Auteur Topic: 2 mollen theorie  (gelezen 11776 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:2 mollen theorie
« Reactie #20 Gepost op: 4-03-2003, 00:38:19 »
michiel heeft nochtans in het begin (op de persconferenties voor "de mol" begon) genoeg gezegd dat er niets aan het concept veranderd was: "10 kandidaten, waaronder 1 mol".

klopt, heb dat pre-molinterview ook gehoord...ik geloof er dus ook niet in....

inge doet dan wel de hele serie al veel moeite om ons te doen geloven dat ze de mol is, maar doet dit waarschijnlijk uit eigen belang (en voorlopig lijkt het een goeie strategie) - kan maar moeilijk geloven dat WV haar daarvoor een finaleplaats zou garanderen, want dat is vervalsing van het spel. kan me wel echter wel voorstellen dat WV Inge graag meeneemt naar de finale (ze staat nog steed op 1 in de polls), en misschien daarom dat we een finale krijgen met 4

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:2 mollen theorie
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2003, 20:38:07 »
In een ander nabijgelegen forum stelde ik dat er twee mollen zijn dit jaar. Dit is écht zo.

Natuurlijk is er maar één echte mol
??? ;D








Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:2 mollen theorie
« Reactie #22 Gepost op: 6-03-2003, 02:10:11 »
Vorig jaar op nl mol werd de mol pas bekend gemaakt in de aflevering dat iedereen bij elkaar kwam. Dit was een grote verassing die niemand voor mogelijk hield

Ik denk dat je wel eens gelijk kan krijgen. Ik vermoed dat het daarom is dat vele deelnemers-afvallers nu nog altijd niet weten wie de mol is. Zo is de VRT ook tevreden, want anders zouden de kijkcijfers van afl.9 wel een stuk minder kunnen zijn dan de voorgaande.








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:2 mollen theorie
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2003, 11:43:16 »
Maar in andere reeksen wisten de afvallers toch ook niet wie de mol was? Ja vermoedens wel natuurlijk, maar niet met zekerheid. In Mol 2 kwamen ze bvb allemaal samen om live de finale te bekijken. Tot toen wist nog niemand van de afvallers volgens mij wie de mol was.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:2 mollen theorie
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2003, 13:33:58 »
Misschien 2 mollen die het niet van elkaar weten.. mwjah.. erg vergezocht. Ik weet het, ik heb het ook geopperd, maar het was niet serieus bedoeld. Ik denk dat als WV dit flikt dat iedereen zich achteraf wat genaaid zal voelen. Ik snap wel dat mensen eraan denken, tis immers nog zo onduidelijk.







No Milk today???

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:2 mollen theorie
« Reactie #25 Gepost op: 6-03-2003, 15:04:53 »
Als er nou drie mollen zijn is dat wel lullig voor die ene overgebleven kandi.  ;D

of eigenlijk ook niet, want dan is het prijzengeld al binnen








Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:2 mollen theorie
« Reactie #26 Gepost op: 6-03-2003, 22:33:03 »
Als er nou drie mollen zijn is dat wel lullig voor die ene overgebleven kandi.  ;D

Maar dan wint Sandra in elk geval wel en da's goed!  ;)








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:2 mollen theorie
« Reactie #27 Gepost op: 7-03-2003, 20:50:56 »
Magda blijkt nu toch ook te denken dat Marc en Stijn allebei mollen zijn. Zelfs Hugo sluit dit dus niet uit. Als dit zo is..dan ga ik met terugwerkende kracht de hele serie niet kijken!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:2 mollen theorie
« Reactie #28 Gepost op: 7-03-2003, 22:27:35 »
Ik sluit me daar bij aan. Als er twee mollen zijn ben ik super blij en opgelucht dat dit de laatste reeks was.








Offline Graaf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:2 mollen theorie
« Reactie #29 Gepost op: 8-03-2003, 06:54:25 »
Deze twee mollen theorie is ongeveer even zinnig als een mol plaatsen in big brother. Stel je voor dat ze dat zouden doen, zeg. Ik moet er niet aan denken!







Kust m'n kloten. Da ge ze kunt kussen! (pdw)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:2 mollen theorie
« Reactie #30 Gepost op: 8-03-2003, 07:02:45 »
Ben benieuwd wat Gotcha (met zijn iedereen gelijke kansen theorie) hiervan denkt :D

Gotcha vindt het uiteraard onzin.
Inge is:
  • Ofwel gewoon de Mol. Dit is in tegenspraak met "Iedereen gelijk kansen" theorie, waar Stijn de Mol blijk te zijn. Inge blijft ook gevoelsmatig mijn Mol.
  • Ofwel een heel sterke kandidate die zichzelf (subtiel ?) verdacht maakt en zo de finale haalt

Woestijnvis loodst niemand zomaar naar de finale.
Bovendien heeft men de kandidaten nogmaals zoveel mogelijk samen proeven laten uitvoeren en op het einde zelfs iedereen nog een kans gegeven om naar de finale te gaan.
Als dat niet "Iedereen gelijke kansen" is, dan weet ik het ook niet meer.

... en btw: er zijn idd 2 mollen dit jaar...en kom volgende week aub niet vragen hoe het komt dat ik dat zo zeker weet...








« Laatst bewerkt op: 8-03-2003, 07:08:04 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Graaf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:2 mollen theorie
« Reactie #31 Gepost op: 8-03-2003, 07:43:13 »
... en btw: er zijn idd 2 mollen dit jaar...en kom volgende week aub niet vragen hoe het komt dat ik dat zo zeker weet...

Ja, Gotcha, maar als je nu al zou weten wie die tweede mol is: petje af, hoor!







Kust m'n kloten. Da ge ze kunt kussen! (pdw)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:2 mollen theorie
« Reactie #32 Gepost op: 8-03-2003, 08:10:32 »
Ja, Gotcha, maar als je nu al zou weten wie die tweede mol is: petje af, hoor!
Ik zal ze dus maar noemen : Inge (mijn gevoelsmatige Mol) en Stijn (vanwege de "Iedereen gelijke kansen" theorie)







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Graaf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:2 mollen theorie
« Reactie #33 Gepost op: 8-03-2003, 08:14:35 »
Ik zal ze dus maar noemen : Inge (mijn gevoelsmatige Mol) en Stijn (vanwege de "Iedereen gelijke kansen" theorie)

Oeps, ik had je opmerking een beetje anders begrepen:

In ieder geval Stijn, en misschien ook Astrid, of Louis, of Chandrika, of Aafke, of René, of Elise, of Julien, of Patricia, of Ron, of Ferdi. Statistisch gezien zou het een A of een R kunnen zijn.







Kust m'n kloten. Da ge ze kunt kussen! (pdw)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:2 mollen theorie
« Reactie #34 Gepost op: 8-03-2003, 08:43:49 »
Oeps, ik had je opmerking een beetje anders begrepen:

In ieder geval Stijn, en misschien ook Astrid, of Louis, of Chandrika, of Aafke, of René, of Elise, of Julien, of Patricia, of Ron, of Ferdi. Statistisch gezien zou het een A of een R kunnen zijn.
en dan zullen we het niet hebben over de UK, Australische en andere "Moles" veronderstel ik







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:2 mollen theorie
« Reactie #35 Gepost op: 9-03-2003, 18:36:16 »
Er wordt geroddelt dat er 2 mollen actief zijn, 1 daarvan zou Lampje zijn, kom op nou zeg. Zelfs een mol (en die is blind) heeft door dat zij het niet is. Lampje is niet de mol! HALLO! HEBBEN JULLIE HET WEL DOOR! Ik vertel jullie gewoon dat Lampje niet de mol is, waarom zetten jullie haar dan nog steeds zo hoog in jullie lijstjes. ZE IS DE MOL NIET!!  ;D  ;D






« Laatst bewerkt op: 26-09-2003, 19:07:27 door Chriz »