Auteur Topic: Wie is de mol? Experience  (gelezen 111834 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #120 Gepost op: 19-03-2016, 12:36:32 »
Veel plezier allemaal!  :)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #121 Gepost op: 19-03-2016, 14:58:49 »
@Rat. Je gaat toch wel bieden op de puzzelfoto van Klaas he! ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #122 Gepost op: 19-03-2016, 15:32:58 »
1200 mensen binnen. En 3 veilingitems te pakken gekregen.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #123 Gepost op: 19-03-2016, 16:42:03 »
Er werd flink geboden, vooral op de jokers (beide (een gewone en een witte) zo rond de € 300), een etentje voor max. 5 personen met Klaas (hij gaat kip klaarmaken ::rofl::) voor € 460 en het geldportret voor € 600. ::oink::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #124 Gepost op: 19-03-2016, 17:25:52 »
1200 mensen binnen. En 3 veilingitems te pakken gekregen.

En wat is het geworden? :P

De meet and greet was een beetje chaotisch, maar verder een zeer geslaagde dag! Zelf het mineraalzoutbordje en de 1e envelop van de Metro-Opdracht gekocht :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #125 Gepost op: 19-03-2016, 17:56:47 »
Strooizoutbordje. -250 van 4 op een rij, en 1 tainobordje.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #126 Gepost op: 19-03-2016, 18:21:51 »
Wat leuk! Een etentje met Klaas  ::ok::

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #127 Gepost op: 19-03-2016, 18:36:36 »
Wat leuk! Een etentje met Klaas  ::ok::

Nou :( Op de DR is nog steeds iemand ziek van een etentje met Klaas  :-X
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Julie444

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #128 Gepost op: 19-03-2016, 18:47:40 »
Ik heb de experience een stuk negatiever beleefd. Ik kwam voor een foto, ik heb anderhalf uur (als het niet meer is) in een opelkaargepakte menigte gestaan, zonder enig resultaat. Ik ben heel erg teleurgesteld en boos. Natuurlijk niet op de kandidaten, die kunnen er natuurlijk niets aan doen. Ik ben wel boos op de organisatie, want wie dacht dat geen systeem hebben een goed systeem is. :\'( :\'(

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #129 Gepost op: 19-03-2016, 19:06:31 »
Net terug en ik heb wel wat plus en minpunten ontdekt vandaag.

De pluspunten zijn de extra merchandise zoals de tas en de dvd's die voor extreem lage bedragen werden verkocht. Ook de experience zijn leuk en de bioscoop was erg interessant. Maar je heb simpelweg gewoon geen tijd om dit langs te lopen. De meet en greets liep zo over in de veiling en uit de veiling liep het zo over naar de Meet en greet. Dat was niet erg handig gedaan.

Verder was de meet en greet echt dramatisch geregeld. Snap niet dat de AVROTROS niks geleerd heeft van de afgelopen fandagen. Het is echt niet handig om alle 10 de kandidaten op 1 plek neer te zetten. Zo prop je de gehele massa naar een hoek toe, terwijl de rest van de hal half leeg was. Echt heel erg slecht over nagedacht.

De veiling was ook niet echt om over naar huis te schrijven.. Bordje voor bordje, briefje voor briefje.. Het duurde veels te lang. Daarna ging de veilingmeester koppen tellen tot hij er 10 had en die mochten daarna naar de tafel rennen om een briefje te halen om het uiteindelijk te betalen, maarja tellen kon die blijkbaar niet, want er staken nog 3 kinderen hun hand op, die de man gewoon negeerde? Dat was bij de fandagen van RN veel beter geregeld.

Ik heb het idee dat de AVROTROS zoveel mogelijk kaartjes wilde verkopen, want het was blijkbaar niet uitverkocht en nu waren er al veels te veel mensen aanwezig. En blijkbaar hebben ze expres hun eigen keuzes gemaakt met o.a. de opstelling en veiling, maar die waren niet bepaald 'slim' te noemen.. Jammer.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #130 Gepost op: 19-03-2016, 20:11:29 »
Zo, terug van de Experience. Ik had slechte verwachtingen, maar die werden lichtelijk opgeheven toen ik er was. Het viel me wel op dat 80% kinderen waren en die overal doorheen wurmden. Lichtelijk irritant.

De meet & greet was heel chaostisch en zoals ookal werd gezegd. Ze konden beter verschillende plekken doen in plaats van één plek. Ook was de pers heel brutaal met het maken van shots. Ik snap ook wel dat het hun werk is, maar ze hebben hier wel te maken met fans, molloten en kinderen.

Het was zeker tof dat er extra merchandise was. Ik heb gelijk een etherdiscipline shirt en DVD gekocht.

Ook was het heel fijn dat alle kandidaten er waren en dat zelfs Art had een goede bui :P

De experiences waren zeker tof, maar wel heel druk op het einde. In het begin waren deze zeer rustig.




Ik heb mijn twee dingen kunnen kopen op de veilig. Het bordje van Annemieke  ::bravo:: en een Taino teken (met op de achterkant de bestemming van de kist, dit was een toevallige bijkomstigheid die zeer plezierig was)

Het viel me wel op dat de veiling zeer slecht geregeld was. Als je de prijs onthoud en het item, dan kon je als je snel was het briefje alvast meenemen. (We gaan van het goede uit, maar stel...)

Al met al een zeer geslaagde dag! De locatie was echt heel top geregeld!


Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #131 Gepost op: 19-03-2016, 20:17:48 »
Er zit een max aan. Hoeveel mensen er in mogen weet ik niet. Tijdens de voorgesprekken met de Avrotros vertelde de dame van Avrotros dat ze had verwacht dat het snel uitverkocht zou zijn. Mijn laatste contact met haar was 2 weken na de start van de verkoop, en toen was het nog niet uitverkocht.

Femke, wij kunnen hier alleen speculeren over de mogelijkheid tot zitten. Ik denk dat je het beste even kunt bellen met Taets om het na te vragen.

Er werd gezegd door de portier dat er 1.500 mensen zouden komen?! Het was druk!

Verder heb ik genoten. Wij stonden voor de eerste M&G een half uur in de rij, waar uiteindelijk veel mensen via de zijkant nog eerder naar binnen gingen. Maar eenmaal bij de kandidaten (en dat ging in groepen), had je wel ff de tijd om op de foto te gaan. Het was echt super!
Het eten en drinken was er voldoende, de merchandising was goed te doen (mooie prijzen!) en bij de veiling heb ik klapperende oren gehad  ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 19-03-2016, 20:23:27 door Kristel1976 »

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #132 Gepost op: 19-03-2016, 20:19:39 »
Er werd gezegd door de portier dat er 1.500 mensen zouden komen?! Het was druk!

Volgens de aanmeldingenlijst, die open en bloot op de toonbank lag bij het begin, waren er 1080 deelnemers.

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #133 Gepost op: 19-03-2016, 20:24:57 »
Is er eigenlijk nog een vragenvuur geweest en zo ja... wat is daaruit gekomen?

m0ll0m

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #134 Gepost op: 19-03-2016, 20:37:36 »
Jaaaaa de Fandag was weer leuk ::bravo::

Ik ben uiteindelijk toch wel positief over de nieuwe opzet ::ok::

De experiences waren leuk gedaan. Vooral de Molhoofden zelf kunnen beluisteren was iets waar mijn mollotenhart sneller van ging kloppen ::love:: De overige waren vooral leuk.
De bioscoop was echt heel leuk en interessant, je kreeg een kijkje in de keuken van het monteren - hoe ziet de laseropdracht er uit zonder geluid? Wat was er te zien op de andere camera's toen Ellie de etherdiscipline aan het uitleggen was? (Antwoord: niemand luisterde ;D)

De veiling leverde echt onwijs veel geld op ::oink:: Ik weet de eindstand niet, maar alle dingen werden los geveild, en haalde ook vrijwel allemaal ((heel) veel) meer dan 50 euro op :o (60 euro voor één naambordje van het touwtrekken bijvoorbeeld :o) Daardoor werd het wel wat langdradig (nog een bordje, en nog een bordje...) maar het viel me nog mee. Zelf heb ik uiteindelijk ook nog een heel tof item weten te bemachtigen: de Molinoposter van de restaurantopdracht ::bravo:: Die komt mooi bij mijn molvitrine te hangen ::boogie::

Én mijn wens kwam uit: er was een quiz, en wel een in echte test-vorm op de Mol-laptop ::love:: Het waren 10 vragen over alle seizoenen van Wie is de Mol?
En jawel... Ik was dagwinnaar :D ::bravo:: ::super:: Ik was blijkbaar de enige die alle 10 de vragen goed wist te beantwoorden. (Ik had nog geluk dat een aantal van de molloten hier de laptop niet op hadden gemerkt ::regenboog::) En er zat een geweldige prijs aan verbonden: het etherdiscipline-shirt ::bravo::

Al met al weer een onwijs geslaagde dag ::bravo::
...óf niet!

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #135 Gepost op: 19-03-2016, 20:57:47 »
Zelf heb ik uiteindelijk ook nog een heel tof item weten te bemachtigen: de Molinoposter van de restaurantopdracht ::bravo:: Die komt mooi bij mijn molvitrine te hangen ::boogie::


Was je de eerste of tweede winnaar? Als je de eerste was, stonden wij achter je :D

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #136 Gepost op: 19-03-2016, 20:57:52 »
1) De locatie was veel te donker.
2) Er waren veel te veel mensen op de locatie in een veel te grote zaal.
3) De Meet & Greet was logistiek slecht geregeld door alle kandidaten op één locatie te zetten.
4) Er zijn in het vragenvuur inhoudelijk weinig tot geen mol-feiten (vragen voor de productie) behandeld. Het vragenvuur was daardoor erg oppervlakkig.
5) De Experiences en de bioscoop vond ik niet echt iets toevoegen aan de dag.
6) De merch vond ik erg commercieel en niets toevoegen.
7) De veiling duurde te lang en alle kavels apart verkopen ging mij te ver. Daarnaast is alles toch nog voor minimaal 30 euro verkocht. :-X

Conclusie:
1) Ik heb 0 kandidaten en/of mensen van de productie gesproken.
2) De vragen die ik had (o.a.; wie had in afl. 1 moeten afvallen; wie won van Taeke op tijd in de test waarin die afviel) zijn niet beantwoord.
3) Ik heb geen veiling items kunnen kopen.

Ik denk dat dit mijn laatste keer was.  ::joehoe::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #137 Gepost op: 19-03-2016, 21:00:16 »
Misschien nemen ze alle kritiekpuntjes mee naar volgend jaar Jelsir. Geef het een kans....

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #138 Gepost op: 19-03-2016, 21:06:51 »
Is er eigenlijk nog een vragenvuur geweest en zo ja... wat is daaruit gekomen?
Vrijwel niets. Het was gewoon gezellig keuvelen en napraten over het seizoen met wat 'leuke vragen'. Vragen die niet verder gingen dan: 'Wat vond je de leukste opdracht?' 'Hoe is het om als eerste af te vallen?' 'Wat was je favoriete Molactie?' enzovoorts. Geen nieuwe feitjes of prangende vragen beantwoord, nul vragen voor de productie. Misschien leuk voor het mainstream-publiek, maar om eerlijk te zijn had ik alle antwoorden zelf ook wel kunnen geven.
 
Was je de eerste of tweede winnaar? Als je de eerste was, stonden wij achter je :D
De tweede. Uiteindelijk stond ik naast Rick de Molloot (goeie achternaam voor een molfan trouwens) tegen hem op te bieden... Maar ik ben blij dat ik hem 'verslagen' heb ;D

De Meet & Greet heb ik overgeslagen dit jaar. Naast dat ik het al jaren het merkwaardigste onderdeel van de fandag vond (maar er wel vrolijk aan meedeed) was de rij inderdaad niet je van het. Er was geen rij. Wie haantje-de-voorste is komt gewoon veel sneller aan de beurt dan de mensen die rustig op hun deel wachten.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2016, 21:09:33 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #139 Gepost op: 19-03-2016, 21:08:02 »
Vond je het echt zo slecht Jelsir? Ik vond dat ze het leuk georganiseerd hadden ::ok::. Ok, de meet en greet was onmogelijk, daarom had ik die al geskipped en heb het op foto's van een afstandje gehouden. Wel op het einde van de dag nog 5(!) handtekeningen weten te bemachtigen :D. De merch vond ik een leuke toevoeging (tas en dvd gekocht :D) en ik heb echt genoten van de experiences.
Heb mijn ogen uit gekeken tijdens de veiling! :o wat een bedragen :o. Al met al was het een zeer geslaagde dag :D