Auteur Topic: [DE MOL] Gilles  (gelezen 165735 keer)

Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #300 Gepost op: 22-03-2016, 00:11:06 »
Dus wel meeliften met de productie, dus wel onbeperkte munitie, dus wel de tangram thuis oefenen, dus wel thuis alvast leren boogschieten, dus wel enfin de list goes on and on. Vast genoeg acties om te tonen volgende week. En toch vind ik zijn optreden tijdens de pasvragenonderhandelronde echt niet sjiek.

In de interviews na de finale vertelde hij dat hij effectief gelopen heeft, en daar zelfs voor getraind had. Zijn moeder wist trouwens nog steeds niet dat hij de mol was, dus de tangram had ze niet op voorhand geoefend.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #301 Gepost op: 22-03-2016, 00:13:14 »
idd hulpmol

En ik hoop dat wat interessante molacties voorbij gaan komen behalve meeliften met een taxi en ingefluisterd krijgen dat je op tijd de tram in kan komen omdat er toch niemand geld verdiend heeft en nog andere van dat soort voorbeelden. (beetje oortje in je oor a la hofdihuis  :-X)

Maar goed. We zullen zien next wk.. Ik ga me laten verrassen  :D

Ik ben iig op dit moment minder onder de indruk dan de meesten hier

Ja, wat Criminalko zegt. Misschien moet je nog verwerken dat Cathy uiteindelijk niet de Mol bleek. Even een weekje bekomen zal voor iedereen wel goed doen.

Ik vind het persoonlijk wel ver gaan om het Hofdihuis te gaan vergelijken met de actie van Gilles in de metro. De molactie is dat je jezelf (met verdenkingen van Hanne en Cathy) toch in die positie wringt dat je mag bepalen of er geld verdiend wordt. De kracht van Mol Gilles zit hem voor mij in het feit dat hij het zo goed kon uitleggen dat hij met heel veel leek weg te komen.

Hij heeft zichzelf gepromoot als een fanatieke kandidaat, maar hij hield het meeste geld uit de pot en hij heeft op die manier 6 kandidaten naar huis gestuurd die geen idee hadden (op Issabel na misschien).

Het is geen verrassende Mol, maar hij heeft zijn taak gewoon naar behoren gedaan. Na 7 afleveringen kan je gewoon niet meer onder de radar blijven. Zelfs niet met een sterke montage.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #302 Gepost op: 22-03-2016, 00:18:25 »
Ja, wat Criminalko zegt. Misschien moet je nog verwerken dat Cathy uiteindelijk niet de Mol bleek.

Nee dat heb ik al lang verwerkt hoor haha  ::)

Ik meen echt dat ik die acties eerst even wil afwachten voordat ik meega in het geklap voor Gilles want hij heeft iig eigenhandig voor bijna 5000 euro gezorgd in 1 opdracht (gans) en de metro vind IK flauw. Is mijn mening ..

Ik had liever Hanne gezien als mol naast Cathy en het spijt me voor de mensen die de mening van een ander niet kunnen hebben of waarderen en dan meteen roepen dat ik ergens overheen moet komen.  ::niet-ok::

Dus ik wacht volgende week ff af voordat ik Gilles omhoog prijs.



Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #303 Gepost op: 22-03-2016, 00:20:23 »
Nee hoor. Had gewoon liever gezien dat Hanne het was. Had ik een leukere mol gevonden en wat ik hierboven schrijf ook...

Maar ik laat me verrassen volgende week... en hoop dat ik dan kan zeggen dat ik het een goede mol vond

We zijn het eens. Hoe verfrissend! Maar gelukkig heeft nog niemand de kisten wijn die ik op Hanne wilde inzetten opgeëist. 8)
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #304 Gepost op: 22-03-2016, 00:20:56 »
We zijn het eens. Hoe verfrissend! Maar gelukkig heeft nog niemand de kisten wijn die ik op Hanne wilde inzetten opgeëist. 8)

 ::rofl::
Met jou kan ik praten Mich

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #305 Gepost op: 22-03-2016, 00:22:22 »
Ik denk dat beiden gewoon meer gehoopt hadden op die verrassende Mol. Zo'n Hanne die door niemand verdacht wordt of een Cathy die zo verdacht wordt dat het lijkt of het ligt er vingerdik op, maar dat ze het ook gewoon is.

Gilles is gewoon de Mol volgens het boekje. Als er een handleiding is voor hoe je de Mol moet spelen dan heeft Gilles de meeste hoofdstukken wel gelezen en dat maakt hem niet verrassend natuurlijk. Een verrassende Mol is gewoon een zeldzaam iets en ik weet niet of je het nog vaak tegenkomt als je 16 Nederlandse en 4 Vlaamse seizoenen ervaring hebt om uit te putten.

Ik ben tevreden over mijn Mol en dat hij uiteindelijk enkel door Stijn, Cathy en Hanne verdacht werd, vind ik best goed.

En Issa  ::jaja::
Al heeft ze zich om laten lullen door Gilles

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #306 Gepost op: 22-03-2016, 00:23:03 »
Wel een mooie hint: een fragment uit Gilles zijn mollicitatie. Dat ik kan zeggen dat ik de mol ben in het programma De Mol, hoe tof zou dat wezen?  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #307 Gepost op: 22-03-2016, 00:25:45 »
Nee dat heb ik al lang verwerkt hoor haha  ::)

Ik meen echt dat ik die acties eerst even wil afwachten voordat ik meega in het geklap voor Gilles want hij heeft iig eigenhandig voor bijna 5000 euro gezorgd in 1 opdracht (gans) en de metro vind IK flauw. Is mijn mening ..

Ik had liever Hanne gezien als mol naast Cathy en het spijt me voor de mensen die de mening van een ander niet kunnen hebben of waarderen en dan meteen roepen dat ik ergens overheen moet komen.  ::niet-ok::

Dus ik wacht volgende week ff af voordat ik Gilles omhoog prijs.

Ik heb respect voor je mening. Ik wil gewoon de discussie aangaan over het onderwerp.

Over de gans kan ik ook enkel raden, maar ik ga er vanuit dat zoiets gewoon opgehelderd wordt volgende week en dat het niet meer is dan een inschattingsfout of een verwoede poging om Stijn naar Cathy te laten switchen.

Volgende week zal raad brengen, maar een Mol die laatst staat in de meer algemene polls (buiten deze site dus) met minder dan 25% die heeft het best wel ok gedaan voor mij. Hij werd niet verdacht door zeker 6 kandidaten en hij heeft de mensen thuis ook een hak gezet.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #308 Gepost op: 22-03-2016, 00:27:00 »


Over de gans kan ik ook enkel raden, maar ik ga er vanuit dat zoiets gewoon opgehelderd wordt volgende week

daarom zeg ik ook: ik wacht vlg week ff af want ik heb opheldering nodig voor een aantal zaken  ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #309 Gepost op: 22-03-2016, 00:34:57 »
daarom zeg ik ook: ik wacht vlg week ff af want ik heb opheldering nodig voor een aantal zaken  ;)

Gewoon uit nieuwsgierigheid: wie vond jij goede mollen?

Want als ik de twijfel op dit forum zag, tot op het laatste moment, dan kan ik niet zeggen dat Gilles een saaie middelmatige en voorspelbare mol was.

Al had ik het zowaar een keer goed  ::rofl::
Om eerlijk te zijn: na zijsprongen naar Issa en Bruno overigens. Maar Gilles zat er toen ook bij op nr 2.

Offline Criminalko

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #310 Gepost op: 22-03-2016, 00:40:48 »
Gewoon uit nieuwsgierigheid: wie vond jij goede mollen?

Want als ik de twijfel op dit forum zag, tot op het laatste moment, dan kan ik niet zeggen dat Gilles een saaie middelmatige en voorspelbare mol was.

Al had ik het zowaar een keer goed  ::rofl::
Om eerlijk te zijn: na zijsprongen naar Issa en Bruno overigens. Maar Gilles zat er toen ook bij op nr 2.

Komt herkenbaar over :D Sinds aflevering 2 op Gilles. Gilles als grote "stam" van mijn verdenkingsboom, met Bruno als tak en Issa als twijgje  :D

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #311 Gepost op: 22-03-2016, 00:41:07 »
::rofl::
Met jou kan ik praten Mich

Wat een verademing. ;D
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #312 Gepost op: 22-03-2016, 00:43:53 »
Gewoon uit nieuwsgierigheid: wie vond jij goede mollen?


Van alle seizoenen ooit? Ik vond Dennis een goede, Kees... en milouska ook omdat ze zo dom deed (maar dat niet is). Ik vond het seizoen van Yvon super goed maar dat is niet geheel aan haar te danken als mol maar dus meer het seizoen. (ben nogal een marc marie liefhebber)

Had Hanne een goede gevonden... En Cathy helemaal!

En Gilles moet ik dus nog even zien..
Misschien staat hij vlg week op nr 1 voor me  ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #313 Gepost op: 22-03-2016, 00:45:13 »
Komt herkenbaar over :D Sinds aflevering 2 op Gilles. Gilles als grote "stam" van mijn verdenkingsboom, met Bruno als tak en Issa als twijgje  :D

Bij mij was het anders hoor  ;) Ik begon bij Issa met Gilles nummer 2 en toen Gilles op 1 en toen begon ik Bruno te verdenken, maar ik liet Gilles op nr 2 en toen bleef Gilles over  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #314 Gepost op: 22-03-2016, 00:47:21 »
Van alle seizoenen ooit? Ik vond Dennis een goede, Kees... en milouska ook omdat ze zo dom deed (maar dat niet is). Ik vond het seizoen van Yvon super goed maar dat is niet geheel aan haar te danken als mol maar dus meer het seizoen. (ben nogal een marc marie liefhebber)

Had Hanne een goede gevonden... En Cathy helemaal!

En Gilles moet ik dus nog even zien..
Misschien staat hij vlg week op nr 1 voor me  ;)


Ja, van alle seizoenen ooit  ::jaja::
En dank je voor het beantwoorden!

Ik vind het mooi dat je Mollouschka noemt, want de meesten vonden haat ZO onsympathiek in de serie dat ze daar nooit overheen gekomen zijn. Maar ze speelde het op zich briljant  ::jaja::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #315 Gepost op: 22-03-2016, 00:55:55 »
::bravo::

Ben benieuwd volgende week, op het eerste oog een topmol.
Maar dat Issa al op hem zat is dan wel weer wat vroeg  :-X

Gilles Decoster zei nochtans dat enkel Cathy en Hanne ooit Gilles hadden ingevuld als mol

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #316 Gepost op: 22-03-2016, 01:12:18 »
Gilles Decoster zei nochtans dat enkel Cathy en Hanne ooit Gilles hadden ingevuld als mol

Issa is om de tuin geleid door Gilles (nadat ze tegen hem zei dat hij de mol moest zijn) en toen voor Bruno gegaan (of iig meer voor Bruno dan voor Gilles).
Maar Gilles heeft écht gezegd dat Issa hem confronteerde met het feit dat hij de mol was.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #317 Gepost op: 22-03-2016, 01:13:39 »
Issa is om de tuin geleid door Gilles en toen voor Bruno gegaan (of iig meer voor Bruno dan voor Gilles).
Maar Gilles heeft écht gezegd dat Issa hem confronteerde met het feit dat hij de mol was.

Ja, maar dan moet ze wel alles volledig op Bruno hebben ingezet denk ik, want Bruno vertelde mij dat hij Gilles helemaal niet verdacht.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #318 Gepost op: 22-03-2016, 01:18:52 »
Ja, maar dan moet ze wel alles volledig op Bruno hebben ingezet denk ik, want Bruno vertelde mij dat hij Gilles helemaal niet verdacht.

De testen zijn dan ook geen exacte wetenschap. Er wordt enkel gepeild of je weet wie er hard op de Mol lijkt. De ene aflevering zit Bruno bij Gilles in de groepjes, de andere aflevering is dat Cathy. Uiteindelijk zorgt dat voor een loterij tussen kandidaten die niet vol op de Mol zitten.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Gilles
« Reactie #319 Gepost op: 22-03-2016, 01:20:37 »
Toch zijn er een aantal acties van Gilles de Mol die ik niet snap. Ben heel benieuwd naar volgende week. :)