Auteur Topic: [KANDIDAAT] Hanne  (gelezen 190881 keer)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #280 Gepost op: 16-03-2016, 22:58:02 »
Iemand postte dit op Facebook en het laat me niet meer los. Kijk naar de profielfoto van De Mol Vier en kijk dan naar de foto van de kandidaten. Wat valt je op?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #281 Gepost op: 16-03-2016, 23:02:48 »
Iemand postte dit op Facebook en het laat me niet meer los. Kijk naar de profielfoto van De Mol Vier en kijk dan naar de foto van de kandidaten. Wat valt je op?

Een stukje van Hanne haar jurk en buste komt terug in de profielfoto ::zwaai::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #282 Gepost op: 16-03-2016, 23:03:31 »
Iemand postte dit op Facebook en het laat me niet meer los. Kijk naar de profielfoto van De Mol Vier en kijk dan naar de foto van de kandidaten. Wat valt je op?

Hanne's shirt  ::oink::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #283 Gepost op: 16-03-2016, 23:04:16 »
Iemand postte dit op Facebook en het laat me niet meer los. Kijk naar de profielfoto van De Mol Vier en kijk dan naar de foto van de kandidaten. Wat valt je op?

Dat dit de zoveelste keer is in 2 weken tijd dat men Hanne naar voren wil schuiven als Mol. Ik trap er (momenteel) nog niet in. ::rofl::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #284 Gepost op: 16-03-2016, 23:07:22 »

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #285 Gepost op: 16-03-2016, 23:11:18 »
Dat is gewoon gedaan om het effect te creëren dat de profielfoto van de pagina overloopt in de omslagfoto. Ga maar eens naar de pagina van De Mol en dan zie je het wel. VIER doet dat altijd

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #286 Gepost op: 17-03-2016, 00:52:06 »
Kijk naar Hannes gezicht nadat Gilles DC voorstelt om Stijns naam in te toetsen tijdens de eliminatie van aflevering 7. Ze vertrekt haar gezicht en lijkt daar al bijna te willen gaan huilen.
Ik zie hier een Mol die al weet wat er met haar maatje Stijn gaat gebeuren en geen kandidaat die zenuwachtig is omdat ze vreest dat ze zelf zal afvallen (zoals de extra beelden willen suggereren).

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #287 Gepost op: 17-03-2016, 07:52:41 »
Iemand postte dit op Facebook en het laat me niet meer los. Kijk naar de profielfoto van De Mol Vier en kijk dan naar de foto van de kandidaten. Wat valt je op?

Hanne lijkt gefotoshopt, zij ziet er veel lichter uit dan de anderen.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #288 Gepost op: 17-03-2016, 08:50:10 »
De profielfoto is zo gemaakt dat hij in de omslagfoto van de pagina past, dat doen ze nu al 8 weken ;)
#teamamaimiljaarde

Offline MegaMientje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #289 Gepost op: 17-03-2016, 11:13:21 »
Hanne lijkt gefotoshopt, zij ziet er veel lichter uit dan de anderen.

Cathy woont in Griekenland dus is wel wat zon gewend en Gilles is sowieso een donkerder type, dus denk dat Hanne gewoon veel meer zonnecreme heeft gesmeerd de afgelopen 3 weken

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #290 Gepost op: 17-03-2016, 12:02:17 »
Gilles is zo knap  ::love::

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #291 Gepost op: 17-03-2016, 12:14:34 »
Gilles is zo knap  ::love::

Beetje off topic, maar inderdaad  ::ok::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #292 Gepost op: 17-03-2016, 13:03:52 »
Gilles is zo knap  ::love::

he  ::kots::

smaken verschillen gelukkig

(wel een lieve jongen hoor, wil m niet afbranden hier)

Oh dit is het Hanne topic

Hoop dat ze wint!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #293 Gepost op: 17-03-2016, 14:31:47 »
Kijk naar Hannes gezicht nadat Gilles DC voorstelt om Stijns naam in te toetsen tijdens de eliminatie van aflevering 7. Ze vertrekt haar gezicht en lijkt daar al bijna te willen gaan huilen.
Ik zie hier een Mol die al weet wat er met haar maatje Stijn gaat gebeuren en geen kandidaat die zenuwachtig is omdat ze vreest dat ze zelf zal afvallen (zoals de extra beelden willen suggereren).
Ik zie hier iemand die gewoon echt niet wil dat haar maatje afvalt en daar al de hele aflevering voor vreest.
...óf niet!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #294 Gepost op: 17-03-2016, 14:34:36 »
Iemand postte dit op Facebook en het laat me niet meer los. Kijk naar de profielfoto van De Mol Vier en kijk dan naar de foto van de kandidaten. Wat valt je op?
Gezien deze foto wint Cathy en is Gilles de verliezer.

Online Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #295 Gepost op: 17-03-2016, 18:14:59 »
Winnaar - mol - verliezer.

Overigens vind ik Hanne veel verdachter dan Gilles in de 6e en zeker 7e aflevering (van Gilles heb ik in de 7e aflevering zelfs geen molse acties gevonden). En Hanne kan beslist goed acteren en is best in staat om de mol te zijn maar zij heeft teveel geld in de pot gebracht.

Offline Star

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #296 Gepost op: 17-03-2016, 19:07:33 »
Gilles is zo knap  ::love::

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: Eindelijk eye candy in de Vlaamse Mol   ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 17-03-2016, 19:10:39 door Star »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #297 Gepost op: 17-03-2016, 21:07:59 »


EL TOPO en "Dat ging vlot"  ::hypocriet::

Dus De Mol was aan het vlot aan het trekken zoveel afleveringen later.  :P

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #298 Gepost op: 18-03-2016, 09:20:32 »
Mooi overzicht, Theoreticus! ::ok::

Ik ben echt heel benieuwd of Hanne uiteindelijk ook gesaboteerd blijkt te hebben bij het meten van de afstand op de zoutvlakte en hoe dan. Het moet dan al vrij in het begin zijn gebeurd, toen iedereen er nog bij was en iedereen - zou je denken - nog zat op te letten. Als er niet bewust gesaboteerd is, heeft de rest van de 'Nee'-groep wel echt lopen klungelen, want ze zaten er zó ver naast!

Op het Vlaamse molforum werd gespeculeerd dat Hanne wellicht een stuk touw had afgeknipt, maar dat lijkt me echt heel sterk. Zo makkelijk gaat dat niet en het risico dat iemand het ziet lijkt me te groot. Wel opvallend dat de beide groepen een ander kleur touw hebben (wit en zwart). Daar zou nog een hintje in kunnen zitten.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Hanne
« Reactie #299 Gepost op: 18-03-2016, 10:43:09 »
erg mooi overzicht theoreticus.

ik vraag me echt af waar die mensen die hanne onverdacht vinden omdat ze zoveel geld in de pot zou hebben gebracht, dat vandaan halen.

er zijn maar een paar proeven waarin geld is behaald waarin de 3 finalisten een andere rol hadden.

opsomming van proeven
zoutvlakte: hanne en cathy slagen niet in proef 1 en gilles niet in proef 2 . 0 euro  maar molpunt zou naar gilles gaan

lama: gilles 500 euro, hanne 300 euro en cahty 0. gilles zelfs meer dan hanne binnen gebracht. molpunt zou naar cathy gaan

brug allen bij elkaar

ruth: geen geld verdiend. hanne werkt vol mee om evt 5000 euro te verdienen, maar weet dat er 5 nee stemmers zijn, gilles speelt spelleke en cathy doet zeker nee. cathy wint ook deze met minimaal verschil

banaan: iedereen bij elkaar


sportief : Hanne 6000 euro en gilles en cathy niks. een proef waarin hanne geld heeft verdiend en de rest niks.
feit . maar het is ook een feit dat hanne niet kan sjotten en dat de mol weet dat er maar 1 persoon bij de pater naar binnen kan . dus kans op controle op berg is 1 op 6.
door aanwezigheid bij sjotters neemt de kans op lukken bij sjotten af. zeker als je ook nog eens niet meewerkt bij raadsels. echter supersjot stijn overruled dit allemaal en het is stijn die ervoor zorgt dat hier 6k verdiend wordt en ja Hanne was daarbij en keek ernaar.

spiraal/schakelaar geen geld verdiend . ik weet niet hoe groot de invloed van spiraal is op de herrie in de fabriek. dus geef ik molpunt aan gilles die lekker lang bezig is en niks doet. maar wederom geen geld

kettingproef, hiervan zal men weer zeggen hanne 5000 euro binnen gebracht. MAAR iedereen heeft daaraan meegewerkt. hanne heeft er alles aan gedaan om te laten zien dat zij er niet mee inzat om te overnachten en zo anderen te overtuigen dat ze de vrijstelling mochten pakken. dit mislukt en uiteindelijk zit hanne met dilemma:
of vrijstelling en toch wat verdacht worden, of 5000 euro in pot .
ze gaat voor t laatste omdat er nog 7 man in het spel is ( tenzij afl 9 laat zien dat ze hem toch pakte(kleine kans))
dit is de proef waar ik de meeste twijfel over heb of dit voor hanne geen gemiste molkans was. (als ik mol was, had ik hem altijd gepakt, gewoon voor de lol)

taxi: cathy scoort 2 partituren met mr president en hanne noemt planetarium en scoort er ook 2. gilles o
hier had hanne kunnen wachten en de anderen aftasten of zij het planetarium konden noemen, maar ze speelde eerst al sourleur met kerkhof en later zaaide ze verwarring met return december

horses: hier is t juist hanne die zorgt dat er geen  geld in de pot komt. cathy valt hier voor mij door de mand omdat zij teveel neigt naar t kwijtspelen van de vrijstelling.

schilderen: ondanks de pogingen van onze picassos slaagt deze proef. het is persoonlijke invulling welk schilderij nu slechter was dan de anderen.

paintball, cathy 0, hanne 0 en gilles 1000 omdat hij bruno laat onstnappen.

duivenkot: 0 euro verdiend, hanne geeft info te laat, cathy hoort foon niet en gilles rijdt achter de verkeerde pizza

1 op 1 met mOl geen geld te verdienen

metro: niks verdiend.

pasvragen niks verdiend

el pato: cathy 700, gilles en hanne 5600 euro. wederom persoonlijke inbreng wie van die 2 nu meer treuzelt , maar ik denk dat de mol hier gewoon getest wordt en deze opdracht slaagt omdat de Mol dat wil. deze had zou makkelijk kunnen mislukken.

brandpijlen: geen geld te verdienen

dus waar heeft hanne geld binnengebracht , waar cathy en gilles dat niet deden: kettingproef en sportief. voor beide heb ik mijn visie gegeven wat er nu gebeurd zou kunnen zijn.

Feit blijft dat cathy minste heeft verdiend, maar er zijn zoveel rare dingen in de gedragingen van hanne ( buiten de ontelbare oorbellen) dat ik zeker niet verbaasd zou zijn, als zij de mol is. als de kettingproef er niet was geweest, had ik niet eens meer twijfels gehad

cathy als mol is teveel gemonteerd en ik zie het gewoon niet dat ze ergens bewust gemold heeft
gilles zou het zeker nog wel kunnen zijn, metro net op tijd, wat hij niet had gedaan als er geld verdiend was. in de metro komt hij moe maar niet bezweet binnen, bij el pato gutst het ervanaf.


maakt t alleen maar mooi dat er zo laat nog twijfel is