Auteur Topic: [De Mol] Downloads  (gelezen 88234 keer)

Offline koetszy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het is alles wat onduidelijk....
[De Mol] Downloads
« Gepost op: 5-02-2017, 15:55:40 »
Helaas is VIER niet te bekijken in Nederland. Is er wellicht iemand die dit jaar downloads beschikbaar kan stellen?
« Laatst bewerkt op: 6-02-2017, 22:55:19 door Lukie4, Reden: titel aangepast »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Downloads
« Reactie #1 Gepost op: 5-02-2017, 17:04:05 »
Via de site van vier was hier vorig jaar alles prima te bekijken . Via die site kun je nu ook al een eerste beelden van dit seizoen zien en kandidaten videos. Dus ik verwacht dat vier ook dit jaar weer via de site ons nederlanders laat mee genieten.

Vorig jaar stond iets na tien uur de aflevering ( Zonder reclame ) online

Offline koetszy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het is alles wat onduidelijk....
Re: Downloads
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2017, 17:18:02 »
Ah, oké, helemaal gemist vorig jaar! Ik heb steeds gewacht tot de Youtube-linkjes op dit forum verschenen. Bedankt voor de tip!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Downloads
« Reactie #3 Gepost op: 6-02-2017, 07:51:35 »
Is het zeker dat er weer snel YouTuvelinks verschijnen?

Wat ik deed... Ik download de uitzendingen van YouTube. Die zet ik op een externe harde schijf, koppel die aan tv en kan lekker op groot scherm kijken. Is dat dit jaar weer mogelijk denken jullie?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Downloads
« Reactie #4 Gepost op: 6-02-2017, 08:37:21 »
Is het zeker dat er weer snel YouTuvelinks verschijnen?

Wat ik deed... Ik download de uitzendingen van YouTube. Die zet ik op een externe harde schijf, koppel die aan tv en kan lekker op groot scherm kijken. Is dat dit jaar weer mogelijk denken jullie?

Hopelijk wel. Precies zo deed ik het vorig jaar ook, kon ik om 22 uur al voor de tv zitten. Vanavond weer! ::boogie::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Downloads
« Reactie #5 Gepost op: 6-02-2017, 10:11:04 »
Citaat
Hopelijk wel. Precies zo deed ik het vorig jaar ook, kon ik om 22 uur al voor de tv zitten. Vanavond weer!

Verschrikkelijk veel zin in. Heb het gevoel dat er zoveel meer van het spel te zien is. Love it! Subliem vond ik het vorig jaar

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads
« Reactie #6 Gepost op: 6-02-2017, 13:45:48 »
Dit deel is dus al in orde. De vraag is natuurlijk of dat weer met youtube-link is en zo niet of er dan een geoblock op zit.


Online Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads
« Reactie #7 Gepost op: 6-02-2017, 14:30:17 »
Een geoblock is gemakkelijk op te lossen met een VPN dienst natuurlijk  ;)

Hoop ook dat de YouTube links weer doorkomen!  ::ok::
Carpe Diem

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Downloads
« Reactie #8 Gepost op: 6-02-2017, 18:33:46 »
Ik zal vanavond hier bivakkeren in de hoop dat iemand de goede link naar een YouTube-video plaatst ::zwaai::
'k Wil niet te goedgelovig ineens spoilers tegenkomen op de website ::pinokkio::
...óf niet!

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Downloads
« Reactie #9 Gepost op: 6-02-2017, 18:37:40 »
'k Wil niet te goedgelovig ineens spoilers tegenkomen op de website ::pinokkio::

Inderdaad, en houd op zijn minst dit 'download' topic spoilervrij!  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2017, 18:41:35 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads
« Reactie #10 Gepost op: 6-02-2017, 18:45:03 »
Inderdaad, en houd op zijn minst dit 'download' topic spoilervrij!  ::jaja::

Dat was de afspraak Vorig jaar en nu ook
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Downloads
« Reactie #11 Gepost op: 6-02-2017, 19:38:21 »
Een geoblock is gemakkelijk op te lossen met een VPN dienst natuurlijk  ;)

Hoop ook dat de YouTube links weer doorkomen!  ::ok::

VPN dienst? Wil je me vertellen wat dat is, Zillionaire?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Downloads
« Reactie #12 Gepost op: 6-02-2017, 20:16:15 »
Een VPN is, toepasselijk genoeg, een soort mollengang.
Je computeradres gaat hier de tunnelingang in, tunnelt lekker een stukje met de VPN, en komt weer boven in een land naar keuze.
Dus als je boven komt in België, dan ziet de website van VIER een belgisch computeradres. Die website denkt "alee, das een toffe e?", en stuurt vrolijk de video. De video gaat de omgekeerde route, tunnelt weer vrolijk terug, en komt hier in Nederland bij jou uit.

Er kleven alleen aanzienlijke risico's aan. Om mezelf even van vorig jaar te citeren, toen het over Hola ging (de grootste/bekendste gratis VPN dienst)

Dit is inderdaad even een punt.

VPNs zijn als regel geen speelgoed. Zeker gratis VPNs brengen veiligheidsrisico's met zich mee, en Hola staat expliciet slecht bekend.
Het is leuk dat je kunt doen of je in een ander land zit, maar bij Hola ben je tevens een uitgang in Nederland voor andere gebruikers. En wat die personen doen, lijkt dus vanaf jouw IP-adres te komen.

Dat in zichzelf is al risicovol, maar Hola heeft tevens eerder al slechte beslissingen genomen. Eerder probeerden ze winst te maken door gerichte ads in de browsers van gebruikers te pluggen. Daarna vonden ze het een goed plan om de bandbreedte van gebruikers te verkopen, waarmee het een soort botnet werd waarmee sites konden worden aangevallen. Dat laatste was de reden dat voorgenoemde site adios-hola is opgezet.

Het is mogelijk dat hun intenties altijd goed zijn, en dat dit oprecht niet meer voor zal komen. Maar ik raad aan zeer sterk op te passen bij Hola; en in het algemeen eerst grondig onderzoek te doen alvorens een gratis VPN te gebruiken.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: Downloads
« Reactie #13 Gepost op: 6-02-2017, 21:11:08 »
Ik kan me vorig jaar herinneren dat ik de links op YouTube zelf niet of amper kon vinden, maar wel kon zien als iemand de directe link hier neerzette.

Werkt de site van Vier ook met Chromecast? Ook altijd handig :-)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Downloads
« Reactie #14 Gepost op: 6-02-2017, 21:45:21 »
Ik kan me vorig jaar herinneren dat ik de links op YouTube zelf niet of amper kon vinden, maar wel kon zien als iemand de directe link hier neerzette.

Werkt de site van Vier ook met Chromecast? Ook altijd handig :-)
De links kon je uit de video halen die op de website stonden, maar waren verborgen als je gewoon zou zoeken op YouTube. Dat is een mogelijk instelling op YouTube, wel toegankelijk met link maar niet via de zoekfunctie. (Zo staan (stonden?) de oude seizoenen van WIDM ook op YouTube).

Ik haalde zelf ook altijd de link naar de YouTube video uit de website. Zo kon ik hem naar mijn TV sturen en hoefde ik mijn laptop niet op de TV hoefde aan te sluiten. Maar als het dezelfde videos zijn als de filmpjes die er nu staan, dan weet ik niet of dat weer kan. Deze lijken niet op YouTube te staan...

Overigens kon je toen ook gewoon bij de site/aflevering komen zonder spoilers over afvallers ed. Dus ik hoop dat dat in ieder geval dit jaar weer zo is.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2017, 21:47:12 door Kaaasje »

Online Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads
« Reactie #15 Gepost op: 6-02-2017, 21:48:46 »
Een VPN is, toepasselijk genoeg, een soort mollengang.
Je computeradres gaat hier de tunnelingang in, tunnelt lekker een stukje met de VPN, en komt weer boven in een land naar keuze.
Dus als je boven komt in België, dan ziet de website van VIER een belgisch computeradres. Die website denkt "alee, das een toffe e?", en stuurt vrolijk de video. De video gaat de omgekeerde route, tunnelt weer vrolijk terug, en komt hier in Nederland bij jou uit.

Er kleven alleen aanzienlijke risico's aan. Om mezelf even van vorig jaar te citeren, toen het over Hola ging (de grootste/bekendste gratis VPN dienst)


Yep.. Free is almost never the best..
Carpe Diem

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads
« Reactie #16 Gepost op: 6-02-2017, 21:52:50 »
F5 F5 F5 F5 F5 ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads
« Reactie #17 Gepost op: 6-02-2017, 21:53:25 »
F5 F5 F5 F5 F5 ;D

Nog bezig aan opdracht 3, zelfs nog geen test laat staan executie. ;)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Downloads
« Reactie #18 Gepost op: 6-02-2017, 21:55:36 »
Ik had ergens een Tweet gezien dat de uitzending om 22:05 online zou staan, maar ik durf niet meer te kijken of dat nou klopt...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Downloads
« Reactie #19 Gepost op: 6-02-2017, 21:56:21 »
Ik had ergens een Tweet gezien dat de uitzending om 22:05 online zou staan, maar ik durf niet meer te kijken of dat nou klopt...

Dat klopt. Die heb ik hier gepost. Ik twijfel of we dat halen. Best wel scherp.