Auteur Topic: Wie is de mol? Experience  (gelezen 111907 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #80 Gepost op: 16-03-2016, 22:06:25 »
Ik had stiekem mijn zinnen gezet op de dosiermappen van de kandidaten :-\\
Nu ja, goed dat ik niet de hele veiling voor niks afwacht :) Bovendien: voorgaande jaren was de veilinglijst ook verre van compleet (al zegt een foto meer dan duizend woorden.)
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #81 Gepost op: 16-03-2016, 22:11:07 »
Ik denk dat ik wel kan raden wat de topstukken zullen worden. Maar als je de pak-af bemachtigt mag je een veilingitem naar keuze afpakken natuurlijk. >:D

 ::rofl::

Molgeld
Vier op een rij
Witte joker
Die 9 houten vierkantjes met symbolen

Veilen ze serieus een eetbord uit restaurant Molino?  ;D Toch niet degene waarop de door Klaas bespuugde kipknotsen op geserveerd zijn?  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #82 Gepost op: 16-03-2016, 22:33:18 »
Die Molino vlag.  ::love::

Ik had stiekem mijn zinnen gezet op de dosiermappen van de kandidaten :-\\
Nu ja, goed dat ik niet de hele veiling voor niks afwacht :) Bovendien: voorgaande jaren was de veilinglijst ook verre van compleet (al zegt een foto meer dan duizend woorden.)

Maar ik denk dat die dossiermappen voor de sier waren. Ik denk niet dat er echt informatie in staat over de kandidaten. Of wil je ze dan nog steeds graag hebben?


Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #83 Gepost op: 17-03-2016, 04:26:59 »
Maar ik denk dat die dossiermappen voor de sier waren. Ik denk niet dat er echt informatie in staat over de kandidaten. Of wil je ze dan nog steeds graag hebben?
Nou ja, ik was niet van plan om de kandidaten tegaan stalken of zo ::) Dus puur voor de sier ook, vanwege de hint die ik erin gevonden had
...óf niet!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #84 Gepost op: 17-03-2016, 09:53:34 »
Iemand enig idee hoeveel mensen er in kunnen of er mogen komen zaterdag? Zit er een max aan?
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #85 Gepost op: 17-03-2016, 10:36:13 »
ik weet niet of deze link al geplaatst is..

het lijkt mij een toplocatie!!
er was eens......

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #86 Gepost op: 17-03-2016, 11:12:56 »
Opvallend dat er geen molboekjes worden geveild.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #87 Gepost op: 17-03-2016, 11:35:20 »
Taeke postte net dat zijn pet ook geveild zal gaan worden. Misschien dat er dan toch nog wel meer items komen dan op die foto...

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #88 Gepost op: 17-03-2016, 11:54:20 »
Hallo,
Ik heb een beetje een rare vraag.
Ik heb mijn kaartje voor de fandag en ik wil er heel graag heen, maar ik ben al sinds maandag ziek.
Als ik lig of zit dan heb ik niet echt ergens last van, behalve dat ik het snel heel heet heb, maar ik heb echt nauwelijks energie en staan hou ik echt niet vol, en dan heb ik steeds een soort gevoel alsof ik ga flauwvallen.
Dus ik wou vragen of jullie misschien weten of we allemaal zitplaatsen krijgen, of dat het net zoals in De Observant echt 4 uur staan is.

Alvast bedankt!
« Laatst bewerkt op: 17-03-2016, 13:25:14 door Femke »
Niets is wat het lijkt...

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #89 Gepost op: 17-03-2016, 12:17:15 »
Ik verwacht dat het veel staan is (sorry). Zag op de site van de locatie veel foto's met hangtafels.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #90 Gepost op: 17-03-2016, 12:38:52 »
Als ik op het plattegrondje kijk, zie ik dat er tegenoverhet podium nu een tribune staat. Dat zou   betekenen dat je in ieder geval het vragenvuur en de veiling zittend kan volgen :) De meet & greet bestaat voornamelijk uit in een lange rij staan helaas.

Opvallend dat er geen molboekjes worden geveild.
In voorgaande jaren was de veilingæijst ook verre van compleet. Kandidaten nemen vaak zelf ook nog van alles mee voor de veiling, zoals hun molboekje :)

PS: Klaas neem je dossiers mee :-[
« Laatst bewerkt op: 17-03-2016, 12:42:06 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #91 Gepost op: 17-03-2016, 12:53:33 »
Bedankt!
Als het alleen de meet&greet is dan valt dat reuze mee!
Niets is wat het lijkt...

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #92 Gepost op: 17-03-2016, 13:19:51 »
Nou ja, ik was niet van plan om de kandidaten tegaan stalken of zo ::) Dus puur voor de sier ook, vanwege de hint die ik erin gevonden had

 ::rofl:: Ja snap ik, het is een mooi collectors-item, en al helemaal voor jou natuurlijk, als ontdekker van de (mooie) hint.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #93 Gepost op: 17-03-2016, 13:25:20 »
Iemand enig idee hoeveel mensen er in kunnen of er mogen komen zaterdag? Zit er een max aan?
Er zit een max aan. Hoeveel mensen er in mogen weet ik niet. Tijdens de voorgesprekken met de Avrotros vertelde de dame van Avrotros dat ze had verwacht dat het snel uitverkocht zou zijn. Mijn laatste contact met haar was 2 weken na de start van de verkoop, en toen was het nog niet uitverkocht.



Femke, wij kunnen hier alleen speculeren over de mogelijkheid tot zitten. Ik denk dat je het beste even kunt bellen met Taets om het na te vragen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #94 Gepost op: 17-03-2016, 14:12:49 »
Er zit een max aan. Hoeveel mensen er in mogen weet ik niet. Tijdens de voorgesprekken met de Avrotros vertelde de dame van Avrotros dat ze had verwacht dat het snel uitverkocht zou zijn. Mijn laatste contact met haar was 2 weken na de start van de verkoop, en toen was het nog niet uitverkocht.

Ik denk eerlijk gezegd dat het niet is uitverkocht.. Vooral het 'bedelen' om de kaartjes te verkopen zeggen genoeg.. Denk aan het filmpje van Art (wat er trouwens echt niet professioneel uitziet) dat echt overal te zien is.. Vooral op FB en twitter wordt je ermee doodgegooid.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #95 Gepost op: 17-03-2016, 14:21:58 »
Uiteindelijk is de menigte die bij VondelCS stond ook niet héél veel groter dan in de Observant toch? Ik zou niet meer mensen verwachten bij de Experience dan bij de ontknoping.

Ik kan overigens niet wachten ::hyper::
...óf niet!

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #96 Gepost op: 17-03-2016, 15:30:57 »
Ik kan overigens niet wachten ::hyper::

That makes two of us!
Niets is wat het lijkt...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #97 Gepost op: 17-03-2016, 16:09:02 »
Taets lijkt me qua temperatuur en parkeerruimte wel veel comfortabeler dan de Observant.
er was eens......

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #98 Gepost op: 17-03-2016, 20:15:28 »
Ik zag op twitter voorbij komen dat ze bij de Avrotros-ledendag in de Efteling van afgelopen zaterdag een Testopstelling hadden met vragen over het afgelopen Molseizoen :D Wat zou het gaaf zijn als ze die op de Molfandag ook hadden ::love:: (Wel veertig keimoeilijke vragen dan hè? ::hypocriet::)
...óf niet!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #99 Gepost op: 18-03-2016, 16:34:36 »

Ze hebben inderdaad een podium. En een reisbureau, trouwens.
...óf niet!