Auteur Topic: Stemgedrag  (gelezen 3178 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Stemgedrag
« Gepost op: 20-01-2003, 19:52:05 »
volgens mij was er nog geen topic over het stemgedrag van de kandi's. wat mij iig opviel was dat walter op christophe stemde, maar er nog steeds in zit. dit wil dus zeggen dat christophe meer met de mol gemeen had dan de twee mollen van christophe... mmm, nu ik het zo op schrijf hebben we daar niet veel aan, maar het lijkt me wel handig om een topic te hebben waarin het stemgedrag geanalyseerd wordt enzo. dus, heeft d'r iemand ideeën over het stemgedrag van de kandi's en alles wat daar mee te maken heeft, dan kan je ze hier plaatsen.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline m o ll i g

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stemgedrag
« Reactie #1 Gepost op: 20-01-2003, 20:10:08 »
Ze zeggen hier wat over op widm.be:

De scores van de test lagen na de eerste aflevering zeer dicht bij mekaar, er hadden verschillende kandidaten kunnen afvallen. Bijkomend probleem voor Christophe was dat hij heel lang nagedacht heeft bij het invullen van de antwoorden. Daardoor was z'n tijdscore erg slecht.








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Stemgedrag
« Reactie #2 Gepost op: 21-01-2003, 04:37:31 »
Bruno stemde op Walter
Walter op Christophe
Nicole op Stijn
Stijn op Sandra








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Stemgedrag
« Reactie #3 Gepost op: 21-01-2003, 06:55:14 »
Voor diegene die het in een overzichtelijk schema willen zien: http://www.realitynet.org/index.php?p=wieverdenktwie







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Stemgedrag
« Reactie #4 Gepost op: 21-01-2003, 07:49:24 »
Misschien dienen we ook rekening te houden met wat er verteld werd in de "biechtstoel".
Woor degenen waarvan we niet met zekerheid het stemgedrag kennen, kunnen we daaruit ook wel eea afleiden.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Stemgedrag
« Reactie #5 Gepost op: 21-01-2003, 09:08:21 »
ach zodra de tijd doorslaggevend is geweest kun je uit het stemgedrag geen conclusies trekken............








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stemgedrag
« Reactie #6 Gepost op: 21-01-2003, 10:28:18 »
Voor diegene die het in een overzichtelijk schema willen zien: http://www.realitynet.org/index.php?p=wieverdenktwie
Zorg wel dat de 'mollenpoot' in de site selector (links op de pagina) op TV1 staat. :)








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stemgedrag
« Reactie #7 Gepost op: 21-01-2003, 15:22:49 »
Volgens mij heb ik vorig jaar van Prince begrepen dat het lang niet altijd klopt wat er gezegd wordt bij het stemmen. Dat er soms stukjes tussen worden gemonteerd waarbij een kandidaat uitspraken doet over een andere kandidaat. Maar uiteindelijk helemaal niet op die kandidaat gestemd heeft. Hij zag dat zelf terug toen de serie werd uitgezonden en werd toen gelijk door John gebeld die zich verbaasde over het feit dat hij op Ellen had gestemd. Wat dus helemaal niet waar bleek te zijn. Maar wel zo overkwam op televisie...









don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!