Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 7  (gelezen 20685 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 15-03-2016, 13:34:39 »
Spannende aflevering! Wel jammer van maar één opdracht waar geld verdiend kon worden.

Jammer voor Stijn, maar ik ben wel blij dat hij het rode scherm kreeg, want hij was voor mij en velen sowieso niet de Mol. Nu krijgen we een geweldige finale  ::bravo::

Maar 1 van de 2 waar geld te verdienen valt maar er viel wel bijna evenveel te verdienen dan in een heel seizoen van de NL mol. Dus ik vind dat geen minpunt ofzo.

Verder las ik hier ergens iemand die zei dat Bondjes niet thuishoren in dit soort programma's. Iets met Gilles en Bruno..

Bondjes horen niet thuis in Wie is de mol? Kan iemand me hier de logica van uitleggen.  :-X

Prachtaflevering, het is zo spannend! Ik had nooit gedacht dat Hanne de Mol kon zijn maar ik begin er steeds meer in te geloven. Gilles is het niet, die is echt ZO zenuwachtig bij de executies.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #61 Gepost op: 15-03-2016, 23:55:34 »
Ik vind deze executies veel heftiger dan die in Nederland. De groep lijkt zoveel hechter. Het is toch echt een soort vriendengroep geworden. Had deze afvaller wel verwacht, maar is toch jammer. Maar het was van iedereen jammer.

Cathy is nog steeds de mol, kan niet anders. Verkeerde foto, en had eigenlijk liever willen paardrijden (waar meer geld te verdienen, en dus te vermollen was). Plus het feit dat Hanne en Gilles nét op tijd binnenkomen, en dat zou de mol volgens mij niet doen.

Ik ben zó benieuwd hoe ze hier de ontknoping en reünie gaan doen. Maar balen dat het alweer bijna voorbij is. Het is een prachtige reeks :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #62 Gepost op: 17-03-2016, 10:51:58 »
Cathy is nog steeds de mol, kan niet anders. Verkeerde foto, en had eigenlijk liever willen paardrijden (waar meer geld te verdienen, en dus te vermollen was). Plus het feit dat Hanne en Gilles nét op tijd binnenkomen, en dat zou de mol volgens mij niet doen.
Erik, heb je de extra beelden gezien? Er is een filmpje waarin Hanne op het einde zegt: tja Cathy, dat paardrijden he, wel jammer dat je dat moest missen. Alhoewel ik niet in de Cathy tunnel zat, vond ik dat zeer verdacht. Alsof Hanne hiermee aangeeft dat ze Cathy als mol ziet.

Meer L

Offline rythovius

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #63 Gepost op: 17-03-2016, 18:35:20 »
Er is een filmpje waarin Hanne op het einde zegt: tja Cathy, dat paardrijden he, wel jammer dat je dat moest missen.

Welk filmpje is dat?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #64 Gepost op: 17-03-2016, 20:01:07 »
Welk filmpje is dat?
Allerlaatste filmpje van extra beelden: https://demol.vier.be/afleveringen/7
Op einde, rond 1:10 maakt Hanne hier een verwijzing naar de paarden richting Cathy: zo van, vooral die paarden he Cathy hahahahaha (ik interpreteer het dat ze daar duidelijk laat merken dat ze weet dat Cathy graag was gaan paardrijden...)
Meer L

Offline rythovius

  • Forumlid
Re: [De Mol] Aflevering 7
« Reactie #65 Gepost op: 17-03-2016, 20:21:56 »
Allerlaatste filmpje van extra beelden: https://demol.vier.be/afleveringen/7

Dankje wel voor de link! Ik had deze filmjes nog helemaal niet gezien. Ik zie hier vooral mijn mol nog even een steek onder water geven, maar het is net wat je wilt zien :-)