Auteur Topic: exit gesprek met Bruno  (gelezen 3261 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
exit gesprek met Bruno
« Gepost op: 3-02-2003, 18:36:10 »
ik was helaas vandaag niet in staat het radio-gesprek op te nemen (sorry!), maar was nog net op tijd thuis om het gesprek met Bruno zonet uitgezonden in het tv1 programma 'De Rode Loper' te kapteren, het staat ondertussen in de media-sectie van deze site (mp3 file ttz. geen video bestand, alleen sound)

meer Bruno vanavond te zien in de Laatste show op TV1 om 22h25

Bruno De Roover

 Gehuil en tandengeknars bij diegenen die gisteren al het geld dat ze op Bruno hadden ingezet, in rook zagen opgaan. Nog voor de eerste aflevering van De Mol 3 begonnen, werd er op het net al op hem gestemd als hoofdverdachte voor de mol. Wij vragen ons af wat iemand die zichzelf timide noemt, niet goed is in sport, ook niet in raadsels, en die hoogtevrees heeft, gaat zoeken in een programma als De Mol.

info : delaatsteshow.be


ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:exit gesprek met Bruno
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2003, 19:40:09 »
Bedankt Vlaming. Ik zat er eigenlijk al op te wachten  ;D Echt tof!








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:exit gesprek met Bruno
« Reactie #2 Gepost op: 3-02-2003, 19:50:48 »
Bedankt Vlaming. Ik zat er eigenlijk al op te wachten  ;D Echt tof!
Mogen we hieruit concluderen dat WV Bruno wel een toffe pee vindt?  :P







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:exit gesprek met Bruno
« Reactie #3 Gepost op: 3-02-2003, 20:59:12 »
WV? Woestijnvis? Wat heb ik met Woestijnvis te maken?  ;D








Lowprofile

  • Gast
Re:exit gesprek met Bruno
« Reactie #4 Gepost op: 3-02-2003, 23:27:03 »
Uit De Laatste Show
- Bruno heeft inderdaad de tekening van Whippy en Whoopy getekend "als aandenken".
- Marc uytterhoeven confronteert hem met zijn selectiefilmpje: hoeveel is 24 gedeeld door 3. Hij weigert erop te antwoorden (ook nu dus). Ik kan absoluut niet rekenen; ik begin er gewoon niet aan.








Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:exit gesprek met Bruno
« Reactie #5 Gepost op: 4-02-2003, 09:18:50 »
Leuk dat ze die tekening nog lieten zien. Die van die parallellende mol in de Wizzy en Woppy krant.  :D

Hij zei nog dat er op internet veel over gepraat werd.








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:exit gesprek met Bruno
« Reactie #6 Gepost op: 4-02-2003, 12:46:15 »
Ik heb het gesprek van Bruno op radio Donna wel gehoord (maar heb geen spullen om het op te nemen...).
In elk geval vroegen ze of Bruno had geprobeerd om zichzelf verdacht te maken. Dat was niet het geval; hij was er zelf ook erg verbaasd over.
Dat hij zomaar ineens boven stond in de fabriek kwam door montage en dat hij zo langzaam liep bij de helikopterproef en aan het eind van de Trivia-opdracht kwam omdat hij gewoon niet zo'n beste conditie had.
Toen vroegen ze of hij daarop niet getest was dan en hij zei nee helemaal niet, er werd vooraf alleen een test gedaan om te kijken of je hart in orde was i.v.m verzekeringen e.d.
Verder vroegen ze of hij bij het zien van de afleveringen nu had ontdekt wie de mol was, maar Bruno zei dat de afleveringen tot nu toe vooral een soort reisverslag waren omdat hij er zelf bij was geweest. Hij had dus niets gezien wat ie nog niet kende. Op de vraag of hij al een idee had wie de mol nou was en hij zei dat hij nu nog op 2 mensen gokte. Maar hij zei niet wie.
Verder vertelde hij nog dat ie een nieuwe baan had bij Willy Vandersteen.
Hij had tijdens zijn afwezigheid gezegd tegen naasten dat hij meedeed met de mol...(!!) Op de vraag of dat wel mocht zei Bruno ik weet toch wel wie ik kan vertrouwen. Tegen anderen had hij gezegd dat hij voor z'n werk weg was...

Nou dat is zo'n beetje wat ik er nog van weet :)








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:exit gesprek met Bruno
« Reactie #7 Gepost op: 4-02-2003, 13:05:48 »
Goed, ik wou hier dus een berichtje plaatsen, maar toen liep mn computer vast. Dat heb ik nou altijd als ik real player gebruik...

Leuk interview met Bruno, komt op mij over als een hele aardige, rustige man. Zo'n weloverwogen type. Verder is er niet veel uit te halen denk ik.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!