Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hanne  (gelezen 190792 keer)

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #40 Gepost op: 21-02-2016, 11:37:08 »
Hanne gaf me een wat vreemd gevoel bij de vrijstellingproef (proef 2, aflevering 3, volgens mij). Door het koken gaf ze me de indruk van: "Pak de vrijstelling maar, doe maar, ik kan hier wel overnachten!" Dit kwam mols over voor mij. Al vond ik haar door dit de doen ook wel erg sympathiek, oeps.
Door de vrijstelling dan toch niet te pakken, verdenk ik haar wat minder.
Heb wel wat twijfels
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #41 Gepost op: 21-02-2016, 11:49:58 »
Door de vrijstelling dan toch niet te pakken, verdenk ik haar wat minder.
Heb wel wat twijfels

Ze heeft het slim aangepakt idd. Ze had zichzelf door haar onverzettelijke houding in een schitterende positie weten te manoeuvreren. Als ze de vrijstelling had gepakt dan had iedereen daar begrip voor gehad. Het was tegelijkertijd een molactie en een kandidaatsactie kunnen geweest zijn. Door deze vrijstelling niet te grijpen kan ze moeilijk nog de Mol zijn voor mij.

Offline ComWitse

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #42 Gepost op: 22-02-2016, 14:49:21 »
Hanne's familienaam wordt vermeld in aflevering 1.  Als enige.  Daarmee kon je snel vinden dat ze een Facebook pagina heeft (aangemaakt door Vier).  Van Issabel kan je ook snel de familienaam vinden want ze geeft de naam van haar werkgever prijs. En zij heeft ook zo'n FB pagina.  Dat hebben trouwens alle kandidaten. Is die ene familienaam een besmuikte verwijzing naar de mol ?
Voorlopig weet ik het niet.  Heb wel de moeite genomen om alle familienamen te vinden....

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #43 Gepost op: 22-02-2016, 23:24:28 »
Wat geweldig gespeeld van Hanne ::ok:: en wat een mooie psychologishe opdracht. Die blik van de anderen nee Hanne hoe kan dat nou? Denk dat ze een beetje onderschat wordt...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #44 Gepost op: 22-02-2016, 23:31:45 »
Wat geweldig gespeeld van Hanne ::ok:: en wat een mooie psychologishe opdracht. Die blik van de anderen nee Hanne hoe kan dat nou? Denk dat ze een beetje onderschat wordt...

Super! ::super::

En dat ze onderschat wordt werd al aangekondigd in de aflevering met biechten van Cathy en Thibaud die absoluut niet konden geloven dat Hanne de Mol zou kunnen zijn. Zouden ze het na de paardenrace wel kunnen geloven? ;D

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #45 Gepost op: 22-02-2016, 23:34:20 »
Manuella en Issabel zagen in Hanne absoluut geen mol en gaan er allebei uit. Kan toeval zijn, maar ik had ze eigenlijk al afgestreept en nu komt die twijfel toch wat. Ik zou het fantastisch vinden als zij de mol is, maar dan heeft ze wel een aantal onmolse dingen gedaan in de voorbije afleveringen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #46 Gepost op: 22-02-2016, 23:35:13 »
Maar nog steeds stemt er niemand op Hanne.
Tell me what your telescope says

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #47 Gepost op: 23-02-2016, 00:14:41 »
Return December  ::rofl::
Ik blijf bij mijn eerste instinct. Hanne is het.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #48 Gepost op: 23-02-2016, 00:16:46 »
Ze had ook snel door dat ze met de taxi moesten gaan... Waarom zou je als mol meteen gaan kijken of het iets met die taxi te maken heeft die buiten staat?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #49 Gepost op: 23-02-2016, 00:18:50 »
Ze had ook snel door dat ze met de taxi moesten gaan... Waarom zou je als mol meteen gaan kijken of het iets met die taxi te maken heeft die buiten staat?

Omdat de mol ook weet dat anders de opdracht niet van start gaat. Stel je voor dat niemand op het idee komt om de taxi te onderzoeken. Dan hadden ze anderhalf uur in de lobby naar de radio zitten luisteren. Ik kan me niet voorstellen dat de productie dit wil.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #50 Gepost op: 23-02-2016, 00:19:59 »
Omdat de mol ook weet dat anders de opdracht niet van start gaat. Stel je voor dat niemand op het idee komt om de taxi te onderzoeken. Dan hadden ze anderhalf uur in de lobby naar de radio zitten luisteren. Ik kan me niet voorstellen dat de productie dit wil.


Akkoord, maar dan had ik als mol toch wat langer gewacht. Als we dat klokje mogen geloven, hadden ze het echt vrijwel meteen door.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #51 Gepost op: 23-02-2016, 00:24:06 »
Wauw.. Ik heb volgens mij nog nooit zo hard tegen een beeldscherm geroepen dan tijdens de paardenrace opdracht..
Voor mij was het al meteen duidelijk dat Hanne de vrijstelling had, duidelijker kon niet.  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #52 Gepost op: 23-02-2016, 00:26:37 »
Pff Dan Ben ik dus niet de Enige die dat direct vermoedde. Zo goed vond ik het acteerwerk niet, zeker t stuk op de tribune niet.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #53 Gepost op: 23-02-2016, 00:32:24 »
Pff Dan Ben ik dus niet de Enige die dat direct vermoedde. Zo goed vond ik het acteerwerk niet, zeker t stuk op de tribune niet.

Daar zag ik het ook meteen, maar je kan dat als andere kandidaat echt enkel opmerken als je vlak naast Hanne zat en dan nog eens meer bezighield met kijken naar je buren ipv naar de paarden. Hoe ze het aan tafel deed was wel erg knap.

Ik snap echter wel niet dat op facebookgroepen, nieuwssites, ...op die polls, dat Hanne daar na Bruno veruit hoofdverdachte nummer 2 is nu. Ze brengt toch veruit het meeste geld in de pot? Ze zou dan weliswaar erg sterk zijn in het verbergen van haar Molzijn, maar taak nummer 1 is toch ook geld uit pot houden? Misschien mensen die Hanne verdenken die daarover willen uitleggen?
Lomperik..

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #54 Gepost op: 23-02-2016, 00:38:48 »
Hoe ze het aan tafel deed was wel erg knap.
Daar had ik het al meteen door. Vond dit meteen opvallend, meteen in de aanval en een beetje zielig doen. En m'n intuïtie liet mij niet in de steek. Maar meningen verschillen.  :-X

Misschien heb ik wel hele goede mensenkennis en heeft het mij bij (Wie is) de Mol vaak op het juiste spoor gebracht.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #55 Gepost op: 23-02-2016, 00:54:52 »
Ik vond Hanne bij opdracht 2 absoluut gelijk verdacht omdat ik haar toch al verdenk, dus dacht dat ze gewoon de verdenking op de verkeerde persoon wilde krijgen om niets te verdienen. Dat ze zelf de vrijstelling had kwam toch niet in me op.  ::schaam::

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #56 Gepost op: 23-02-2016, 01:03:13 »
Daar had ik het al meteen door. Vond dit meteen opvallend, meteen in de aanval en een beetje zielig doen. En m'n intuïtie liet mij niet in de steek. Maar meningen verschillen.  :-X

Misschien heb ik wel hele goede mensenkennis en heeft het mij bij (Wie is) de Mol vaak op het juiste spoor gebracht.
Goed hoor! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Ehlis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #57 Gepost op: 23-02-2016, 02:04:25 »
Ik had het ook meteen door van Hanne omdat ik nogal vaak Weerwolven speel en daar is dat ook vaak, wie meteen begint te beschuldigen heeft zelf iets te verbergen  ::tandpastasmiley::

Maar wel echt knap gespeeld van Hanne! Ze gaat nu wel in de gaten worden gehouden denk ik door de kandidaten :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #58 Gepost op: 23-02-2016, 14:07:27 »
Ze had ook snel door dat ze met de taxi moesten gaan... Waarom zou je als mol meteen gaan kijken of het iets met die taxi te maken heeft die buiten staat?

Was het niet Gilles die zei er staat een taxi buiten?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #59 Gepost op: 23-02-2016, 19:01:32 »
Hanne deed nu wel een paar rare dingen

De hele return to december/julio was verdacht
ze stemde Cathy bij de stemming

maar onmols:
Ze legt als eerste de link met de muziek binnen en de taxi
Ze noemt als eerste het planetarium.
Ze pakt de VS (een mol zou langer wachten om de discussie veilig te kunnen leiden)

klaar voor de strijd