Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marzena  (gelezen 6287 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[KANDIDAAT] Marzena
« Gepost op: 4-02-2017, 11:02:55 »


Geboortedatum: 30/06/1988
Woonplaats: Sint-Amandsberg
Beroep: Regioverantwoordelijke Coca-Cola
Hobby’s en interesses: Thrillers, lezen, films en series, sporten
Beste eigenschap: Behulpzaam
Slechtste eigenschap: Koppig
Lievelingseten: Wraps met kip en avocado
Identificeert zich met: Kat
Lievelingsartiest: Johnny Cash

Marzena is geboren in Polen en kwam op haar twaalfde naar België. Ze belandde in West-Vlaanderen en deed hard haar best om Nederlands te leren. Iets wat niet evident was door het West-Vlaamse accent. De kandidate woont ondertussen in Sint-Amandsberg en is salesverantwoordelijke voor Coca-Cola. Ze houdt van lezen (vooral thrillers), tv-kijken en sporten. Marzena zegt zelf behulpzaam te zijn, maar kan ook behoorlijk koppig wezen.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2017, 23:10:38 door Robbieazerty »

Offline Floortje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2017, 23:22:10 »
In een van de voorstelfimpjes (niet van Marzena zelf maar van een andere kandidate), zie je vrij opvallend een blikje Coca Cola in beeld  ::oink::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2017, 23:32:27 »
De grap van twee Vlaamse mollen dit jaar kennen we, maar misschien is het dus ook wel twee Poolse mollen. ;)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2017, 00:12:05 »
De grap van twee Vlaamse mollen dit jaar kennen we, maar misschien is het dus ook wel twee Poolse mollen. ;)

Tegenpolen?  :P
Woosie down?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2017, 11:01:18 »
De grap van twee Vlaamse mollen dit jaar kennen we, maar misschien is het dus ook wel twee Poolse mollen. ;)
Was mooi geweest als er een Nederlander meedeed aan de Poole editie ;D
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #5 Gepost op: 7-02-2017, 18:30:45 »
Komt nog totaal niet mols over doordat ze ten eerste Jolien die moeite met rennen had mee wist te krijgen over de finish en ten tweede de angstige Robin op het dak heel geduldig geruststelde. (Maar ja, in aflevering 1 is een niet mols imago opbouwen natuurlijk juist erg slim.)

Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #6 Gepost op: 7-02-2017, 20:22:36 »
Ik vond het opvallend dat ze bij de test over iemand (ik weet even niet meer wie) zei : "Zij zou het ook wel goed doen." ipv dat ze haar verdenkt.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #7 Gepost op: 7-02-2017, 20:23:47 »
Was mooi geweest als er een Nederlander meedeed aan de Poole editie ;D

Over de poolse editie gesproken. Die van vorig jaar lijkt wel een exact kopie van WIDM 2013. En van komend jaar lijkt verdacht veel op vorig seizoen van De Mol. Tenminste als ik de korte fragmenten moet geloven.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #8 Gepost op: 7-02-2017, 22:13:33 »
In een van de voorstelfimpjes (niet van Marzena zelf maar van een andere kandidate), zie je vrij opvallend een blikje Coca Cola in beeld  ::oink::
Ik heb meerdere blikjes Coca cola gezien, bij meer dan 1 kandidaat dus...
Is ook een populair drankje.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2017, 00:30:58 »
Favoriete kandidaat ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #10 Gepost op: 8-02-2017, 10:22:53 »
Wat wel mols was:
Ze drong er erg op aan om al te vertrekken met het busje naar Robin en Bertrand zodat er minder geld te verdienen zou zijn. Ja ze trok Jolien over de streep, maar als je al weet dat er nog 45 minuten over zijn om 4,8 kilometer te lopen (wat al wandelend te doen is) ga je juist je best doen om niet verdacht over te komen denk ik dan.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #11 Gepost op: 8-02-2017, 17:25:19 »
Wat een geweldige kandidate  ::bravo::. Ik denk niet dat ze de mol is, maar hoop dat ze er lang in blijft  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #12 Gepost op: 8-02-2017, 17:58:56 »
Wat wel mols was:
Ze drong er erg op aan om al te vertrekken met het busje naar Robin en Bertrand zodat er minder geld te verdienen zou zijn. Ja ze trok Jolien over de streep, maar als je al weet dat er nog 45 minuten over zijn om 4,8 kilometer te lopen (wat al wandelend te doen is) ga je juist je best doen om niet verdacht over te komen denk ik dan.

Goed punt van dat geld want dat was me in eerste instantie ontgaan! (Prachtig hoeveel lagen erin zitten.) Maar op zich had ze wel gelijk dat het slimmer was om niet te wachten want sowieso Jessica en Davey waren er nooit uitgekomen (verwachtte Jessica in ieder geval zelf, zie extra materiaal) en Annelies lag gestrekt.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #13 Gepost op: 12-02-2017, 20:12:56 »
Zij verscheen met de bangste kandidaat op de stoeltjes.
Probeerde die heel erg om te praten, maar dat kan juist averechts werken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #14 Gepost op: 14-02-2017, 09:12:58 »
Leidde de aandacht af toen de naam van het schip gevonden dreigde te worden. (Naar mijn idee wel erg laat voor een molactie, want Davey noemde al "swallow".) Ging maar door met melken terwijl dat nooit de oplossing kon zijn.

Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #15 Gepost op: 14-02-2017, 17:37:39 »
Zit op de cruciale geitjespositie in de dierenopdracht en doet het rustig aan met melken.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #16 Gepost op: 14-02-2017, 18:04:05 »

Zit op de cruciale geitjespositie in de dierenopdracht en doet het rustig aan met melken.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #17 Gepost op: 14-02-2017, 19:43:14 »
Zeer verdacht. Weet goed de aandacht van zich af te leiden. Voorlopig verdachte nummer 1
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #18 Gepost op: 14-02-2017, 22:38:42 »
Wat wel mols was:
Ze drong er erg op aan om al te vertrekken met het busje naar Robin en Bertrand zodat er minder geld te verdienen zou zijn. Ja ze trok Jolien over de streep, maar als je al weet dat er nog 45 minuten over zijn om 4,8 kilometer te lopen (wat al wandelend te doen is) ga je juist je best doen om niet verdacht over te komen denk ik dan.

Ik vind dat een goed punt. De mol zal wel op de hoogte worden gehouden van de situatie en indien de opdracht zo goed als zeker slaagt kan de mol beter extra goed werken (in dit geval Jolien over de streep helpen) om onmols over te komen.
In aflevering 2 vind ik ze verdachter: een verkeerde naam van het schip opnoemen en in de dierenproef kwam ze dadelijk op het idee om de geit te melken en daarmee tijd rekken hoewel er een betere oplossing was.
Bovendien weet zij zich onopvallend te houden (misschien te voorzichtig) waardoor ze niet verdacht wordt.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2017, 22:41:22 door Luc »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marzena
« Reactie #19 Gepost op: 15-02-2017, 21:33:33 »
Nummer 2 op mijn lijstje  ::jaja::
Frankje Lapi