Auteur Topic: [DE MOL] Gilles  (gelezen 165725 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #280 Gepost op: 21-03-2016, 23:15:58 »
Feli aan alle Gilles verdenkers!  ::ok::
Toch geen Freekmomentje  :D

Dank je wel.

Het kon echt iedere kant uit. In de productiekamer hebben ze fantastisch werk geleverd, want ik denk dat velen op dit forum twijfelden tot de lamp bij Cathy ging branden.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #281 Gepost op: 21-03-2016, 23:17:24 »
Feli aan alle Gilles verdenkers!  ::ok::
Toch geen Freekmomentje  :D



Ook namens deze Freek uhhh Gilles verdenker bedankt  ::rofl::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #282 Gepost op: 21-03-2016, 23:18:10 »
Knap gedaan. Een goede mol.

Na Marc eruit ging, kwam hij op mijn lijstje en nadat Issa eruit ging kon niemand anders meer voor mij.

maar Top gedaan kerel
klaar voor de strijd

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #283 Gepost op: 21-03-2016, 23:18:20 »
Dank je wel.

Het kon echt iedere kant uit. In de productiekamer hebben ze fantastisch werk geleverd, want ik denk dat velen op dit forum twijfelden tot de lamp bij Cathy ging branden.

Ik zat op het puntje van mijn stoel (bank). Wat een heerlijke ontknoping. Kan me niet eens meer herinneren dat 'onze' widm ooit zo spannend was

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #284 Gepost op: 21-03-2016, 23:21:11 »
Supergoeie mol!  ::ok::

En gefeliciteerd aan kamp Gilles  ::bravo:: ::vergroot::
Tell me what your telescope says

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #285 Gepost op: 21-03-2016, 23:22:15 »
Zou Gilles' moeder thuis geoefend hebben op de tangram puzzel?  ;D
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #286 Gepost op: 21-03-2016, 23:22:40 »
Zou Gilles' moeder thuis geoefend hebben op de tangram puzzel?  ;D

Wat u niet wist........ ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #287 Gepost op: 21-03-2016, 23:23:49 »
Zou Gilles' moeder thuis geoefend hebben op de tangram puzzel?  ;D
ja zou ze in het complot hebben gezeten ? Das wel een dubbel risico hoor.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #288 Gepost op: 21-03-2016, 23:24:10 »
Zou Gilles' moeder thuis geoefend hebben op de tangram puzzel?  ;D
Ik lees net dat ze tot vanavond niet eens dat 'ie de Mol was, dus ik denk het niet. :P

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #289 Gepost op: 21-03-2016, 23:29:32 »
Maar Gilles heeft natuurlijk wel geoefend in hoe hij snel en duidelijk kan overbrengen hoe de puzzel in elkaar zit.
Als je van te voren al weet hoe hij in elkaar steekt scheelt dat al de helft van de tijd.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #290 Gepost op: 21-03-2016, 23:30:07 »
Maar Gilles heeft natuurlijk wel geoefend in hoe hij snel en duidelijk kan overbrengen hoe de puzzel in elkaar zit.
Als je van te voren al weet hoe hij in elkaar steekt scheelt dat al de helft van de tijd.

Dit wilde ik net gaan typen.

Sluit ik me helemaal bij aan dus.

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #291 Gepost op: 21-03-2016, 23:35:12 »
Sja, toch de 'saaie' subtiele niet in your face mol. Spijtig dat ze niet opteren voor een lekkere aanvallende mol ala Cathy  ::oordoppen::

Dus wel meeliften met de productie, dus wel onbeperkte munitie, dus wel de tangram thuis oefenen, dus wel thuis alvast leren boogschieten, dus wel enfin de list goes on and on. Vast genoeg acties om te tonen volgende week. En toch vind ik zijn optreden tijdens de pasvragenonderhandelronde echt niet sjiek. Lekker cru hoe ie grappend zegt voor de bom te gaan en daarna de vermoorde onschuld spelen. Natuurlijk de mol die duidelijkheid krijgt wie de mol is. Waar hebben we dat eerder gezien... Overduidelijk hoe ie Cathy in de war bracht om maar niet als snelste over die rivierbedding te laten lopen.

Volgende week zullen we wel zien in hoeverre Gilles de Vlaamse George blijkt te zijn. Hij was al mijn vrees en rationele mol, maar mijn gevoel bleef bij Cathy.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #292 Gepost op: 21-03-2016, 23:37:37 »
Sja, toch de 'saaie' subtiele niet in your face mol. Spijtig dat ze niet opteren voor een lekkere aanvallende mol ala Cathy  ::oordoppen::

Dus wel meeliften met de productie, dus wel onbeperkte munitie, dus wel de tangram thuis oefenen, dus wel thuis alvast leren boogschieten, dus wel enfin de list goes on and on. Vast genoeg acties om te tonen volgende week. En toch vind ik zijn optreden tijdens de pasvragenonderhandelronde echt niet sjiek. Lekker cru hoe ie grappend zegt voor de bom te gaan en daarna de vermoorde onschuld spelen. Natuurlijk de mol die duidelijkheid krijgt wie de mol is. Waar hebben we dat eerder gezien... Overduidelijk hoe ie Cathy in de war bracht om maar niet als snelste over die rivierbedding te laten lopen.

Volgende week zullen we wel zien in hoeverre Gilles de Vlaamse George blijkt te zijn. Hij was al mijn vrees en rationele mol, maar mijn gevoel bleef bij Cathy.

Je beschrijft precies mijn gedachten  ::jaja::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #293 Gepost op: 21-03-2016, 23:48:25 »
Is azijn in de aanbieding?  ::zwaai::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #294 Gepost op: 21-03-2016, 23:50:30 »
Is azijn in de aanbieding?  ::zwaai::

Omdat ik niet meteen opspring om hem de hemel in te prijzen ???  ???

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #295 Gepost op: 21-03-2016, 23:51:29 »
Is azijn in de aanbieding?  ::zwaai::

Nee, wel verschil van smaak. Zoals Bruno en Thibaud subiet de duurste wijn laten weggieten  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #296 Gepost op: 21-03-2016, 23:56:47 »
Is azijn in de aanbieding?  ::zwaai::

Ik denk dat beiden gewoon meer gehoopt hadden op die verrassende Mol. Zo'n Hanne die door niemand verdacht wordt of een Cathy die zo verdacht wordt dat het lijkt of het ligt er vingerdik op, maar dat ze het ook gewoon is.

Gilles is gewoon de Mol volgens het boekje. Als er een handleiding is voor hoe je de Mol moet spelen dan heeft Gilles de meeste hoofdstukken wel gelezen en dat maakt hem niet verrassend natuurlijk. Een verrassende Mol is gewoon een zeldzaam iets en ik weet niet of je het nog vaak tegenkomt als je 16 Nederlandse en 4 Vlaamse seizoenen ervaring hebt om uit te putten.

Ik ben tevreden over mijn Mol en dat hij uiteindelijk enkel door Stijn, Cathy en Hanne verdacht werd, vind ik best goed.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #297 Gepost op: 22-03-2016, 00:01:26 »
idd hulpmol

En ik hoop dat wat interessante molacties voorbij gaan komen behalve meeliften met een taxi en ingefluisterd krijgen dat je op tijd de tram in kan komen omdat er toch niemand geld verdiend heeft en nog andere van dat soort voorbeelden. (beetje oortje in je oor a la hofdihuis  :-X)

Maar goed. We zullen zien next wk.. Ik ga me laten verrassen  :D

Ik ben iig op dit moment minder onder de indruk dan de meesten hier

Offline Criminalko

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #298 Gepost op: 22-03-2016, 00:02:46 »
idd hulpmol

En ik hoop dat wat interessante molacties voorbij gaan komen behalve meeliften met een taxi en ingefluisterd krijgen dat je op tijd de tram in kan komen omdat er toch niemand geld verdiend heeft en nog andere van dat soort voorbeelden. (beetje oortje in je oor a la hofdihuis  :-X)

Maar goed. We zullen zien next wk.. Ik ga me laten verrassen  :D

Ik ben iig op dit moment minder onder de indruk dan de meesten hier

Misschien ook omdat je zo hard Cathy hebt verdedigd de afgelopen weken en alles probeerde te verklaren vanuit Cathy? ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #299 Gepost op: 22-03-2016, 00:06:17 »
Misschien ook omdat je zo hard Cathy hebt verdedigd de afgelopen weken en alles probeerde te verklaren vanuit Cathy? ;)

Nee hoor. Had gewoon liever gezien dat Hanne het was. Had ik een leukere mol gevonden en wat ik hierboven schrijf ook...

Maar ik laat me verrassen volgende week... en hoop dat ik dan kan zeggen dat ik het een goede mol vond