Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hanne  (gelezen 190886 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #220 Gepost op: 14-03-2016, 19:01:13 »
Volgens de artikels die ik gelezen heb werd de mol nog voor de audities uitgekozen maar moest hij/zij wel de hele procedure van auditiegesprekken doorlopen. Zelfs de interviewers wisten toen niet wie de mol was, enkel de 4 hoofdredacteurs + de presentator.
Ik ben heel benieuwd waar je dat hebt gelezen. Het lijkt me een flinke klus om uitgekozen te worden door mensen die niet weten dat je uitgekozen moet worden...
...óf niet!

Offline JorisBoris

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #221 Gepost op: 14-03-2016, 19:04:30 »
Ik ben heel benieuwd waar je dat hebt gelezen. Het lijkt me een flinke klus om uitgekozen te worden door mensen die niet weten dat je uitgekozen moet worden...
De interviewers nemen enkel het interview af, het is de redactie die beslist wie ze uitkiezen.
Ik zal het artikel proberen terug te vinden.

In een ander artikel vandaag zegt Gilles De Coster trouwens dit:
Citaat
Er was vorige week ophef over de proef waarin de kandidaten via een koptelefoon rechtstreeks met de mol konden praten. Heel wat mensen geloven niet dat de mol de vragen van zijn medespelers kon horen.
"Ik zweer op mijn communiezieltje dat de microfoon aan stond. We gaan toch geen proef organiseren waar niemand iets aan heeft?"

Neem je zo geen gigantisch risico? De minste reactie kan de mol fataal worden.
 "Laat het ons erop houden dat de mol uitgebreid gebrieft werd en goed voorbereid was."

Hanne had een hele voormiddag tijd om zich voor te bereiden zonder andere kandidaten in de buurt.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #222 Gepost op: 14-03-2016, 19:13:44 »

In een ander artikel vandaag zegt Gilles De Coster trouwens dit:
"Ik zweer op mijn communiezieltje dat de microfoon aan stond. We gaan toch geen proef organiseren waar niemand iets aan heeft?"
Ik ben zo ontzettend blij om dit te lezen. De indruk die ik al had van deze fantastische serie, wordt hiermee alleen maar bevestigd. Geen nep-opdrachten die de kandidaten voor Piet Snot spelen, wat een heerlijkheid! ::bravo::

Verder wordt mijn Hanne-verdenking natuurlijk alleen maar sterker. Heel benieuwd naar vanavond. :)

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #223 Gepost op: 14-03-2016, 21:39:40 »
Ik ben de afleveringen aan het terugkijken en bedacht dat de partituren (muziekopdracht) misschien wel naar de mol zouden kunnen wijzen.
Dancing queen
Up all night (slachthuis?)
Wake me up (duivenkot)
Smells like teen spirit
Vind ik toch het meest naar Hanne wijzen (maar misschien ligt ze intussen al uit het spel, dat zie ik als Nederlander zometeen pas  ::rofl::) en dat als Gilles-verdenker (maar die zou intussen ook uit het spel kunnen zijn  ??? ;D)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #224 Gepost op: 14-03-2016, 22:50:39 »
Gilles en Hanne er beide nog steeds in.

Maar Hanne is het. 8)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #225 Gepost op: 14-03-2016, 23:05:35 »
Hanne is er zo mee bezig dat ze misschien wel de laatste afvaller is en op zo'n overtuigende wijze dat ze áls ze de Mol is (wat ze niet is) écht de best acterende Mol ooit zou zijn.



Of zien Hanne-verdenkers hier minder goed acteerwerk in?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #226 Gepost op: 14-03-2016, 23:10:41 »
Hanne heeft wel erg vaak onderonsjes met de camera. ::vergroot::

Plus nog dat moment waarop ze zei dat het haar niet uitmaakte of er geld verdiend werd...
Tell me what your telescope says

Offline rythovius

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #227 Gepost op: 14-03-2016, 23:18:43 »
Stijn vertrouwd Hanna en moet nu naar huis. Dat komt ervan als je do mol vertrouwd. Hanna heeft vooral last van schuldgevoel, vandaar de tranen bij de executie.

Bij de opdracht met de gans kwam het moe zijn mij ook gespeeld over.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #228 Gepost op: 14-03-2016, 23:20:31 »


Bij de opdracht met de gans kwam het moe zijn mij ook gespeeld over.

Maar ze haalde de finish toch? Waarom zou je dan spelen dat je moe bent???
Kan je beter doen als je net voor de finish neervalt toch?

Oh en ze heet Hanne

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #229 Gepost op: 14-03-2016, 23:23:06 »
Hanne haalt de finish omdat ze die gaucho's niet opschoten en ze het niet meer op een geloofwaardige manier NIET kan halen. Of eigenlijk omdat Gilles het niet toeliet.

Offline rythovius

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #230 Gepost op: 14-03-2016, 23:34:47 »
Hanne, inderdaad typo  ::tandpastasmiley::. Vlak voor het einde is ze plots moe. Maar omdat Gilles daar niet in mee gaat en door loopt slaagt de opdracht. Ze kan daardoor als ze eenmaal binnen is niet anders dan het moe zijn nog even door spelen.

Gilles neemt trouwens ook het initiatief bij de flessen om door te rijden, niet Hanne.

Gilles zat heel duidelijk op Cathy, maar in de laatste aflevering gaf hij toe dat hij in de vorige executies door het oog van de naald is gekropen. Na deze aflevering is alle twijfel weg, Hanne is de mol.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #231 Gepost op: 14-03-2016, 23:37:34 »
Hanne for the win ::love:: ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #232 Gepost op: 14-03-2016, 23:45:29 »
- Ik denk dat de mol liever voor de boekjes gaat.
Ja, tuurlijk. ::jaja:: Dat briefje ook dat ze uit één van die boekjes pakte. Stond daar iets op dat Cathy niet mocht zien?

Eerst denk je misschien "Boogschieten, dat heeft de Mol vast geoefend", maar als je dan de hele opdracht bekijkt heeft de Mol daar weinig aan.
Ik vond haar ook niet super hard trekken aan dat vlot, trouwens. Cathy deed m.i. het meeste werk.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #233 Gepost op: 14-03-2016, 23:46:50 »
Als mol wil je toch veel liever die boekjes helemaal het spel uit hebben dan een briefje te moeten verstoppen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #234 Gepost op: 14-03-2016, 23:52:30 »
Als mol wil je toch veel liever die boekjes helemaal het spel uit hebben dan een briefje te moeten verstoppen?
Zelfs voor een Mol die geoefend heeft is het vrij moeilijk om dat vlot te raken.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #235 Gepost op: 14-03-2016, 23:54:31 »
Klopt maar wat kan er nou op een briefje in het boekje van de vierde afvaller of zo staan dat zo belangrijk is dat je het niet wilt riskeren om ze allemaal te vernietigen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #236 Gepost op: 14-03-2016, 23:56:21 »
Exact! Dus zorg je dat je bij de boekjes zit. Dubbele kans.

- Schiet 1 van de 2 kandidaten het vlot raak: boekjes weg.
- Lukt dit niet? Heb je zelf de boekjes in handen.

En zelfs met oefenen schiet je niet zomaar dat vlot raak.
- Ik zou liever zelf de touwtjes in handen hebben.
- Dan zit er alsnog een medekandidaat naast je die drie boekjes mag zien. En in Hannes geval mocht Cathy ook nog eerder. Dan kun je wel een briefje verduisteren, wat vervolgens wel heel prominent in beeld wordt gebracht, maar ik denk niet dat je daarmee het hele 'probleem' van de boekjes oplost.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline rythovius

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #237 Gepost op: 15-03-2016, 00:01:30 »
Ik ben ook benieuwd hoe Hanne en Cathy hebben bepaald dat ze de informatie uit de boekjes delen. Dat wordt in de aflevering niet duidelijk. Maar volgens mij begint Hanne ook met het hard op vertellen wat er in het boekje dat zij heeft staat. Ze trekt Cathy mee en stuurt zo de aandacht. Cathy heeft daardoor nauwelijks kans om haar eigen plan te trekken.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #238 Gepost op: 15-03-2016, 00:07:37 »
Ik zou als controlfreak gewoon graag zelf die boekjes willen vernietigen ;D

Met die 25 pijlen was ook wel weer duidelijk.

Verder denk ik dat we deze opdracht en die boekjes veel belangrijker maken dan ze zijn :P

Gilles is het dus ik ben weg hier ;D ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #239 Gepost op: 15-03-2016, 00:53:29 »
Hanne is er zo mee bezig dat ze misschien wel de laatste afvaller is en op zo'n overtuigende wijze dat ze áls ze de Mol is (wat ze niet is) écht de best acterende Mol ooit zou zijn.



Of zien Hanne-verdenkers hier minder goed acteerwerk in?
Ik denk dat ze inderdaad één van de best acterende mollen ooit is. ::jaja::
Alhoewel ik haar in het extra filmpje van vorige week, bij die duivenkot, wat minder kandidaats vond overkomen. Maar daar was de rest niet bij, he? Dat was alleen met de productie.

Een beetje á la George, vind ik, wat dat acteren betreft. Die speelde ook heel goed de nerveuze kandidaat als z'n medespelers erbij waren.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2016, 00:55:33 door Jayne »