Auteur Topic: Wat als de mol gekwetst raakt?  (gelezen 10250 keer)

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Wat als de mol gekwetst raakt?
« Gepost op: 26-01-2003, 21:04:38 »
Persoonlijk geloof ik niet dat Corry de mol is, maar toen ze op krukken terug kwam dacht ik dat ze niet verder kon en mocht van de programmamakers.
Toch mag ze verder gezien de vooruitblik naar volgende week, maar dan zie je ook gelijk wat voor last het kan zijn bij opdrachten en dat het programma hier geen rekening mee kan houden. Ik denk dan ook dat ze binnenkort ofwel vrijwillig dan wel vezocht wordt om het programma te verlaten.
Waarom laten ze haar dan toch erin. Omdat ze de mol is. Omdat ze geen potentiële mol kwijt willen of uit medeleven met de kandidaat. Ik had ze als makers gelijk weg gestuurd en geen executie uitgevoerd, maar misschien:
Was de tijd te kort om een goed besluit te nemen.
Was het toch mogelijk om bij de opdrachten hier oplossingen voor te zoeken.
Is Corry de mol en is er geen andere oplossing.


Als de mol dit overkomt of is overkomen kunnen ze deze niet naar huis sturen, maar er blijft ook geen eerlijke strijd over. Misschien dat de makers kijken wat ze bij kunnen stellen maar misschien toch besluiten Corry weg te sturen en een oude kandidaat op te vissen, maar ik hoop dat Corry niet de mol is anders wordt het wel een heel zure serie.







« Laatst bewerkt op: 26-01-2003, 21:09:41 door kaketoe »
at your service

Offline Great-Dutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2003, 21:08:26 »
maar ik hoop dat Corry niet de mol is anders wordt het wel een heel zure serie.

Ik wist het wel:George zit nog steeds op dit forum!


Ontopic:
Ik denk dat er nog wel iets te regelen valt: Een verstuikte voet is niet zo heel erg, en voor in (bijna) elke opdracht zit ook wel iets rustigs.
Als we zien dat ze in de laatste aflevering nog steeds pijn heeft, en ze er nog steeds inzit, dan zou het misschien een kleine tip kunnen zijn.  ;D

edit: tikfout







« Laatst bewerkt op: 26-01-2003, 21:10:35 door Great-Dutchman »
You can fool all people some of the time and you can fool some people all of the time, but you can't fool all people all of the time.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #2 Gepost op: 26-01-2003, 21:08:37 »
zat ik ook al aan te denken. zou juist een reden kunnen zijn dat corry wel de mol is, die kunnen ze niet naar huis struren..........








Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #3 Gepost op: 26-01-2003, 21:10:27 »
Idd. Ik d8 gelijk: oh die is dus niet de mol! Maar toen ik haar in die rolstoel zag zitten, dacht ik ook dat ze het op die manier mooi kan verpesten voor de rest. Toch denk ik dat Corry er niet lang meer in blijft!
Ze kunnen haar toch moeilijk gelijk uit de serie zetten, dus ze is volgende week vast exit!







Koekoek!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #4 Gepost op: 26-01-2003, 21:12:16 »
Persoonlijk geloof ik niet dat Corry de mol is, maar toen ze op krukken terug kwam dacht ik dat ze niet verder kon en mocht van de programmamakers.
Toch mag ze verder gezien de vooruitblik naar volgende week, maar dan zie je ook gelijk wat voor last het kan zijn bij opdrachten en dat het programma hier geen rekening mee kan houden. Ik denk dan ook dat ze binnenkort ofwel vrijwillig dan wel vezocht wordt om het programma te verlaten.

Maar wat als de mol dit overkwam? Of nu dus al overkomen is. Deze kunnen ze niet naar huis sturen, maar er blijft ook geen eerlijke strijd over. Misschien dat de makers kijken wat ze bij kunnen stellen maar misschien toch besluiten Corry weg te sturen en een oude kandidaat op te vissen, maar ik hoop dat Corry niet de mol is anders wordt het wel een heel zure serie.

Ja, nee.. ik hoop t, dan komt Christophe hoogst waarschijnlijk wel terug :)  Ik denk t niet, iedereen zou weten dat Christophe de mol niet is. Wel denk ik dat dit de gelijke kansen theorie lekker kan beinvloeden, aangezien er andere opdrachten voor Corry gevonden moeten worden als ze blijft. Zelf zegt ze dat ze t wel red trouwens..  :-\
Ook kan dit een lekkere mollenstreek zijn, al denk ik t niet trouwens want de mol kan niet meer mollen, en de andere kandi's zaten sowieso al in de helicopter.. en haar gezichtsuitdrukking lijkt me heeeel moeilijk te spelen zijn!








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #5 Gepost op: 26-01-2003, 21:13:31 »
Dacht ik ook ! Ook raar als de Mol ineens zegt "Ik stap op .. : Dat stap even niet al te letterlijk nemen, arme Corry.. ik denk dat dat "niet zo heel erg" nog wel eens tegen kon vallen als dat halve been is ingetaped en het er 20 dagen omheen moet blijven zitten .. geen ervaring mee gelukkiog ,maar dacht dat een beetje verstuikt toch geen 3 weken duurt ??? Des te meer verdacht is het !

Off Topic :

Morgen video kijken en analyseren .. Ow, modjes - mag dat slot van aflevering 2 er af ?:)








Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #6 Gepost op: 26-01-2003, 21:15:27 »
Ik hoorde vandaag toevallig dat ditaan Michiel de Vlieger is gevraagd, wat er zou gebeuren als de mol ziek werd of onherstelbaar gewond. Antwoord: Dan werd de serie gestopt, iedereen terug naar huis. Daar zijn ze voor verzekerd.







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #7 Gepost op: 26-01-2003, 21:17:19 »
Ik denk dat er nog wel iets te regelen valt: Een verstuikte voet is niet zo heel erg, en voor in (bijna) elke opdracht zit ook wel iets rustigs.

Als ik haar volgende week in een rolstoel zie zitten die over hobbelende zandpaden voor geduwd wordt, zou ik als ik Corry was daar erg frusto van worden. Ook als ik één van de andere kandidaten was.
Niet in elke opdracht zit wat rustigs. Elke aflevering is er wel iets.
Over een touw lopen aflev 1
naar een helikopter rennen aflev 2
en zo zal het elke aflevering wel zijn.
Je wordt niet voor niks fysiek getest als kandidaat







« Laatst bewerkt op: 26-01-2003, 21:25:01 door kaketoe »
at your service

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #8 Gepost op: 26-01-2003, 21:18:57 »
Idd. Ik d8 gelijk: oh die is dus niet de mol! Maar toen ik haar in die rolstoel zag zitten, dacht ik ook dat ze het op die manier mooi kan verpesten voor de rest. Toch denk ik dat Corry er niet lang meer in blijft!
Ze kunnen haar toch moeilijk gelijk uit de serie zetten, dus ze is volgende week vast exit!

Waar heb je dr in n rolstoel gezien dan?  ???








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #9 Gepost op: 26-01-2003, 21:21:29 »
Volgende week in De Mol







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #10 Gepost op: 27-01-2003, 08:36:08 »
't zal altijd behelpen zijn, 'n kandi die niet kan lopen, maar ik denk niet dat ze haar zomaar naar huis zullen sturen. Bij opdrachten waaraan ze echt niet kan meedoen, doet ze gewoon niet mee. Dan moet de rest 't maar opknappen en kan zij wel adviezen geven of zo. Of ze laten haar ondertussen 'n raadsel oplossen dat dan geldt als haar deel van de opdracht. (als ze bv moesten paralellen: als Corry haar raadsel had opgelost, dan gold dat 't zelfde als dat ze over 't touw heen was gegaan)

Ik denk dat 'n kandi niet om zoiets naar huis gestuurd kan worden. Ze kan natuurlijk wel zelf beslissen om naar huis te gaan, omdat ze teveel pijn heeft of omdat ze 't niet meer leuk vindt in 'n rolstoel. Of omdat ze merkt dat ze de andere teveel tot last is...  :-\


Citaat
Off Topic :

Morgen video kijken en analyseren .. Ow, modjes - mag dat slot van aflevering 2 er af ?:)

Ik ga ook effe off topic: sorry, dat was mijn schuld. Op 't moment dat ik 'm van 't slot wilde halen (=net voor de aflevering begon), deed internet 't ineens niet meer en ik heb de rest van de avond niet meer op internet kunnen komen. M'n oprechte excuses hiervoor.  :-[








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #11 Gepost op: 27-01-2003, 09:42:27 »
Corry keek inderdaad niet al te vrolijk in die rolstoel ( in de regen ...).. ben beniwued hoe lang ze het nog volhoudt ?

OT - Geeft niet :) Had t gepost en dacht toen dat er wel een goede reden voor zou zijn omdat de rest van het forum altijd wel prima werkt .. sorry :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #12 Gepost op: 27-01-2003, 09:57:12 »
Is Corry echt gekwetst?? Ik persoonlijk denk van wel maar het zou zomaar kunnen dat door dit te faken, de Mol zo probeert te saboteren.

Ik zou het zelf laag vinden en niet het nivo hebben van Woestijnvis, dus denk dat als een deelnemer gekwetst raakt er beaard komt over wat te doen, zowel binnen de crew als met de deelnemers.

Een verstuikte enkel is pijnlijk maar mist je je aanpast goed te doen. We zullen zien wat er de komende week gebeurd







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #13 Gepost op: 27-01-2003, 18:40:47 »
In de Nederlandse betekenis van het woord kan 'gekwetst' zijn niet zo erg veel kwaad voor een Mol. Een mol moet tegen psychologische spelletjes bestand zijn.
Ik vermoed dan ook dat jullie eigenlijk bedoelen dat de (mogelijke) Mol geblesseerd of gewond zou kunnen zijn?  ;D
Flauw grapje en toch on-topic (wat een verschrikkelijk woord trouwens) kunnen blijven.  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #14 Gepost op: 27-01-2003, 18:48:32 »
Ambijans - ik moest ook even goed nadenken over de betekenis van gekwetst hier :) haha..Begin Corry wel steeds verdachter te vinden trouwens.. beetje de boel misleiden bij die laser opdracht ..







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #15 Gepost op: 27-01-2003, 20:31:04 »
Een verstuikte enkel is pijnlijk maar mist je je aanpast goed te doen. We zullen zien wat er de komende week gebeurd

Daar ben ik het op zich mee eens maar je hebt verschillende degradaties in verstuiken. Ik ben persoonlijk een keer verkeerd terrecht gekomen en heb een dag of 5 moeilijk kunnen lopen, maar je kan de pijn wel verbijten. Maar het kan veel langer duren.
Wel vond ik het vreemd dat ze riep dat ze wat gebroken had omdat het verstuiken een heel ander soort pijn is. Meer het gevoel dat er mogelijk iets afgescheurd/opgerekt is.

P.S. Ambijans
Ik ben zelf een Nederlander die vlak bij de Belgische grens woont. Omdat we het over de Belgische reeks hadden, leek het me wel gepast om een belgische term te gebruiken








at your service

Lowprofile

  • Gast
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #16 Gepost op: 27-01-2003, 22:46:20 »
Vertaling: Vlaams / Ollands.
Inderdaad: gekwetst betekent in Vlaanderen 'gewond' of 'geblesseerd'. Maar je zal geen Vlaming ooit dit laatstet, uit het Frans gehaalde woord horen gebruiken.
Voor de Vlamingen: In Nederland wordt gekwetst meer gebruikt voor emotionele zaken: "Je kwetst me" in de zin van "Je zegt iets gemeens over mij".

Dan voor het medische:
a) Zware vormen van verstuiking worden inderdaad in het plaaster (Vl) of gips (Nl) gezet. Zeker als je ervan uit gaat dat die persoon weinig medisch verantwoorde kuren (Nl) stoten (vl) gaat uithalen. Normaal is rust de boodschap.
b) In Italië gipsen (nl) plaasteren (Vl) de dokters nogal graag.
En als ik de regisseur van WV was, dan had ik gezegd: plak er maar een laagje extra op. Zeeeeeer telegeniek.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #17 Gepost op: 28-01-2003, 09:00:17 »
Ik zou het zelf laag vinden en niet het nivo hebben van Woestijnvis, dus denk dat als een deelnemer gekwetst raakt er beaard komt over wat te doen, zowel binnen de crew als met de deelnemers.


Kunt U mij uitleggen wat U hier zo laag aan vindt? Als dit allemaal opgezet is, vind ik het tot nu toe uitstekend uitgevoerd, en getuigen van lef.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #18 Gepost op: 28-01-2003, 10:09:16 »
Het is een beetje laag om dat als sabotage truc te hebben, vind ik. De Mol moet ingenieus zijn.








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat als de mol gekwetst raakt?
« Reactie #19 Gepost op: 28-01-2003, 18:32:06 »
Ik dacht eigenlijk dat ze tape om haar been had en geen gips/plaaster. Het zeg er vrij dun uit, vond ik. Volgens mij gipsen ze in Nederland alleen maar als er iets gebroken of afgescheurd is.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!