Auteur Topic: Profiel kandidaten  (gelezen 19941 keer)

Tompie007

  • Gast
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2003, 20:36:32 »
  veel weet je nog niet he, maar het is toch al iets








Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #41 Gepost op: 10-01-2003, 20:48:43 »
Trouwens, haar zoon ambieert een voetbalcarrière bij SK Lierse. Want is nu juist Lier niet dé stad bij uitstek om in contact te komen met de hengelaars die uit de verlaten zandvlaktes van Afrika kwamen om in het verre en koude België de hopeloos verouderde mediawereld te komen missionariseren en bekeren tot het maken van eens echt kwalitatief hoogstaande TV ?
Hun Orde stamt immers bijna volledig uit die regio en aangezien het grijze beestje uit hun kennissenkring werd gerecruteerd is de kans vrij reeël dat die persoon ook ergens uit de brede omgeving van Lier stamt.
Zodoende vallen de 2 druivelaars uit Overijse, de Limburgse dierendokter, de Oostkampse postman, De zakenvrouw uit Oosteeklo en de felbesproken Corry uit Kuurne spijtig genoeg uit de Ark van Tante Nonneke.
De stripper van Kabouter Plop en co is een veel te voor de hand liggende oplossing en Shadia valt af wegens te politiek correct. Dus blijft enkel Stijn en Nicole over. Omwille van zijn jeugdige leeftijd ( heeft hij zijn Plechtige Communie al wel gedaan ? )valt ook hij voorlopig af en zo blijft enkel Nic(m)ole over.
Hallelujah, praise the Mole !







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #42 Gepost op: 10-01-2003, 21:37:05 »
Maak U geen illusies Hanneke, het Laatste Nieuws staat bol van de spelfouten!  ;)

LOL. maar het is iemand die zo lief was om alles over te typen knudde, dus ik vrees dat daar de oorzaak zit.  ;)

voor de rest sluit ik me aan bij alive and kicking:

ik ben niet echt een superhintvinder maar ik geniet wel van jullie  ;)

 :D








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #43 Gepost op: 10-01-2003, 21:48:30 »
Toch had een lekker wijf erin niet verkeerd geweest   ;D

Op dat gebied ben ik het natuurlijk met je eens ;D
BTW, 1x raden wie er nu in het support team zit van Invision Board ;)

Citaat
Met die tip van Erik TKS kunnen we idd wel wat denk ik...
Ik ga echter (zonder ook maar een aflevering gezien te hebben, net als iedereen trouwens) voorlopig voor Nicole.
Enkel op basis van het feit dat m'n tante ook Nicole heet, dat ze door de eerste selectierondes van de derde Molreeks is geraakt, maar uiteindelijk toch niet is uitgeselecteerd!
2 Nicoles in één programma was blijkbaar een beetje te veel van het goede! 

Tsjah, ieder z
'n eigen redenen natuurlijk hahaha, dit is wel een hele rare  ;D

Citaat
De mol is Christophe. Waarom kan ik niet zeggen...  :-X

Blijft raar dat jij dit al wist te melden voordat de kandidaten bekend waren bij het grote publiek...







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #44 Gepost op: 11-01-2003, 03:20:01 »
Voor de mensen die Stijn willen afschrijven als mol: als de profielen kloppen, dan zit er een hint in die van Stijn. Er staan namelijk twee spelfouten in: sinogie-wetenschap moet zijn sinologie-wetenschap en mechelen moet zijn Mechelen. En welke letters zijn er bij deze spelfouten betrokken...

alweer 'n leuke vondst Erik TKS...maar wellicht is dit toch een grapje van HLN om ons te testen. maar jij bent er duidelijk klaar voor ;-)

het is imho veels te vroeg om nu al iemand af te schrijven alleen op basis van de gegevens die wij nu hebben (bitter weinig). volgens mij is het dan ook te vroeg om al iemand te gaan verdenken. we hebben nog niemand in de ogen kunnen kijken.

btw, tv1 is begonnen met het uitzenden van een molpromofilmpje.  ik heb het zelf nog niet gezien, maar ze zenden het oa uit in het blokje "de week in beeld", dit wordt dagelijks uitgezonden rond een uur of 16 in afwachting van de soap die daar op volgt. ik denk ook dat ze het uitzenden na 9uur 's morgens, als ze gestopt zijn met de herhalingen van het nieuws. een eerste preview dus, hopelijk kan iemand dit opnemen en online zetten????

mvg
vlaming







« Laatst bewerkt op: 11-01-2003, 05:20:55 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #45 Gepost op: 11-01-2003, 09:58:19 »
Groetjes van de BvdH die ook de groeten doet van die gepensioneerde zeebonk waar ze zo goed mee overeen kwam.


Als het zwarte beest aan de oppervlakte komt piepen, trekt de schizofrene Blondine van de Helpdesk terstond haar uit kameleonzijde vervaardigde sjaal aan  ;)

Maar goed, terug on topic nu of toch alvast een poging tot:
Geografisch gezien trekt Tante Nonneke uiteraard aan het langst eind; vraag is alleen of vader abt daarmee te bevredigen valt  ;D
Na een bezinning in de luwte der Dolomieten kan een mens ook via de Via Via zijn biecht gaan afleggen in de Sixtijnse kapel om vervolgens digitaal doorgestuurd te worden naar den Italiaan op de Vrijdagsmarkt in Gent om een laatste avondmaal te verorberen.
Ik bedoel maar: de theorie kan kloppen als een bus, alleen heb ik nog nooit een bus horen kloppen (tenzij Eddy Wally vooraan een liedje staat te kwelen, en ze achteraan niet vlug genoeg buiten geraken), maar bij gebrek aan beter breng ik voorlopig ook mijn mandje eieren binnen bij de Orde der Blauwvandekou-uitslaande brouwers, in de hoop dat onze gezamenlijke graafwerken vruchtbaar mogen blijken en we dit keer niet voor de ogen van een booskijkend konijn verschillende theorieen moeten gaan verkondigen!








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #46 Gepost op: 11-01-2003, 12:38:09 »
....en Shadia valt af wegens te politiek correct.

Dat heb ik ooit ook gedacht...bij de eerste Nederlandse molserie.







molzot

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #47 Gepost op: 11-01-2003, 14:46:49 »
Dat heb ik ooit ook gedacht...bij de eerste Nederlandse molserie.

Hahaha, foutje, bedankt!
Het zoveelste bewijs dat we nog helemaal niemand op wat voor gronden dan ook uit kunnen sluiten....
Maar misschien kunnen we (Erik) natuurlijk nog wel wat hints vinden uit de profielen.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ambijans2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Itineris, fun, culture & education! :)
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #48 Gepost op: 11-01-2003, 15:01:53 »
btw, tv1 is begonnen met het uitzenden van een molpromofilmpje.  ik heb het zelf nog niet gezien, maar ze zenden het oa uit in het blokje "de week in beeld", dit wordt dagelijks uitgezonden rond een uur of 16 in afwachting van de soap die daar op volgt. ik denk ook dat ze het uitzenden na 9uur 's morgens, als ze gestopt zijn met de herhalingen van het nieuws. een eerste preview dus, hopelijk kan iemand dit opnemen en online zetten????

mvg
vlaming
Ze zijn dit jaar wel ERG laat met het uitzenden van promofilmpjes van 'De Mol' op TV1. Blijkbaar gaan ze ervan uit dat de hype vanzelf terugkeert. De Nederlandse reeksen hebben ervoor gezorgd dat de publiciteit eigenlijk nooit is overgegaan.Ik vermoed dat ze in no time weer HET kijkcijferkanon gaan worden in Vlaanderen.
Na de allereerste aflevering ga ik eens een serieuze Molgok doen. Louter op basis van gegevens (door de Woestijnvisredactie verspreid) kan je jezelf geen objectieve mening vormen!  ;)







Ben IK benieuwd of electromuziek ook in 2003 als trend blijft bestaan. Het klinkt anders behoorlijk lekker soms... :)

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2003, 18:32:24 »
Louter op basis van gegevens (door de Woestijnvisredactie verspreid) kan je jezelf geen objectieve mening vormen!  ;)

maar die profielen komen van een journalist die de eerste aflevering zag hé.  8)








Offline ambijans2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Itineris, fun, culture & education! :)
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2003, 22:07:01 »
maar die profielen komen van een journalist die de eerste aflevering zag hé.  8)
Ow, dat verandert de zaak een beetje. Maar die journalist trekt dan wel geen conclusies neem ik aan? Dat zijn de conclusies van de forumbezoekers!  :P







Ben IK benieuwd of electromuziek ook in 2003 als trend blijft bestaan. Het klinkt anders behoorlijk lekker soms... :)

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2003, 22:45:07 »

Maar goed, terug on topic nu of toch alvast een poging tot:
Geografisch gezien trekt Tante Nonneke uiteraard aan het langst eind; vraag is alleen of vader abt daarmee te bevredigen valt  ;D

Om vooral on topic te blijven en zodoende niet direct geëxcommuniceerd te worden door de doorlezers, maakt Tante Nonneke nog enkele profylactische opmerkingen ten behoeve van St.Knudde, patroonheilige der mollenjagers en rattenvangers ( ja, ook nonnetjes lezen dat spannende Groene Boekje en ook wij houden van de Dikke van Van Dale... ).
Nadat ik tijdens onze speciale St.Knuddemisviering, ter voorbereiding van een gunstige mollenjacht, de H. Hoste had mogen ontvangen uit de kelk die vervolgens tot op de bodem werd geledigd kwam ik tot volgend lichtend visioen :
Magda Mol en Hugo Mol kwamen allebei uit de regio van de zandstrandhengelaars, en dit omdat ze gerecruteerd werden door vrienden van die in de Woestijn prekende TV-apostelen.
Want wat is er voor de makers van de Mol de allerbelangrijkste eigenschap die hun grijs beest zeker moet hebben ? Zelfvertrouwen ? Ja, zeker. Acteertalent? Komt van pas. Naturel? Dat helpt goed om het acteertalent te vervangen.Maar dat is niet het allerbelangrijkst. Wat dan wel? Inderdaad, betrouwbaarheid ! En die betrouwbaarheid kan je maar zeer moeilijk beoordelen als je iemand niet kent.Want de Mol moet wel 3 weken onder constante en steeds oplopende stress kunnen blijven functioneren.En dat kan enkel met iemand waarvan je geen 100 maar 1000% zeker bent. Je praat hier immers over een programma van 100 miljoen oude BFkes.
Daarom blijf ik bij Nic(m)ole als grijs beestje. "We zullen wel zien wat er van over blijft" sprak apostel Paulus toen hij de vissen in mollen veranderde en daarmee de levensloop van velen ingrijpend wijzigde...    







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #52 Gepost op: 12-01-2003, 09:07:59 »
Misschien wil tante Nonneke een beetje rekening houden met mijn naam?
Ik snap echt he-le-maal niets van je posts  ???







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #53 Gepost op: 12-01-2003, 10:09:00 »
Misschien wil tante Nonneke een beetje rekening houden met mijn naam?
Ik snap echt he-le-maal niets van je posts  ???

Ze zegt gewoon dat de mol een bekende van de makers moet zijn. Maar dan zoals Hugo Camps of Salvador Dali (of een Hollands politicus) het verwoord zouden hebben. Maar doet voort tantetje. (Sla het blomme dontje met de gesel der dichtkunst).







molzot

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #54 Gepost op: 12-01-2003, 11:14:28 »
Ze zegt gewoon

't is een meneer  ;D en geen paniek BlomDondje, ik leef hier samen met zo ene die hele dagen niks anders doet dan zo schrijven en zelfs ik heb er problemen mee hoor soms, maar eigenlijk is het allemaal heel simpel. Lees het op je gemak en je doorziet de cryptische omscrhijvingen of woordspelingen :)

Ik ben het trouwens eens met Tante Nonneke maar toch zegt mij ergens iets diep vanbinnen dat we moeten opletten met voorbarige conclusies want is er tijdens de eerste reeks ook geen foto opgedoken van Mon met de ouders van Bart? Ik dacht het wel...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #55 Gepost op: 12-01-2003, 14:15:58 »

Ik ben het trouwens eens met Tante Nonneke maar toch zegt mij ergens iets diep vanbinnen dat we moeten opletten met voorbarige conclusies want is er tijdens de eerste reeks ook geen foto opgedoken van Mon met de ouders van Bart? Ik dacht het wel...
Dat was het werk van die gehate ;) maar soms toch heel effectieve Woestijnvisserse Internetmollen.Hele lieve meisjes en jongens die echter geen medelijden hebben met onervaren mollenvangers die het Lichtend Pad door de Molse Duinen en de Lilse Bergen niet kennen. Ze sturen je genadeloos de Woestijn in waar je door de Palmen het palmenbos niet meer kunt zien.Vervolgens wordt je door de Vissers zodanig de Duvel aangedaan dat enkele een coole Maes je nog kan redden. Of zuster Stella, die beschikt over enkel zeer krachtige gebeden uit de streek van Hoegaarden maar eigenlijk is dat voor ons,simpele missiezusters, een Verboden Vrucht.Of misschien reikt ridder Primus een helpende hand, maar dan enkel als het purperen Cristal van Alken heeft gefaald.En als laatste redmiddel is er nog de Orde van de Blauwvandekouse brouwers,maar daar zou ik mijn bonen niet op te week leggen.
Die hebben in het verleden al bewezen niet dat ze de bal al wel eens mis slaan  :D Wees dus gewaarschuwd, want als je hier blijft rondhangen kruis je ooit hun pad wel eens...
Ga dus enkel af op wat je zelf hebt gezien, gehoord, geroken,geproefd of gevoeld hebt.En laat je gezond verstand zijn werk doen.Maar ook je instincten mag je zeker niet negeren.Vertrouw enkel diegenen waarvan je zeker bent dat ze geen mollen zijn, en zelfs dan nog...De profielen zijn CORRECT, daar mag je 100% zeker van zijn, daar mee prutsen doet Woestijnvis niet. Maar ze zijn ook 100% zeker totaal ONVOLLEDIG, en daar schuilt uiteraard de kracht van de makers.
Ze vertellen enkel wat relevant is of wat ze ons willen laten weten, en de rest wordt stevig afgedekt met de mantel der liefde ,onttrokken aan alle speurende neuzen en zoekende zielen.







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #56 Gepost op: 12-01-2003, 19:03:48 »
Euhm...ik sla dit topic toch maar liever over in de toekomst, ik word er een beetje euhm...nou ja, ik sla het gewoon over...







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #57 Gepost op: 12-01-2003, 20:39:32 »
Ze vertellen enkel wat relevant is of wat ze ons willen laten weten, en de rest wordt stevig afgedekt met de mantel der liefde ,onttrokken aan alle speurende neuzen en zoekende zielen.

let them meet the gang of this forum  8)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline jummer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #58 Gepost op: 12-01-2003, 20:44:11 »
Jezus, wat een zware kost!








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Profiel kandidaten
« Reactie #59 Gepost op: 12-01-2003, 21:41:04 »
2x herkauwen en je kan het makkelijk verteren  8)







banaan begint met een b, soms met een s