Auteur Topic: De Mol 2016  (gelezen 233358 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2016
« Reactie #420 Gepost op: 2-04-2016, 18:35:31 »
Ik mis het nu al.
Is het al afgelopen?! ::oink:: :\'(
...óf niet!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: De Mol 2016
« Reactie #421 Gepost op: 3-04-2016, 11:15:25 »
Wat een topseizoen! Eerlijk, rauw, spannend, goede opdrachten, en een mooie laatste aflevering met goede verborgen aanwijzingen. De kledingkleurhint gaan we denk ik nog vaak voorbij zien komen op het forum tijdens de komende seizoenen  ;) .

Op naar seizoen 5 !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tony1

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #422 Gepost op: 11-04-2016, 21:38:48 »
Wat een geweldig seizoen was dit. Perfecte mix van kandidaten, opdrachten, locaties en twists. Ik heb persoonlijk de laatste jaren wat minder genoten van de Nederlandse Wie Is De Mol? en dan zie je een nieuw seizoen van de Belgische mol en ben ik direct weer verslaafd. Chapeau voor de makers en ik kijk nu al uit naar het volgende seizoen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: De Mol 2016
« Reactie #423 Gepost op: 17-09-2016, 17:48:05 »
Heb  zojuist het seizoen nog eens teruggezien. PRACHT seizoen.
Maar aflevering 1 begint op de vlakte met de 2 auto's waar Gilles zegt tegen de kandidaten dat er 5 mensen JA hebben gezegd en 5 niet. De mol zit uiteindelijk ook in het JA team en als je uitgaat van de introductiefilmpjes helemaal aan het begin mag je best geloven dat die 5 mensen die nee hebben gezegd ook echt nee hebben gezegd.

Ik snap nog steeds niet waarom dit toen is gezegd. Wat was het nut hiervan? Om kandidaten om een verkeerd spoor te zetten omdat het alsnog iemand uit het NEE=team kon zijn??????

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2016
« Reactie #424 Gepost op: 17-09-2016, 18:06:27 »
Heb  zojuist het seizoen nog eens teruggezien. PRACHT seizoen.
Maar aflevering 1 begint op de vlakte met de 2 auto's waar Gilles zegt tegen de kandidaten dat er 5 mensen JA hebben gezegd en 5 niet. De mol zit uiteindelijk ook in het JA team en als je uitgaat van de introductiefilmpjes helemaal aan het begin mag je best geloven dat die 5 mensen die nee hebben gezegd ook echt nee hebben gezegd.

Ik snap nog steeds niet waarom dit toen is gezegd. Wat was het nut hiervan? Om kandidaten om een verkeerd spoor te zetten omdat het alsnog iemand uit het NEE=team kon zijn??????

Omdat het geniaal is. Juist omdat niemand gelooft dat ze dat zouden vertellen, wantrouwt dat ze de Mol eerlijk in zouden delen, kunnen ze het gewoon doen. Iemand afstrepen puur op deze reden lijkt veel te riskant, maar als je goed beredeneerde moest het wel zo zijn. Nergens viel een zin als 'Niets is wat het lijkt' of werd gesuggereerd dat we de info met een korreltje zout mochten nemen. (Behalve dan de miljarden korrels zout waar ze over heen reden.)
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2016
« Reactie #425 Gepost op: 17-09-2016, 21:46:59 »
Geniale zet ja. En het blijft inderdaad een prachtseizoen. Ik kijk nog regelmatig opdrachten terug en kan niet wachten op De Mol 5. Ik durf zelfs te hopen dat dat seizoen nog beter wordt omdat de nieuwe makers er nu helemaal inzitten en het vertrouwen hebben dat ze De Mol op het oude niveau teruggebracht hebben. En de creativiteit zal vast nog lang niet op zijn. ::hyper::

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2016
« Reactie #426 Gepost op: 17-09-2016, 21:56:59 »
Ik heb onlangs een mail gekregen dat ik niet geselecteerd ben om op gesprek te komen  :\'(
#teamamaimiljaarde

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: De Mol 2016
« Reactie #427 Gepost op: 4-02-2017, 13:01:40 »
Ik heb onlangs een mail gekregen dat ik niet geselecteerd ben om op gesprek te komen  :\'(
Precies zoals het vorig jaar op de website kon :) Ik heb 'm in ieder geval gedownload! ::ok::

Heb alleen verder nog geen spoor van die geweldige website van vorig jaar gezien :-\\ Vorig jaar kwam 'ie gelijk online met de bekendmaking van de kandidaten. Maar ik houd molshoop ::regenboog::
...óf niet!