Auteur Topic: Spoiler topic  (gelezen 145240 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoiler topic
« Reactie #120 Gepost op: 20-01-2016, 21:21:40 »
Komen hier nog normale spoilers in?  ::rofl::

Ik moet 3 pagina's terug voor een echte spoiler. Maar ik las iets van Taeke, hij moet eruit omdat ie 9 juni iets getweet zou hebben of iets op instagram? Is dat waar of een afleidingsmaneouvre.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #121 Gepost op: 20-01-2016, 22:12:52 »
Das niet waar.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #122 Gepost op: 21-01-2016, 01:22:22 »
Ja je moet wat he, na Klaas Conform Mol ;) Je hebt gelijk: etentje was dus al maanden eerder maar zelfs met deze nuance kan Taeke zo dom zijn geweest zijn instagram bij te werken toen hij thuis, compleet verlaten, op de bank zat te mokken... ik zie mensen als Taeke en Cécile inderdaad wel zoiets onbenulligs doen... die-hard fans als Annemieke en Tim bijv. weer niet; die jongelui gaan veel handiger/listiger om met de sociale media dus kijken wel uit te spoileren.
Cecile zat in de bus nog te twitteren zo te zien. Alle kandidaten die op social media zitten waren redelijk actief gebleven.  Alleen Tim bleef ver onder zijn normale aantal posts, dat kon hij niet redden natuurlijk.

En dan omdat het t spoilertopic is:
 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 21-01-2016, 01:37:22 door Shiba »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #123 Gepost op: 21-01-2016, 01:43:36 »

 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Interessante theorie ;D , maar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Shiba

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #124 Gepost op: 21-01-2016, 01:53:23 »
 Ik denk contra.::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #125 Gepost op: 21-01-2016, 17:39:15 »
!!! CODE GEKRAAKT !!!  ::joehoe::

Op aanvulling van mijn puzzel van gister die ik geplaatst heb, definitief de code gekraakt (wist dat er nog meer in moest zitten hahaha)

De oplossing: De replica mol is Annemiek
De eerste mol is Ellie Lust
De tweede mol is Tim Hofman

afhankelijk hoe je 'eerste HOOFDstad' (staat bij Ellïe) en de tweede GROOTSTE stad (staat bij Tïm)interpreert is óf Ellie Hoofdmol of Tim grootste mol :-D. Voor mij is dat tot zover het verhaal én spellijn eigenlijk nog altijd Tim.

De replica Mol annemiek slaat op het sabotage plot zijn. Kan Annemiek zijn, maar voor hetzelfde geld is het Art (wat ik vermoed en waarvan ik ook vermoed dat die achterop het geld staat), of een van de andere kanditaten met een 'Annemiekpruik' op.

Verdere uitleg wil ik wel geven indien gewenst (ivm 2 verhalen in 1 hahaha).


Het spijt me zeer, maar dit is mijns inziens totale nonsens.

De productie laat de mol niet afhangen van de letters van de naam vh land waar ze draaien of de hoofdstad daarvan (de mol moet bepaalde kwaliteiten hebben) én replicamollen of valse mollen worden ook niet door de productie opgevoerd (wel door de kandidaten die graag wat mollen om als  verdacht te worden gezien).

Ik vind het echt heel erg leuk dat je zo enthousiast aan het speuren bent geslagen, maar je slaat naar mijn mening mening wat door.  ;)
« Laatst bewerkt op: 21-01-2016, 17:43:27 door Whiskers »

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Spoiler topic
« Reactie #126 Gepost op: 21-01-2016, 17:40:53 »
!!! CODE GEKRAAKT !!!  ::joehoe::

Als dit uiteindelijk blijkt te kloppen, eet ik Edo's pet op...

En heb je mijn eeuwige respect...

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Spoiler topic
« Reactie #127 Gepost op: 21-01-2016, 17:54:06 »
!!! CODE GEKRAAKT !!!

Hè, nu heb je het voor iedereen verpest.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #128 Gepost op: 21-01-2016, 17:59:40 »
Nou zeg... vervelend he, en dan ook nog in het spoiler-topic plaatsen! ::rofl::

Ik wil niet rot doen, maar volgens mij was dat een uiting van sarcasme van Avogadro  ;)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #129 Gepost op: 21-01-2016, 18:08:09 »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #130 Gepost op: 21-01-2016, 18:12:15 »
Zou Geinstein's theorie ondertussen geen eigen topic verdienen? Het past eigenlijk niet echt ergens, maar het is toch gerelateerd aan WIDM.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #131 Gepost op: 21-01-2016, 18:13:36 »
lijkt me nog niet ;)

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoiler topic
« Reactie #132 Gepost op: 21-01-2016, 18:14:40 »
Zou Geinstein's theorie ondertussen geen eigen topic verdienen? Het past eigenlijk niet echt ergens, maar het is toch gerelateerd aan WIDM.
:-X

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #133 Gepost op: 21-01-2016, 18:42:14 »

Offline Lolahavana

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #134 Gepost op: 21-01-2016, 18:49:14 »
Oh my...

 ::oink::

Geinstein, ff serieus meid. Ik vraag me echt een beetje af of het wel goed gaat met je.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #135 Gepost op: 21-01-2016, 19:15:33 »
Er zijn dit jaar trouwens echt weinig spoilers te vinden. Alleen dan de stukjes opdrachten uit de leader maar dat is nu klaar. We worden dus compleet verrast de komende 7 afleveringen ;D

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Spoiler topic
« Reactie #136 Gepost op: 21-01-2016, 19:20:23 »
Niet nodig hoor Hulpmol, lief van je, maar tot het zich gaat ontvouwen op tv heeft dat weinig zin denk ik. Het is me wel duidelijk geworden inmiddels hier in al die weken dat toch niemand me wil geloven en de meesten schijnbaar ook niet een beetje kunnen omdenken (een overall WIDM tunnelvisie(?) haha omdat het blijkbaar al 15 jaar 'anders' gaat?) en verder dan ook geen zin meer om mij hier steeds in 'te moeten verdedigen' en 'afgezeken' te worden.  ::rofl::

Dit is iig de definitieve oplossing wat er uit de puzzel komt!

Lees de tekst maar eens goed op foto (boven de puzzels) hoe ik er aan gekomen ben. (Heb gewoon even foto gemaakt van de A4s omdat ik niet handig ben met pcs en mooie gelikte bestandjes kan maken). Alles klopt in de puzzel! Als je nog vragen heb, doe dan maar via pm. Heb alleen korte toelichting op de puzzel gezet, met alleen feiten.

Ik ben zelf nu ook wel klaar, ik moet nu ook afwachten waar het begin vh verhaal/spel is en het einde van het begin weer begint/eindigt :-D

Wist je trouwens dat alle oude seizoenen online te vinden zijn :), naast dat dit super leuk is om terug te kijken, kan je zo ook een beetje zien hoe de makers het programma in elkaar zetten en wat voor hints er worden gebruikt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoiler topic
« Reactie #137 Gepost op: 21-01-2016, 19:33:00 »
Er zijn dit jaar trouwens echt weinig spoilers te vinden. Alleen dan de stukjes opdrachten uit de leader maar dat is nu klaar. We worden dus compleet verrast de komende 7 afleveringen ;D

Waren er vorig jaar geen interviews met de verliezer, de winnaar en de Mol te vinden in de Molboekjes?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Spoiler topic
« Reactie #138 Gepost op: 21-01-2016, 19:47:01 »
die mogen in PM naar Geinstein.

Dit topic voor spoilers alleen, de rest ga ik verwijderen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Spoiler topic
« Reactie #139 Gepost op: 22-01-2016, 11:06:00 »
Geinstein! Wat ben je heerlijk aan het puzzelen.
Nou ben ik zeker blij dat je al die namen van de DR achter elkaar hebt gezet, want dit is iets dat mij al sinds aflevering 1 bezighoud.
Art zegt letterlijk: verdiep je in het land en dan kom je op het spoor van de mol. Daarna gaat hij alle steden en plekken opnoemen waar ze allemaal heengaan. Dit is afwijkend want volgens mij vertelden ze dat voorheen nooit. Dus ik denk dat er zeker een aanwijzing in die plaatsnamen kan zitten, of iets dat linkt aan de DR. Ook het spel is jouw legenda blijft mij bezig houden: dus misschien de map van de DR is belangrijk?

Mmmmmmm  ::vergroot::
Meer L