Poll

Wie is de Mol?

Owen Schumacher
Tygo Gernandt
Sofie van den Enk
Aaf Brandt Corstius
Susan Visser
Jan-Willem Roodbeen
Daphne Bunskoek
Maurice Lede
Freek Bartels
Jennifer Hoffman

Auteur Topic: Wie is de Mol? 2014  (gelezen 775277 keer)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1960 Gepost op: 16-10-2013, 16:36:32 »
Ik kende voor de Twitterstiltes e.d alleen Freek, Tygo, Owen een beetje van gezicht en Susan.
Hoop op Annette Barlo  ::jaja::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1961 Gepost op: 16-10-2013, 16:39:00 »
Ik heb ook een record.. 8/9 ::oink:: Ik ken alleen Maurice niet
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1962 Gepost op: 16-10-2013, 16:41:20 »
Ik ken er 7/9, en dat vind ik best goed...
Nog even iedereen:

Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1963 Gepost op: 16-10-2013, 16:41:48 »
Ik kende voor de Twitterstiltes e.d alleen Freek, Tygo, Owen een beetje van gezicht en Susan.
Hoop op Annette Barlo  ::jaja::

Art liet in elk geval weten dat vanavond of morgen de laatste kandidaat bekend wordt gemaakt.

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1964 Gepost op: 16-10-2013, 16:43:00 »
Hij zei toch deze week? Of heb ik het verkeerd onthouden? Want anders kan vrijdag ook nog.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1965 Gepost op: 16-10-2013, 16:43:14 »
Art liet in elk geval weten dat vanavond of morgen de laatste kandidaat bekend wordt gemaakt.
Art zei: vóór het Televizierringgala, dus het kan eventueel ook pas vrijdag in de loop van de dag bekend worden ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1966 Gepost op: 16-10-2013, 16:43:38 »
Ik ken er 5  ::ok:: dus uiteindelijk vielen de hoeveelheid onbekendere BN-ers me toch wel mee. Hoop op een leuke 6e dame!
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1967 Gepost op: 16-10-2013, 16:45:05 »
Owen Schoemacher: Ik ben een Koefnoen fan. daar ken ik hem ook van             ::ok::
Tygo Gernand: Vele programmas waar hij ingezetten heeft                        ::ok::
Sophie van den Enk: Ken ik van 3FM                                             ::ok::
Susan Visser: Ken ik van Gooische Vrouwen                                      ::ok::
Aaf Bertha??? Nooit van gehoord                                                ::ok::
Jan willem Roodbeen. Als molfan luister ik naar de Roodshow in Jan t/m Maart   ::ok::
Daphne BunskoeK; Ken ik van o.a 3 op reis                                      ::ok::
Maurice Lede: Als je neefjes heb die Het klokhuis kijken dan ken je hem        ::ok::
Freek Bartels: Vele musicals waar hij in heeft gespeeld                        ::ok::

(8/9) dus
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1968 Gepost op: 16-10-2013, 16:45:09 »
Ik ken er 5  ::ok:: dus uiteindelijk vielen de hoeveelheid onbekendere BN-ers me toch wel mee. Hoop op een leuke 6e dame!

Oh, dus er doen er 11 mee?

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1969 Gepost op: 16-10-2013, 16:45:35 »
Owen Schoemacher: Ik ben een Koefnoen fan. daar ken ik hem ook van             ::ok::
Tygo Gernand: Vele programmas waar hij ingezetten heeft                        ::ok::
Sophie van den Enk: Ken ik van 3FM                                             ::ok::
Susan Visser: Ken ik van Gooische Vrouwen                                      ::ok::
Aaf Bertha??? Nooit van gehoord                                                ::ok::
Jan willem Roodbeen. Als molfan luister ik naar de Roodshow in Jan t/m Maart   ::ok::
Daphne BunskoeK; Ken ik van o.a 3 op reis                                      ::ok::
Maurice Lede: Als je neefjes heb die Het klokhuis kijken dan ken je hem        ::ok::
Freek Bartels: Vele musicals waar hij in heeft gespeeld                        ::ok::

(8/9) dus

Aaf Brandt Corstius  ;D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1970 Gepost op: 16-10-2013, 16:47:27 »
Aaf Brandt Corstius  ;D

ook goed  ::schaam::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1971 Gepost op: 16-10-2013, 16:48:25 »
Mag ik openlijk vragen waarom Tygo de enige tot nu toe is die niet met 1 schouder naar de camera staat maar gewoon recht voor?  ::vergroot::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1972 Gepost op: 16-10-2013, 16:52:46 »
Spelling, voornamelijk het spellen van namen, is soms erg moeilijk.

Daphne Bunskoek, Sofie van den Enk, Owen Schumacher, Freek Bartels, Jan-Willem Roodbeen, Susan Visser, Tygo Gernandt, Maurice Lede en Aaf Brandt Cortsius.


Hoewel: die laatste achternaam heb ik ook op moeten oefenen.

Zeg nou niet dat iedereen wel weet wie er bedoeld wordt, maar taalbeheersing is toch ook best belangrijk. Anders weet straks niemand meer hoe je iets schrijft.

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1973 Gepost op: 16-10-2013, 16:53:30 »
Ik ken alleen Aaf niet, Maurice ken ik wel, maar daar heb ik al lang niets meer van gezien/gehoord. Het zijn wel bekende Nederlanders, maar geen mensen die je elke dag weer in het nieuws moet zien. Tygo staat bij mij nu in het geheugen als "Ken" uit Dr. Tinus dus dat gaat even omschakelen worden als WidM? begint.

Mag ik openlijk vragen waarom Tygo de enige tot nu toe is die niet met 1 schouder naar de camera staat maar gewoon recht voor?  ::vergroot::
Ja, nu je het zegt.
Mij viel juist op dat ze op de persfoto's allemaal in grijs of blauw gekleed zijn, terwijl vorig jaar de foto's gewoon bij de kerk gemaakt waren in de kleren van aflevering 1.
臥底 是 谁?

Online Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1974 Gepost op: 16-10-2013, 16:53:52 »
Ik vind de vrouwen dit jaar leuker (op papier) dan de vrouwen van vorig seizoen. Met Susan Visser, Sofie van den Enk, Daphne Bunskoek en waarschijnlijk ook nog Jennifer Hoffman vind ik de vrouwen qua naam erg sterk. Vorig seizoen was dat gek genoeg precies andersom. Toen vond ik de mannen met Kees, Joep, Daniel, Tim en Ewout leuker dan de mannen van dit seizoen en de vrouwen weer minder.

Op Owen en Tygo na zijn de andere 3 voor mij toch wat 'kleurloos'. Dus ik hoop dat Jan Willem, Freek en Maurice me positief gaan verrassen.
When life knocks you down, fight back!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1975 Gepost op: 16-10-2013, 16:56:30 »
Als laatste kandidate dan Jennifer Hoffman?

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1976 Gepost op: 16-10-2013, 16:56:47 »
Ik denk dat het deze keer moeilijk te raden zal zijn wie de mol is.

Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1977 Gepost op: 16-10-2013, 17:00:43 »
Ik denk dat het deze keer moeilijk te raden zal zijn wie de mol is.

Ik hoop het. Niets is leuker dan dat jouw mol naar huis gaat, natuurlijk is het leuk om het vanaf het begin goed te hebben maar dat is voor je eigen spelbederf juist minder leuk. Als je 10 afleveringen kijkt naar dezelfde mol en het goed is ook, dan is de lol er vanaf. Aan het einde ben je gewoon benieuwd wat je mis heb gezien en vooral over het hoofd.

Ik moet zeggen dat ik er vorig jaar met Tania en dan Zarayda flink naast zat. Pas in de laatste 2 afleveringen ben ik meer naar kees toegegaan maar heb ik ook Paulien niet losgelaten.

Dus ik begin dit jaar zeer open en let goed op, vergeet dan alles wat er vermeld is en wat ik zelf dacht en iedereen is de mol.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1978 Gepost op: 16-10-2013, 17:02:00 »
Hij zei toch deze week? Of heb ik het verkeerd onthouden? Want anders kan vrijdag ook nog.
hij zei: in ieder geval VOOR het gala!

Offline Quispel

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2014
« Reactie #1979 Gepost op: 16-10-2013, 17:05:15 »
Ik weet niet of dit feitelijk helemaal klopt, maar ik vind de groep tot nu toe heel erg 'op leeftijd'. Niet dat het om een stelletje 40+ers gaat, maar ik mis nog een beetje de olijke puberale (soms dommige) jonge hond van het stel. Hiermee bedoel ik een Zarayda, een Tim Haars, een Tim Kamps, een Pepijn Gunneweg, een Dennis Storm --> snappen jullie wat ik bedoel?

Is niet per se negatief! De kandidaten lijken me allen namelijk zeer intelligent. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zich in het spel gaat uitten. Veel fanatisme?