Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 775358 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #400 Gepost op: 10-06-2013, 17:37:14 »
Ik zou er echt van op kijken als Freek Bartels dit seizoen geen kandidaat is.

Een vakantie zou idd kunnen, maar aangezien Patrick (zijn vriend) gewoon in NL was lijkt me dat niet heel logisch, tenzij ie met vrienden ging.
Hij heeft zoveel connecties met wie is de mol, hij volgt niet zo lang geleden wie is de mol, JP en eva keune op twitter. En hij is natuurlijk de vriend nogmaals van Patrick (seizoen 8)
Zag hem dit jaar bij moltalk en schat hem wel in als kandidaat.
Zijn twitterstilte is ook best verdacht!

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #401 Gepost op: 10-06-2013, 19:07:48 »
Ik zou er echt van op kijken als Freek Bartels dit seizoen geen kandidaat is.

Een vakantie zou idd kunnen, maar aangezien Patrick (zijn vriend) gewoon in NL was lijkt me dat niet heel logisch, tenzij ie met vrienden ging.
Hij heeft zoveel connecties met wie is de mol, hij volgt niet zo lang geleden wie is de mol, JP en eva keune op twitter. En hij is natuurlijk de vriend nogmaals van Patrick (seizoen 8)
Zag hem dit jaar bij moltalk en schat hem wel in als kandidaat.
Zijn twitterstilte is ook best verdacht!

 ::rofl:: dacht even dat je Patrick Stoof bedoelde, maar het gaat natuurlijk om Patrick Martens.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #402 Gepost op: 10-06-2013, 19:15:44 »
Art plaatste kortgeleden een tweet met daarin een verwijzing naar de lage temperaturen in Portugal.

Hij weet natuurlijk als geen ander dat wij als molloot zijnde, elk detail op twittergebied gaan uitzuigen en uitknijpen, totdat daar een bestemming uit komt rollen.

Door de tweet van Lautjuh (Zij had het erover dat het team woensdag terug was gekomen, nota bene op een datum dat vorig jaar pas 2 afleveringen waren opgenomen), EN deze tweet van Art over Portugal, zou je kunnen aannemen dat de tweet van Art niets met Wie is de Mol? te maken heeft.

Art zal echt niet zomaar de locatie van het komende seizoen op deze manier te grabbel gooien.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #403 Gepost op: 10-06-2013, 19:21:57 »
Jacqueline Govaert
Tweet van 7 tot 28 mei niet.
Kees Tol en Wie is de mol? Volgen haar.
https://twitter.com/iamjacqueline

Zo ver ik begrepen heb was ze een album aan het opnemen in Amerika (dat zegt ze in ieder geval XD)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #404 Gepost op: 10-06-2013, 19:44:07 »
::rofl:: dacht even dat je Patrick Stoof bedoelde, maar het gaat natuurlijk om Patrick Martens.
de smilie die aangegeven wordt in dit bericht, wordt gevormd door de 8, in combinatie met een van de haakjes.....  Dat kun je oplossen door een spatie tussen de 8 en het haakje te zetten. Dan had er een 8 gestaan.....

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #405 Gepost op: 10-06-2013, 21:30:38 »
de smilie die aangegeven wordt in dit bericht, wordt gevormd door de 8, in combinatie met een van de haakjes.....  Dat kun je oplossen door een spatie tussen de 8 en het haakje te zetten. Dan had er een 8 gestaan.....

Haha ja sorry jos, ik was te enthiousiast met typen!!

En wat betreft Portugal, denk niet dat dat met wie is de mol te maken heeft inderdaad!!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #406 Gepost op: 10-06-2013, 22:34:49 »
Misschien is het wel een hintje naar het land?  ;D In Portugal spreken ze Portugees. En in welk Zuid-Amerikaans land (favoriete molcontinent) spreken ze Portugees? Inderdaad, Brazilië.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #407 Gepost op: 11-06-2013, 14:26:59 »
Misschien is het wel een hintje naar het land?  ;D In Portugal spreken ze Portugees. En in welk Zuid-Amerikaans land (favoriete molcontinent) spreken ze Portugees? Inderdaad, Brazilië.


Brazilië is het land wat me geweldig lijkt
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #408 Gepost op: 11-06-2013, 22:03:34 »
Het zou op zich kunnen. En het tijdstip waarp Art die tweet heeft geplaatst, zegt op zich ook niets. Hij plaatste op 28 mei immers ook een tweet, die totaal niets met WIDM te maken heeft.

Een boottochtje met zijn vriend, dat was de strekking van die tweet. En wat je zag, was een afbeelding van Elvis. Nou weten we inmiddels dat Art een groot Elvis-fan is, en dan zou je kunnen denken dat ze naar Graceland zijn geweest.

Maar dat ligt weer in Amerika.....


Wat ik denk, is dat het ''analyseren'' van tweets ons steeds minder ver gaat brengen. Vorig jaar lukte het geloof ik met 7 deelnemers, die RN voortijdig had ontdekt. Niemand die Tania Kross had getipt, bijvoorbeeld....

Ik heb zo het vermoeden dat die 7 kandidaten dit jaar niet gehaald gaan worden. Gewoon omdat twitter door de makers ook gebruikt kan worden om een dwaalspoor op te zetten.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #409 Gepost op: 11-06-2013, 22:06:23 »
En vorig jaar hadden we natuurlijk ook Janine als aanknopingspunt, hè?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #410 Gepost op: 11-06-2013, 22:21:51 »
Is zeker zo, Jos, maar toch altijd het proberen waard. En ja, je kunt inderdaad niet blindelings vertrouwen op wat je ziet, maar dat is nou juist het leuke: ook buiten het spel zelf worden er constant rookgordijnen opgetrokken. Houdt je lekker scherp  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #411 Gepost op: 11-06-2013, 22:23:49 »
Het zal mij er zeker niet van weerhouden de tweets in de gaten te houden. De zoektocht naar deelnemers en de locatie is immers een deel van het spelletje geworden.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #412 Gepost op: 13-06-2013, 08:33:21 »
Tygo Gernandt, ook een twitterstilte. Laatste tweet 13 mei en toen pas weer op 7 juni. Zegt dat hij aan de andere kant van de wereld was, inclusief 'vakantie'foto.
« Laatst bewerkt op: 13-06-2013, 08:38:22 door Pippi »

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #413 Gepost op: 13-06-2013, 09:03:03 »
Tygo Gernandt, ook een twitterstilte. Laatste tweet 13 mei en toen pas weer op 7 juni. Zegt dat hij aan de andere kant van de wereld was, inclusief 'vakantie'foto.

Lijkt me een leuke kandidaat  ::jaja::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #414 Gepost op: 13-06-2013, 09:14:50 »
Tygo Gernandt, ook een twitterstilte. Laatste tweet 13 mei en toen pas weer op 7 juni. Zegt dat hij aan de andere kant van de wereld was, inclusief 'vakantie'foto.
Dat kan ook Maleisië zijn, wat er op zou kunnen duiden dat hij met ER meedoet ;)
« Laatst bewerkt op: 13-06-2013, 23:45:48 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #415 Gepost op: 13-06-2013, 10:15:17 »
O ja, dat kan natuurlijk ook. Dat past misschien nog beter bij hem, al zou ik 'm ook echt een leuke kandidaat voor widm vinden.

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #416 Gepost op: 13-06-2013, 10:25:59 »
Ik heb zo'n gevoel dat Daphne Bunskoek er ook bij zit. Zij heeft geen twitter, dus daar worden we niet wijzer van.

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #417 Gepost op: 13-06-2013, 11:49:31 »
Ik heb zo'n gevoel dat Daphne Bunskoek er ook bij zit. Zij heeft geen twitter, dus daar worden we niet wijzer van.

Lijkt mij zeker ook een leuke kandidaat!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #418 Gepost op: 13-06-2013, 12:36:12 »
Hoe vaak Tygo Gernandt in de afgelopen jaren genoemd is: ik hoor en lees het op meerdere plekken. En ook hij heeft 1 of meer connecties met ex-deelnemers: voor zover ik weet een van de ex-partners van Anna Drijver, maar volgens mij heeft ie meer connecties.

De manier waarop hij dat programma over Alexander de Grote presenteerde: ik dacht meteen: dat zou best eens een leuke WIDM-kandidaat kunnen zijn. Niet zo direkt de mol, maar wel iemand die het spelletje door heeft. Ik zou het leuk vinden als hij inderdaad kandidaat is, komend seizoen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #419 Gepost op: 13-06-2013, 21:10:18 »
Ik ben hier en daar nog wat namen tegengekomen en even gaan zoeken.

Zo kwam ik via het facebook account van Art uit bij de naam Remco Rhee. (onlangs toegevoegd)
Klinkt misschien niet bekend, maar ik heb hem even opgezocht.
Hij is een radio dj. Hij is niet zo bekend (aan het aantal volgers te zien), maar dat zegt niet zo veel. Hij heeft een Wikipedia pagina en daar staat ook dat hij meerdere wereldrecordpogingen heeft gedaan in de radiowereld. Hij heeft ook een radioprogramma gehad met Wessel van diepen.
Remco heeft vanaf 7 mei een twitterstilte.

Daphne Bunskoek vond ik eveneens via Art op Facebook. Bovendien was ze te zien in moltalk dit jaar als gast, (ze was heel duidelijk in beeld)
Ze heeft geen twitter, maar misschien wel iemand om op te letten.

Freek Bartels lijkt me inmiddels wel duidelijk. Zo veel dingen wijzen erop dat hij kandidaat is.

Dan heb ik nog Tygo gernaedt (die hierboven ook al werd genoemd), hij is iid op vakantie geweest (Zegt hij) en had een langere twitterstilte tot begin juni.

Jan willem Roodbeen> Heeft al affiniteit met widm door het presenteren van de roodshow (daar komt wie is de mol ook bij in de uitzendperiode)  Hij heeft een twitterstilte vanaf begin mei tot begin juni. 1 retweet op 25 mei.

Jennifer Hoffman heeft niet meer getweet sinds april. Daar valt dus niets uit op te maken
WEL vond ik het vreemd dat haar theatertour met Bastiaan Ragas niet meer door ging opeens. Anne marie Jung word haar vervangster. Ik ga er niet vanuit dat iemand een theatertour laat schieten voor Wie is de mol. volgens een persbericht ging het om een onenigheid tussen de 2. Laten we  het daar dan maar even op houden, maar wie weet was ze niet optijd terug en heeft ze er maar de brei aan gegeven.

Aicha Marghadi vond ik oook via onlangs toegevoegd bij het facebook account van Art. EN van JP....
BEst verdacht, maar ze twittert gewoon heel mei door.. dus daar kunnen we  dan niet vanuit gaan.

Verder vondt ik nog 4 molfans (allemaal volgen deze heren WIDM en DE MOL op twitter) maar allemaal hebben ze GEEN twitterstilte
Rik v/d Westelaken
Viggo Waas
Dirk Zeelenberg
Kevin Hassing


Jullie nog mensen opgevallen?  ;D