Auteur Topic: [KANDIDAAT] Eline  (gelezen 42158 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[KANDIDAAT] Eline
« Gepost op: 4-02-2017, 10:59:57 »


Geboortedatum: 24/04/1992
Woonplaats: Overmere
Beroep: Politie- inspecteur
Hobby’s en interesses: Voetbal, sport algemeen, monitor bij Out of the Limits
Beste eigenschap: Assertief
Slechtste eigenschap: Onverdraagzaam
Lievelingseten: Frieten met steak en pepersaus
Identificeert zich met: Labrador
Lievelingsartiest: Ed Sheeran

Eline is een politie-inspecteur uit Overmere. Ze is single en woont alleen. Ze houdt van sport in het algemeen en van voetbal in het bijzonder. En ook van eten kan ze genieten. Eline schreef zich gelukkig in voor "De mol" en niet voor "Expeditie Robinson", want ze zou het naar eigen zeggen "niet overleven op een onbewoond eiland". Volgens zichzelf is ze assertief, maar ook onverdraagzaam.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 23:04:18 door Robbieazerty »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2017, 11:36:02 »
Mijn wensmol  ::love::
Frankje Lapi

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #2 Gepost op: 6-02-2017, 14:14:04 »
Gevonden op de site van De Morgen en ik vind het al best een leuke hint:

Ze is dus 'Monitor bij Out of Limits'.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #3 Gepost op: 6-02-2017, 23:52:29 »
De Ellie van de groep of nie dan ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #4 Gepost op: 6-02-2017, 23:53:29 »
Áls de mol al bij de groep zat die we in aflevering 1 zagen zou Eline me niet verbazen. Gestuntel met de vragen, nerveus 2 keer op de knop drukken maar toch 't vliegtuig missen.. én als eerste met 'hoogtevrees' de vraag fout beantwoorden om anderen extra bang te maken voor hun val..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #5 Gepost op: 8-02-2017, 00:32:27 »
Als ik nu zou moeten gokken zou ik zeggen dat Eline de mol is ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #6 Gepost op: 8-02-2017, 17:21:44 »
Mijn wensmol  ::love::

En ook nog is mijn op-een-na-hoofdverdachte  ::love::
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #7 Gepost op: 12-02-2017, 14:50:56 »
En ook nog is mijn op-een-na-hoofdverdachte  ::love::
Ik heb haar ook in mijn top3 staan. En een heel leuke meid ook nog eens!
Ich bin ein Bärliner!

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #8 Gepost op: 13-02-2017, 23:34:12 »
Blijft nog even mijn hoofdverdachte, samen met Hans, maar ik vermoed dat die vooral als bliksemafleider gebruikt wordt.

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #9 Gepost op: 13-02-2017, 23:45:24 »
Oh en was die rare toonsoort waarin zij moest inzingen wellicht vol mollen?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #10 Gepost op: 14-02-2017, 00:26:54 »
vind vooral haar lopen erg vreemd als je weet dat t nipt gaat zijn de verkeerde kant inlopen en niet echt doorlopen ...
verder samen met marzena en davey mijn favorieten als deelnemer en eline als wensmol

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #11 Gepost op: 14-02-2017, 00:35:29 »
Zij is na aflevering 2 mijn mol. Ze kwam willens en wetens net te laat met het juiste antwoord in het fort.
Woosie down?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #12 Gepost op: 14-02-2017, 00:40:50 »
is wel mooiere tv om net te laat et komen dan gewoon t verkeerde te kiezen, das waar.
davey die daar zo mooi in beeld staat als de bus vertrekt, nadat eline nog bewust verkeerde kant inloopt.


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #13 Gepost op: 14-02-2017, 00:41:18 »
Zij is na aflevering 2 mijn mol. Ze kwam willens en wetens net te laat met het juiste antwoord in het fort.

De kandidaten hadden wel geen tijdsbesef werd verteld.

Al is het natuurlijk typisch voor een Mol om net voor de streep te struikelen (of gevangen te worden door een cowboy).

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #14 Gepost op: 14-02-2017, 23:28:47 »
Eline staat wel hoog bij mij. Ze leek eerst ook helemaal niet haar best te doen bij de gospel oefening (van tevoren).

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #15 Gepost op: 15-02-2017, 00:26:17 »
Verdenk haar zeker.

Wat ik niet kan rijmen is waarom ze als mol niet beter haar best doet om de dierenopdracht te doen ipv zingen. Daar kon ze 3000 tegenhouden.
Dus verwacht de mol eigenlijk in de dierengroep. Lijkt me ook wat makkelijker onopvallend mollen in die groep. Alhoewel die opdracht dan weer wel gelukt is. Dus zat de mol dan toch bij de zangers? Maar ja.. hier viel het wel super op dat ze niet kan zingen en valt ze me dus net iets teveel op.

Ben super in de war dus eigenlijk.
Wat een heerlijk niveau deze serie  ::bravo::

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #16 Gepost op: 15-02-2017, 12:07:58 »
Verdenk haar zeker.

Wat ik niet kan rijmen is waarom ze als mol niet beter haar best doet om de dierenopdracht te doen ipv zingen. Daar kon ze 3000 tegenhouden.
Dus verwacht de mol eigenlijk in de dierengroep. Lijkt me ook wat makkelijker onopvallend mollen in die groep. Alhoewel die opdracht dan weer wel gelukt is. Dus zat de mol dan toch bij de zangers? Maar ja.. hier viel het wel super op dat ze niet kan zingen en valt ze me dus net iets teveel op.

Ben super in de war dus eigenlijk.
Wat een heerlijk niveau deze serie  ::bravo::

Zowel Eline als Sam werden, volgens mij, min of meer door de groep naar voren geschoven om te gaan zingen, dus mogelijk geen vrijwillige keuze geweest.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #17 Gepost op: 15-02-2017, 16:07:54 »
Verdenk haar zeker.

Wat ik niet kan rijmen is waarom ze als mol niet beter haar best doet om de dierenopdracht te doen ipv zingen. Daar kon ze 3000 tegenhouden.
Dus verwacht de mol eigenlijk in de dierengroep. Lijkt me ook wat makkelijker onopvallend mollen in die groep. Alhoewel die opdracht dan weer wel gelukt is. Dus zat de mol dan toch bij de zangers? Maar ja.. hier viel het wel super op dat ze niet kan zingen en valt ze me dus net iets teveel op.

Ben super in de war dus eigenlijk.
Wat een heerlijk niveau deze serie  ::bravo::

Klopt wel dat je meer geld kan tegenhouden in de dierenopdracht, maar heb je daar als individu wel zo veel invloed op? Iedereen kon meedenken en helpen met de dierenopdracht, en ze hadden er zeeën van tijd voor.
In de kerk kun je zelf voor minstens min 500 euro zorgen. Ik denk dat Eline wel bij de beestenboel wilde (vooral omdat iedereen op je let als je in de kerk staat), maar uiteindelijk in de kerk geprobeerd heeft 2 keer gesnapt te worden. Lukte haar helaas niet ;)

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #18 Gepost op: 15-02-2017, 18:23:16 »
Klopt wel dat je meer geld kan tegenhouden in de dierenopdracht, maar heb je daar als individu wel zo veel invloed op? Iedereen kon meedenken en helpen met de dierenopdracht, en ze hadden er zeeën van tijd voor.
In de kerk kun je zelf voor minstens min 500 euro zorgen. Ik denk dat Eline wel bij de beestenboel wilde (vooral omdat iedereen op je let als je in de kerk staat), maar uiteindelijk in de kerk geprobeerd heeft 2 keer gesnapt te worden. Lukte haar helaas niet ;)

Bij de beestenboel zou de Mol ideaal gezien op de plek van Bouba zitten, daar kun je de mist in gaan op een positie waar niemand je kan helpen.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Eline
« Reactie #19 Gepost op: 15-02-2017, 20:01:47 »
Maar daar val je ook meer op