Auteur Topic: Sandra is (niet) de mol!  (gelezen 77160 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 3-03-2003, 16:29:12 »
mogelijkheid 5: het wordt sandra gewoon allemaal even te veel, ze mist haar vriend, is moe, etc.

k kan me best voor stellen dat ze t gewoon ff gehad heeft met alles. of ze nou mol is of niet, het blijft een mens. dr kunnen volgens mij geen conclusies uit haar gehuil getrokken worden.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #181 Gepost op: 3-03-2003, 16:31:44 »
Waarom moest Sandra huilen

Mogelijkheid 1: Sandra was heel blij dat ze de finale had gehaald
 

Ik ga voor die.
Het leek mij pure opluchting die eruit kwam, de zenuwen kunnne ook bij ´coole´ Sandra niet continu gespannen blijven. En natuurlijk gaat ze daar met Inge niet over babbelen. Dan zou Inge immers meteen weten dat Sandra de mol niet is. Dat zou niet slim zijn in deze laatste fase.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #182 Gepost op: 3-03-2003, 16:36:06 »
Ik ga voor die.
Het leek mij pure opluchting die eruit kwam, de zenuwen kunnne ook bij ´coole´ Sandra niet continu gespannen blijven. En natuurlijk gaat ze daar met Inge niet over babbelen. Dan zou Inge immers meteen weten dat Sandra de mol niet is. Dat zou niet slim zijn in deze laatste fase.

Ja, maar zodra ze begint te huilen, zegt ze van: 'weet je wat het is, ik zal gewoon blij zijn als die drie weken voorbij zijn', waardoor ik weer eerder aan mogelijkheid 4 dacht. Ik denk ook niet dat hier veel uit af te leiden is.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #183 Gepost op: 3-03-2003, 16:39:05 »
Trouwens niks meer gehoord en zo over de dagboekjes. Mocht ze daar nou wel of niet inkijken????








Offline Graver

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol... Laat me niet in de steek!!!!!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #184 Gepost op: 3-03-2003, 17:14:34 »
Sandra is niet de mol want... Inge is de Mol! De laatste aflevering deed ze misschien TE verdacht, maar het was toch de laatste aflevering.

'Waarom ga je niet voor de vrijstelling?'
Inge: 'Ja...Dat kan om verschillende redenen zijn  ;)!'

Verdacht??? of doet ze alsof???







De Mol is onder ons..... altijd!

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #185 Gepost op: 3-03-2003, 17:29:29 »
Sandra is niet de mol want... Inge is de Mol! De laatste aflevering deed ze misschien TE verdacht, maar het was toch de laatste aflevering.

'Waarom ga je niet voor de vrijstelling?'
Inge: 'Ja...Dat kan om verschillende redenen zijn  ;)!'

Verdacht??? of doet ze alsof???

Niet alleen de laatste aflevering was ze TE verdacht! Ik raad je aan snel het topic over Inge te lezen!







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #186 Gepost op: 3-03-2003, 21:23:00 »
Voor alle 'Sandra is de Mol'-believers: bekijk vandaag en volgende dagen aandachtig alle autonrplaten en je zal overtuigd raken!  ;)
Kan ik me dan weer ff lekker op Marc focussen?  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Graaf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #187 Gepost op: 4-03-2003, 09:16:45 »
Misschien al eerder geplaatst hier, maar na herbekijken van aflevering 1:

Sandra is niet de mol, want:

De manier waarop ze in Venetië reageert als ze hoort dat er een bij die of die kerk is: de verbazing op haar gezicht: maar dat is hier vlakbij! En het sprintje dat ze dan inzet. Waarom zou ze dat doen als ze de Mol is; er is niemand van de andere kandidaten bij, en ze hoeft zich echt niet in te zetten voor het camera-team.







Kust m'n kloten. Da ge ze kunt kussen! (pdw)

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #188 Gepost op: 4-03-2003, 21:12:32 »
Misschien al eerder geplaatst hier, maar na herbekijken van aflevering 1:

Sandra is niet de mol, want:

De manier waarop ze in Venetië reageert als ze hoort dat er een bij die of die kerk is: de verbazing op haar gezicht: maar dat is hier vlakbij! En het sprintje dat ze dan inzet. Waarom zou ze dat doen als ze de Mol is; er is niemand van de andere kandidaten bij, en ze hoeft zich echt niet in te zetten voor het camera-team.

Herinner je je George nog vorig jaar? Die zette zich ook enorm in voor de camera bij de geldwagenopdracht. Hij liep wel driftig heen en weer maar in de laatste aflevering zagen we dat dat toch net even anders ging dan dat wij dachten!  :-\







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #189 Gepost op: 4-03-2003, 23:59:26 »
Na het herbekijken van afl 1 vind ik Sandra persoonlijk het meest verdacht overkomen, maar dat wil natuurlijk niets zeggen als je WV kent...
Tegen beter weten in houden we het dus op Marc!
Je kan het SAN-MARCOPLEIN ook op Sandra toepassen als je SAN als een liefdevolle afkorting van Sandra wil zien... Voilà, toch nog iets gevonden dat in het voordeel van Sandra kan pleiten.
En natuurlijk het feit dat ze met die 2 walkie talkies staat rond te lopen in Venetië (zie elders in dit ongetwijfeld boeiende topic).  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #190 Gepost op: 5-03-2003, 00:06:38 »
Na het herbekijken van afl 1 vind ik Sandra persoonlijk het meest verdacht overkomen, maar dat wil natuurlijk niets zeggen als je WV kent...
Tegen beter weten in houden we het dus op Marc!
Je kan het SAN-MARCOPLEIN ook op Sandra toepassen als je SAN als een liefdevolle afkorting van Sandra wil zien... Voilà, toch nog iets gevonden dat in het voordeel van Sandra kan pleiten.
En natuurlijk het feit dat ze met die 2 walkie talkies staat rond te lopen in Venetië (zie elders in dit ongetwijfeld boeiende topic).  ;)

Ja, ambijans...schrik niet maar Sandra is mijn reserve mol  :D







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #191 Gepost op: 5-03-2003, 01:21:46 »
Na het herbekijken van afl 1 vind ik Sandra persoonlijk het meest verdacht overkomen, maar dat wil natuurlijk niets zeggen als je WV kent...

ik heb sandra van m'n mollijst geschrapt na afl 1, ten eerste omdat ze duidelijk te herkennen was in die beelden die de mol aan 't bekijken was op 't moment dat michiel hem die envelop overhandigd en ten tweede omdat ze veel te snel 2 duiven afschiet....  ::)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #192 Gepost op: 5-03-2003, 09:18:50 »
zou een mol het zich 2 keer in 1 aflevering kunnen permitteren om in een groep te zitten waar hij/zij niet kan mollen ?

in Sandra haar geval : de Superkandidaatproef & de groep die tot de helikopterproef raakt ?

Sandra blijft mijn mol, maar ik check mijn bankrekening al na ... stel dat ik die weddenschappen toch verlies ...








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #193 Gepost op: 5-03-2003, 11:04:26 »
ik heb sandra van m'n mollijst geschrapt na afl 1, ten eerste omdat ze duidelijk te herkennen was in die beelden die de mol aan 't bekijken was op 't moment dat michiel hem die envelop overhandigd en ten tweede omdat ze veel te snel 2 duiven afschiet....  ::)

dat kun je ook omdraaien. ze zouden die beelden misschien niet laten zien als zij niet de mol was...  :-\








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #194 Gepost op: 5-03-2003, 11:14:19 »
dat kun je ook omdraaien. ze zouden die beelden misschien niet laten zien als zij niet de mol was...  :-\

maar ze lieten ook beelden zien van nicole & corry, lijkt me dus logisch dat sandra ook de mol niet is. van de vier overgebleven kandidaten lijkt ze mij hoe dan ook het minst mols---







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #195 Gepost op: 5-03-2003, 12:03:02 »
van alle kandidaten die nog over zijn is zij het minst verdacht gemaakt (door de redactie). ik zeg niet dat zij de mol is, maar dat zet mij igg wel aan het denken...








Offline survivor

  • Forumlid
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #196 Gepost op: 6-03-2003, 01:28:09 »
Voor mij is het duidelijk dat Sandra de mol is, omdat ze steeds van mening verandert.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #197 Gepost op: 6-03-2003, 01:46:19 »
Trouwens niks meer gehoord en zo over de dagboekjes. Mocht ze daar nou wel of niet inkijken????

Ze heeft ze die hoogstwaarschijnlijk na de opdracht moeten teruggeven, want toen iedereen op de toren stond moesten ze namen invullen van de afvallers, en daar zie je de kandidaten een papiertje uit hun dagboek scheuren om dit op te schrijven








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #198 Gepost op: 6-03-2003, 09:28:06 »
Ze heeft ze die hoogstwaarschijnlijk na de opdracht moeten teruggeven, want toen iedereen op de toren stond moesten ze namen invullen van de afvallers, en daar zie je de kandidaten een papiertje uit hun dagboek scheuren om dit op te schrijven

maar zeker weten doen we dat niet.....die dagboekjes moeten die in alle eerlijkheid worden ingevuld??








Offline Tom_Tom-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #199 Gepost op: 6-03-2003, 17:13:54 »
Ze is mijn mol. En als ze niet de mol is moet ze winnen. Het is gewoon de leukste kandidaat van allemaal.







en de trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van Piet van pa zijn zojuist gepasseerd