Auteur Topic: [De Mol] Verborgen aanwijzingen  (gelezen 50576 keer)

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #40 Gepost op: 21-03-2016, 16:58:23 »
Het is volgens mij "het was echt alsof je in een horrorfilm zat e"

Dat lijkt inderdaad van Gilles te komen, maar "Ik ga niet naar huis voor dat ik ze allemaal gemold heb" heeft duidelijk het accent van Issabel.
Inderdaad. Ik las ook dat velen denken dat het Cathy was, en luisterde dan zelf maar eens. Voor mij zeer duidelijk Issabel.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #41 Gepost op: 21-03-2016, 23:18:49 »
Ben benieuwd wat de hints gaan worden. Ongetwijdeld de El Topo en die hint in het mollogo van vorige week. Zal er nog meer inzitten?

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [De Mol] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #42 Gepost op: 22-03-2016, 19:24:39 »
Over de reclame in de metro, wijst dat niet gewoon naar Gilles, omdat hij als enige op tijd kon instappen? Of Omdat Gilles (presentator) er onder stond?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [De Mol] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #43 Gepost op: 22-03-2016, 20:06:05 »
Je zou nu terug kunnen  kijken, gezien vanuit Gilles. En dan kun je wellicht dingen ontdekken die je eerder niet zag.

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: [De Mol] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #44 Gepost op: 23-03-2016, 11:24:34 »
Je zou nu terug kunnen  kijken, gezien vanuit Gilles. En dan kun je wellicht dingen ontdekken die je eerder niet zag.
Maar zal je waarschijnlijk ook dingen zien die niks zijn, die je verdacht vindt.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2016, 12:50:46 door Moloproller »
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #45 Gepost op: 28-03-2016, 21:29:05 »
Oeps dit is dus het topic van de verborgen aanwijzingen ...

Dat doolhof vond ik een mooie! Het net sloot zich rond de enige echte Mol! ;D
Bij het groene scherm van Issa in afl. 3 geloof ik was ook zoiets vreemds aan de hand. Daar zag je strepen in het logo. Maar daar kan ook een logische verklaring voor zijn.

Maar nu iets anders, heeft er dan niemand van de hintjagers die mooie stier gezien op de schouw tijdens de eliminatie in afl. 8?! Of toch iets wat erop lijkt. Naast het konijn. In het molboekje staan twee pagina's met alle sterrenbeelden en daar een komische uitleg bij. Dus moesten we daar toch op letten? Wat is ook weer het sterrenbeeld van Mol .. euhm Gilles? Juist ja, STIER! ;) (Toro in het Spaans, ik geef het maar mee)

De stier past ook mooi binnen de doolhoftheorie. Bij het lezen van het artikel over dat doolhof dacht ik meteen aan de Griekse mythe van de Minotaurus. Half mens, half stier, opgesloten in een labyrinth. Voedt zich met mensenvlees. De Mol moet het natuurlijk doen met kandidatenvlees. Zijn laatste hap was Stijn. Het labyrinth van de Mol sluit omdat hij opgesloten zit in het spel, een van de kandidaten ging na de laatste eliminatie De Mol (Minotaurus) verslaan in de finale! In de originele mythe wordt de Minotaurus verslagen. Zijn overwinnaar kan alleen naar buiten door de rode draad van Ariadne te volgen, dat maakt de het boogschieten ook heel symbolisch. Hanne en Cathy die in de molboekjes van de afvallers mochten lezen. Ontdekten zij de rode draad doorheen alle molboekjes?

Grappig toeval, Cathy verkoopt wollen drogerballen. ::rofl:: Maar ik heb haar webshop nooit gevonden. Klopte die info wel of is die later toegevoegd aan haar bio? Benieuwd of er toch niet iets meer zat in dat doolhof!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [De Mol] Verborgen aanwijzingen
« Reactie #46 Gepost op: 29-03-2016, 00:50:56 »
Dat doolhof vond ik een mooie! Het net sloot zich rond de enige echte Mol! ;D
(..)
Maar nu iets anders, heeft er dan niemand van de hintjagers die mooie stier gezien op de schouw tijdens de eliminatie in afl. 8?! Of toch iets wat erop lijkt. Naast het konijn. In het molboekje staan twee pagina's met alle sterrenbeelden en daar een komische uitleg bij. Dus moesten we daar toch op letten? Wat is ook weer het sterrenbeeld van Mol .. euhm Gilles? Juist ja, STIER! ;) (Toro in het Spaans, ik geef het maar mee)

De stier past ook mooi binnen de doolhoftheorie. Bij het lezen van het artikel over dat doolhof dacht ik meteen aan de Griekse mythe van de Minotaurus. Half mens, half stier, opgesloten in een labyrinth. Voedt zich met mensenvlees. De Mol moet het natuurlijk doen met kandidatenvlees. Zijn laatste hap was Stijn. Het labyrinth van de Mol sluit omdat hij opgesloten zit in het spel, een van de kandidaten ging na de laatste eliminatie De Mol (Minotaurus) verslaan in de finale! In de originele mythe wordt de Minotaurus verslagen. Zijn overwinnaar kan alleen naar buiten door de rode draad van Ariadne te volgen, dat maakt de het boogschieten ook heel symbolisch. Hanne en Cathy die in de molboekjes van de afvallers mochten lezen. Ontdekten zij de rode draad doorheen alle molboekjes?

Grappig toeval, Cathy verkoopt wollen drogerballen. ::rofl:: Maar ik heb haar webshop nooit gevonden. Klopte die info wel of is die later toegevoegd aan haar bio? Benieuwd of er toch niet iets meer zat in dat doolhof!

Was dat een stier? Ik meende op die schorsteenmantel een beer te zien, tussen het konijn en de olifant in..., maar ik kon er niet op scherp stellen, dus het kan best een stier geweest zijn.
De door jou genoemde Minotaurus-mythe maakt de doolhofhint wel een stuk interessanter.