Poll

Wie is de Mol?

Annelies
Davey
Eline

Auteur Topic: [poll] De Mol is...  (gelezen 67908 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #20 Gepost op: 7-02-2017, 23:53:40 »
Jolien!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #21 Gepost op: 8-02-2017, 18:39:24 »
Nog geen directe topverdachte, maar voorlopig op Bertrand gestemd. Hij deed vreemd tijdens de executie vond ik. Durf nog niemand echt weg te strepen (al lijkt het me sterk dat Hans t is, zou ik niet doen).

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #22 Gepost op: 8-02-2017, 22:03:15 »
Ik denk die godsdienstlerares
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #23 Gepost op: 8-02-2017, 22:12:53 »
Ik zit voorlopig op Davey of Annelies

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #24 Gepost op: 8-02-2017, 22:17:48 »
Hoe grappig. Hans heeft niet eens de minste stemmen  :o

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #25 Gepost op: 8-02-2017, 22:32:26 »
Jolien de koele kikker

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #26 Gepost op: 9-02-2017, 08:43:29 »
Jolien. Na aflevering 1 gewoon een erg logische keuze qua acties. En ook qua gevoel een goede keuze als je naar haar reacties kijkt en het karakter dat ze lijkt te hebben.

Maar hopelijk is ze het niet want anders krijgen we aan de poll te zien straks weer (het idee) dat de meerderheid al snel goed zit. :P

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #27 Gepost op: 9-02-2017, 09:07:02 »
Jolien springt er deze aflevering wel uit als een potentiële mol. Toch wil ik daar vooralsnog niet aan. Voorlopig ga ik voor Davey (meer op gevoel) en Annelies als tweede (wensmol).
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #28 Gepost op: 9-02-2017, 12:45:28 »
davey: drukt meteen in opdr 1
       houdt in opdracht 2 een goede loopster aan de ketting en zichzelf ook
       en kiest in opdracht 3 de minst zekere kandidaat voor de valopdracht.

verder is hij niet de meest enthusiaste als er geld verdiend wordt.
ik ga hem zeker in de gaten houden

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #29 Gepost op: 9-02-2017, 13:09:57 »
Voorlopige top 3: Davey, Sam, Eline.

Vorig seizoen had ik het na aflevering 1 op Stijn gemunt, die ik na zijn prestaties in aflevering 2 onmiddellijk schrapte. Dus dat kan allemaal nog veel veranderen. Daarom een top 3 om te starten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #30 Gepost op: 11-02-2017, 12:34:03 »
Jolien.

Maar nu ik zie hoeveel mensen haar nu al verdenken denk ik en hoop ik dat ze het niet is

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #31 Gepost op: 11-02-2017, 13:54:12 »
1. Eline
2. Davey
3. Jolien

Al had ik vorig jaar de eerste 4 afleveringen de mol steeds op 2 of 3 en de volgende afvaller op 1  ;)

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #32 Gepost op: 11-02-2017, 14:58:03 »
In de eerste aflevering na de tweede opdracht worden er steeds vijf mensen als 'verdacht' aangeduid. In de vorige vier reeksen zat de mol nooit bij deze vijf verdachten.

Deze 'verdachten' zijn: Davey, Eline, Jessica , Bertrand en Sam

Daarnaast is het toch de bedoeling (het gebeurt ook vaak echt zo), dat de mol niet bij de top 3 meest verdachte personen zit volgens Vlaanderen na aflevering 1. Ik heb verschillende polls (van Het Nieuwsblad, De Standaard, Metro en wieisdemol.be aangezien zij een 'mainstream' mening geven) naast elkaar gezet en daar kwam deze top 3 uit:

1. Jolien
2. Bertrand
3. Davey

Blijven er nog over: Annelies, Marzena, Robin. Ik vermoed dat de mol 1 van deze 3 is, al houd ik Sam en Eline nog in de gaten.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 19:26:57 door De Vlaming »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #33 Gepost op: 12-02-2017, 16:09:16 »
1. Sam
2. Jolien
3. Eline
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #34 Gepost op: 12-02-2017, 20:59:28 »
Just de aflevering herbekeken.

Annelies: De quiz is een prima Molplek, je kunt zelf of zorgen dat anderen fouten maken zonder dat het echt opvalt. Dat ze bij vier goede antwoorden viel is geen molactie, maar kan ook de Mol overkomen. Verder niet uitzonderlijk verdacht bij de krukjes.
Bertrand: Wil rennen maar is er slecht in: opvallend, zeker als eerste loper. Zit in een duo dat allebei wil vallen en heeft dus weinig invloed. Wordt wel uitgekozen door Bouba, dus heeft hier zelf weinig invloed op.
Bouba: Is zelf een durver maar wordt niet één van de vijf en vormt dus sowieso een duo met een durver: weinig invloed. Jammer dat we niet zien waarom juist hij geen durver werd. We weten niet hoeveel hij getreuzeld heeft op de slackline. Dat hij gelijk hard loopt zij een mooie held-is-de-molactie kunnen zijn: Sam is na een kwartier al buiten adem door het hoge tempo.
Davey: Geeft bij de puzzel al gelijk aan dat je twee cirkels gewoon niet uit elkaar krijgt (die wiskunde heet topologie, nu ik er over nadenk kan het een hint zijn, jammer dat hij het niet noemde). Hij geeft dus al aan dat ze het in een andere hoek moeten zoeken, maar probeert toch mogelijkheden uit, en blijft daar met Jessica lang in hangen. Bij de valvraag noemt hij gelijk Marzena's countryvoorkeur en stelt daarme Jessica al wat meer op haar gemak in theorie.
Eline: Drukt laat in de auto's, waarom? De quiz is zoals gezegd makkelijk te vertragen en te verknallen. Wil niet vallen, zou als mol weten dat ze ging vallen en valt toch: onverdacht of een goede manier van krediet opbouwen?
Hans: Mist een aflevering, is mogelijk afhankelijk van de andere kandidaten om terug te keren. Niet de Mol, wel een leuke twist.
Jolien: Vooral het gelijk met een goed argument komen voor het verkeerde antwoord (Miss Bikini) als eerste duo is precies manipulatief. Gelijk bij het lopen last krijgen van de milt is wel over de top (maar als Mol wil je iets doen, en 30 kilo bagage sorteren zou hoe dan ook wel lukken)
Marzena: Heeft aangegeven Johny Cash te luisteren, wat Davey op het goede spoor brengt voor Country en helpt Jessica daarmee zekerder te zijn. Ook een bagagesorteerder, maar wel een sportievere - alles is mogelijk
Robin: Eerste indruk: een schreeuwer, een overdrijver en gelijk zó aanwezig, dat je bijna vergeet hem te verdenken. Z'n angst bij de krukjes kan goed gespeeld zijn en misschien hoopte hij op wat krediet.
Sam: We weten niet hoe lang hij heeft getreuzeld met de slackline, maar hij en Bouba deden het na elkaar dus dat hij als eerste klaar was zegt niets (wat ik eerst dacht). Misschien zag hij echt over het hoofd dat joggen bij hem als hobby stond, aan de andere kant is joggen als hobby (lees: 'ik probeer wat aan sport te doen') geen garantie voor geen steken na een kwartier lopen op tempo. Hij noemt bij de krukjes eerst zaklamp en dan gezichtscrème: kan een onzekerheidsversterkingstactiek zijn.

Mijn Molprofiel:
1. Drukt (dan is manipulatie niet nodig) maar als de Mol in de auto komt met een niet-drukker dan gaat daar waarschijnlijk ook in mee. (Davey, Eline, Jolien, Marzena, Sam, Robin - evt. Bouba of Bertrand)
2. Doet een spel, lost deze niet of laat op en vertraagt het lopen of het vertrek van het busje. (Sam, Jolien, Davey, Eline, Annelies en ook te snel lopende Bouba)
3. Is een durver en probeert de niet-durvers zo onzeker mogelijk te maken. (Jolien, Sam, Robin, Bertrand en Bouba buiten spel)

Verdachten: Sam, Jolien, Bouba, Robin
Iets minder verdacht: Marzena, Davey, Annelies, Eline, Bertrand
Niet de Mol: Hans, Jessica

Ik heb in de poll op Jolien gestemd, in de app op Bouba en in de pool voorlopig op Sam.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2017, 22:29:28 door Pac »
...óf niet!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #35 Gepost op: 13-02-2017, 19:26:11 »
Net als het 'De Mol is NIET...'-topic zal ik de poll niet meteen herstarten na de uitzending in verband met eventuele spoilers.

Tenzij een moderator er anders over beslist, zal ik morgen overdag beide polls terug op 0 zetten. Dat geeft iedereen nog altijd 6 dagen om een nieuwe stem uit te brengen.

De standen hou ik bij om 20u35 (start van de uitzending).

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #36 Gepost op: 13-02-2017, 22:30:08 »
::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #37 Gepost op: 13-02-2017, 22:55:48 »
Kon niet live mee kijken dus kom nu pas op het forum.

Stand om 20u30:

Annelies 13 (12,87%)
Bertrand 9 (8,91%)
Bouba 6 (5,94%)
Davey 6 (5,94%)
Eline 14 (13,86%)
Hans 8 (7,92%)
Jolien 30 (29,7%)
Marzena 8 (7,92%)
Robin 0 (0%)
Sam 7 (6,93%)

Totaal aantal stemmen: 101

Morgen rond 12u weten we hoeveel mensen op zoek moeten naar een nieuwe Mol. ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #38 Gepost op: 13-02-2017, 22:56:35 »
::hyper::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #39 Gepost op: 13-02-2017, 23:43:55 »
Hoofdverdachten na aflevering 2: Jolien en Bouba.
...óf niet!