Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 374667 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #460 Gepost op: 17-03-2014, 18:58:29 »
leuk om te lezen in ieder geval ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #461 Gepost op: 17-03-2014, 19:04:11 »
Nou ja, we zijn zelf ook fans en ons vallen ook gewoon dingen op. Dat ten eerste. Verder kijken we altijd snel even rond op Twitter en ik volg altijd getrouw dit forum. Ik noem het in onze chats ook altijd mijn "vaste forum". Maar allemaal binnen korte tijd, want we chatten, tenzij het echt niet anders kan, maximaal een halfuur na de uitzending met elkaar.

Leuk dat je af en toe naar de rubriek linkt in ieder geval!
Vooral doorgaan, het is leuk om te lezen! Sommige dingen in de media zijn heel afgewogen (maar pikken er tegelijkertijd de raarste theorieën uit), ik vind het stukje 'onderbuik' dat in jullie chat naar voren komt erg leuk. Ik vind het ook een vorm die past bij Wie is de mol, zo 'n gesprekje. Pas in aflevering 10 weten we het zeker. Tot die tijd is het een kwestie van hoe een ieder er tegenaan kijkt en het programma beleeft. Zo voelt die rubriek van jullie ook. ::ok::
Wat betreft de theorieën die jullie bespreken vind ik het ook best meevallen er worden voldoende veel verder gezochte theorieën verspreid op het internet (inclusief dit forum). :P

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #462 Gepost op: 17-03-2014, 19:14:06 »
Vooral doorgaan, het is leuk om te lezen! Sommige dingen in de media zijn heel afgewogen (maar pikken er tegelijkertijd de raarste theorieën uit), ik vind het stukje 'onderbuik' dat in jullie chat naar voren komt erg leuk. Ik vind het ook een vorm die past bij Wie is de mol, zo 'n gesprekje. Pas in aflevering 10 weten we het zeker. Tot die tijd is het een kwestie van hoe een ieder er tegenaan kijkt en het programma beleeft. Zo voelt die rubriek van jullie ook. ::ok::
Wat betreft de theorieën die jullie bespreken vind ik het ook best meevallen er worden voldoende veel verder gezochte theorieën verspreid op het internet (inclusief dit forum). :P

Dank voor een aardige woorden! We zijn allebei inderdaad geen diepzinnige Mol-theoretici. We zouden nog niet kunnen dromen van hoe ver sommigen hier zoeken, al is dat wel altijd bijzonder vermakelijk. Ik maak, als ik hier iets lees, ook altijd een reële afweging: zou dit oprecht een hint kunnen zijn?

We willen vooral een vermakelijk gesprek hebben. Hopelijk kunnen we hem een beetje leuk afsluiten vrijdag.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #463 Gepost op: 17-03-2014, 19:23:48 »
Over het bericht waar Anton en Art te horen zijn..
Art had het daar over dat alles voor het nieuwe seizoen al in voorbereiding is, wat logisch is maar hij vertelde het op een manier alsof ie al wist dat hij er zelf ook weer deel van uit ging maken.
Wat ik me toen afvroeg, hoe werkt het met presentatoren, krijgen hun per jaar te horen of ze weer mee mogen of bestaan er ook 2 of 3 jaar contracten. Niet toch?

En nog even toevoegen. Zou jammer zijn, Art begint nu net weer in zijn rol te groeien
Enigste optie waarin ik het niet erg zou vinden is als Pieter Jan weer terugkomt. Maar dat zal wellicht niet
« Laatst bewerkt op: 17-03-2014, 19:35:44 door Dolfie, Reden: 2 berichten samengevoegd »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #464 Gepost op: 17-03-2014, 19:56:17 »
Over het bericht waar Anton en Art te horen zijn..
Art had het daar over dat alles voor het nieuwe seizoen al in voorbereiding is, wat logisch is maar hij vertelde het op een manier alsof ie al wist dat hij er zelf ook weer deel van uit ging maken.
Wat ik me toen afvroeg, hoe werkt het met presentatoren, krijgen hun per jaar te horen of ze weer mee mogen of bestaan er ook 2 of 3 jaar contracten. Niet toch?

En nog even toevoegen. Zou jammer zijn, Art begint nu net weer in zijn rol te groeien
Enigste optie waarin ik het niet erg zou vinden is als Pieter Jan weer terugkomt. Maar dat zal wellicht niet
Presentatoren bij de publieke omroep zijn volgens mij in dienst bij de omroep, in dit geval de Avro. Volgens mij zijn die nog altijd blij met Art en vinden ze hem ook goed passen bij het programma WIDM, dus ik verwacht dat hij nog even doorgaat.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #465 Gepost op: 17-03-2014, 19:58:18 »
Kan me inderdaad niet indenken dat ze Art gaan vervangen want hij doet het gewoon super goed. Daarnaast lijkt me dat Art het ook goed naar zijn zin heeft en het leuk vindt om te doen.

Wie wil er nou niet op blote voetjes op een strand in een warm land staan om wat leuke teksten aan elkaar vast te praten  ::tandpastasmiley::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #466 Gepost op: 17-03-2014, 19:58:56 »
en in een schommelstoel ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #467 Gepost op: 17-03-2014, 20:56:42 »
denkt dat de fans verrast zullen zijn. "Het is een supermol"
Hoeft niet te betekenen dat wij verrast gaan worden over wie de mol is, maar over wat zij allemaal uitgespookt heeft.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #468 Gepost op: 17-03-2014, 21:10:53 »
Mooi ook dat er staat zijn of haar identiteit ipv gewoon "haar identiteit" ;D

Bedoel ik verder niks mee te zeggen hoor, maar wel apart dat ze niet gewoon haar identiteit neerzetten.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #469 Gepost op: 17-03-2014, 21:15:32 »
Mooi ook dat er staat zijn of haar identiteit ipv gewoon "haar identiteit" ;D

Bedoel ik verder niks mee te zeggen hoor, maar wel apart dat ze niet gewoon haar identiteit neerzetten.

Omdat de mol altijd wordt aangehaald in de mannelijke vorm, dit hebben Anton, Art, JP op verschillende momenten benadrukt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #470 Gepost op: 17-03-2014, 21:18:09 »
Het is op zich vrij logisch dat de Avrobode 'zijn of haar identiteit' zegt, omdat de televisiegidsen meestal op zaterdag beginnen en de dinsdag/woensdag daarvoor uitkomen. Dat betekent dus dat deze Avrobode voor 15-21 maart waarschijnlijk op 11/12 maart in de winkel lag, terwijl de finale natuurlijk pas op 13 maart werd uitgezonden. Als ze alleen 'haar' hadden geschreven, was dat dus al een spoiler en wist je al voordat aflevering 9 begon dat zowel Tygo als Freek het niet waren.

Het was natuurlijk anders geweest als die gids pas vrijdag ofzo uitkwam, maar het is dus gewoon om niet te spoileren vooraf.  ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #471 Gepost op: 17-03-2014, 21:42:35 »
en in een schommelstoel ;)
Had hem toch liever in een hangmat zien bungelen. Nu leek het net een opaatje haha

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #472 Gepost op: 17-03-2014, 21:43:17 »
Oooo excuus, ik weet niks af van de avrobode verder (op welke dag het uitkomt enz), haha.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #473 Gepost op: 17-03-2014, 21:49:19 »
En dat "niets is wat het lijkt" zal wel betekenen dat de mol zegge en schrijve echt helemaal niets verdiend heeft  ::) ;D

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #474 Gepost op: 17-03-2014, 22:06:10 »
Dat zou wel eens heel goed kunnen kloppen. Het zou mij niet verbazen als Susan een mol van het kaliber George, Milouska, Dennis blijkt te zijn. ::ok::

George en Dennis waren goeie molen maar Milouska maar vooral Suzan vind ik een slechte mol.

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #475 Gepost op: 17-03-2014, 22:09:29 »
Dat zou wel eens heel goed kunnen kloppen. Het zou mij niet verbazen als Susan een mol van het kaliber George, Milouska, Dennis blijkt te zijn. ::ok::
::ok:: beste mol ooit  :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #476 Gepost op: 17-03-2014, 22:17:52 »
George en Dennis waren goeie molen maar Milouska maar vooral Suzan vind ik een slechte mol.
Hoe kun je nu al weten dat Susan een slechte mol is, ÁLS ze de mol is?  Was je soms aanwezig bij de opnames van de reünie-uitzending?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #477 Gepost op: 17-03-2014, 22:44:18 »
Maar toch goed genoeg om jou om de tuin te leiden  :P

Je kunt beter wachten tot aflevering 10 om iemand goed of slecht te noemen. ::ok::

ik ben zo iemand die op het gevoel af gaat. Ook haalt iemand 1000 perfecte molstrekken uit en vindt ik degene niks en vind ik alsnog een slechte mol. een hele slechte eigenschap van mij.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #478 Gepost op: 18-03-2014, 01:05:30 »
Zo herkenbaar dat blijven geloven in je tunnel :D
[/quote

Ik ga lachen als inderdaad blijkt dat Susan de mol is. Ik denk dat jij dan de notaris erbij ga halen om nagaan of alles wel een beetje eerlijk is verlopen etc. Dat is een beetje het beeld wat ik momenteel bij jou heb :P

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #479 Gepost op: 18-03-2014, 01:09:37 »
Dat zou wel eens heel goed kunnen kloppen. Het zou mij niet verbazen als Susan een mol van het kaliber George, Milouska, Dennis blijkt te zijn. ::ok::
Dat is iedere mol als je zowel de beste als slechtste noemt...