Auteur Topic: Molfandag - vragen aan kandi's  (gelezen 14493 keer)

Lowprofile

  • Gast
Molfandag - vragen aan kandi's
« Gepost op: 17-03-2003, 17:39:25 »
Op de Molfandag kunnen we vragen stellen aan de aanwezige kandi's. Om één en ander in goede banen te leiden, dient dit topic. Hier kun je je vragen bekend maken. Zo vermijden we 'onnozele' vragen of dubbele vragen.
Het is geen censuur. Het is niet omdat je vraag hier niet gezet is, dan hij zondag niet gesteld mag worden.
Zet bij je vraag aan wie je hem richt.
De kans is redelijk groot dat de kandi's dit nu ook lezen: zij kunnen dan hun antwoorden voorbereiden (of een truc verzinnen om rond de pot te draaien  ;) ).
En wie zondag niet kan komen, kan hier toch zijn vraag plaatsen. Een goede ziel zal hem dan wel in jouw plaats stellen en misschien zelfs het antwoord op het forum zetten !

Overigens: ikzelf heb verder niets met de organisatie te maken en ben nog nooit in het Dul Konijn geweest: ik open alleen het topic. Dus practische vragen richt je beter aan Perlut.









Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2003, 18:26:18 »
Leuk dit! Ik kan er helaas niet bijzijn zondag, maar ik zou 't fijn vinden als iemand anders dan mijn vragen zou kunnen stellen. Ik ga er nog dieper over nadenken, maar zaken waarvan ik nu al kan zeggen dat ik ze heel graag zou willen weten (en waarvan ik denk dat iedereen hier staat te popelen om 'n antwoord):

  • Waren de T-shirts van Marc ook hints? - vraag aan Marc;
  • Waarom is de superkandidaat-theorie niet aan bod gekomen in aflevering 9? - vraag aan Michiel/makers;
  • En de belangrijkste vraag: is er echt niet nog 'n heel klein kansje dat er toch nog 'n vierde serie komt?  ;) - vraag aan makers.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2003, 19:10:05 »
Ik kan alvast 1 vraag voor Han13 beantwoorden: Nee, de t-shirts zijn geen hint. Dit heeft Marc al bevestigd. (ik geloof in een interview met Humo)

Ik zou zelf ook wel wat dingen willen weten:
-Is Stijn zelf gaan 'Mollen' toen hij zeker was van Marc om andere kandidaten op een verkeerd spoor te zetten?
-Waarom zagen we Sandra niet de bal vangen?
-Michiel kwam een keer na een interview terug en zei dat hij zich 1 keer had versproken? Waar ging het hierom?


Maar hoe wil je dat gaan doen? Iemand gaat die vragen stellen en post hier de antwoorden????








Lowprofile

  • Gast
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2003, 23:00:52 »
Als er teveel vragen komen, zal er een selectie gemaakt moeten worden van welke we stellen. We gaan Marc niet gedurende één uur ondervragen, natuurlijk.

En de antwoorden die gegeven worden, moeten idd terug hier op het forum verschijnen, in ieder geval voor de afwezige vragenstellers.
Ik beloof niks maar ik wil daar nog wel wat energie in steken.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #4 Gepost op: 18-03-2003, 04:37:19 »
Vraag aan Inge:

Hoe ben je het halfronde bescherming-omhulsel van jouw fakkel verloren toen je ging paardrijden ?
Bij het bestijgen van jouw paard zat het er nog omheen. Toen jouw vuur uitging was het verdwenen.







« Laatst bewerkt op: 18-03-2003, 04:37:57 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Simon

  • Forumlid
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #5 Gepost op: 18-03-2003, 11:21:36 »
Vraag aan alle kandi's (behalve Marc):

- Hoe heb je je voorbereid op de mol? Heb je b.v de nederlandse of andere buitenlandse mol gezien? Nog extra conditietraining, kunnen praten met ex-mol kandidaten etc?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #6 Gepost op: 18-03-2003, 12:32:30 »
Vraag aan Marc:

Werd 't antwoord 'Kortrijk' 'm idd voorgezegd bij de duelsopdracht? En waarom?







« Laatst bewerkt op: 18-03-2003, 17:06:39 door Han13 »

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2003, 16:30:33 »
Inderdaad Han, wil ik van Marc ook wel weten, maar ook nog:Hoe zat het met dat klemblok in het vliegtuig? Hij gaf toe dat de vliegstuntproef moest lukken, maar waarom dan liegen in de Humo en zeggen dat dit kotszakjes waren?








Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #8 Gepost op: 19-03-2003, 00:28:18 »
vraag aan zoveel mogelijk belgische kandidaten en natuurlijk de producers:

of ze bereid zijn nog eens mee te doen aan zo'n dag, maar dan, voor half vlaanderen en heel nederland, op een iets beter bereikbare lokatie.
voorstel van mijn kant:

MOL!

dat moet toch te regelen zijn?

(of zijn hier mensen nu al goed op tegen met zware argumenten?)







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #9 Gepost op: 19-03-2003, 12:57:29 »
vraag aan zoveel mogelijk belgische kandidaten en natuurlijk de producers:

of ze bereid zijn nog eens mee te doen aan zo'n dag, maar dan, voor half vlaanderen en heel nederland, op een iets beter bereikbare lokatie.
voorstel van mijn kant:

MOL!

dat moet toch te regelen zijn?

(of zijn hier mensen nu al goed op tegen met zware argumenten?)

Ben ik voor te vinden.
Vooral Mol, liefst dan nog in de buurt van het atoomcentrum.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #10 Gepost op: 19-03-2003, 12:58:47 »
Vraagje aan de WV:

Op de off. website was op een gegeven moment een stukje morse-geluid te horen.
Vertaald gaf dit een Italiaanse zin die ongeveer betekende: Is de Mol gek geworden of is hij naar huis gegaan

Kan men de betekenis van deze morse-code verklaren ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Graaf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #11 Gepost op: 19-03-2003, 14:19:36 »
Aan alle kandidaten:

- is er gebruik gemaakt van de voorstellen van proeven die je moest indienen bij je kandidatuur?
- waren jullie bij de vorige afleveringen goede mollenjagers? dwz hoeveel van jullie hadden Hugo of Magda als Mol?

Groeten







Kust m'n kloten. Da ge ze kunt kussen! (pdw)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #12 Gepost op: 19-03-2003, 21:37:27 »
Vraagje aan Marc: waarom had je een walkie talkie vast bij de balvang-opdracht??

Vraagje aan Corry: Toen Walter je riep dat ie et beu was, dacht je toen echt rot ma ff n end op of is dit zo gemonteerd??

Tnxx alvast als iemand dit wil vrage.. :)










Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #13 Gepost op: 19-03-2003, 22:11:47 »
Vraag aan Marc: zou je de bal gevangen hebben indien je daar stond?







banaan begint met een b, soms met een s

Lowprofile

  • Gast
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #14 Gepost op: 20-03-2003, 10:52:39 »
Vragen aan Christophe:
- Hoe heb je je voorbereid aan De Mol: opzoekingen gedaan ? Contact genomen met vroegere kandidaten ?
- Wat werd jullie gezegd opdat jullie met een rugzak door Venetië zouden lopen (en niet op een terrasje gingen zitten) ?
- Je hebt ook de koker geopend. Zagen jullie onmiddellijk dat het foto-papier was ?
- Hebben jullie nog (deskundige) uitleg gekregen over de uitslagen van slaapproef. Denk je dat WV hier 'gefoefeld' zou hebben ?
- Wat vind je van het beeld dat van jou op TV werd gebracht ? Realistisch ?

Tabou-onderwerpen: wat je voelt als je te vroeg uit het spel moet vertrekken.

Vragen aan Walter:
- Waarom vertrouwde je Corry niet met haar verstuikte voet ? Je was er toch vrijwel bij toen het gebeurde ?
- Je hebt de koker van Inge gepikt. Hoe is dat in zijn werk gegaan en wat was de bedoeling, want dat koste de groep 500 euro. Waarom heb je hem niet geopend ?
- Heb jij in de mijn niet gezien dat Marc niet opschoot ? Zagen alleen Inge en Shadia dat ?

Tabou-onderwerpen: vrijstellingen.

Vragen aan Shadia:
- Toen je de koker opende, zei je shit. Had je direct door wat erin zat en waarom ?
- Het duel-spel heeft nogal tot discussies geleid op de forums ? Wat was je tactiek ? Wist je inderdaad niet dat er duels gingen komen in plaats van samen opdrachten uitvoeren ?
- Waarom ben je in extremis toch op Stijn als mol geswitcht ?

Tabou-onderwerpen: vroeg opstaan.

Ik heb nog vragen voor de andere kandi's ook, maar ben alle topics aan het (diagonaal) aan het herlezen, dus even geduld. Het schiet maar langzaam op.









Offline populier

  • Forumlid
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #15 Gepost op: 20-03-2003, 16:05:07 »
Vragen aan Woestijnvis:

1. Wisten jullie dat sommige kandidaten zelf aan het mollen waren om zich verdacht te maken, en zo ja, vinden jullie niet dat jullie hen dan moesten terechtwijzen of hebben jullie dat ook gedaan ?

2. Mag ik "De mol - het gezelschapspel" mee helpen maken ?


Vragen aan Marc:


1. Was je achteraf gezien niet liever kandidaat geweest ?

2. Was het niet het moeilijkst om de sterke eigenschappen die je hebt, opzettelijk niet aan bod te laten komen. Maw actief mollen is waaerschijnlijk leuker dan passief mollen. Waar heb je actief en waar heb je passief gemold ? (Na afl. 9 zit ik op mijn honger).

3. Kon je soms vergeten dat je de mol was ?

Aan alle kandidaten:

1. Zwijgen moet onmenselijk zijn.

2. Valt het een beetje mee om plots een BV te zijn ? Kan je nog een beetje jezelf zijn op het werk e.d. ?

3. Hoe vervelend is het te moeten antwoorden op vragen die beginnen met "Hoe vervelend is het ..." ?

Aan Shadia

1. Heb ik jou gezien op de E17 in een rode golf ?

2. Vind je het erg als ik je zou vragen te stoppen met roken ?

Aan Christophe

1. in afl 1 heeft Marc niet veel gemold. Dat moet onrechtvaardig aanvoelen.

2. Beste Christophe, denk aan die 9991 kandidaten die niet mochten meedoen en vergeet de 8 die verder zijn geraakt.










Lowprofile

  • Gast
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2003, 10:41:03 »
Vragen aan Sandra
- Hoe zit dat nu met die balopvangopdracht ? Het was net niet te zien op TV hoe je die opving. Weet je waarom niet ?
- Was er tenminste één opdracht waarvoor je schrik had ?
- Het dagboekenspel: Hoe heb jij die vijf boekjes zo snel kunnen pakken en wat gebeurde er daar achter die toren ?

Tabou-onderwerpen:  Ikea , Nathalie.

Vragen aan Inge
- "Ik ben de Limburgse". Hoe wist je dat je de enige was ?
- Wat vind je van het beeld dat de mensen van jou kregen door de montage ?
- Als er mollenstreken gebeurden, was je altijd in de buurt, zo vindt men op de forums en wat vond jij daarvan.

Tabou-onderwerpen: Buiten-Europese hoofdsteden; berijdbare dieren.

Vragen aan Stijn
- Hoe zat dat nu met dat filmpje 'Denk aan mij, rij voorzichtig'.  Hoe kwam je er toe deze uitspraak te doen ?
- Is het je opgevallen tijdens het spel dat je naam nooit op het executie-scherm werd aangeklikt ?
- We zien jouw iedere aflevering met balletjes spelen, maar we hebben dat in geen enkel spel gezien. Quid ?

Tabou-onderwerpen: raadsels en wat ga je me je geld doen ?









Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2003, 18:11:27 »
Beste vragenstellers,

Als je er zondag niet bij kan zijn, spijtig... We hadden graag uw aanwezigheid kunnen opmerken. I.v.m. de vragen... Leuk dat jullie met vragen zitten maar dit is GEEN persconferentie. We gaan niet met z'n allen "de vragen aan Frank De Winne" naspelen. Dit is ten eerste een organisatorische moeilijkheid en ten tweede, de vragen stel je gewoon persoonlijk aan een aanwezige kandidaat. Inderdaad, je mag gewoon een praatje slaan met Marc, Sandra, Inge, Stijn, Walter, Corry, Shadia en Christophe (Bruno en Nicole misschien maar waarschijnlijk niet aanwezig).

Misschien is het in Nederland een "normale" zaak om zo'n inquisitie te doen, maar ons gevoel zegt dat dit NOT DONE is bij ons. Hopelijk begrijpen jullie dat. Dit wil niet zeggen dat wij eventuele opgeloste vragen niet forum zullen zetten. Dat kan nog altijd !

Met vriendelijk groeten,

Xandragon, Promoliaat







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Lowprofile

  • Gast
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2003, 19:09:59 »
Een beetje late reactie.
En wat de organisatie betreft, verwijs ik je naar het antwoord van Perlut op 17 maart in de topic 'Molfandag'.
Ik had dus WEL het idee dat de kandi's geïnterviewd zouden worden.
Het is wel leuk voor de organisatoren van die dag om alles supergeheim en zo te houden, maar wat meer uitleg zou ook wel welkom zijn.
Maar ok. Geen vragen die dag. En foto's ?

En die opmerking over 'Nederland' is er voor mij overigens ook te veel aan. Mag ik je vragen die te veranderen ?








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Molfandag - vragen aan kandi's
« Reactie #19 Gepost op: 21-03-2003, 20:52:38 »
wow rustig Lowprofile  ;D ik denk niet dat Xandragon dat zo sterk bedoelde als het daar stond hoor  ;) het is gewoon de bedoeling dat het zondag een toffe babbel wordt met de kandidaten en die quiz enzo, ipv een heuse persconferentie want die hebben ze al genoeg moeten geven veronderstel ik. En ik ben er overigens zeker van dat er in die babbels heeel veel vragen zullen gesteld worden en aangezien de meesten dit topic wel gelezen zullen hebben, zullen er wel vragen opgelost worden. En dat is geen slechte opmerking ofzo hoor over Nederland, maar hij bedoelt gewoon dat het wel zou kunnen zijn dat de mfb gewoon wat anders is dan de manier waarop hij in Nederland was (denk ik hé)








banaan begint met een b, soms met een s