Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 163503 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #400 Gepost op: 20-02-2016, 21:52:28 »
Volgende week Marc-Marie én Martine!  ::oink::  ::love::

Yesss! Marc Marie  ::bravo::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #401 Gepost op: 20-02-2016, 21:52:56 »
Bij de de live finale geen moltalk, hopelijk gaat het dan door tot 21:50!

Dat bedacht ik me ook.. Hebben ze wel veel tijd om dingen toe te lichten!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #402 Gepost op: 20-02-2016, 21:54:20 »
jullie kijken ietwat gekleurd. Zowel Caroline als Tycho zitten op Klaas.

Niet eens. Rik en Vief sturen subtiel richting Tim.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: MolTalk
« Reactie #403 Gepost op: 20-02-2016, 21:54:39 »
Ze is toch ook totaal niet verdacht meer? Was ze niet voor de aflevering en is ze nu helemaal niet meer.
Dan vind ik dat er niet zoveel gezeurd hoeft te worden. Ik word er een beetje moe van. Geniet van de dingen die wél leuk zijn, zoals Tygo die een geweldige aanwinst was.
En dat Annemieke niet verdacht gevonden wordt klopt niet. Op het forum zit bijna iedereen op Klaas, maar er zijn/waren genoeg mensen die voor de aflevering dik op Annemieke zaten.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #404 Gepost op: 20-02-2016, 21:56:52 »
Ik wil Viviënne terug aan die tafel. :(
Anders ik wel..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #405 Gepost op: 20-02-2016, 21:57:48 »
En dat Annemieke niet verdacht gevonden wordt klopt niet. Op het forum zit bijna iedereen op Klaas, maar er zijn/waren genoeg mensen die voor de aflevering dik op Annemieke zaten.

Ik beweerde niet dat er geen mensen meer waren die op Annemieke zaten. Ik beweerde dat ze niet meer verdacht is. Die laatste opdracht maakte dat toch nog eens extra duidelijk vond ik.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #406 Gepost op: 20-02-2016, 22:01:18 »
Dan vind ik dat er niet zoveel gezeurd hoeft te worden. Ik word er een beetje moe van. Geniet van de dingen die wél leuk zijn, zoals Tygo die een geweldige aanwinst was.
En dat Annemieke niet verdacht gevonden wordt klopt niet. Op het forum zit bijna iedereen op Klaas, maar er zijn/waren genoeg mensen die voor de aflevering dik op Annemieke zaten.

Die 31% op Annemiek is op basis van de app. Heel veel zullen haar als mol hebben ingevuld omdat ze een vrijstelling had en niet per se omdat ze haar verdenken. Ze zou immers sowieso niet afvallen

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: MolTalk
« Reactie #407 Gepost op: 20-02-2016, 22:04:07 »
Ik beweerde niet dat er geen mensen meer waren die op Annemieke zaten. Ik beweerde dat ze niet meer verdacht is. Die laatste opdracht maakte dat toch nog eens extra duidelijk vond ik.
Wat je zelf al aangeeft, het is jouw mening. Nu geef ik je volkomen gelijk, want ik verdenk Annemieke ook niet, nooit gedaan, maar dat betekent niet dat zij niet verdacht is in de ogen van andere mensen. Iedereen kijkt anders, de één naïever dan de ander, maar dat maakt het juist zo leuk. De verschillende perspectieven van verschillende kijkers.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #408 Gepost op: 20-02-2016, 22:06:06 »
Veel kandidaten die terug komen dit seizoen bij Moltalk. Susan natuurlijk maar Chris volgende week weer  ;D Doe maar Viv aan de tafel en Chris bij het scherm en even snel het publiek induiken om te polsen hoe en wat. Beide hebben hetzelfde soort enthousiasme, kunnen ronduit praten over van alles en nog wat. Rik blijft teveel hangen in zijn anchorrol wat niet echt past bij Moltalk vind ik. Patrick/Viv in ere herstellen mag van mij ook, of nog mooier: back to base(ment) met Arjen voor en nabeschouwing. Of gulden middenweg: nadat het tijdslot van 25min voorbij zijn door op een live stream via internet te zien. Zo was het vroeger ook bij tig programma's van Paul de Leeuw, liep het uit of had je nog een Q&A kon je dat op internet blijven volgen. Moltalk verdient gewoon meer zendtijd dan 25min en hoeft wat mij betreft niet perse primetime achter WIDM aan.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 22:10:02 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #409 Gepost op: 20-02-2016, 22:07:46 »
En op veler verzoek Chris weer.

Geweldig  ::bravo:: ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #410 Gepost op: 20-02-2016, 22:10:35 »
En op veler verzoek Chris weer.

Geweldig  ::bravo:: ::bravo::

Wel jammer voor Frits Huffnagel die op veler verzoek niet weer mocht komen.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #411 Gepost op: 20-02-2016, 22:12:03 »
Voel me wat met samengeknepen billen zitten...
Bang dat er te veel geregisseerd wordt en er te veel mensen voorkennis hebben, krijg een wat ongemakkelijk gevoel.

Of dit zo is of niet;
Graag volgend jaar alleen mensen zonder voorkennis en geen restricties aan de hosts.


*Mis het spontane vanuit de kelder van meneer Lubach.
Dat was wat mij betreft de toegevoegde waarde van Moltalk, speculeren met z'n allen*

Edit; Heel veel zin en Marc-Marie, Martine en Chris volgende week zaterdag!



« Laatst bewerkt op: 20-02-2016, 22:14:09 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #412 Gepost op: 20-02-2016, 22:19:39 »

Gezien het weinig subtiele gepush van insiders Susan en Rik richting Tim als Mol, moet hij dus kennelijk verdacht gemaakt worden (en blijven) tot de live finale. Ik verwacht hiermee ook dat Annemieke volgende week onthuld wordt als winnares of verliezer.

 >:D
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #413 Gepost op: 21-02-2016, 01:01:13 »
Gezien het weinig subtiele gepush van insiders Susan en Rik richting Tim als Mol, moet hij dus kennelijk verdacht gemaakt worden (en blijven) tot de live finale. Ik verwacht hiermee ook dat Annemieke volgende week onthuld wordt als winnares of verliezer.

 >:D

Weinig subtiel was het zeker, vond het bijna genant worden :(.

Re: MolTalk
« Reactie #414 Gepost op: 21-02-2016, 01:05:19 »
Jammer dat ze bij Moltalk dit jaar doen alsof de kijkers kleuters zijn. En dan Susan gewoon weer uitnodigen, onvoorstelbaar.. :\'(

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #415 Gepost op: 21-02-2016, 12:51:07 »
Jammer dat ze bij Moltalk dit jaar doen alsof de kijkers kleuters zijn. En dan Susan gewoon weer uitnodigen, onvoorstelbaar.. :\'(

Maar de kijkers zijn dit jaar ook kleuters... ;) die mogen wat langer opblijven op de zaterdagavond...Dat was geloof ik ook de bedoeling van de opzet om naar de zaterdagavond te gaan.

Jammer en helaas. Optie: gewoon niet meer kijken  ::)

Offline Takkemol

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #416 Gepost op: 21-02-2016, 13:13:35 »
Susan....

Doet alles in deze aflevering om het niet duidelijk te maken dat Klaas de mol is.

Dat Susan zo richting Tim zit te pushen, doet me wel ernstig vermoeden dat die 'Klaas' uit aflevering 1 écht een verspreking was. Maar dat zullen ze natuurlijk nooit toegeven. ...

Precies dit. Het was op het irritante af dat Susan zat te pushen op Tim. Kon haar snavel er zo'n 15x niet over dichthouden, en Rik die haar meermaals vlug naar de mond praatte. Heeft ze misschien iets goed te maken? Aandacht van een eerdere fout af te leiden? Jammer dat de presentatie daar dan zo in meegaat en gewoon doet alsof de grootste hints niet bestaan. Susan over 2 weken toch maar even beleefd 'bedanken' voor het ons op het spoor zetten van Klaas vanaf aflevering 1!

Ze vroegen wel om sluitende theorieen in te zenden/live te tonen, dus kom maar op dan met die grootste hint uit aflevering 2. Of zullen ze die wederom straal negeren?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #417 Gepost op: 21-02-2016, 13:23:47 »
Ze vroegen wel om sluitende theorieen in te zenden/live te tonen, dus kom maar op dan met die grootste hint uit aflevering 2. Of zullen ze die wederom straal negeren?

Ik vermoed het wel en ik kan hen dat niet kwalijk nemen.

Dat ze (naar mijn gevoel) de aandacht afleiden van Klaas dat kan ik niet hebben. Maar uiteindelijk is meer dan een miljoen kijkers niet besmet door de kloosterhint en je moet (zelfs vlak voor de ontknoping) niemand zijn plezier vergallen door die hint op de openbare tv te laten zien.

Het gaan dus een hoop theorieën zijn in de aard van 'Als je de 6 uit die code neemt en de 10 uit die code, dan krijg je de geboortedatum van Klaas'.

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #418 Gepost op: 21-02-2016, 14:03:49 »
Zo mooi om hier al die complot theorieën over Moltalk te lezen. Mensen het is en blijft maar een televisie programma, een amusementsprogramma. Het is niet zo dat wat in dat programma gebeurt of verzwegen wordt gevolgen heeft voor de wereld economie ofzo. Kijk er gewoon naar en geniet van 20 minuten extra WIDM op tv of kijk niet als je niet tegen amusement kan.

Sorry, dit moest er even uit. (al dat gezeik dit jaar  ::ohno::)
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #419 Gepost op: 21-02-2016, 15:48:55 »
Wel een beetje eens met Marvin. Ze kunnen moeilijk de hele uitzending over Klaas laten gaan omdat ze op Klaas zitten, in mijn vriendenkring ben ik de enige die op Klaas zit dus er zijn zat kijkers die Moltalk wel een waardevol programma vinden. De Klaas hint werd pas in de opvolgende week gevonden hier en ze komen nooit terug op afleveringen, ze behandelen gewoon de aflevering van vlak ervoor.

Dat gezegd hebbende, ik vind er ook geen klap aan meer hoor. De uitzending in de kelder van Lubach waar je soms gewoon moeite had om het te zien te krijgen op internet vond ik zo veel minder geregisseerd en 1000x leuker.