Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 318851 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #560 Gepost op: 27-02-2015, 00:12:36 »
Ik zit nu op 1456 berichten in een dik jaar, maar na volgende week kijk ik nog wel regelmatig op het widm forum. Vooral richting opnametijd enz. vind ik het toch interessant om te kijken of iemand iets ontdekt heeft :D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #561 Gepost op: 27-02-2015, 00:14:29 »
::rofl:: Nee, 2 weken na de ontknoping bezoek ik het forum amper meer. En dan zo af en toe om de paar weken kijk ik weer even vluchtig, maar ja, er gebeurt natuurlijk niet zoveel ook in die tijd ;) Ik let dan alleen op posts van mensen die speuren naar twitterstiltes van BN'ers

Als Belg is het lastig om daaraan mee te doen. Dit jaar kende ik alleen Pieter en Rik vooraf, maar het is misschien wel een goede tip om mei-juni eens langs te komen en te kijken of er inderdaad al kandidaten bekend zouden zijn. ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #562 Gepost op: 27-02-2015, 00:31:05 »
Was inderdaad weer erg leuk! ::bravo::

En aangezien dit mijn 10.000e bericht op dit geweldige forum is maak ik maar even van de gelegenheid gebruik om mijn hoop uit te spreken dat er de komende jaren nog vele fijne, gezellige en interessante moldiscussies zullen volgen met al die leuke mensen hier. Na bijna 12,5 jaar forummen is wat mij betreft de koek nog lang niet op. ::wijn::

Alsof je hem speciaal voor die mijlpaal bewaard hebt om dit je 10000e bericht te laten zijn.  :D ::joehoe::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #563 Gepost op: 27-02-2015, 13:31:06 »
Kijk net op de wikipedia pagina van Wie is de Mol: Kan je hele mooie schema's zien van wie welke aflevering af viel en wie er een vrijstelling had enzo. Van elk seizoen.

Maar het viel mij op dat Seizoen 14 en 15 dezelfde 'opbouw' hebben.
-In Aflevering 3 viel er niemand af.
-In Aflevering 7 viel er niemand af.
-Aflevering 9 werd als het ware in tweeën gedeeld. Eerste deel is opdracht en de laatste executie. Tweede deel finale opdracht en het slot-praatje met art.

Niet dat ik het per se erg vind, maar het viel mij gewoon op dat de groepsvrijstellingen in dezelfde afleveringen waren en dat er twee seizoenen achter elkaar nog iemand in aflevering 9 afvalt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #564 Gepost op: 27-02-2015, 13:35:30 »
Kijk net op de wikipedia pagina van Wie is de Mol: Kan je hele mooie schema's zien van wie welke aflevering af viel en wie er een vrijstelling had enzo. Van elk seizoen.

Maar het viel mij op dat Seizoen 14 en 15 dezelfde 'opbouw' hebben.
-In Aflevering 3 viel er niemand af.
-In Aflevering 7 viel er niemand af.
-Aflevering 9 werd als het ware in tweeën gedeeld. Eerste deel is opdracht en de laatste executie. Tweede deel finale opdracht en het slot-praatje met art.

Niet dat ik het per se erg vind, maar het viel mij gewoon op dat de groepsvrijstellingen in dezelfde afleveringen waren en dat er twee seizoenen achter elkaar nog iemand in aflevering 9 afvalt.

Om het nog sterker te maken: De vrijstelling in aflevering 3 is gebaseerd op een individuele keuze (14: Je kiest zelf wie bepaalt welk scherm getoond wordt, 15: Je kiest zelf wie door gaat) en de vrijstelling in aflevering 7 is gewoon een groepsvrijstelling waarbij de eindverantwoordelijkheid bij 1 iemand ligt (14: Susan haar oranje topo, 15: Rik accepteert het aanbod van de Mol)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #565 Gepost op: 27-02-2015, 13:39:00 »
Om het nog sterker te maken: De vrijstelling in aflevering 3 is gebaseerd op een individuele keuze (14: Je kiest zelf wie bepaalt welk scherm getoond wordt, 15: Je kiest zelf wie door gaat) en de vrijstelling in aflevering 7 is gewoon een groepsvrijstelling waarbij de eindverantwoordelijkheid bij 1 iemand ligt (14: Susan haar oranje topo, 15: Rik accepteert het aanbod van de Mol)

Precies ja! Overeenkomst ten top...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #566 Gepost op: 27-02-2015, 23:41:03 »
Wow inderdaad zeg! Best bizar.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #567 Gepost op: 28-02-2015, 13:55:18 »
We hebben net met een clubje fans samen de aflevering gekeken en het Wie is de Mol bordspel gespeeld. Was erg gezellig met Lautjuh, Heinz, Rat, Tsubasa, Marie en rickdemolloot!  ::zwaai::

Lau, heb je die foto bewaard? Ben benieuwd.
Jammer dat ik er dit keer niet bij kon zijn. Jullie weten: als ik niet kan, dan kan ik ECHT niet.......

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #568 Gepost op: 28-02-2015, 14:37:05 »
Hebben jullie ook zo'n zin in donderdag? ::hyper::
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #569 Gepost op: 28-02-2015, 14:45:01 »
Hebben jullie ook zo'n zin in donderdag? ::hyper::

Absoluut, maar ik hoop dat ik ditmaal niet als een verzopen kat/rat aan kom wandelen bij Vondel CS  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #570 Gepost op: 1-03-2015, 13:45:52 »
Ik ben blij dat ik niet in die drukke menigte hoef te staan donderdag.
Op facebook hebben al 2000 mensen aangegeven te komen! :o
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #571 Gepost op: 1-03-2015, 13:47:17 »
Ik ben nog steeds aan het twijfelen. Het lijkt me aan de ene kant heel leuk om die sfeer mee te maken, aan de andere kant zijn er vast geen vriendinnen die met me mee willen en alleen gaan vind ik dan ook weer een beetje suf ;D (en buiten dat, lijkt het me ook koud)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #572 Gepost op: 1-03-2015, 13:50:38 »
Er gaat vast wel een clubje .com-molloten in het Vondelpark gaat verzamelen, of niet? ::nieuwsgierig::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #573 Gepost op: 1-03-2015, 18:44:34 »
IK ben random wat oude molafleveringen aan het kijken (je kan het afkickproces niet vroeg genoeg inzetten) en daaronder was aflevering 4 van serie 3: de eerste aflevering waarin het "voor wat hoort wat"-/hulpmolidee gebruikt werd. Resultaat: een hoop gemol bij het "middelpunt zoeken". ;D

Er gaat vast wel een clubje .com-molloten in het Vondelpark gaat verzamelen, of niet? ::nieuwsgierig::

Dat is wel een leuk idee ja. ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #574 Gepost op: 1-03-2015, 21:17:34 »
Er gaat vast wel een clubje .com-molloten in het Vondelpark gaat verzamelen, of niet? ::nieuwsgierig::
Ik was al van plan daar iets mee te doen.

Het zou inderdaad leuk zijn als RN-ers een beetje bij elkaar kunnen staan/zitten/liggen of hangen.

Mijn voorstel: zorg dat je als zodanig herkenbaar bent. En wissel, waar het kan/wenselijk is, je mobiele telfoonnummers uit, zodat we elkaar kunnen vinden.


Stiekem hoopte ik dat de organisatie een eigen plekje voor de RN-mensen zou reserveren, maar dat kunnen we natuurlijk niet verlangen. Het is tenslotte geen Molfandag, he?
« Laatst bewerkt op: 1-03-2015, 22:41:38 door Bodejos »

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #575 Gepost op: 2-03-2015, 21:54:52 »
Ik kan niet wachten tot donderdag! Zin in!  ;D

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #576 Gepost op: 2-03-2015, 22:04:05 »
Ik heb al een paar mob nrs....en ben zeker te vinden int vondelpark donderdag. ... mij kun je btw de gehele dag tegen komen in Amsterdam,  ga een dagje hoofdstad doen.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #577 Gepost op: 2-03-2015, 23:04:41 »
Stiekem hoopte ik dat de organisatie een eigen plekje voor de RN-mensen zou reserveren, maar dat kunnen we natuurlijk niet verlangen. Het is tenslotte geen Molfandag, he?
En dan, in afwachting van de live-uitzending, een potje Weerwolven onder de volle maan? ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #578 Gepost op: 3-03-2015, 23:34:47 »
Ik zit ook nog te twijfelen om donderdag naar A'dam te gaan. Ik ga er vanuit dat ik weinig tot niets zie, maar de sfeer met 2000+ mensen in het Vondelpark heeft misschien ook wel wat... ::jaja::

Mocht er nog iemand vervoer nodig hebben van regio Amersfoort naar het Vondelpark... ::joehoe::
Dan delen we de parkeerkosten...  ::jaja::  ::rofl::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #579 Gepost op: 3-03-2015, 23:39:33 »
Mijn twijfel is over en blijf toch op de bank hangen en thuis kijken.

Wel jammer want had graag wat mensen van hier eens in levende lijve gezien maar is niet anders.

Maar voor degene die wel gaan met een bloem in de hand... Wel zwaaien naar de camera dan. Dan zie ik jullie alsnog