Auteur Topic: Wie Is De Mol in de media  (gelezen 374665 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #560 Gepost op: 26-03-2014, 23:17:19 »
Mooi dat deelnemers aan Expeditie Robinson daarna dus wél mogen meedoen aan WIDM. Wie heeft dat gerucht eigenlijk de wereld in geholpen?

Ook leuk dat hij dezelfde mollen (op Inge na) goed vindt als de meerderheid hier op het forum.  ::ok::

Ik!!! Maar mij werd verteld dat dat zo was. En heel teovallig in diezelfde week kwamen die tweets van een paar expeditie kandidaten en toen werd het voor mij duidelijk. Maar Anton zal precies weten hoe en wat, dus dan is dat ook weer de wereld uit en kunnen we dus kandidaten uit expeditie ook gewoon in De mol verwachten  ::tandpastasmiley::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #561 Gepost op: 27-03-2014, 00:55:37 »
Wel grappig, heb ook de oude interviews erbij gepakt (gewoon om even te kijken hoe anton toen ook alweer reageerde). Uit het 2012 interview:

* Hebben jullie er ooit over nagedacht om een editie in één megastad te laten afspelen?
- Anton: "Nee, daar heeft een stad te weinig variatie voor. Een stad is echt een no-go."

Twee jaa later: Hong Kong..  ::) Zelfde als de uitspraak geen fan te zijn van Afrika en een jaar later naar ZAF te gaan  ::rofl:: En oja Azië bureaucratisch, toch weer een Azië serie gemaakt. Oftewel niets is wat het lijkt.

Verder zeer leuk interview dit jaar  ::ok:: Jammer dat ze met Tygo niet hebben gedaan als met Dennis. Ook daar dachten ze dat het een enorm risico was (misschien wel ongeleid projectiel). Had het wel willen zien, hoewel Suus het in mijn ogen ook goed heeft gedaan hoor :)


Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #562 Gepost op: 27-03-2014, 10:01:12 »
* Hebben jullie er ooit over nagedacht om een editie in één megastad te laten afspelen?
- Anton: "Nee, daar heeft een stad te weinig variatie voor. Een stad is echt een no-go."

Omdat er in een stad te weinig variatie is, hebben ze Filipijnen als tweede land erbij gedaan...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #563 Gepost op: 27-03-2014, 14:21:01 »
Is deze al voorbij gekomen :)!???

Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

http://youtu.be/0zcEx5H5Suc

Haha. Molcrazy en dit forum komen zelfs langs. :P 

Offline Bendemolniet

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #564 Gepost op: 27-03-2014, 23:06:32 »
http://www.10e.nl/plog/27-maart-2014_45423.html

Zouden ze de pot en de witte vrijstelling gaan veilen op de MFD? Of heeft JP ze altijd in zijn rugzak?  :)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #565 Gepost op: 28-03-2014, 13:30:54 »
klaar voor de strijd

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #566 Gepost op: 28-03-2014, 15:53:24 »
Ontzettend jammer dat het niet meer in België komt, de drie series zijn echt heel goed.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #567 Gepost op: 29-03-2014, 09:42:48 »
Wellicht ook voor afwisseling bij ons en het geven van een impuls eenmalig een serie met 5 bn-ers en 5 bv-ers? Dan kun je met de opdrachten weer spelen en je kunt het (gelijktijdig) uitzenden in Nederland en België. Zitten er voor ons toch 5 onbekende mensen bij (of je moet veel met België hebben of er wonen) en kunnen ze in het land van herkomst weer genieten van hun programma.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #568 Gepost op: 29-03-2014, 15:25:59 »
Had het gisterenmiddag ook al gelezen maar was toen niet meer op het forum geraakt. Zeer spijtig nieuws ... maar vind het ook bizar, want ze hebben er blijkbaar al serieus over nagedacht, zo lijkt het toch. Vind het alleen frappant dat de presentator er totaal geen zin in lijkt te hebben. Is toch het meest fantastische programma om te maken! En bij De Mol weet je nooit hoe het gaat eindigen, 't is altijd een verrassing hoe alles gaat uitpakken.

Ik begrijp dat Michiel Devlieger als presentator een dealbreaker is voor velen maar in Nederland hebben ze toch ook al vier presentators gehad. Hoe erg ik het ook vind voor het programma, als dat de prijs is die moet betaald worden, ga gerust uw gang! Bij WIDM is toch te merken dat er op kwaliteit niet wordt ingeboet met een nieuwe presentator. Ergens moet er toch wel iemand rondlopen die hem zou kunnen vervangen. Ik heb toch zeker al een paar ideeën, er is talent genoeg die het kan overnemen.

Trouwens, VIER kan de kijkcijfer goed gebruiken! Maar als zij niet willen ... misschien is het iets voor 'Koeken Troef!', het productiehuis van Bart De Pauw? Al betwijfel ik of Woestijnvis 'De Mol' zomaar laat gaan. Zal wel weer een aardig, of zeg maar 'onaardig', prijskaartje aan vasthangen. ::)

Het bericht op de nieuwssite van de vrt, 'deredactie.be'
""De Mol"? Dat was 18 dagen lang pure spanning"

Hier zijn nog wat reacties te lezen van de hln.be lezers, grotendeels hoe kan het ook anders ontgoochelde reacties.
HLN.be: "De Mol komt niet meer terug op Vlaamse tv-schermen"


Trouwens het idee van de reactie hierboven zou ook wel fijn zijn. Maar van mij hoeft WIDM niet anders hoor. Is niet hun schuld dat zij de succesformule hebben doorgezet en wij zijn gestopt. Het loopt als een trein zonder eindpunt. En nu moeten ze wel doorgaan, WIDM heeft geen keuze met al die geruchten dat het programma niet meer zou terugkomen in België. Geen Mol in het Nederlands taalgebied, dat kan niet hoor! :-\\ Neenee... We zullen doorgaan! ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #569 Gepost op: 29-03-2014, 18:56:19 »
Lekker lang interview weer! ::ok:: Mooi dat Anton altijd zo open is over opdrachten en molkeuze etc. Ik weet nu al dat ik als sentimentele muts het morgen niet droog ga houden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #570 Gepost op: 29-03-2014, 20:35:00 »
Ik weet nu al dat ik als sentimentele muts het morgen niet droog ga houden.

De weersverwachting is nochtans gunstig.

 ::zon::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #571 Gepost op: 3-04-2014, 14:05:53 »
Bron: Mediacourant

'Patty brard vindt makers Wie is de mol Randdebielen'

Patty Brard vindt het belachelijk dat Janine Abbring tv-ster Gerard Joling en zijn collega’s van Sterren Springen heeft uitgescholden voor ‘randdebielen’. Dat zegt de tv-diva in Weekend. Joling zei in een interview dat hij hoopt dat er in het tweede seizoen van Sterren Springen iemand net zo’n harde klapper zal maken als Brard in seizoen één en dat viel niet goed bij Abbring, die na een sprong in Wie is de Mol een ruggenwervel verbrijzelde. “Ik wil er wat over zeggen“, zegt Brard.

Brard heeft nog altijd geen spijt aan haar deelname. “Ik vond het een super leuke ervaring. Onze club had het onderling heel leuk met elkaar. Ja, ik ben keihard voor de hele natie live op mijn bek gegaan. En nee, het ging niet om een bloedende lip alleen.”

Ze hield er ook een whiplash en een hersenschudding aan over. “Daar heb ik nog steeds last van. Als ik moe ben, gooi ik zelfs woorden of letters door elkaar. Dat is begonnen na die klap. Spijt? Nooit. Het is iets wat iedereen zou moeten proberen te leren.”

Brard vindt Abbring ver gaan. “Janine, ik begrijp je woede, maar ik was gek genoeg met mijn dikke lijf goed genoeg getraind voor de sprong die ik moest maken, jij duidelijk niet. Dat is pas gevaarlijk en randdebiliteit van de programmamakers.”

“Door het vele trainen wist ik die avond alleen niet meer of ik een enkele salto of de anderhalve salto van de week erop moest doen. Je gunt niemand zo’n klap, maar randdebielen… dat vind ik wat ver gaan!“



 :-X :-X En ik vond Patty nog wel zo'n leuke vrouw. Vind haar altijd hysterisch leuk maar in dit geval slaat ze toch de plank mis. Letterlijk en figuurlijk

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #572 Gepost op: 3-04-2014, 15:33:20 »
Ik heb Patty Brard altijd al een randdebiel gevonden.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #573 Gepost op: 3-04-2014, 16:05:07 »
Ik heb Patty Brard altijd al een randdebiel gevonden.
Dat dus ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #574 Gepost op: 3-04-2014, 16:13:40 »
Het gaat tegen de aard van dit forum in, om hier in woorden te omschrijven wat ik van Patty Brard vind...

 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #575 Gepost op: 3-04-2014, 18:48:23 »
Dan houden we er nu over op en mag hier weer ::ontopic:: gepost worden.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #576 Gepost op: 3-04-2014, 18:49:15 »
Wel grappig, heb ook de oude interviews erbij gepakt (gewoon om even te kijken hoe anton toen ook alweer reageerde). Uit het 2012 interview:

* Hebben jullie er ooit over nagedacht om een editie in één megastad te laten afspelen?
- Anton: "Nee, daar heeft een stad te weinig variatie voor. Een stad is echt een no-go."

Twee jaa later: Hong Kong..  ::) Zelfde als de uitspraak geen fan te zijn van Afrika en een jaar later naar ZAF te gaan  ::rofl:: En oja Azië bureaucratisch, toch weer een Azië serie gemaakt. Oftewel niets is wat het lijkt.

Maar Hong is geen stad (maar veel meer dan dat). Kijk maar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hong_Kong
De hoofdstad van Hong Kong heet Victoria. Zie: http://goo.gl/maps/dj6gG
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #577 Gepost op: 3-04-2014, 23:44:50 »
Dan houden we er nu over op en mag hier weer ::ontopic:: gepost worden.

Wat ik poste stond op mediacourant dus dat mag toch hier geplaatst worden is toch on-topic? :P

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #578 Gepost op: 22-04-2014, 12:27:09 »
ART BLIJFT BIJ AVRO TROS
Bron:Telegraaf showbizz nieuws

Art Rooijakkers blijft de komende twee jaar het populaire programma Wie is de Mol? presenteren.
Art, die momenteel te zien is in de programma's PopCafé en Cash op Zolder heeft zijn contract bij AVROTROS met twee jaar velengd.
"De afgelopen jaren heb ik veel verschillende dingen gedaan bij de omroep: ik heb met popmuzikanten aan tafel gezeten en met ex-beroepscriminelen in een park afgesproken, ik heb meegekeken bij repeterende Concertgebouworkestleden en met de Mol een tropisch eiland bezocht", zo laat Art, die vorig jaar met Wie is de Mol? een TelevizierRing won, weten. "Met veel zin en nieuwsgierigheid kijk ik uit naar de komende jaren bij AVROTROS."


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie Is De Mol in de media
« Reactie #579 Gepost op: 22-04-2014, 12:48:12 »
 ::bravo:: Gefeliciteerd Art!  ::ok:: We zijn al zeker van een 15e seizoen natuurlijk, wie weet ook een 16e met deze contractverlening? :)