Auteur Topic: Profiel kandidaten  (gelezen 19973 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #20 Gepost op: 9-01-2003, 18:15:30 »
Kan wel zijn, maar ik ben het met Han13 eens. Het gaat volgensmij om de persoonlijkheid van een persoon - en een ouder persoon hoeft niet gelijk een betere mol te zijn als het gaat om zichzelf niet verklappen. Tenminste, zo zie ik het dan ;).

Toch had een lekker wijf erin niet verkeerd geweest   ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #21 Gepost op: 9-01-2003, 18:18:00 »
ik denk niet dat dit iets van vrouwen over 't algemeen is, maar meer iets wat bij mijn persoonlijkheid hoort!  ;)

Jij zou dan iig goed opschieten met A&K han!  ;)

Maar ik blijf bij mijn standpunt en binnen een jaar of tien zullen jullie mij wel gelijk geven (zei de ouwe zeur  ::) ),
en nog voor er ook maar één seconde mol vertoond is, heb ik Stijn al van mijn lijstje geschrapt.








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #22 Gepost op: 9-01-2003, 18:55:57 »
Ik denk dat de coaching van de mol een hele grote rol speelt. Ik dacht eigenlijk altijd dat de mol er ongeveer net zo blanco in ging als de rest en dat het aan hem/haar was om te improviseren en dergelijke. Na de Nederlandse mol van afgelopen jaar is gebleken dat het (iig in ned) niet zo gaat. De mol is van alles op de hoogte en wordt zeer sterk gestuurd door het team (denk aan de opdracht met de rondleiding). Het zal van de persoon afhanden hoe sterk er gestuurd en gecoacht zal moeten worden. Een jonger iemand heeft dan wellicht meer coachin gnodig. Wie weet. Ik denk in ieder geval dat we niemand kunnen uitsluiten op basis van leeftijd.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2003, 20:10:52 »
Eerlijk gezegd zou ik Stijn ook niet meteen willen uitsluiten. Ik denk dat het misschien wel moeilijker is of kan zijn voor een jong iemand om de mol te zijn, vanwege levenservaring, misschien wat mensenkennis. enz.

Maar ik denk dat je persoonlijk heid toch ook een hele grote rol speeld. Een flapuit van 50 zou mindergoed een mol kunnen zijn met een natuurtalent van 22. Als je mensen maar weet te misleiden. Ik herinner me nog uitspraken hier op het forum van mensen dat George veel te dom zou zijn om de mol te kunnen zijn.
Dus.......







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2003, 21:19:03 »
Wolfje, hoe kom je eigenlijk aan die profielen?

Ze stonden in "Het laatste nieuws" van maandag Tweety!  :)








Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2003, 23:35:27 »
Misschien hebben jullie me verkeerd begrepen, maar ik zoek ook niks achter die zin. Ik vind 't gewoon heel raar om iets op die manier te zeggen. Ze kunnen bij 't voorstellen van de kandi's wel prijs geven dat Shadia 'n allochtoons meisje is, maar als je schrijft dat je 'in zee gaat met 'n allochtoon', dan klink dat wat mij betrefd net alsof allochtonen moeilijke mensen zijn om mee om te gaan. En dat 't heel was is dat woestijnvis 't nu aandurft om 'n allochtoonse kandidaat te nemen....

Wat uiteraard dan wel impliceert dat Shadia niet de mol is...

En trouwens ... is de WC Eend geen gruwelijke dood gestorven in de Visa Versa na Mol 2?







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #26 Gepost op: 10-01-2003, 08:20:33 »
De profielen impliceren niets. De beschrijvingen al helemaal niet. Maar leuk dat we ze al kunnen zien.








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #27 Gepost op: 10-01-2003, 08:32:53 »
En trouwens ... is de WC Eend geen gruwelijke dood gestorven in de Visa Versa na Mol 2?

WAT? Mun pluizenbolleke dood??  :'( :'(
Ik ben sprakeloos....







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #28 Gepost op: 10-01-2003, 09:23:55 »

En trouwens ... is de WC Eend geen gruwelijke dood gestorven in de Visa Versa na Mol 2?

Ha ons tante nonneke! Heeft Neptunus U uit de gruwelijke zeestraten gespuwd en tot heilige verheven, Captain? Of had Suzanne van Interlabor geen badkuip meer te reinigen?  ;)

Helaas, de WC-Eend op dit forum is niet dezelfde die werd doorgespoeld tijdens de Hugoiaanse overheersing. Ik heb hiervoor reeds mijn purperen oor te luisteren gelegd...
Geen tinnen bekers die weerklinken bij deze eend, daar is hij nog iets te jong voor, maar daardoor misschien wel opgestaan uit de as van zijn voorganger.

Tot mols Skipper!








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #29 Gepost op: 10-01-2003, 15:27:10 »
Voor de mensen die Stijn willen afschrijven als mol: als de profielen kloppen, dan zit er een hint in die van Stijn. Er staan namelijk twee spelfouten in: sinogie-wetenschap moet zijn sinologie-wetenschap en mechelen moet zijn Mechelen. En welke letters zijn er bij deze spelfouten betrokken...

In de gaten blijven houden, dus.








Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #30 Gepost op: 10-01-2003, 15:54:51 »
Ha, die Knudde,
Na mijn belevenissen bij Mol 2 en het uitermate pijnlijke en schielijke overlijden van onze WC Eend had ik dringend een retraite nodig. Die is mij zo goed bevallen dat ik ben ingetreden in de Orde van de Zusters Promoliaten. Geen zilte zeesmaak of kapseizende badkuipen meer maar tinnen borden en gouden lepeltjes voor die hemelse rijstebrij voor mezelf en mijn mollige medezusters.Je merkt het nog wel...

Met een eerste oogopslag zou ik als mols'hoop in bange dagen gokken op Nicole. Maar daar zal jij het naar aloude traditie wel niet mee eens zijn ;)
Ik vind trouwens ook dat er hier al prima werk verricht is door de aanwezige speurneuzen. Hallelujah !







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #31 Gepost op: 10-01-2003, 16:15:37 »
Citaat
Helaas, de WC-Eend op dit forum is niet dezelfde die werd doorgespoeld tijdens de Hugoiaanse overheersing. Ik heb hiervoor reeds mijn purperen oor te luisteren gelegd...
Geen tinnen bekers die weerklinken bij deze eend, daar is hij nog iets te jong voor, maar daardoor misschien wel opgestaan uit de as van zijn voorganger.
\

Helaas nog wel :o







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #32 Gepost op: 10-01-2003, 17:08:05 »
Voor de mensen die Stijn willen afschrijven als mol: als de profielen kloppen, dan zit er een hint in die van Stijn. Er staan namelijk twee spelfouten in: sinogie-wetenschap moet zijn sinologie-wetenschap en mechelen moet zijn Mechelen. En welke letters zijn er bij deze spelfouten betrokken...

Wederom goed gevonden Erik! En wederom 'n reden om Stijn niet zomaar uit te sluiten, he Knudde? ;)

Citaat
In de gaten blijven houden, dus.

Dat was ik zeker van plan. M'n motto dit jaar is en blijft: juist de meest onwaarschijnlijke mol, zal de mol wel 'ns kunnen zijn!  :)








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #33 Gepost op: 10-01-2003, 17:11:27 »
M'n motto dit jaar is en blijft: juist de meest onwaarschijnlijke mol, zal de mol wel 'ns kunnen zijn!  :)
Klinkt goed Han! Voor mij geldt: Vlaming eens een keer geloven als hij met 86 argumenten komt voor waarom iemand de mol is...







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #34 Gepost op: 10-01-2003, 19:13:26 »
Klinkt goed Han! Voor mij geldt: Vlaming eens een keer geloven als hij met 86 argumenten komt voor waarom iemand de mol is...

Volgens mij kan hij nooit twee keer zo veel geluk hebben... ;) ;D








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #35 Gepost op: 10-01-2003, 19:17:02 »
Wederom goed gevonden Erik! En wederom 'n reden om Stijn niet zomaar uit te sluiten, he Knudde? ;)

Maak U geen illusies Hanneke, het Laatste Nieuws staat bol van de spelfouten!  ;)

Maar toch ook mijn gemeende complimenten aan den Erik; zijn spitsvondigheid slaat mij met verstomming!  :o








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #36 Gepost op: 10-01-2003, 19:44:43 »


Maar toch ook mijn gemeende complimenten aan den Erik; zijn spitsvondigheid slaat mij met verstomming!  :o


Ik ben het volledig met je eens, Knudde. Erik blinkt tot hier toe uit in het aanbrengen van scherpzinnige tips voor trips ( uiteraard naar onze schitterende kloosters en abdijen alwaar onze in Groot-Passendale en wijde omstreken wereldberoemde kazen,bieren en wijnen rijkelijk groeien, bloeien en vloeien). Maar dit betekent uiteraard niet dat hij het ook bij het rechte eind heeft. Als religieuze heb ik van ons Moeder Overste de opdracht gekregen om altijd voor het onderste deel van de hond te kiezen en daarom kies ik voor diegene waar je tot hier toe nog niets over gehoord hebt : De molgrijze en zeer onopvallende, maar omwille van haar beroepsbezigheden vermoedelijk zeer goed in de molmarkt liggende Nic(m)ole...







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline ambijans2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Itineris, fun, culture & education! :)
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2003, 20:03:10 »
Als religieuze heb ik van ons Moeder Overste de opdracht gekregen om altijd voor het onderste deel van de hond te kiezen en daarom kies ik voor diegene waar je tot hier toe nog niets over gehoord hebt : De molgrijze en zeer onopvallende, maar omwille van haar beroepsbezigheden vermoedelijk zeer goed in de molmarkt liggende Nic(m)ole...
Met die tip van Erik TKS kunnen we idd wel wat denk ik...
Ik ga echter (zonder ook maar een aflevering gezien te hebben, net als iedereen trouwens) voorlopig voor Nicole.
Enkel op basis van het feit dat m'n tante ook Nicole heet, dat ze door de eerste selectierondes van de derde Molreeks is geraakt, maar uiteindelijk toch niet is uitgeselecteerd!
2 Nicoles in één programma was blijkbaar een beetje te veel van het goede!  ;D







Ben IK benieuwd of electromuziek ook in 2003 als trend blijft bestaan. Het klinkt anders behoorlijk lekker soms... :)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2003, 20:06:16 »
Jij zou dan iig goed opschieten met A&K han!  ;)

 :P ::) kzou niet weten wat je bedoelt  ::)

Djezes, dan kan een mens wegens lastige huiswerken een avondje niet bijlezen en dan heb je meteen een uur werk en tis nog ni eens begonnen !! En dan ben ik ondertss al met verstomming geslagen ook, wat een hints !! echt waar ! ik ben niet echt een superhintvinder maar ik geniet wel van jullie  ;)








banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2003, 20:19:52 »
Ik ga echter (zonder ook maar een aflevering gezien te hebben, net als iedereen trouwens) voorlopig voor Nicole.

Speak for yourself Mr. Ambi!
De mol is Christophe. Waarom kan ik niet zeggen... :-X

Maar de aanwijzing naar Stijn is weer overtuigend. Hou die Erik in de gaten, hij vindt echt ALLES!  :D







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you