Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 163704 keer)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #260 Gepost op: 1-02-2016, 08:50:51 »
Toch als ik na de uitzending op Twitter lees dan gaan echt niet alle tweets over Klaas. Er zijn nog heel veel mensen die iemand anders verdenken.

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #261 Gepost op: 1-02-2016, 13:53:58 »
Na de nieuwe briefjes maar weer een gif maken en die met uitleg opsturen naar moltalk?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #262 Gepost op: 1-02-2016, 13:55:40 »
Toch als ik na de uitzending op Twitter lees dan gaan echt niet alle tweets over Klaas. Er zijn nog heel veel mensen die iemand anders verdenken.
Een heleboel mensen die ik ken kijken WIDM en van die groep verdenken de meesten Klaas totaal niet.
Dus dat is meer de groep gewone kijkers.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: MolTalk
« Reactie #263 Gepost op: 1-02-2016, 14:43:27 »
Een heleboel mensen die ik ken kijken WIDM en van die groep verdenken de meesten Klaas totaal niet.
Dus dat is meer de groep gewone kijkers.

Vaak ook een goede graadmeter voor wie het niet is.
No Milk today???

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #264 Gepost op: 1-02-2016, 14:46:39 »
De meeste mensen die ik spreek (en dat zijn gewone kijkers) verdenken wel allemaal Klaas...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #265 Gepost op: 1-02-2016, 15:05:03 »
Grappig dat het zo verdeeld zit dan. Dat de ene groep Klaas juist niet verdenkt en de andere groep juist wel en wel allemaal gewone kijkers zijn :D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #266 Gepost op: 1-02-2016, 17:04:21 »
Vivienne lijkt ook zenuwachtig wanneer er over Klaas gesproken wordt. Viel me gister op. En moltalk behandelt elke kleine hint. De kloosterhint is nog geen enkele keer genoemd in het programma.
Helemaal eens. Ik haak gewoon af door dit prutniveau. Ik weet 100% zeker dat Rik en Viv 1000x beter kunnen. Ze zwijgen Klaas gewoon dood om zogenaamd het spel nog een beetje levend te houden. Ik zeg± accepteer het nou maar, keer die 250 mille aan de kijkers uit, en doe het beter volgend jaar ::jaja:: ::trots::!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #267 Gepost op: 1-02-2016, 17:51:12 »
Ik kan me ook nog herinneren dat we dachten dat Freek bewust uit de luwte werd gehouden bij MolTalk... ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #268 Gepost op: 1-02-2016, 17:52:09 »
Jongens...Bij Moltalk weten ze niet wie de mol is  ::)

Re: MolTalk
« Reactie #269 Gepost op: 1-02-2016, 20:18:25 »
Jongens...Bij Moltalk weten ze niet wie de mol is  ::)

Op voorhand niet nee, maar iedereen die actief speurt naar de mol weet toch gewoon dat het Klaas is? Dus dan is het toch gek dat ze bij Moltalk nooit gasten hebben die de hints naar Klaas op tafel leggen? Ze weten ondertussen dat Klaas de mol is, maar willen gewoon niet de pret bij de kijkers weghalen. Als ze bij Moltalk de Kloosterhint bespreken, kost dat mogelijk kijkers voor WIDM. Dat risico mogen ze niet nemen. Je merkt heel sterk dat ze niet vrijuit spreken. Op zich snap ik het ergens ook wel. De meerderheid vd kijkers is niet actief aan het speuren naar de mol en heeft geen idee dat er zulke duidelijke hints naar Klaas zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #270 Gepost op: 1-02-2016, 21:30:25 »
Op voorhand niet nee, maar iedereen die actief speurt naar de mol weet toch gewoon dat het Klaas is? Dus dan is het toch gek dat ze bij Moltalk nooit gasten hebben die de hints naar Klaas op tafel leggen? Ze weten ondertussen dat Klaas de mol is, maar willen gewoon niet de pret bij de kijkers weghalen. Als ze bij Moltalk de Kloosterhint bespreken, kost dat mogelijk kijkers voor WIDM. Dat risico mogen ze niet nemen. Je merkt heel sterk dat ze niet vrijuit spreken.

Volgens die beredenering is MolTalk dus 1 grote poppenkast. Is Rik en Vief ingefluisterd vooral niet over Klaas te praten.. Mogen de gasten die komen vooral geen Klaasverdenkers zijn en... worden daar dan op gesorteerd?

En dat dan alleen maar om de kloosterhint?

Sorry, laat mij dan maar naief zijn maar daar geloof ik niet in. Merk helemaal niks van dat ze niet vrijuit spreken. Geloof daadwerkelijk dat bijv Jennifer daadwerkelijk niet op Klaas zit en dat ze ook uitgenodigd was geweest als ze Klaas WEL had verdacht.

En dat ze die kloosterhint niet besproken hebben.. so be it..

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #271 Gepost op: 1-02-2016, 21:45:16 »
Vind wel dat ze verdacht weinig over klaas melden. Ook (goeie) hints over klaas komen niet in de uitzending. Als je oo Twitter kijkt worden die wel verstuurd.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #272 Gepost op: 1-02-2016, 22:23:26 »
Volgens die beredenering is MolTalk dus 1 grote poppenkast. Is Rik en Vief ingefluisterd vooral niet over Klaas te praten.. Mogen de gasten die komen vooral geen Klaasverdenkers zijn en... worden daar dan op gesorteerd?

En dat dan alleen maar om de kloosterhint?

Sorry, laat mij dan maar naief zijn maar daar geloof ik niet in. Merk helemaal niks van dat ze niet vrijuit spreken. Geloof daadwerkelijk dat bijv Jennifer daadwerkelijk niet op Klaas zit en dat ze ook uitgenodigd was geweest als ze Klaas WEL had verdacht.

En dat ze die kloosterhint niet besproken hebben.. so be it..

Ik geloof wel degelijk in een manipulatie. Die tweets worden vast niet door Viv (of Rik) zelf uitgezocht, dat wordt allemaal voor ze klaargezet. Iemand achter de schermen weet vast wél wie de mol is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #273 Gepost op: 1-02-2016, 22:27:16 »
Ik geloof wel degelijk in een manipulatie. Die tweets worden vast niet door Viv (of Rik) zelf uitgezocht, dat wordt allemaal voor ze klaargezet. 

Ja   ::rofl::
Ik snap ook wel dat ze dat niet allemaal zelf uitzoeken. Doet Rik ook niet allemaal zelf bij het NOS journaal. Dat heeft niks met manipulatie te maken.. En is niet het punt wat ik maakte..


Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #274 Gepost op: 1-02-2016, 22:29:33 »
Ja   ::rofl::
Ik snap ook wel dat ze dat niet allemaal zelf uitzoeken. Doet Rik ook niet allemaal zelf bij het NOS journaal. Dat heeft niks met manipulatie te maken.. En is niet het punt wat ik maakte..



...Maar dan KAN het dus wel zo zijn dat er achter de schermen niks over Klaas door mag komen  ::)

Het blijft tv he.

Re: MolTalk
« Reactie #275 Gepost op: 1-02-2016, 22:33:56 »
Volgens die beredenering is MolTalk dus 1 grote poppenkast. Is Rik en Vief ingefluisterd vooral niet over Klaas te praten.. Mogen de gasten die komen vooral geen Klaasverdenkers zijn en... worden daar dan op gesorteerd?

En dat dan alleen maar om de kloosterhint?

Sorry, laat mij dan maar naief zijn maar daar geloof ik niet in. Merk helemaal niks van dat ze niet vrijuit spreken. Geloof daadwerkelijk dat bijv Jennifer daadwerkelijk niet op Klaas zit en dat ze ook uitgenodigd was geweest als ze Klaas WEL had verdacht.

En dat ze die kloosterhint niet besproken hebben.. so be it..

Viv is een hele fanatieke kijker. Die weet echt wel dat de hints naar Klaas overduidelijk zijn. Ik denk dat ze het niet volledig negeren, maar dat ze gewoon niet daar heel open gaan zeggen dat op de fora eigenlijk iedereen weet dat Klaas de mol is. Ze willen het leuk houden voor de kijkers. Bovendien is het toch vrij normaal voor televisie dat de presentatoren verteld worden welke onderwerpen ze moeten behandelen?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #276 Gepost op: 1-02-2016, 22:38:08 »
...Maar dan KAN het dus wel zo zijn dat er achter de schermen niks over Klaas door mag komen  ::)

Het blijft tv he.

Nee want dat zou betekenen dat HEEL Moltalk in het complot zit. Je kan niet zeggen dat er 1 of 2 achter de schermen zijn die het weten, en dan de Klaashints expres gaan tegenhouden. Dat zou iedereen eromheen opvallen nl. Zeker Rik..En Vief lijkt me ook geen dom wijfie..

Dus OF iedereen zit in het complot. OF niemand. Can't have it both ways

En ik geloof niet in dat eerste.

En denk er eens goed over na.... Waarom zouden er geen Klaashints binnen mogen komen? Das toch een absurde gedachte? En valt dan toch alleen nog maar meer op? Hier, we hebben het er nu over..

Als er echt een complot was zouden ze Klaas evenredig 'behandelen' in het programma zodat het het minst opvalt..

Dus waarom minder Klaashints..? Omdat de rest verdachter doet en ze daar mss de meeste tweets over binnenkrijgen..
Geen idee.

Re: MolTalk
« Reactie #277 Gepost op: 1-02-2016, 22:40:47 »
Nee want dat zou betekenen dat HEEL Moltalk in het complot zit. Je kan niet zeggen dat er 1 of 2 achter de schermen zijn die het weten, en dan de Klaashints expres gaan tegenhouden. Dat zou iedereen eromheen opvallen nl. Zeker Rik..En Vief lijkt me ook geen dom wijfie..

Dus OF iedereen zit in het complot. OF niemand. Can't have it both ways

En ik geloof niet in dat eerste.

En denk er eens goed over na.... Waarom zouden er geen Klaashints binnen mogen komen? Das toch een absurde gedachte? En valt dan toch alleen nog maar meer op? Hier, we hebben het er nu over..

Als er echt een complot was zouden ze Klaas evenredig 'behandelen' in het programma zodat het het minst opvalt..

Dus waarom minder Klaashints..? Omdat de rest verdachter doet en ze daar mss de meeste tweets over binnenkrijgen..
Geen idee.

Draai het is om. Waarom zijn de enorme hints naar Klaas niet behandeld?

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #278 Gepost op: 1-02-2016, 22:46:16 »
Nee want dat zou betekenen dat HEEL Moltalk in het complot zit. Je kan niet zeggen dat er 1 of 2 achter de schermen zijn die het weten, en dan de Klaashints expres gaan tegenhouden. Dat zou iedereen eromheen opvallen nl. Zeker Rik..En Vief lijkt me ook geen dom wijfie..

Dus OF iedereen zit in het complot. OF niemand. Can't have it both ways

En ik geloof niet in dat eerste.

En denk er eens goed over na.... Waarom zouden er geen Klaashints binnen mogen komen? Das toch een absurde gedachte? En valt dan toch alleen nog maar meer op? Hier, we hebben het er nu over..

Als er echt een complot was zouden ze Klaas evenredig 'behandelen' in het programma zodat het het minst opvalt..

Dus waarom minder Klaashints..? Omdat de rest verdachter doet en ze daar mss de meeste tweets over binnenkrijgen..
Geen idee.

Stuur maar eens een tweet met het GIFje van RAT, wedden dat die niet behandeld word? Stuur maar eens iets over de kloosterhint. Dit is toch al vaker getweet naar moltalk. Lijkt me niet dat dit niet als een goeie hint word gezien, ik vind dit( en met mij denk ik veel anderen) de beste aanwijzingen tot nu toe.

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #279 Gepost op: 1-02-2016, 22:50:29 »
Draai het is om. Waarom zijn de enorme hints naar Klaas niet behandeld?

Waarschijnlijk omdat die hints naar Klaas wat later na de uitzending worden gevonden en vrij ingewikkeld zijn en ze bij moltalk al genoeg moeite moeten doen om heel de aflevering na te bespreken i.v.m de tijd en ze dus ervoor kiezen geen hints uit eerdere afleveringen te bespreken, en de hints die daadwerkelijk worden besproken een stuk simpeler zijn. Overigens is bijvoorbeeld het Klaas kist moment uit aflevering 5 wel uitgebreid besproken, dus het is echt niet zo dat ze niets verdachts over Klaas te melden hebben (zal je net zien dat hij bij dat moment wel al het geld heeft gepakt en bij juist bij de rotsklimopdracht wel geld uit de kist weg heeft gehaald.  ::))