Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 7  (gelezen 20696 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #40 Gepost op: 14-03-2016, 23:05:39 »
Wat een mooie aflevering weer! Jeetje echt zo goed gedaan dit seizoen, chapeau  ::bravo::

Ik begin toch steeds meer Hanne te verdenken, wat doet zij verdachte dingen en ook verdachte uitspraken (Stijn zit fout, ik weet het zeker/ Stijn je zit op twee andere mollen dus dan zijn wij de mol etc). Ze wilde ook meteen paardrijden en is vaak in de lead met kiezen. En overschieten met Pijl en Boog zodat ze bij molboekjes zou zitten, zo duidelijk. Ze wil daar in controle zijn.  Maar blijf nog steeds bij Gilles, gewoon omdat het leuk is. En deed me denken aan de Mol 2 zoals Heinz aan refereert.

In ieder geval een hele leuke finale voor de boeg. Het oude WIDM gevoel, joehoe!!!
Meer L

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #41 Gepost op: 14-03-2016, 23:07:00 »
Heel hard genoten weer van de aflevering! ::bravo::

Mooie gelaagde opdrachten weer met allerlei twists. Wondermooi in beeld gebracht ook zoals we gewoon zijn ondertussen. 8)

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #42 Gepost op: 14-03-2016, 23:07:10 »
Spannende aflevering! Wel jammer van maar één opdracht waar geld verdiend kon worden.

Jammer voor Stijn, maar ik ben wel blij dat hij het rode scherm kreeg, want hij was voor mij en velen sowieso niet de Mol. Nu krijgen we een geweldige finale  ::bravo::

Offline The Marsmellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zonder licht is een tunnel erg donker
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #43 Gepost op: 14-03-2016, 23:17:17 »
vorige week 4 en nu 2 opdrachten het is wel de dynamiek van het programma.... een verwachting van 3 opdrachten tjah ik geniet volop van een mooie lange opdracht van 40 minute.. echt een top aflevering weer!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #44 Gepost op: 14-03-2016, 23:18:08 »
ik vond hem persoonlijk wat lang duren die eerste opdracht. Was toch wel veel van hetzelfde. Die vogels en het gehuppel met de paarden. Mooie beelden hoor, maar niet veel spanning in de opdracht.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #45 Gepost op: 14-03-2016, 23:19:52 »
ik vond hem persoonlijk wat lang duren die eerste opdracht. Was toch wel veel van hetzelfde. Die vogels en het gehuppel met de paarden. Mooie beelden hoor, maar niet veel spanning in de opdracht.
't Was meer een beleving dan een horrorshow ja...maar toch een mooie climax.
Tell me what your telescope says

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #46 Gepost op: 14-03-2016, 23:23:17 »
De eerste opdracht duurde wat lang. En alweer gesplitst, dat doen ze wel vaak in deze serie. De tweede opdracht kenden we deels al, maar toch weer een leuke twist.

Weer erg genoten, op naar de finale!
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #47 Gepost op: 14-03-2016, 23:25:24 »
ik vond hem persoonlijk wat lang duren die eerste opdracht. Was toch wel veel van hetzelfde. Die vogels en het gehuppel met de paarden. Mooie beelden hoor, maar niet veel spanning in de opdracht.

Kan ik ergens wel begrijpen, maar ik denk dat de makers zoveel mogelijk afwisseling wilden hebben qua opdrachten. Er zijn al veel kortere chaotische proeven geweest. Eentje die eens wat langer en rustiger is mag dan zeker wat mij betreft. De prachtige beeldvoering en de gelaagdheid maakten dit voor mij een mooie belevenis.

In deze fase van het spel zijn ze bovendien ook nog met zo weinig dat het niet simpel is om nog spectaculaire of zeer complexe proeven te doen ook denk ik.

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #48 Gepost op: 14-03-2016, 23:25:32 »
Nachtmerrie hoor... Was al bang dat deze 3 over zouden blijven en ik ben meer in verwarring dan ooit. Maar blijf bij Gilles als mol. Heb nog een week om me te bedenken toch? Misschien wel 2   ::tandpastasmiley::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #49 Gepost op: 14-03-2016, 23:26:26 »
In het algemeen is er vrij veel geld verdiend deze aflevering.
Dat is wel redelijk normaal denk ik in de één na laatste aflevering. Ze zitten allemaal dicht op elkaars lip en het is voor de Mol niet echt gemakkelijk meer om te mollen.
Dat kan ook het vele geld van Hanne en Gilles verklaren.
Toch ? ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #50 Gepost op: 14-03-2016, 23:27:51 »
Ja hoor Lukie ;D

Offline Chark

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #51 Gepost op: 14-03-2016, 23:37:05 »
(Stijn zit fout, ik weet het zeker/ Stijn je zit op twee andere mollen dus dan zijn wij de mol etc)

Ik denk eerder dat ze wilde zeggen dat zij op iemand anders had gestemd dan Stijn. Ze heeft meer informatie dan hem, en bedoelde met die uitspraak dat als zij elk op iemand anders stemden, dat één van hen twee naar huis zou gaan (terwijl ze liever samen naar de finale gingen).

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #52 Gepost op: 14-03-2016, 23:48:22 »
Wat vloog deze aflevering voorbij! Het was echt zo, als je even weg keek was je alweer niet mee. De proeven vond ik weer geweldig, vooral die van Hanne en Gilles. Ook al heb ik er een al eerder gezien, het was weer anders ingevuld dus origineel. Wat had ik graag gezien dat die molboekjes in de fik gingen!

Vandaag zagen we de Mol lekker veel geld verdienen! Kon niet anders zeker? Mijn Mol was er precies niet zo tevreden over.

Ik merk toch ook lichte twijfel op, over zowel Hanne, Cathy als Gilles. Voel me zoals Stijn, zeker maar toch nooit helemaal zeker van zijn zaak. Wat een zenuwslopend spel!

Spijtig van Stijn. En inderdaad een beetje zielig, ook voor Hanne. Dat waren oprechte emoties, voor al wie er durft aan twijfelen. Elke week nog sympathieker dan de week ervoor ... echt één uit de duizend! Wou zeker één van de twee in de finale en dat is gelukt, ben ik wel blij om. Voelde het wel aankomen van Stijn maar toch, de exit voor de finale wens je niemand toe. Je merkt wel aan deze groep ook echt dat ze vrienden zijn geworden.

De apotheose ziet er weer super uit. Weer een paar mooie scènes op til!
Maar daarna is het bijna gedaan! :( Heb nu al heimwee naar de eerste aflevering. ::love::
« Laatst bewerkt op: 14-03-2016, 23:54:56 door FeniX-IV »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #53 Gepost op: 15-03-2016, 00:15:36 »
Weten we volgende week al wie het is? Zo ja dan ga ik de komende week alles rewatchen, anders doe ik dat die week daarop ;D :-X
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #54 Gepost op: 15-03-2016, 00:17:35 »
Weten we volgende week al wie het is? Zo ja dan ga ik de komende week alles rewatchen, anders doe ik dat die week daarop ;D :-X

Ja, volgende week weet je wie het is.

Geen 'dat ziet U volgende week' bij de eerdere Vlaamse versies. De laatste aflevering is zuiver reünie.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #55 Gepost op: 15-03-2016, 00:25:50 »
Ja dat wist ik maar ik dacht een stukje invloed van internationale versies misschien ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #56 Gepost op: 15-03-2016, 00:28:19 »
Ja dat wist ik maar ik dacht een stukje invloed van internationale versies misschien ;D

Ik denk dat het ooit eens gezegd geweest is dat we 'na 8 afleveringen weten wie de Mol is'. Ik kan daar helaas geen bronvermelding bij geven.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #57 Gepost op: 15-03-2016, 01:10:23 »
Wat een mooie aflevering weer! Leuke en spannende opdrachten. Mijn mol was Hanne en ik twijfelde over Gilles.Maar het is toch echt Hanne! Ik kon pas om middernacht gaan kijken, ik kan dan niet wachten tot de volgende dag.Ben nu al weer benieuwd naar aflevering 8.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #58 Gepost op: 15-03-2016, 07:29:46 »
De drie die zich het meest al mol gedragen blijven over, waarschijnlijk is er bij twee nogal veel gemonteerd zodat ze verdacht overkomen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #59 Gepost op: 15-03-2016, 12:20:38 »
Geweldige aflevering  ::bravo::