Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 310058 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #500 Gepost op: 12-02-2016, 21:08:05 »
Die twee stijgen met stip op de ladder van de Gulden Humor, wat mij betreft......

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #501 Gepost op: 12-02-2016, 22:33:04 »
Tsja, ik kan er niks aan doen maar ik ben echt verre van een fan van Ellie. Not my kind of character.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #502 Gepost op: 12-02-2016, 23:34:45 »
Tsja, ik kan er niks aan doen maar ik ben echt verre van een fan van Ellie. Not my kind of character.

Je bent niet de enige ;)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #503 Gepost op: 12-02-2016, 23:54:21 »
Ellie Lust heeft, hoe dan ook, een blijvende indruk achtergelaten.
We zullen het nog jaren over haar hebben en, ik hoop, met veel plezier!
Geweldig mens!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #504 Gepost op: 13-02-2016, 01:25:08 »
Ellie is fenomenaal. Maar dit illustreert wel het punt dat ik al jaren (vergeefs?) probeer te maken. Voor veel kandidaten is WIDM al lang niet meer puur een spannend drieweeksavontuur, maar een uitgelezen PR-kans, een mogelijke springplank naar grotere bekendheid en de daaruit voortspruitende klussen. Nu is La Lust een van de laatsten die ik verdenk van een dubbele agenda, maar ik denk dat we hier wel een van de oorzaken hebben van de lage potten van de laatste jaren...
Woosie down?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #505 Gepost op: 13-02-2016, 10:23:45 »
Ellie is fenomenaal. Maar dit illustreert wel het punt dat ik al jaren (vergeefs?) probeer te maken. Voor veel kandidaten is WIDM al lang niet meer puur een spannend drieweeksavontuur, maar een uitgelezen PR-kans, een mogelijke springplank naar grotere bekendheid en de daaruit voortspruitende klussen. Nu is La Lust een van de laatsten die ik verdenk van een dubbele agenda, maar ik denk dat we hier wel een van de oorzaken hebben van de lage potten van de laatste jaren...
en toch wil ze een eigen opsporingsprogramma blijkt uit het filmpje ik denk dus wel aan een dubbele agenda bij Ellie. Hoe leuk ze ook was :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #506 Gepost op: 13-02-2016, 10:27:45 »
en toch wil ze een eigen opsporingsprogramma blijkt uit het filmpje ik denk dus wel aan een dubbele agenda bij Ellie. Hoe leuk ze ook was :)

Ik denk alleen niet dat dit haar motivatie was om mee te doen, maar een springplank kan het natuurlijk wel zijn.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #507 Gepost op: 13-02-2016, 11:07:29 »
Staat weer een promo filmpje voor vanavond op de mol facebook. Krijg het niet naar hier maar wellicht iemand anders wel.

Ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar vanavond na het zien van diverse filmpjes :O

Hopelijk ben ik op tijd terug want ga uit eten met 2 vriendinnen :D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #508 Gepost op: 13-02-2016, 11:35:44 »
Staat weer een promo filmpje voor vanavond op de mol facebook. Krijg het niet naar hier maar wellicht iemand anders wel.

Ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar vanavond na het zien van diverse filmpjes :O

Hopelijk ben ik op tijd terug want ga uit eten met 2 vriendinnen :D


Hier is het filmpje dat je bedoelt denk ik. Een minuut van de aflevering van vanavond.

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er met dit spel geen geld in de pot gaat en dat Klaas wel een manier weet om dat mingeld te verzamelen.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #509 Gepost op: 13-02-2016, 11:46:39 »
Dat was die inderdaad :D Zit alleen via telefoon online en dan lukt dit soort dingen vaak niet goed ;) maar thankxx

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #510 Gepost op: 13-02-2016, 12:29:57 »
Naar aanleiding van de één minuut filmpje

Art begint: "Jullie staan hier nu nog met vijven. Dat betekent dat er nog twee kandidaten naar huis moeten voor de finale." En gelijk zien we Taeke en Tim in beeld. Gezien de metrofoto lijkt dit nog een aanwijzing.
Art vervolgt: "Dit spel kan alles veranderen voor iedereen." En we zien, met dreigende muziek, Tim in beeld.

Zou Tim vanavond al naar huis gaan en Taeke volgende week? zou de metrofoto dan toch kloppen? Ik kan het me haast niet voorstellen, maar het wordt in dit filmpje wel heel suggestief gesuggereerd wie de laatste twee afvallers zullen zijn.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #511 Gepost op: 13-02-2016, 12:40:56 »
Naar aanleiding van de één minuut filmpje
...
Zou de metrofoto dan toch kloppen? Ik kan het me haast niet voorstellen, maar het wordt in dit filmpje wel heel suggestief gesuggereerd wie de laatste twee afvallers zullen zijn.


Als die metrofoto écht helemaal klopt, ga ik meespelen met de Lotto. De kans om daar te winnen lijkt me ineens een stuk groter!
« Laatst bewerkt op: 13-02-2016, 13:21:45 door Marisa »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #512 Gepost op: 13-02-2016, 12:45:55 »
Als die metrofoto écht helemaal klopt, ga ik meespelen met de Lotto. De kans om daar te winnen, lijkt me ineens een stuk groter!

Wel... als je er van uit gaat dat Klaas de mol is, dan zijn er nog vier kandidaten over. Daarvan gaat er vanavond (of volgende week pas) weer één naar huis. Volgens de metrofoto zou dat Tim moeten zijn. En als je de verdenkingen (het wie zit op wie) even buiten beschouwing laat (dat kan vanwege dat dominospel waarbij weer een festijn aan jokers/vrijstellingen het spel binnen geslingerd wordt) dan is de kans dat Tim vanavond daadwerkelijk het spel verlaat 25%. En als dat gebeurt, dan is volgende week de kans dat Taeke vertrekt zelfs 33%.

 ::)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #513 Gepost op: 13-02-2016, 12:50:07 »
Als die metrofoto écht helemaal klopt, ga ik meespelen met de Lotto. De kans om daar te winnen, lijkt me ineens een stuk groter!

Het is niet omdat er een gebeurtenis voorvalt met een kans van 1/362880 dat plots alle gebeurtenissen met een minimale kans gaan voorvallen. ;D

Als de foto klopt (en dat valt nog altijd af te wachten) dan kan het even goed zijn dat die scene (die eigenlijk geen continu shot oplevert met wat we ervoor en er na zien) er met een reden is in verwerkt na de opnames. Tussen juli en december overloop je met een team van enkele mensen al het beeldmateriaal dat je verzameld hebt en plots zie je daar de 9 afvallers op volgorde staan. Dan verwerk je dat er even in en klaar...

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #514 Gepost op: 13-02-2016, 13:34:50 »
Het is niet omdat er een gebeurtenis voorvalt met een kans van 1/362880 dat plots alle gebeurtenissen met een minimale kans gaan voorvallen. ;D

Meen je dat nou echt?!   ;)  Goh, dan ga ik toch maar niet meespelen..

Als de foto klopt (en dat valt nog altijd af te wachten) dan kan het even goed zijn dat die scene (die eigenlijk geen continu shot oplevert met wat we ervoor en er na zien) er met een reden is in verwerkt na de opnames. Tussen juli en december overloop je met een team van enkele mensen al het beeldmateriaal dat je verzameld hebt en plots zie je daar de 9 afvallers op volgorde staan. Dan verwerk je dat er even in en klaar...

Natuurlijk moeten we nog even afwachten. En áls de foto helemaal klopt, dan moet dit inderdaad later verwerkt zijn op de door jou aangegeven wijze, Hulpmol. Mij was ook opgevallen dat "die scène geen continu shot oplevert met wat we ervoor en erna zien", zoals jij zo mooi omschrijft. En dat is vast niet voor niks zo gemonteerd, denk ik.


Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #515 Gepost op: 13-02-2016, 13:51:08 »
Als die metrofoto écht helemaal klopt, ga ik meespelen met de Lotto. De kans om daar te winnen lijkt me ineens een stuk groter!
Heuj, waar wordt die metrofoto ook alweer besproken?
...óf niet!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #516 Gepost op: 13-02-2016, 14:16:18 »
Ik zal eens gaan zoeken, Pac-Mol, want dat vraag ik me ook af.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2016, 14:18:25 door Marisa »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #517 Gepost op: 13-02-2016, 14:18:47 »
Heuj, waar wordt die metrofoto ook alweer besproken?

Eigenlijk overal wel een beetje, maar discussie begon in de afvallerstopic, vlak nadat Ellie afviel.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #518 Gepost op: 13-02-2016, 15:37:40 »
In "wie is de afvaller" vanaf pagina 8

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #519 Gepost op: 13-02-2016, 15:46:42 »
Aha. Dank.