Auteur Topic: informatie Mol III  (gelezen 63055 keer)

Offline Wingnut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2003, 11:52:38 »
En nee mij zegt het ook niet veel hoor. Maar nu kan je ze eens beter bekijken ipv een halve seconde. En namen proberen te plakken bij de silhouetten!  :P

Ik heb nog 'n iets mooiere variant in elkaar gezet. De silhouetten zijn genummerd op volgorde van verschijnen.



(voor de liefhebbers heb ik ook nog 'n png voor eventuele verdere verwerking)

Cheers,

W.







Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #41 Gepost op: 7-01-2003, 12:40:13 »
Op De site van Knudde staat ook het artikel uit Het Nieuwsblad.
Christophe is dus een drukke jongen met een hoog macho- en entertainergehalte, maar toch sympathiek en hij heeft een taaltje met veel Engelse woorden: nice game, back to reality... oké...
En Nicole, een dame van 40 die een kordate madam is waar niet mee te sollen valt. :)

De eerste proef is in Venetië en 3 kandidaten moeten de andere kandi's zoeken. Het GPS ding is dus wel degelijk een opdracht. En ja ook over het kokertje wordt verteld, maar niet echt meer nieuws. Dan die notitieboekjes die ze krijgen: ze kunnen daar alle info inschrijven die ze willen, maar hoe meer ze er in schrijven hoe waardevoller wordt zo'n boekje ook voor je medekandidaten. Zouden er boekjes gepitk worden ofzo?! Nice!

En ja dat kokertjesgedoe is echt wel van de Engelse Mol.

Als ze maar niet gearresteerd worden...








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:informatie Mol III
« Reactie #42 Gepost op: 7-01-2003, 13:03:25 »
Misschien nog iets 'toevalligs' of ben ik gewoon paranoïde: foto nummer 3 is de enige foto die van de zijkant genomen is. De rest van de foto's zijn van voren gemaakt en kijk je recht in de 'gezichten' (die dus nog kenbaar gemaakt moeten worden), maar bij foto nummer 3 is dat niet het geval.

Ik zal denk ik alles wel verdacht vinden... :-\







I got that tunnel vision going through my  head

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #43 Gepost op: 7-01-2003, 13:29:23 »
Ze zijn allemaal van voor genomen. Dat is gewoon haar dat je ziet. Anders heeft ie wel een heel hoekige neus.








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:informatie Mol III
« Reactie #44 Gepost op: 7-01-2003, 13:44:05 »
Dat bedoel ik dus: ik ben dus paranoïde aan het worden ;D

Nog even een vraagje: is TV1 gewoon op de kabel, of moet je daarvoor een schotel hebben (die ik dus niet heb) ???







I got that tunnel vision going through my  head

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #45 Gepost op: 7-01-2003, 14:04:18 »
Ik heb er alvast bij de Molsectie het artikel uit de krant "Het Volk" van vandaag op geplakt.

Je moet maar eens gaan neuzen op:

http://www.geocities.com/knudde2003


hey knudde
leuk die site, maar ik kan ze niet openen. Sorry, this site is temporarily unavailable!  :( dat heb ik nu altijd voor met geocities >:( kun je evt. dat artikel niet doormailen? of hier posten? alvast bedankt
mvg
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #46 Gepost op: 7-01-2003, 14:05:28 »
dit artikel stond in de standaard, er staat niet veel nieuws in

Geen nieuws is soms goed nieuws: voor de derde reeks van ,,De mol'', die op 19 januari van start gaat, hebben de makers nauwelijks iets veranderd aan het programma. ,,Waarom zouden we?'', vraagt de presentator Michiel Devlieger zich af. ,,Het spelletje werkt nog altijd. De vraag wie de mol is, is nog altijd intrigerend genoeg.''

IN het najaar van 2002 trok Michiel Devlieger weer met tien onbekende Vlamingen op reis. Een van hen was een verrader, die van de programmamakers de opdracht kreeg om de boel te saboteren. De kandidaten moesten uitvissen wie van hen die ,,mol'' is.

De kandidaten kwamen af op een oproep die het productiehuis Woestijnvis in januari vorig jaar lanceerde. Net als de vorige keer werd iedere geïnteresseerde gevraagd zelf een spannende opdracht te verzinnen. Niet omdat de redactie van De mol er zelf geen kon bedenken, maar enkel om de toevloed te stremmen. Vergeefs, zo bleek: er waren dit keer bijna tienduizend kandidaten. Het toont aan hoe groot de honger van de Vlaamse kijker is naar deze ,,thrillersoap''.

Bij de selectie van de deelnemers werd hetzelfde criterium gehanteerd als bij de vorige reeksen. ,,We zochten negen boeiende mensen,'' zegt Devlieger. ,,Mensen die je acht weken elke zondagavond wil volgen. Daar komt nog bij dat ze ook na enkele weken nog altijd een Mol-factor moeten hebben; ze moeten hem kunnen zijn.''

In vergelijking met de vorige edities stelden de makers van De mol vast dat de kandidaten het spel deze keer allemaal erg individueel speelden. ,,Je kon ook merken dat ze de vorige reeksen hadden gezien'', zegt Devlieger. ,,Ze waren zich heel goed bewust van wat er hun allemaal te wachten stond. De Vlaming heeft duidelijk ook geleerd hoe hij of zij met televisie moet omgaan. Daar zullen al die realityshows wel mee te maken hebben.''

Al vindt Devlieger dat De mol niet thuishoort op de hoop van de realityprogramma's. ,,De mol is geen reality-tv. Bij dat soort programma's breng je een groep mensen samen in een bepaalde situatie, zoals op een eiland, in een huis of in een bus. Wij doen dat ook, maar bij ons telt niet wat er met die mensen gebeurt, maar hoe het afloopt. De zoektocht naar de identiteit van de mol, het thrilleraspect primeert. De mol is een ouderwetse whodunit. Het gedrag van de deelnemers observeren is voor ons maar bijzaak. Een ander groot verschil is dat je in De mol uitgeschakeld wordt op basis van je prestaties in het spel, niet omdat je niet goed ligt in de groep of niet goed overkomt bij de kijker. Dit is geen populariteitspoll. Noch de kijker, noch de andere kandidaten hebben daar iets aan te zeggen. Ik vind dat niet meer dan normaal.''

DE overvloed aan realityprogramma's als Big brother en Expeditie Robinson heeft meegespeeld bij de beslissing om de derde reeks uit te stellen, maar het was niet de enige reden. ,,Belangrijker was dat we de tijd wilden nemen die nodig is om De mol te maken zoals het hoort'', legt Devlieger uit. ,,Na de tweede reeks van Schalkse ruiters was het niet haalbaar om dat jaar nog een editie te maken die naast de vorige kon staan. Bovendien kon het geen kwaad om eens een jaartje te wachten, om er achteraf met een frissere kop aan te beginnen. We moesten er eens uit, we wilden nog eens onnozel doen. Vandaar dat we toen Mannen op de rand hebben gemaakt, waarvan meteen duidelijk was dat het eenmalig zou zijn.''

De mol was het eerste Vlaamse programma dat bekroond werd met de Gouden Roos van Montreux. Meer dan veertig buitenlandse tv-stations kochten een licentie en zeventien landen hebben een of meer reeksen gemaakt. Devlieger heeft de meeste daarvan gezien. Wat is hem daarvan bijgebleven? ,,Dat wij ons gelukkig mogen prijzen dat wij dit programma in deze omstandigheden in Vlaanderen kunnen maken'', antwoordt hij. ,,Toen we in de VS waren om er met de mensen van ABC te onderhandelen, wisten we na twee dagen heel zeker dat we De mol daar nooit hadden kunnen ontwikkelen. Zelfs in de brainstormfase zitten er al twee advocaten naast je.''

De Amerikaanse zender had weliswaar een veelvoud van het budget waarover Woestijnvis beschikte, maar geld is niet alles. Zo trok de Nederlandse omroep Avro voor zijn eerste editie naar het verre Australië, maar dat leverde geen enkele meerwaarde op. Het jaar nadien bleven ze dichter bij huis, in Schotland.

,,Wij hebben even overwogen om naar Canada te trekken'', zegt Devlieger. ,,Maar dat levert, onder andere door het tijdverschil, te veel extra problemen op. Deze reeks speelt zich volledig af in Italië. Dat is ook een mooi land met vrij veel mooi weer -- al viel dat vorig jaar nogal tegen -- en het is niet te ver.''

De mol III, TV1, zondag 19 januari, 19.45 uur

Bron : De Standaard







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:informatie Mol III
« Reactie #47 Gepost op: 7-01-2003, 16:15:35 »
Zeg, als Knudde reclame mag maken mag ik het ook, toch?

http://members.lycos.nl/molemower

Jammer dat ik hier geen belgische kranten kan krijgen zeg....  :-/







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #48 Gepost op: 7-01-2003, 17:01:37 »
Goh discriminerend! Hier kan ik wel een hoop Nederlandse kranten krijgen. En in Nederland dus geen Belgische?  >:(

OH, PS: Als je naar www.demolIII.be surft begint de teaser al meteen te spelen. De Mol heeft dus 2 officiële urls. www.demolIII.be en www.demol3.be







« Laatst bewerkt op: 7-01-2003, 17:04:58 door Robbieazerty »

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:informatie Mol III
« Reactie #49 Gepost op: 7-01-2003, 18:02:20 »
Je kan ze wel kopen hoor, bij de Bruna of bij de AKO bijvoorbeeld.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #50 Gepost op: 7-01-2003, 18:42:24 »
Kben op je site geraakt Knudde

bedankt om dat artikel online te zetten.....

slaapopdracht, die hebben we precies al eens gezien eh

take it easy
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #51 Gepost op: 7-01-2003, 18:45:23 »
Leuk dat 't speuren nu officieel begonnen is!  :)

Ik zie eerlijk gezegd niet echt 'n aanwijzing in de silhouetten, maar zoals ik al eerder schreef vind ik de achtergrond van de teaser veel interessanter. Kan niet iemand effe 'n print-screen van de linker-onder-hoek van de achtergrond maken en die dan vergroot hier neerzetten?

*kijkt RA en wingnut en anderen die weten hoe 't moet lief aan, omdat Han 't zelf niet kan.....  ::)

slaapopdracht, die hebben we precies al eens gezien eh

Denk je dat 't de dromersopdracht is van de vorige Nederlandse WIDM? Mij wordt 't uit artikel niet bepaald duidelijk wat die slaapopdracht inhoudt. Volgens mij kan 't ook nog geheel ergens anders op uitdraaien dan die dromersopdracht.

Ik zou 't trouwens wel grappig vinden als de Belgen nu 'ns 'n opdracht van de Nederlanders hebben overgenomen.....  ;)







« Laatst bewerkt op: 7-01-2003, 19:03:43 door Han13 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #52 Gepost op: 7-01-2003, 19:21:58 »
Denk je dat 't de dromersopdracht is van de vorige Nederlandse WIDM? Mij wordt 't uit artikel niet bepaald duidelijk wat die slaapopdracht inhoudt. Volgens mij kan 't ook nog geheel ergens anders op uitdraaien dan die dromersopdracht.

't zal wel niet identiek dezelfde opdracht zijn maar zal er wellicht wel op gelijken ? we zien wel....  :P

Citaat
Ik zou 't trouwens wel grappig vinden als de Belgen nu 'ns 'n opdracht van de Nederlanders hebben overgenomen.....  ;)

ieder zijn plezierke hé ;)

btw, dat artikel hierboven kan ik nu ook aanbieden in krantenformaat met dank aan spierke

http://www.cornelia-k.com/mol/krant%207%20jan.pdf

ciao
vlaming







« Laatst bewerkt op: 7-01-2003, 19:25:19 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:informatie Mol III
« Reactie #53 Gepost op: 7-01-2003, 19:32:09 »
Op De site van Knudde staat ook het artikel uit Het Nieuwsblad.
Christophe is dus een drukke jongen met een hoog macho- en entertainergehalte, maar toch sympathiek en hij heeft een taaltje met veel Engelse woorden: nice game, back to reality... oké...
En Nicole, een dame van 40 die een kordate madam is waar niet mee te sollen valt. :)

De eerste proef is in Venetië en 3 kandidaten moeten de andere kandi's zoeken. Het GPS ding is dus wel degelijk een opdracht. En ja ook over het kokertje wordt verteld, maar niet echt meer nieuws. Dan die notitieboekjes die ze krijgen: ze kunnen daar alle info inschrijven die ze willen, maar hoe meer ze er in schrijven hoe waardevoller wordt zo'n boekje ook voor je medekandidaten. Zouden er boekjes gepitk worden ofzo?! Nice!

En ja dat kokertjesgedoe is echt wel van de Engelse Mol.

Als ze maar niet gearresteerd worden...

Dus iedereen krijgt een notitieblok?  :o Hoe kunnen we Regirobert dan ertussenuit halen ?  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #54 Gepost op: 7-01-2003, 19:36:44 »
Als we toch reclame gaan maken:

http://www.demol2003.tk  ;D








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #55 Gepost op: 7-01-2003, 19:42:42 »

,,Wij hebben even overwogen om naar Canada te trekken'', zegt Devlieger.

hmm...  ::)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #56 Gepost op: 7-01-2003, 19:45:20 »
Dan ik ook nog eens: http://www.geocities.com/robbieazertyui

Oh en ik denk dat ik je gastenboek niet getekend krijg, Tweety. Tenzij het er nu wel instaat, maar ik kreeg toen iig een foutmelding. Maar ik ben er dus wel geweest! (y)








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:informatie Mol III
« Reactie #57 Gepost op: 7-01-2003, 20:15:44 »

De linkeronderhoek 300x uitvergroot







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:informatie Mol III
« Reactie #58 Gepost op: 7-01-2003, 20:24:54 »
Wow, mooie enge teaser is dat!  :o Vooral die geluiden dan hè, schitterend gewoon! Maar ik denk eigenlijk niet dat er aanwijzingen in zitten..

zal je zien dat het achteraf niets is en dat de geheime aanwijzingen dingen zijn waar je nooit achterkomt....

alhoewel, je kunt nooit weten met een programma waarin niets is wat het lijkt...   8)

en het is hardstikke lache natuurlijk om alles uit te zoeken....  :P










Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:informatie Mol III
« Reactie #59 Gepost op: 7-01-2003, 20:27:20 »

De linkeronderhoek 300x uitvergroot

BATMAN  8)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner