Auteur Topic: Marc is (niet) de mol!  (gelezen 101024 keer)

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 7-02-2003, 17:54:12 »
Dat Marc vaak het woord voert bij beslissingen vind ik op zich niet verdacht.

Dat lijkt mij inderdaad het juiste uitgangspunt, Robbie, ik zou als mol ook proberen om iemand anders het woord te laten voeren naar de anderen nadat ik de groep zover had gekregen om geld uit de pot te houden!








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 8-02-2003, 09:47:16 »
Vergeet ook niet de reactie van de kandidaten toen ze het woord Superkandidaat hoorden. Iedereen wees meteen Marc aan, wat betekent dat hij (in deze opdr8) veel goed heeft gedaan, wat die montagebananen van WV ons ook willen wijsmaken....







Take a glorious bite out of the whole world

Offline populier

  • Forumlid
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 8-02-2003, 10:44:50 »
Over montage gesproken, gisteren nog eens afl 2 bekeken. Vlak voor de executie overlopen ze de kandidaten en hun verdenkingen. Hun namen staan er niet bij. Dan overlopen ze ze nog eens, met de namen er wel bij. Tussenin verschijnt er een paneel "Wie is de mol ?"

In volgorde geeft dat: "Wie is de mol ?" Marc ...

Op het einde krijgen we een prelude van volgende aflevering. Het laatste beeld is een vallende Marc - onm. gevolgd door paneel "De Mol" (gong)

Tja ...








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 9-02-2003, 00:32:35 »
Populier bevestigt hiermee mijn stelling: Marc is de Mol!  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline al_cazar

  • Forumlid
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 9-02-2003, 16:54:55 »
Gisteren van iemand gehoord die met de dochter/zoon (kwil het kwijt zijn)van Marc was gaan skieen, dat Marc drie weken van thuis is weg gebleven voor de Mol. Deze wist mij ook te vertellen dat Marc, Tom Lenaerts zou kennen. Aangezien er altijd al banden hebben bestaan tussen de mollen en woestijnvis, ben ik er van overtuigd dat Marc de mol 2003 is!








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 9-02-2003, 17:07:18 »
Gisteren van iemand gehoord die met de dochter/zoon (kwil het kwijt zijn)van Marc was gaan skieen, dat Marc drie weken van thuis is weg gebleven voor de Mol. Deze wist mij ook te vertellen dat Marc, Tom Lenaerts zou kennen. Aangezien er altijd al banden hebben bestaan tussen de mollen en woestijnvis, ben ik er van overtuigd dat Marc de mol 2003 is!

Je wil het kwijt zijn? Is dit een virus of zo? Gasten die inschrijven op dit forum om eenmalig een berichtje te "lozen", vaak met de "gouden tip". Daar moeten we eigenlijk een naam voor verzinnen: "forumzwervers" of zoiets, iemand een leuk idee? Kunnen we daar meteen de "corryisdemolwantdatblijktuiteenkruiswoord" en de "erziteentipindevingerafdruk"-fetisjisten mee benoemen!







« Laatst bewerkt op: 9-02-2003, 19:13:41 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 9-02-2003, 17:16:58 »
Je wil het kwijt zijn? Is dit een virus of zo? Gasten die inschrijven op dit forum om eenmalig een berichtje te "lozen", vaak met de "gouden tip". Daar moeten we eigenlijk een naam voor verzinnen: "forumzwervers" of zoiets, iemand een leuk idee? Kunnen we daar meteen de "corryisdemolwantdatblijktuiteenkruiswoord" en de "erziteentipindevingerafdruk"-fjetisten mee benoemen!

Hahaha ja dat laatste.. dat valt dit jaar nog wel mee!! Heb nog geen nieuwe mensen gezien die met deze geweldige tip aan kwamen zetten.. :)
Forumzwervers ja.. was jij dr niet ook ooit een??
Ik niet iniedergeval.. ik las al 5 weken mee ofzow en toen begon ik meteen al nuttig te posten :P haha.. Ma goed on-topic maar weer, voordat k mollemans over me heen krijg..  ::)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 9-02-2003, 18:54:28 »
de "erziteentipindevingerafdruk"-fjetisten mee benoemen!
Men schrijft het zo: fetisjist (ik kan het weten  8) )
En als dat verhaal echt waar is, heeft Marc nu dus een rechtzaak aan zijn been.








Lowprofile

  • Gast
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 9-02-2003, 19:02:17 »
ik weet ik weet het !
Ik zit in de verzekeringen en een collega die eens belde met een andere verzekeringsmaatschappij had gehoord dat er een MarcEl SiEmoEns bij een andere verzekering werkte en die heeft nu een nummerplaat LOM 007 !
Dit is het - dit is het.
Zo en nu eerst het nieuws kijken(bush naar Irak of niet) en dan ...








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 9-02-2003, 21:16:27 »
Ik heb meschien een theorie met de een code die we vandaag hebben gehad dat Marc de mol is.

927
921
926

9x2=18=R
9-2+7=14= 1 en 4 en 4-1= 3= C
1= A
9+6-2=13=M

RCAM = Marc









Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 9-02-2003, 21:31:25 »
Goed bedacht, maar het lijkt me erg willekeurig en ook onwaarschijnlijk dat dit als hint gebruikt zou worden. Ik heb het niet geprobeerd, maar waarschijnlijk zou je met wat gereken ook op Inge uit kunnen komen.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 9-02-2003, 22:23:23 »
goed bedacht maar dat lijkt me ook net iets té ver gezocht en men kon niet voorspellen dat ze 921 zouden raden







banaan begint met een b, soms met een s

Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 9-02-2003, 22:40:40 »
goed bedacht maar dat lijkt me ook net iets té ver gezocht en men kon niet voorspellen dat ze 921 zouden raden

toch wel ... als de mol de rekening maakt ;-)








Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 9-02-2003, 22:49:10 »
"RIJ VOORZICHTIG DENK AAN MIJ" ... hing in Marc's auto ... was hij niet de bestuurder van de wagen die 'aangereden' werd in de vorige aflevering ???








Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 9-02-2003, 22:54:18 »
ik kreeg een erg hoog studio-gevoel toen we Marc zagen tijdens het bellen met de familie ... alleen bij hem hoor je geen zee, wind, etc ... als hij aan het bellen is ... risky stuff, maar zou het blue key kunnen zijn ????








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #95 Gepost op: 10-02-2003, 05:41:16 »
ik kreeg een erg hoog studio-gevoel toen we Marc zagen tijdens het bellen met de familie ... alleen bij hem hoor je geen zee, wind, etc ... als hij aan het bellen is ... risky stuff, maar zou het blue key kunnen zijn ????
Wat betreft dat blauwe sleutelgevoel kunnen we wel zeker zeggen dat dit te verwaarlozen is. Awel sorry awel.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 10-02-2003, 05:48:48 »
Hoezeer ik een mafomo ben denk ik dat Inge opzettelijk Marc verdacht probeert te maken door (in groep) Marc verdacht te maken dat hij traag gelopen heeft en hem op wijst niet kortademig te zijn. De -bijna- snelste tijd om naar Michiel te bereiken staat op naam van Walter (iets meer dan 7 min.) Marc is zelfs iets sneller. Marc doet het in 7 minuten.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 10-02-2003, 06:12:42 »
In de overgansfase zie ik toch een beetje verdacht gedrag van Marc. Nadat Inge en Corry in de auto elkaar een beetje verdacht proberen te maken reageert Marc tegenover Walter het volgende: "Dat wordt nog moeilijk om goed te maken." Probeert Marc hierdoor een beetje ruzie onder de deelnemers te zaaien?








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #98 Gepost op: 10-02-2003, 06:50:22 »
Nadat Inge en Corry in de auto elkaar een beetje verdacht proberen te maken reageert Marc tegenover Walter het volgende: "Dat wordt nog moeilijk om goed te maken." Probeert Marc hierdoor een beetje ruzie onder de deelnemers te zaaien?

Ik had net de omgekeerde indruk toen Marc zei : "Laten we dit vanavond in de groep aankaarten". Hij wil het probleem blijkbaar niet laten sluimeren maar wenst dit uitgepraat te zien.
Het is ook Marc die bij de stockcar-race samen met Walter verwoed zijn best doet, en er nog in slaagt ook, om een tegenstander volledig te blokkeren en in de prak te rijden.

Allemaal een beetje on-mols gedrag vind ikzelf.

Hoe wist Inge trouwens dat Marc "traag" door de gangen had gelopen bij de bomkoffertjes-opdracht?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Marc is (niet) de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 10-02-2003, 09:17:31 »
Dit dacht ze te kunnen afleiden aan het feit dat hij niet hijgt. Hij zegt: 'De trap ja'.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud