Auteur Topic: Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....  (gelezen 192975 keer)

Offline Michelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm the real slim LADY
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #260 Gepost op: 2-06-2003, 14:54:53 »
ps: de zon schijnt, wat doet iedereen achter zijn computer?

Ja ik ben t hele weekend op familie weekend geweest, en ging natuurlijk wel snel ff deze site checken :P

Hier kwam trouwens ook de regen met bakken uit de lucht vallen, dus dan zit ik toch liever binnen.







Wie is de mol ook in 2004!!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #261 Gepost op: 2-06-2003, 15:12:28 »
ps: de zon schijnt, wat doet iedereen achter zijn computer?

Ik ben al de 5e die deze vraag citeert. Iedereen voelt zich erg geroepen zich te verantwoorden blijkbaar.
Ikke niet.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #262 Gepost op: 2-06-2003, 15:40:55 »
Ron, ik heb nog een vraagje voor jou: moest je, tijdens de Paintbal-opdracht (afl.6) al vantevoren aangeven wat je zou gaan doen? Kiezen voor de vrijstelling, of gaan voor het geld? (ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar ik heb het iig niet gelezen..)







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #263 Gepost op: 2-06-2003, 15:56:33 »
Nou, van die zon is weinig over (ben dan de 6e die erover begint)maar goed ook, moet toch werken  ;D

Ik heb ook nog een vraagje voor den deelnemers..kan ook best dat ie al eens is gesteld, mis wel eens wat..

Is het niet afgrijselijk moeilijk om maanden NIKS tegen je omgeving te mogen zeggen over het verloop van het programma?? En vooral in de periode dat het wordt uitgezonden...lijkt me toch dat er nogal wat mensen gaan vragen of je misschien wat meer kunt vertellen? Lijkt me echt wel moeilijk soms...








Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #264 Gepost op: 2-06-2003, 16:22:11 »

ps: de zon schijnt, wat doet iedereen achter zijn computer?

Op me werk :)

Het regent hier nou onwijs hard dus..... :)

Vraag voor Ron:

Was die muts van jou toevallig opgezet door jou, of heb je deze van de crew gehad?? The North Face was toch immers een sponsor??







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #265 Gepost op: 2-06-2003, 16:22:33 »
Nou nou, wat een drukte hier.




ps: de zon schijnt, wat doet iedereen achter zijn computer?
Wat nou, de zon schijnt? Het komt hier met bakken tegelijk uit de lucht, hagel, onweer, wou dat ik in Turkije zat......... ::) ::) 8) 8)

Leuk dat je je ook (weer) laat zien op het forum. Ik had nog wel een vraag aan je, Ron. Maar eigenlijk kan deze door iedere kandidaat beantwoord worden.



Het concept van het programma droogt voorlopig niet op. Aan geschikte kandidaten en opdrachten geen gebrek. Maar ben je het met mij eens, dat de makers van Wie is de Mol het zichzelf veel te moeilijk hebben gemaakt, door juist de nadruk te leggen op die "verborgen" hints? Nu bijvoorbeeld bekendgemaakt is dat er iets uit die digitale klokjes kon worden gehaald, storten hele hordes zich in een volgende serie natuurlijk dáárop.

Je ziet het natuurlijk al aankomen: iedereen let in een nieuwe serie op kleding (deden ze al hoor), iedereen let op die klokjes, en ik weet niet waarop nog meer. Zelf had ik in het begin van deze serie de neiging om de band van iedere aflevering wel drie keer te bekijken, maar uiteindelijk werd ik er niets wijzer van.

Toch zat de kandidaat waar IK mij op concentreerde, weldegelijk in de finale. Niet als mol of winnaar, maar jammergenoeg voor Chandrika (en gelukkig voor jou Ron, want iedereen gunt jou je winst), als verliezend finaliste.

Een  nieuwe serie zou heel goed kunnen, mijns inziens, maar dan moeten er echt zeer creatieve geesten aan het team van de makers worden toegevoegd, anders wordt het maken daarvan een onmogelijke opgave.

Jullie als kandidaten, hebben zelf gezien hoe diep de fanaten gaan graven om maar net die ene aanwijzing te vinden. Wat heb ik moeten lachen, toen iedereen de letters MOL in het water zag staan, toen Astrid die sprong maakte. Ik heb steeds geroepen dat het waterrimpeling was. Vanaf het moment dat Astrid exit was (met 7000 van jouw eurootjes in haar bagage.... ::) ::)) stortte iedereen zich op soortgelijke letters in  de sneeuw.

En jawel: ik vraag me af, waar die dan moeten hebben gestaan, want vantevoren hoorde je daar niemand over!

Ik zie een antwoord hier wel tegemoet! En velen met mij. :D :D







« Laatst bewerkt op: 3-06-2003, 00:43:06 door bodejosm43 »

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #266 Gepost op: 2-06-2003, 16:34:19 »
Was die muts van jou toevallig opgezet door jou, of heb je deze van de crew gehad?? The North Face was toch immers een sponsor??

Ron had toch een DSL (Diesel) muts op. Het was toch Rene die een pet met The North Face op had????







I got that tunnel vision going through my  head

Offline georgestobbart

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #267 Gepost op: 2-06-2003, 16:49:04 »
Een vraagje voor zowel Ron als Rene:
hoe vonden jullie Elise als mol?
vinden jullie dat ze goed werk geleverd heeft??
Ofwel: heeft ze volgens jullie genoeg "gemold" 8)
zonder daarbij op te vallen enz.









Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #268 Gepost op: 2-06-2003, 16:59:51 »
René, doe de groetjes aan je vrouw. Ook zij was zeer aardig op de MFB!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #269 Gepost op: 2-06-2003, 17:50:43 »
Werken, helaas :'(. Maar ik zit het grootste gedeelte van de dag op de site en op de chat! Ik heb nl. ontzettend last van afkickverschijnselen, dus moet mijn shot de hele dag toegediend krijgen ;D
maar goed dat je hier onder je nickname bent, limone, anders had je nu vast een ww-uitkering

Niemand hoeft toch te weten dat jij in het echt Marietje heet, en werkt bij de parfumerie-afeling van de Bijenkorf in Amsterdam, begane grond, bij de roltrappen????? ::) ::)







« Laatst bewerkt op: 2-06-2003, 22:19:54 door bodejosm43 »

Offline Vader Jacob

  • Forumlid
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #270 Gepost op: 2-06-2003, 18:59:22 »
Toppie dat de meeste kandidaten op de site reageren. Allemaal een 10 met een griffel. :-* :-* :-*

Vraagje aan Rene:Had je niet wat meer molleacties moeten plegen, zodat de verdenking meer op jouw viel?
 ;)

Vraagjes aan Ron:Heb jij vroeger bij de scouting gezeten, je klom als een aap omhoog in de boom ;D

Je hebt er een hekel aan om in de schijnwerpers te staan ( als 1e weg moeten is erger maar toch). Hoe was het dan om zo lang in de schijnwerpers te staan ? En hoe kom je op die zin?

Thanks










Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #271 Gepost op: 2-06-2003, 19:06:13 »
Vraagje aan Ron.



Ron, tijden het uitmesten van die stal. Waar kwam je vandaan toen er al 8 stallen uitgemest waren?

en waarom wachtte je niet op Rene en Louis in aflevering 1, terwijl je wel gezegd had dat je dat zou doen. Of had je dat helemaal niet gezegd en was het weer eens een kwestie van creatieve montage?
 







« Laatst bewerkt op: 2-06-2003, 19:06:39 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #272 Gepost op: 2-06-2003, 20:00:30 »
Nou ja, als Ron toch morgen weer terug komt, zal ik mijn vragenlijstje maar vast even klaarzetten:

Ron:
Wie heb je allemaal verteld dat Elise de mol was?
Werd je ook de hele tijd aan je kop gezeurd of je de mol was, of was er mee te leven?
Wat ga je nu doen met het geld, je zegt vakantie, maar voor dat geld kun je wel 3x de wereld rond.
Je zegt mollenstreken te hebben uitgehaald, kun je wat voorbeelden geven?

Aan René:
Je verdenkt Astrid, waarom ga je dan in een interview over koetjes en kalfjes praten, dat helpt je toch niet veel verder?


Aan Ferdi/Julien/René
Werden jullie niet helemaal gek, dat je nog een dik half jaar moest wachten voor je zeker wist, wie de mol was?

Aan Elise (of een andere 'erkende insider' die het weet:
Was jij (Elise) nou Jeweetwel echt of niet?

en voor iedereen die het maar beantwoorden wil: Who the fuck is Bob?








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #273 Gepost op: 2-06-2003, 20:20:33 »
BLAAT

en voor iedereen die het maar beantwoorden wil: Who the fuck is Bob?

Das nie netjes!!
Wie is in hemelsnaam Bob?








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #274 Gepost op: 2-06-2003, 20:30:17 »
Blaaat  >:(  ;)

Dat is niet netjes!








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #275 Gepost op: 2-06-2003, 20:44:05 »
Dat is hartstikke netjes!

Ron, wanneer komt de grote come-out dat jij eigenlijk de mol bent?








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #276 Gepost op: 2-06-2003, 20:46:31 »
Ron werd je ook niet strontziek van al die mensen die dachten dat jij de mol was, terwijl je nog wel zo je best deed, ik bedoel, kom op. Iedereen kon toch zien dat jij er voor de volle 100% ging en dus totaal de mol niet kon zijn, dat moet toch frusterend zijn?








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #277 Gepost op: 2-06-2003, 21:10:43 »
Niemand hoeft toch te weten dat jij in het echt Marietje heet, en werkt bij de parfumerie-afeling van de Bijenkorf in Amsterdam, begane grond, bij de roltrappen????? ::) ::)

je had me een slechtere baan kunnen geven  :P (sorry, off topic!!!).







I got that tunnel vision going through my  head

Offline rougekappje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aint Nothing But Fluff..
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #278 Gepost op: 2-06-2003, 21:55:18 »
Werken. Ha ha.

Jullie hebben nog meer last van afkickverschijnselen dan ik.

Later misschien meer.

Ron

Hey Ron!
Leuk je hier weer te zien ;-) Mooie Cliffhanger .. hehe.Je hebt gelijk lekker van het mooie weer genieten ;-)
Er staan best een hoop vragen voor jou eigenlijk, ik kan me voorstellen dat het een beetje een Herculeswerk is..! Maar ik denk ook dat je er wel een heleboel mensen een plezier mee zou doen.(We zijn nu eenmaal met best veel vragen blijven zitten door al dat knip en plakwerk,vrees ik in de serie)

Leuk dat jullie toch allemaal even het forum op komen ;-)Ook van harte welkom aan Rene uiteraard!!;-)

Elise;-) Ik zou van jou heel graag willen weten waarom je juist de laatste dagen voor Mol is gaan spelen? En waarom je Ferdi van Chandrika af wilde helpen?

Rene: klopt het dat je jouw foto vrij duidelijk in Elise`s richting vond wijzen? (Heb hier twee tegengestelde berichten over gehoord namelijk)

   [/RON]

bij deze voor jou dan even een recapitulatie van vragen die ik ergens in deze pagina`s voor je had:

Overigens wat lees ik nu, je had toch Mollenstreken uitgehaald??.. Dan ben ik wel erggg benieuwd welke .. ;-)
 

1. Ik vraag me nog steeds af waarom jij zo`n toch wel vage compilatiefoto kreeg. Begreep uit een eerdere text dat rene de zijne juist erg duidelijk vond (Klopt dit Rene??)
Die van Chan was ook een duiding richting Elise en  die van Ferdi ook hoewel misschien wat lastiger te duiden. Vind je het dan niet vreemd dat jij zo`n foto krijgt waar je zo weinig mee kan?
Wat maakte je toch van jouw foto uit de koker?
(we konden er hier oa op pimwiz site niet veel mee.. had in nou toch maar beter geluisterd naar dat gut-feeling over die foto aan de wand van Elise en Raoul (afl 6)..Had al zo`n idee dat die belangrijk was maar ja, dat paste eenvoudig niet in mijn Ron-paradigma..dus..;-)

Enne Ron..wat was je toch in dat bos aan het doen door die groep over die vervelende tak te sturen? ;-) Was je echt zo gedesorienteerd? Misschien was je echt even de weg kwijt ..? ;-)

2. Bij dat waarheid cq leugen: Waarom koos je juist voor de waarheid? Als je niet kan liegen, en vervolgens Elise moet proberen te overtuigen niet de waarheid te spreken kan je toch juist beter voor leugenverhaal kiezen? Als je slecht kan liegen zou ze dat toch juist niet geloofd hebben? (Ik krijg altijd hoofdpijn als ik aan die opdracht denk   Maar veel mensen zagen daar dus juist een Mollenstreek in (net als in bijna alles wat je deed maar dit terzijde :-)sorry hoor..

3. afl 10 Waarom duurde het toch zo lang voor je die porto oppikte in dat torentje? Het lag kennelijk binnen handbereik maar toch wacht je tot Chandrika het eerste contact maakt of lijkt dit ook maar zo? En zag je die diaprojector en andere letters echt niet met die verrekijker? En waarom duurde het zo lang eer je op bimbambom kwam?
Was dat allemaal om je verdacht te maken naar Chandrika toe? Het leek in de laatste afleveringen wel alsof er 3 mollen in het spel waren.. (ergens wel begrijpelijk)

4. die bus (afl 9)? Verschillende mensen hebben aangegeven dat je wel erg snel de foute antwoorden intikte..maar dat kan natuurlijk ook geweest zijn om te proberen de bus snel minder hard te laten rijden.En waarom gingen jullie toch in hemelsnaam met 3 achter de monitor? (omdat jullie Elise niet vertrouwden en elkaar niet?)

5. hoe zat dat toch met die diepste wens? Had Elise je dat echt verteld? (lijkt me zo vreemd als het al zo is,waarom zou je dat juist delen met een andere kandidaat? Is immers verdacht dat Elise daar juist die dag over begint (alsof ze voorkennis heeft)- lijkt me vreemd dit als Mol te doen? En als ze dat inderdaad deed waarom dit dan delen met Chandrika? (dat is toch juist je positie verzwakken?)
Dus: het was gelogen?Wilde je jezelf verdacht maken naar Chandrika toe?(door te impliceren dat Elise de mol kon zijn dus wellicht een dwaalspoor om naar jou toe te leiden?Of zoek ik er weer veel te veel in?;-)
En zo ja:Nam je daar dan niet een risico mee, als je fout zat? (kennelijk kwamen jullie altijd bij twee deuren uit n.a.v. de anderen schrijven dus heb je daarom dat risico genomen?)

6. Die spiegels.. had je daar nou gewoon geen spiegel? Op een gegeven moment lijkt het toch echt alsof je jouw pols in Aafke`s hand ziet zonder spiegel en even later sta je er weer schijnbaar zonder spiegel? En de jouwe staat als eerste op het statief ook al ben jij naar buiten gelopen om ze te pakken en verdelen kreeg je misschien hulp van iemand? (Hmm het antwoord zal waarschijnlijk wel weer in het Orakel der MontageGoden moeten worden gezocht..;-)
Ok nu heb ik je genoeg lastig gevallen :)

Overigens echt leuk dat zoveel kandidaten nog posten.Jammer van die voodooMoll Julien:)
Alvast hartelijk dank voor het oplichten van de laatste Nevelen ;-)
Rouge







« Laatst bewerkt op: 3-06-2003, 10:37:18 door rougekappje »
I'll be anything you want me to be, Mirage said to the Fool

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Mol/winnaar/verliezer en kandi's meld je hier.....
« Reactie #279 Gepost op: 2-06-2003, 22:30:58 »
<quote> Tweety op 31.05.2003, 11:56:17
3. Wie leest de hele leesmap bij z'n/haar moeder?</quote>

Volgens mij is dat Ron, moet je nog maar eens vragen.

Ron? jij? de leesmap ???  :o







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you