geven.

Het zal wel door het slechte weer komen, maar ik vond het gewoon erg armoedig ogen. Prettiger gezegd: we mogen in Nederland en Europa echt blij zijn met al die prachtige monumenten die door de eeuwen heen gespaard zijn gebleven. Dat heb ik zeker opnieuw leren waarderen. Drenthe is voor mij desolaat genoeg ;-) maar daar heb je wel geweldig mooie dorpskernen, stevige hunebedden en hele fijne fietspaden...

Overigens heb ik later begrepen van de scout Anton Jongstra dat Canada op zijn mooist is in september tijdens de Indian summer. Wij waren gewoon te laat, dus misschien moet ik het (ooit) nog een kans geven.

Overigens wil ik benadrukken dat ik niet teleurgesteld was om naar Canada te gaan. Het is natuurlijk een geweldig land om 'zomaar' naar af te mogen reizen. Ik heb zeker genoten, met dank aan de sponsers: Air Canada (bijna failliet helaas), the North Face en het Canadees verkeersbureau.
 








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #249 Gepost op: 2-06-2003, 13:16:18 »



Als tweede woon ik niet in Zeeland zelf, maar in het buitengebied en waar.... :-X. Rij maar rond, dan kom je mij vast wel tegen.
Waarschijnlijk op een paard,tegenwoordig? ("Het is net een brommer.......") ;D ;D








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #250 Gepost op: 2-06-2003, 13:52:46 »
Ik ben wel benieuwd in wie zijn .... :o die veren gestoken gaan worden. Ik laat mij verrassen..........

Ja waarom denk je dat ik niet op de molfandag mocht komen met mijn geplukte pauw?

ik kon helaas niet, maar dit klinkt zo veel leuker ;)

Leuk dat je de molclub hier komt versterken, ik heb regelmatig om je opmerkingen moeten lachen (en echt, je kan zo de variété in met je ik-doe-Elise-na-tijdens-de-parkeerproef-act ;D).







« Laatst bewerkt op: 2-06-2003, 13:53:17 door Milk »
No Milk today???

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #251 Gepost op: 2-06-2003, 14:36:50 »
Ik weet niet of deze vraag al is geweest maar viel het niet tegen dat jullie naar Canada gingen ipv een lekker warm land (hadden jullie daar op gerekend trouwens?) en Elise, wist jij waar jullie heen zouden gaan?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #252 Gepost op: 2-06-2003, 14:39:59 »
ik zou wel graag willen weten hoe jullie met de crew omgingen??








Offline Ron van Vliet

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #253 Gepost op: 2-06-2003, 14:41:33 »
Nou nou, wat een drukte hier.

Zo te zien hebben Ferdi, Rene en Julien de meeste vragen al beantwoord. Ik heb niet echt de tijd om alle pagina's door te lezen of er nog specifieke vragen voor mij zijn. Vanavond of morgenochtend zal ik de site nog eens checken en dan zie ik wel of er nog iets is.

Groeten,  Ron

ps: de zon schijnt, wat doet iedereen achter zijn computer?








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #254 Gepost op: 2-06-2003, 14:42:38 »
En werden jullie niet af en toe gek van die camera? Dat je ff chaggie bent en dan kom je ineens vol in beelf ofzo?
En als je het over zou doen, zou je dan weer meedoen?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #255 Gepost op: 2-06-2003, 14:43:12 »
ps: de zon schijnt, wat doet iedereen achter zijn computer?
Werken :-X







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #256 Gepost op: 2-06-2003, 14:43:45 »
ps: de zon schijnt, wat doet iedereen achter zijn computer?

Werken, helaas  :'(. Maar ik zit het grootste gedeelte van de dag op de site en op de chat! Ik heb nl. ontzettend last van afkickverschijnselen, dus moet mijn shot de hele dag toegediend krijgen  ;D







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #257 Gepost op: 2-06-2003, 14:44:33 »
ps: de zon schijnt, wat doet iedereen achter zijn computer?

ik ook werken..enneh hier schijnt de zon niet meer..  :'(








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #258 Gepost op: 2-06-2003, 14:49:01 »
Ron, ik zal ff denken of ik een vraag voor je kan verzinnen. (denk...denk...denk...) ('t is moeilijk, kben een vrouw  ;D)

Ehmmm... Oja, over het geld dat je gewonnen hebt. Ga je dit helemaal zelf houden (zou ik wel doen hoor  :P), of heb je met Elise en Chandrika afgesproken dat je ze een (klein) deel zou geven?

Mocht er nog meer vragen te binnen schieten, dan zal ik ze posten.

Geniet van het heerlijke weer (zolang het nog kan!!).







« Laatst bewerkt op: 2-06-2003, 14:50:50 door limone »
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ron van Vliet

  • Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #259 Gepost op: 2-06-2003, 14:53:07 »
Werken. Ha ha.

Jullie hebben nog meer last van afkickverschijnselen dan ik. Voor mij is het eigenlijk ook alweer een half jaar geleden. Daarbij heb ik nu iets minder in spanning  gezeten over wie nu eigenlijk de mol was ;-)

Met de crew ga je minimaal om. Dat mag je namelijk niet. Al is het wel zo dat hoe langer je erin blijft en hoe kleiner de groep is des te meer je er natuurlijk toch mee omgaat.

Ik persoonlijk werd af en toe een beetje gestoord van de camera's om me heen. Het went maar toch ...

Ik wist niet dat we naar Canada gingen (maar was er erg blij mee). We kregen te horen het daar waar we heengingen nat en koud zou zijn (ipv ijzig en vreselijk koud :-). Meer niet.

Later misschien meer.

Ron