Auteur Topic: informatie Mol III  (gelezen 63267 keer)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #80 Gepost op: 7-01-2003, 21:57:50 »
Op die straat, maar wat hebben we er dan aan?  :P

huh? ksnappet ni,welke straat??? en we hebben er niks aan, daar zit het hem net  ::)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:informatie Mol III
« Reactie #81 Gepost op: 7-01-2003, 22:02:05 »
huh? ksnappet ni,welke straat??? en we hebben er niks aan, daar zit het hem net  ::)

Op die manier bedoel ik daarmee ;).

Jammer hoor, ik haal graag overal iets uit  8).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #82 Gepost op: 7-01-2003, 22:08:51 »
Op die manier bedoel ik daarmee ;).

Jammer hoor, ik haal graag overal iets uit  8).

sorry, meestal heb ik zulke dingen niet door  ::) en ik haal ook graag overal wat dingen door maar januari lijkt me hier zo logisch dat ik niet durf te geloven dat er iets anders inzit :)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #83 Gepost op: 7-01-2003, 22:18:32 »
Mensen er staan nu in de linkerbeneden hoek ook vier icoontjes. Van Woestijnvis, MSN, These Days en Host Basket.
Als je op het icoontje van These Days klikt zie je een foto van een jong meisje bij een oude vent. Hugo was ook een oude vent, dus is de mol nu een jong meisje. Ik weet zeker dat jullie hier ook nog wat paranoia over kunnen doen! ;)

PS ook grappig: Als je op Host Baskets klikt zie je Trustworthy Hosting. Als er nou iets is dat niet bij De Mol past is het Trustworthy wel!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #84 Gepost op: 7-01-2003, 22:18:34 »
De linkeronderhoek 300x uitvergroot

Dank je wel Daan.  :)

Je hebt jammergenoeg net 't derde silhouette aan de rechterklant van 't plaatje eraf geknipt. Op de hele achtergrond staat dat silhouette bijna in 't midden, net aan de linkerkant van de witte flitsende silhouetten. Vooral die vond ik interessant, omdat die staat en alleen is. (de andere twee zijn samen zoals we op je foto zien) Dus als er al 'n aanwijzing in zit, zou ik zeggen dat die alleenstaande de mol is en die andere twee de winnaar en verliezer.

Jammergenoeg zijn de silhouetten niet duidelijk genoeg om er 'n kandi uit te halen lijkt me.  :-[

Dat van die letters is goed gevonden, maar ik geloof niet zo in 't 'januari-verhaal'. Daarvoor te veel verkeerde letters. Maar misschien is er wel iets anders uit te halen. We hebben nog veel opties om met de letters te gaan puzzelen (bij iedere letter 'n bepaald aantal letters verder of naar voren in 't alfabet, iets met 't aantal letters dat in de namen van de kandi's voorkomt, posities van letters in 't alfabet bij elkaar op tellen en dan iets met de letters die bij dat getal horen enz enz) en we hebben nog 13 dagen te gaan om er iets mee te doen!   :)

Ik ga me er morgen 'ns over buigen denk ik. Als niet een van jullie 't tegen die tijd al opgelost heeft!  ;)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #85 Gepost op: 7-01-2003, 22:20:55 »
Volgens mij is die achtergrond gewoon een foto van een opdracht. Die een lijkt ook een geweer ofzo vast te hebben. Ik ga hier echt geen hints in zoeken! (maar vind het wel leuk om te lezen, dus blijf maar lekker doordoen)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #86 Gepost op: 7-01-2003, 22:24:55 »
Volgens mij is die achtergrond gewoon een foto van een opdracht. Die een lijkt ook een geweer ofzo vast te hebben. Ik ga hier echt geen hints in zoeken! (maar vind het wel leuk om te lezen, dus blijf maar lekker doordoen)

Och, ik vind 't ook vooral leuk om er iets achter te zoeken. En 't is waarschijnlijk ook gewoon 'n foto van 'n opdracht.  ;)

Maar bij andere series bleek ook dat we niet ver genoeg kunnen zoeken, dus dat ga ik dan nu ook maar fijn weer doen.  ;D








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #87 Gepost op: 7-01-2003, 22:27:01 »
Maar zoek dan diep in de tv beelden, want op internet gaan ze denk ik helemaal geen hints zetten. ;)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #88 Gepost op: 7-01-2003, 22:28:18 »
want op internet gaan ze denk ik helemaal geen hints zetten. ;)

dank u ! toch nog iemand gevonden die dit ook denkt :) daarom ook mijn januari-ding  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #89 Gepost op: 7-01-2003, 22:45:59 »
Maar zoek dan diep in de tv beelden, want op internet gaan ze denk ik helemaal geen hints zetten. ;)

Laat me toch effe genieten van de voorpret! Er valt namelijk nog niks te analyseren van tv-beelden, want die zijn er eenvoudigweg nog niet.  :P

Bovendien moet je voor iedere sport eerst 'n opwarming doen. Zie dit speuren in onbenullige internet-teasers maar als opwarming voor 't echte werk dadelijk!  ;)








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #90 Gepost op: 8-01-2003, 00:02:16 »
WOEHA!! ik heb me al een kriek gelachen met jullie gissingen!  ;D :D

zeg, hebben jullie dat bolletje al gezien in de rechter beneden hoek dat maar af en toe tevoorschijn komt?  :o :P

enneuh.. heb eens zitten kijken naar de kandidaten hé.. die bruno de roover eh, heb daar eens wat over opgezocht. geen onbekende zo blijkt: http://www.vlaamsparlement.be/p3app/htmlpages/vp/HeetVanDeNaald/Flosj.html   8) ;D







« Laatst bewerkt op: 8-01-2003, 00:25:34 door wolfje »

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:informatie Mol III
« Reactie #91 Gepost op: 8-01-2003, 09:13:01 »
Prince had vorige keer ook banden met het mediamilieu, maar dat bleek helemaal geen garantie om over een efficient molgehalte te beschikken.  8)








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Wingnut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #92 Gepost op: 8-01-2003, 09:35:13 »
Laat me toch effe genieten van de voorpret! Er valt namelijk nog niks te analyseren van tv-beelden, want die zijn er eenvoudigweg nog niet.  :P

Bovendien moet je voor iedere sport eerst 'n opwarming doen. Zie dit speuren in onbenullige internet-teasers maar als opwarming voor 't echte werk dadelijk!  ;)

Helemaal mee eens, Han, ik had het niet beter kunnen zeggen. Enneh... waarom zouden ze niet hints op het internet zetten? Zeker als iedereen denkt dat ze dat toch niet doen, dan doen ze het juist. Tenzij ze dit weer lezen, dan doen ze 't toch weer niet. Of toch wel. Niet. Wel ??? ;D.

Anyway, misschien moet ik 'ns kijken of ik op m'n werk 'n TV-tuner/framegrabber voor m'n computer kan lenen. Kan ik mooie plaatjes grabben & bewerken & analyseren. Da's voor mij toch ook 'n groot deel van de lol.

Cheers,

W.







Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:informatie Mol III
« Reactie #93 Gepost op: 8-01-2003, 11:24:21 »
1= u-j-d-o-a-n
2= u-j-d-n-a-j-n-a


Ik vind die letters ook zeer verdacht!

1: U jaagt daar op aanwijzingen, niet?

2: U juicht daar niet als jagers nooit aankomen!

M.a.w.: ze weten dat wij zelfs in teasers naar aanwijzingen speuren, maar zeggen tevens dat hier zoeken tevergeefs is.

of zoiets ;D







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:informatie Mol III
« Reactie #94 Gepost op: 8-01-2003, 12:13:58 »
Als jullie zo door gaan hebben jullie de mol al te pakken nog voordat de serie begint :)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #95 Gepost op: 8-01-2003, 13:33:24 »
O het is echt geweldig, het gaat weer beginnen. Ik vind het zo leuk om dit allemaal te lezen en straks weer volop mee te doen. Ik verheug me zo erg. Ga vooral door met het zoeken naar clues en dergelijke! En onthou, voor sommige mensen is paranoia een afwijking, voor ons een overlevingsstrategie!







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #96 Gepost op: 8-01-2003, 14:45:50 »
Volgens deze site is Nicole De Mol!
http://home.tiscali.be/eric.goossens34/tcrledenlijst.html
DE MOL, Nicole, Bodegemstraat 252

Of is het gewoon toevallig een Nicole die als achternaam de Mol heeft?  ;D








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #97 Gepost op: 8-01-2003, 15:14:45 »
Ik vind die letters ook zeer verdacht!

1: U jaagt daar op aanwijzingen, niet?

Hahahahahahahaha ik vind het echt zo grappig hoe jullie alles analyseren! ;D Dat heb ik vorig jaar helemaal niet (dus nog nooit!) gevolgd! Ik dacht al van wow :o jullie kijken widm toch wel heel anders dan ik, overal iets achter zoeken, maar het is toch eigenlijk wel heel leuk en grappig om te lezen :). (Sorry hoor dat ik zo onwetend en nieuw ben, ik woon in de huiskamer en ben daar vrijwel nooit buiten geweest... ::) :-[)
Hoop dat ik tijd genoeg heb om dit seizoen ook wat vaker op het hoofdforum te komen...

Btw WCEend, die site van Daan werkt bij mij wel als je een paar keer op vorige klikt.








Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:informatie Mol III
« Reactie #98 Gepost op: 8-01-2003, 15:15:01 »
Whahaha dit is gewoon echt weer te erg ;) Maareh, die silhouetten?? Ik zie nix, ik vin t alleen op voeten lijken? Of ben ik nou gek aan 't worden?







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:informatie Mol III
« Reactie #99 Gepost op: 8-01-2003, 15:27:52 »
Jij was al gek :P

Maar ontopic: Stijn Vandaele, 22 jaar uit Mechelen..

Is zeer geinteresseerd in yoga, tantra en dat soort dingen, lijkt me wel leuk zo'n kandi's die elke dag ff onder een boom zijn yoga oefeningen doet  :D

Ow, en zun meeladres WAS stekke@online.be, wordt op ten duur toch wel bekend dus wat maakt het uit dat ik het er nu al neer zet? Alleen geen idee of het nog bestaat, ik ga em niet melen iig  8)







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD