Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 309759 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #240 Gepost op: 17-01-2016, 17:08:03 »

Citaat
Ze gingen een potje lasergamen, iets waar vooral Annemieke erg naar had uitgekeken. Rop had helemaal niet uitgekeken en rende als een spartelende vis in een fuik en trok het hele decor omver. ‘Ik ben nachtblind!’ riep hij in een poging om toch nog Mollerig te klinken. Cécile had ook niet uitgekeken en droeg per ongeluk haar hockeymoederoutfit mét witte legging. Gênant.

::rofl:: ::rofl::
:D ;D
(Volgens mij baalt Martine stiekem ook enigszins best wel een beetje heel erg van de hint...)


de klaashint is ook besproken bij televizier, het omroepblad van de AVRO

Klopt, maar ergens hoop ik dat dat niet in verband staat met het team van WIDM, dat ze dat hebben geplaatst... Anders geven ze hun eigen grote hint van het seizoen weg...  ::)
« Laatst bewerkt op: 17-01-2016, 17:09:34 door putyourHANSup! »

Offline Robindtc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol WIDMO 2020
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #241 Gepost op: 17-01-2016, 18:32:16 »
De recap van Martine  :) die trouwens ook elke week op de officiële Facebookpagina van WIDM verschijnt, toch? Het verslag behandelt de Klaashint, dus dan plaatst het team van WIDM zelf een link naar de Klaashint...  :o

http://www.10e.nl/schrijven/wie-is-de-mol-afl-3-5_203187.html

Op Twitter hebben ze nu ook een foto van de hint er nu groot bijgevoegd..
« Laatst bewerkt op: 17-01-2016, 18:33:52 door Robindtc »

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #242 Gepost op: 17-01-2016, 19:17:30 »
Ja, sorry mensen, zou ook graag zien dat zoveel mogelijk mensen onze rubriek lezen zonder problemen, maar we hebben een nieuwe site met nieuw verdienmodel. De bazen gaan geen uitzondering maken voor Peter en mij, haha. 

Maar goed, hij staat hier, dus lees gerust. Zonder plaatjes natuurlijk.

Potverdikke, moet dat nu weer zo :(

Kunnen jullie hier niet iets slims op verzinnen? :P
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #243 Gepost op: 17-01-2016, 19:29:25 »
Potverdikke, moet dat nu weer zo :(

Kunnen jullie hier niet iets slims op verzinnen? :P

Zelf iedere keer vanaf een ander IP-adres lezen: thuis, op je werk/school, bij vrienden, bij je ouders, bij je familie, in de bieb etc  ;D  ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #244 Gepost op: 17-01-2016, 19:40:48 »
of een abonnement nemen, best een aardige krant ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #245 Gepost op: 17-01-2016, 19:53:23 »
of een abonnement nemen, best een aardige krant ;)
Dat is het zeker, maar Dolfie vroeg naar mijn mening naar een work-around ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #246 Gepost op: 18-01-2016, 12:58:28 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #247 Gepost op: 18-01-2016, 15:17:48 »
Ik vond het wel leuk dat Arjen Lubach gisteravond ook al refereerde aan dat de mol al gevonden is. Erg grappig gedaan ::bravo:: ::love::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #248 Gepost op: 18-01-2016, 17:32:25 »
« Laatst bewerkt op: 18-01-2016, 17:41:39 door Whiskers »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #249 Gepost op: 18-01-2016, 17:47:33 »
Artikel in het AD waar ik het over had hier en hier

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/4226280/2016/01/18/De-Mol-heeft-mij-een-enorme-streek-geleverd.dhtml

Interessant! Ben benieuwd of we die "meesterzet" in aflevering 10 gaan zien. Remy is nu wel erg overtuigd dat het een meesterzet van de Mol was. (Dus dat ie weet wie de Mol is.) Zou de kloosterhint daarmee te maken hebben?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #250 Gepost op: 18-01-2016, 17:54:05 »
Interessant! Ben benieuwd of we die "meesterzet" in aflevering 10 gaan zien. Remy is nu wel erg overtuigd dat het een meesterzet van de Mol was. (Dus dat ie weet wie de Mol is.) Zou de kloosterhint daarmee te maken hebben?

Maar het was nog zijn Mol de dag vooraf en toen had hij Klaas al geschrapt (testbiecht 2). Ik ga er dus voorzichtig van uit dat Klaas niet de Mol is volgens hem, maar diegene die hij verdacht de avond voor de test.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #251 Gepost op: 18-01-2016, 17:54:56 »
Interessant! Ben benieuwd of we die "meesterzet" in aflevering 10 gaan zien. Remy is nu wel erg overtuigd dat het een meesterzet van de Mol was. (Dus dat ie weet wie de Mol is.) Zou de kloosterhint daarmee te maken hebben?

Daar ben ik ook erg benieuwd naar! En of "zijn" mol ook de enige echte mol was/is  ;D
En ik denk persoonlijk niet dat de kloosterhint er mee te maken heeft, aangezien dat m.i. geen meesterzet van de mol is, maar een zet van de productie  ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #252 Gepost op: 18-01-2016, 17:57:11 »
Maar het was nog zijn Mol de dag vooraf en toen had hij Klaas al geschrapt (testbiecht 2). Ik ga er dus voorzichtig van uit dat Klaas niet de Mol is volgens hem, maar diegene die hij verdacht de avond voor de test.

Iig wie hij verdacht tussen test 2 en test 3  ::jaja::
Maar ja, hoe komen we daar ooit achter (tenzij Remy het zelf vertelt in afl. 10 of bij de nieuwe "fandag". Als daar kandidaten aanwezig zijn tenminste)?  :-\\
« Laatst bewerkt op: 18-01-2016, 18:03:32 door Whiskers »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #253 Gepost op: 18-01-2016, 18:01:50 »
Daar ben ik ook erg benieuwd naar! En of "zijn" mol ook de enige echte mol was/is  ;D
En ik denk persoonlijk niet dat de kloosterhint er mee te maken heeft, aangezien dat m.i. geen meesterzet van de mol is, maar een zet van de productie  ;)

Nee, ik vroeg me af of de kloosterhint ermee te maken heeft dat Remy nu zo zeker lijkt te zijn wie de Mol is.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #254 Gepost op: 18-01-2016, 18:04:49 »
Nee, ik vroeg me af of de kloosterhint ermee te maken heeft dat Remy nu zo zeker lijkt te zijn wie de Mol is.

Ah, je bedoelt NU. Als in toen hij het interview aan het AD gaf. Dus januari 2016 (wrsch de 16e of 17e van jan '16)?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #255 Gepost op: 18-01-2016, 18:06:05 »
Ben ook wel benieuwd wat voor streek het is geweest. Wellicht dat we dat in aflevering 10 terug horen. Hoop van wel

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #256 Gepost op: 18-01-2016, 18:33:27 »
Ah, je bedoelt NU. Als in toen hij het interview aan het AD gaf. Dus januari 2016 (wrsch de 16e of 17e van jan '16)?

 ::jaja::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #257 Gepost op: 18-01-2016, 18:51:46 »
::jaja::

Helder!
Dat zou idd zomaar kunnen.  ::jaja::
Al geloof IK er liever niet in, maar ja, ik struisvogel standaard bij dit soort hints  :-[
En ik zit meestal op het spoor van de winnaar ipv op het spoor van de mol  ::rofl::

Offline mb10

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #258 Gepost op: 19-01-2016, 09:14:43 »
 Ik hoorde gister toevallig op de radio op 538 in de Coen en Sander show dat ze elke maandag een hint van de programmamakers mogen weggeven.

De hint van gister was: Wanneer de zon op half 7 staat, flitst de fotocamara in mineur.

Hint kan te maken hebben met de vorige aflevering of de toekomstige aflevering zeiden ze.

Zou het een echte hint zijn? het blijven natuurlijk Coen en Sander

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #259 Gepost op: 19-01-2016, 09:27:55 »
Ik hoorde gister toevallig op de radio op 538 in de Coen en Sander show dat ze elke maandag een hint van de programmamakers mogen weggeven.

De hint van gister was: Wanneer de zon op half 7 staat, flitst de fotocamara in mineur.

Hint kan te maken hebben met de vorige aflevering of de toekomstige aflevering zeiden ze.

Zou het een echte hint zijn? het blijven natuurlijk Coen en Sander

Dit zeggen ze volgens mij elk jaar. En is onzin ;)