Auteur Topic: Aflevering 8: de finale!  (gelezen 10676 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Aflevering 8: de finale!
« Gepost op: 9-03-2003, 19:45:31 »
De finale gaat bijna beginnen! In dit topic kun je alles kwijt over deze ongetwijfeld fantastische ontknoping van De Mol 2003.  :)

Alvast 't eerste nieuwtje: op 't journaal waren net beelden van de vier finalisten die samen met familie en de makers vanmiddag al naar de finale hebben gekeken. Zij weten 't dus al allemaal: nu wij nog!  ;)








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2003, 20:46:33 »
Wow, wat was het spannend! Marc de mol, tsja het is geen verrassing en toch weer wel. Ik ben benieuwd naar zijn molacties volgende week.
Leuke aflevering wel. Bij de kerkopdracht viel Stijn voor mij een beetje af, ik had hetzlefde gedaan, daar niet van, maar het was een zeer onmolse actie als je bedenkt dat het gewonnen geld op die manier verdrievoudigd zou kunnen worden. Ik weet niet of de mol dat risico zou hebben gelopen.

En dan die actie van Marc met de liniaal. Toen had ik hem wel een beetje door (eindelijk).







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #2 Gepost op: 9-03-2003, 20:46:42 »
Bij deze roep ik mezelf uit als slechtste mollevanger van dit seizoen, want ik heb dus geen 1 keer op de goede mol gezeten.  :-[

Geweldige ontknoping wel. Wie had dat kunnen denken dat Stijn zou winnen? Jammer voor de dames, vooral Sandra had ik de overwinning wel gegund.

'n fantastische afsluiting van 'n voor mij weer fantastische serie van de mol. 't was ook wel weer 'ns leuk om zo verbaasd op de bank te zitten.  :o  Marc heeft knap werk geleverd, want ik was er van overtuigd dat 't Stijn was. Ook nu in deze laatste aflevering.

Ik ben wel heel benieuwd welke molacties we volgende week allemaal te zien krijgen.  :)








Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #3 Gepost op: 9-03-2003, 20:54:43 »
Nou Han je was niet de enige. Vanaf aflevering 2 heb ik constant gestemd op Stijn als mol en Marv als winnaar. Die omgekeerde voorstelling in aflevering 1 leek mij al vanaf het begin af aan een hint naar de mol en de winnaar. Ik heb echter de verkeerde volgorde gekozen. En hoewel ik de laatste 4 weken elke week meer neigingen kreeg naar Marc, ben je toch zo koppig om op je eerste keus te blijven zitten.
- Die omgekeerde volgorde was dus een hint (mol en winnaar)
- de superkandidaattheorie gaat ook op. Elke week valt er 1 af en vorige week werd dit onderbroken door de mol. Stijn wint en is als laatste geplaatst in deze theorie en ook Inge en Sandra kloppen omdat Inge op Marc zat.
-Marc die de postbode wegstuurd voordat de postcodeopdracht komt en die de auto bestuurd die het ongeval krijgt, die het geweer neemt en zich af laat schieten jaja we zullen het volgende week allemaal zien.







at your service

Offline m o ll i g

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #4 Gepost op: 9-03-2003, 20:56:21 »
Voor de eerste keer dat ik al lange tijd op de goede mol zat (vanaf aflevering 3)! Ik vond het heel duidelijk dat Marc het was. (eigenlijk ook omdat de overige kandidaten de mol absoluut niet konden zijn..)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #5 Gepost op: 9-03-2003, 20:58:45 »
- Die omgekeerde volgorde was dus een hint (mol en winnaar)
- de superkandidaattheorie gaat ook op. Elke week valt er 1 af en vorige week werd dit onderbroken door de mol. Stijn wint en is als laatste geplaatst in deze theorie en ook Inge en Sandra kloppen omdat Inge op Marc zat.
-Marc die de postbode wegstuurd voordat de postcodeopdracht komt en die de auto bestuurd die het ongeval krijgt, die het geweer neemt en zich af laat schieten jaja we zullen het volgende week allemaal zien.

't klinkt allemaal ineens heel logisch, maar toch heb ik 't niet willen zien.  :-[








Offline petine

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #6 Gepost op: 9-03-2003, 21:01:45 »
Inderdaad weer een prachtige aflevering, boordevol spanning.

Proficiat aan iedereen die in Marc de Mol zagen en Stijn als winnaar en een troost aan eenieder die net als ik Stijn als de mol zagen: Sandra dacht er net zo over.

Hopelijk blijft er volgende veek voldoende tijd over om alle hier uitgedokterde theoriën over Marc aan bod te laten komen.









cicero: Zoek naar de waarheid, ook wanneer deze niet gevonden kan worden

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2003, 21:02:39 »
Ja maar ja, die rijtjes waren er ook voor de nadere kandadaten en die klonken net zo plausibel (voor deze uitzending dan).
De sterkste aanwijzing was inderdaad wel dat Marc de chauffeur was bij de aanrijding (achteraf).







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2003, 21:07:54 »
Marc de Mol! :D

Haha, zat ik er weer naast! Ik heb nog nooit een mol goed voorspeld en dat is nu net het leuke van het spel, toch op het einde weer verrast worden! ;D

Ik vond dit echt een zeer geslaagde reeks met schitterende kandidaten en een hele goeie mol en ben ook net als vele anderen zeer benieuwd naar de aflevering van volgende week! :)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #9 Gepost op: 9-03-2003, 21:49:34 »
ik heb zooooo geroepen é :) ik kon het niet geloven, ik zat 5 afl lang op Marc, was er zeker van, heb mijn kar gekeerd en ben voor Stijn gegaan en dan kom ik zoiets tegen...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #10 Gepost op: 9-03-2003, 21:52:42 »
Die omgekeerde voorstelling in aflevering 1 leek mij al vanaf het begin af aan een hint naar de mol en de winnaar. Ik heb echter de verkeerde volgorde gekozen.
Inderdaad, ook mij viel dit gelijk op en ook ik zag het eerst als hint richting Stijn als mol. Alleen was het Marc's gedrag op de hindernisbaan waardoor ik ze toch maar heb omgewisseld in de pool: Marc als mol en Stijn als winnaar dus.

Leuke aflevering weer en geloof het of niet, ik heb toch nog zitten twijfelen aan mijn mol Marc. Ok, hij had als eerst een uitspraak fout, maar ja, daarna gingen de anderen net zo in de fout. En toen leek hij zo zeker van dat plaatsje waar Nicole afviel, en dat was fout, dus was ik weer wat gerustgesteld.  Totdat Stijn en Inge toch in de goede plaats bleken te zijn. Toen ging ik denken "Zou het dan toch Stijn zijn??", want die wilde eigenlijk al naar dat andere plaatsje rijden, dacht ik. En toen mocht hij ook nog dat spel in die kerk spelen en gaf hij het geld weg.... Spannende momenten! :D

Maar ja, toen was Marc ineens zijn meetlat kwijt, al twijfelde ik nog wel of Sandra die misschien kwijt geraakt was.

Geweldige slotaflevering weer en de finale was ook weer erg mooi in beeld gebracht door WV. Hulde!
Leuk voor Stijn dat hij gewonnen heeft en verrassend dat Sandra zelfs op het laatst nog op de verkeerde gokte.








Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #11 Gepost op: 9-03-2003, 21:58:46 »
Ik vond Stijn zo verbaasd kijken toen Marc op het eind kwam aanlopen, dat ik het idee heb dat zelfs Stijn niet op de goede mol gestemd heeft. Dat zou dan betekenen dat geen van de kandidaten de juiste mol gevonden heeft.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #12 Gepost op: 9-03-2003, 22:04:28 »
Ik vond Stijn zo verbaasd kijken toen Marc op het eind kwam aanlopen, dat ik het idee heb dat zelfs Stijn niet op de goede mol gestemd heeft. Dat zou dan betekenen dat geen van de kandidaten de juiste mol gevonden heeft.

Stijn en Inge hebben wel degelijk op Marc gestemd. Alleen Sandra zat fout, want zij had tot 't einde Stijn ingevuld in haar test.

Ik vond 't toch wat vreemd dat niet Inge heeft gewonnen, aangezien zij al weken Marc als mol had. Stijn heeft volgens mij pas een van de laatste afleveringen Marc als mol gekozen.  :-\








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #13 Gepost op: 9-03-2003, 22:15:52 »
ze had 2 antwoorden meer mis dan stijn ofzo







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #14 Gepost op: 9-03-2003, 22:30:38 »
Ik dacht ook dat Inge al langer op Marc stemde, maar zo zie je maar weer dat dat nog niets hoeft te zeggen. Ook niet zo gek als je ziet wat voor vragen er soms tussen zitten. Eén van de vragen vanavond was 'Bij hoeveel opdrachten waar niets gewonnen werd was de mol aanwezig?' of iets dergelijks. Dan moet je toch even heel snel gaan rekenen en is het makkelijk om een fout te maken.








Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #15 Gepost op: 9-03-2003, 22:32:12 »
Toen er gevraagd werd in de finale vragenreeks, "Waar woont de Mol", heeft Inge opnieuw Québec geantwoord. Ze dacht dat ze er geen twee keer kon naastzitten.
Foutje dus.








Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #16 Gepost op: 9-03-2003, 22:40:06 »
Stijn is gewoon het prototype van een verstrooide professor. Af en toe als een onozelaar overkomen en afwijkend gedrag vetonen, maar eigenlijk gewoon ontzettend slim zijn. Ondanks de afwezigheid van een paar dagen en het lang niet op de goede mol zitten weet hij de test toch nog als beste te maken.







at your service

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2003, 22:43:20 »
meteen nadat we de laatste vraag van de test in beeld kregen ttz Wie is de mol flitsten de namen van de kandidaten over het scherm

Marc
Sandra
Inge
Stijn
(da's dus ook de volgorde vd SKT)

daar kon je dus al weten hoe het zou aflopen, maar het ging wél te snel om het met het blote oog te zien







« Laatst bewerkt op: 9-03-2003, 22:44:22 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #18 Gepost op: 9-03-2003, 22:45:43 »
Ja, dat heb ik ook gezien, vlaming. Maar het ging idd zo snel dat ik alleen nog maar wist dat Stijn de laatste was, waardoor ik weer even ging twijfelen of hij toch niet de mol was.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 8: de finale!
« Reactie #19 Gepost op: 9-03-2003, 22:52:15 »
Ik had zo'n 2, 3 uur voor de aflevering al door gekregen dat Stijn zou winnen (redelijke betrouwbaarheidsratio) dus ik was al helemaal in mijn nopjes dat Sandra de Mol dan toch echt zou zijn en na mijn Sigrid- en Ellendebacles toch echt eens goed zat. Immers Woestijnvis deed ons geloven dat Stijn op Sandra stemde. Uiteindelijk dan toch, ja! Het was echt waar. Stijn winnaar. De Mol komt binnenlopen.......


 :o  :o  :o  :o  :o



MARC???????????????