Auteur Topic: Overzicht acties per kandidaat per opdracht  (gelezen 4196 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Gepost op: 28-02-2017, 15:54:37 »
Omdat ik weer ouderwets geniet van De Mol kon ik de drang niet weerstaan om ook weer eens een ouderwets overzicht te maken. ;D



In het overzicht houd ik de belangrijkste acties per kandidaat per opdracht bij. Je kan er natuurlijk niet uit aflezen wie de Mol is want daarvoor zijn de kleine nuances die in zo'n overzicht moeilijk passen te belangrijk. Een handig uitgangspunt is het volgens mij wel. Klik op de afbeelding om het overzicht te bekijken. ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 28-02-2017, 19:37:43 door Heinz »

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #1 Gepost op: 28-02-2017, 16:06:31 »
top heinz
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #2 Gepost op: 28-02-2017, 16:29:25 »
Mooi overzicht Heinz!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #3 Gepost op: 28-02-2017, 17:17:15 »
Mijn dank wederom Heinz. Opvallend dat de dames nog steeds zo weinig groen hebben  ::rofl::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #4 Gepost op: 28-02-2017, 22:57:47 »
Super goed gemaakt en heel handig!  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #5 Gepost op: 28-02-2017, 23:29:02 »
Super Heinz, erg overzichtelijk schema  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #6 Gepost op: 8-03-2017, 09:31:16 »


Bijgewerkt tot en met aflevering 5. ::joehoe::

Laat het vooral weten als ik fouten heb gemaakt, dingen heb gemist of met teveel tunnelvisie heb bekeken. Dan kan het overzicht alleen maar beter worden.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2017, 19:07:39 door Heinz »

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #7 Gepost op: 8-03-2017, 13:25:40 »
het is echt super handig, bedankt heinz  ::bravo::
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #8 Gepost op: 8-03-2017, 19:59:31 »
bedankt Heinz, heel fijn zo'n overzicht steeds!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #9 Gepost op: 8-03-2017, 23:49:24 »
Mm twijfel robin of eline goed staat bij mijnen. Die heb ik dan gemist, heb daar Alleen annelies bij staan. Dank je Heinz.

anoniem 17618

  • Gast
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #10 Gepost op: 12-03-2017, 22:45:13 »
Zelf zou ik die actie van Hans om in het bos 'neutraal' te blijven als negatief uitleggen. Daardoor gaat de € 5.000,- altijd verloren... ...maar er is iemand die ook die tactiek leek te hebben: Robin... die heeft veel tijd verloren laten gaan
« Laatst bewerkt op: 12-03-2017, 22:46:58 door DeDominee »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #11 Gepost op: 14-03-2017, 13:26:51 »


Bijgewerkt tot en met aflevering 6. ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 14-03-2017, 16:06:27 door Heinz »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #12 Gepost op: 14-03-2017, 13:30:23 »
Bijgewerkt tot en met aflevering 6, opdracht 2. Opdracht 3 volgt binnenkort. ::joehoe::
Mooi overzicht weer Heinz, dank! Als ik het zo lees, van de laatste aflevering, vind ik ook Davey weer verdacht. Ze lijken allemaal niet echt bij te dragen aan het juist inkleuren van de vlag. Maar bij de hartslag proef doet Davey wel echt heel fout. Annelies wint hier juist veel geld?  ::vergroot:: Leuk om zo weer alles op een rij te zien!
Meer L

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #13 Gepost op: 14-03-2017, 13:34:13 »
Mooi overzicht weer Heinz, dank! Als ik het zo lees, van de laatste aflevering, vind ik ook Davey weer verdacht. Ze lijken allemaal niet echt bij te dragen aan het juist inkleuren van de vlag. Maar bij de hartslag proef doet Davey wel echt heel fout. Annelies wint hier juist veel geld?  ::vergroot:: Leuk om zo weer alles op een rij te zien!

Graag gedaan! Het is wel voor het eerst dat Annelies als soort van uitblinker uit de opdracht komt (alhoewel ze geen geld "wint" en er uiteindelijk niets verdiend wordt) en dan uitgerekend bij deze! Ik zie er een hint in: de Mol kon hier niets pakken want zat zelf aan de stoel gekuisterd. :P

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #14 Gepost op: 14-03-2017, 14:14:31 »
Graag gedaan! Het is wel voor het eerst dat Annelies als soort van uitblinker uit de opdracht komt (alhoewel ze geen geld "wint" en er uiteindelijk niets verdiend wordt) en dan uitgerekend bij deze! Ik zie er een hint in: de Mol kon hier niets pakken want zat zelf aan de stoel gekuisterd. :P
Haha die is ook leuk, en waar!!!
Meer L

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #15 Gepost op: 15-03-2017, 17:08:26 »
Heel mooi schema Heinz.. ::ok::Het moet haast Annelies wel zijn. Je hebt de neiging te denken dat ze meestal geen oudere mol uitkiezen. En dan zie je wat mogelijke molacties door de vingers of zo..Ik doe gewoon voor de lol nog mee want ik heb die pool niet op tijd in kunnen vullen. We zullen zien wat de volgende aflevering gaat brengen...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #16 Gepost op: 21-03-2017, 19:50:09 »


Daar is ie dan ineens al: het laatste overzicht bij deze ongeëvenaarde molreeks, want volgende week weten we allemaal het antwoord op dé vraag al. Voor wie er nog niet uit is en wel een steuntje kan gebruiken: klik op de afbeelding en heb nog veel uitpluis- en speurplezier! ::super::

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #17 Gepost op: 21-03-2017, 20:19:46 »
Prima overzicht Heinz.
Zou wel nog het volgende toevoegen:

Davey legt bij de 10 verschillen opdracht de focus bij aanvang eigenlijk constant verkeerd: het eten, de ingrediënten, de kledij van de vrouw die opdient...
Ik vind ook niet dat bij Robin de mening van Davey (Robin spreekt de waarheid) er toe doet aangezien de 2 vrouwen voor hem eigenlijk al beslist hadden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2017, 20:31:21 »
Prima overzicht Heinz.
Zou wel nog het volgende toevoegen:

Davey legt bij de 10 verschillen opdracht de focus bij aanvang eigenlijk constant verkeerd: het eten, de ingrediënten, de kledij van de vrouw die opdient...
Ik vind ook niet dat bij Robin de mening van Davey (Robin spreekt de waarheid) er toe doet aangezien de 2 vrouwen voor hem eigenlijk al beslist hadden.

Bedankt! De opmerking over het eten voeg ik toe. Wat je zegt over Davey over Robin klopt inderdaad, vandaar dat ik ook erbij heb gezet: "De 300 euro was al verdiend omdat Eline en Annelies al zeiden te denken dat Robin de waarheid sprak." Maar ik zal het stukje ervoor van groen naar zwart veranderen. :)
« Laatst bewerkt op: 21-03-2017, 20:37:36 door Heinz »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Overzicht acties per kandidaat per opdracht
« Reactie #19 Gepost op: 21-03-2017, 21:37:39 »
Mooi overzicht, Heinz!

Wat opvalt:

De mol heeft niet gelopen in de Nelson Mandela-bedevaart.
In de busrit door Kaapstad is Annelies de enige die voor de pasvragen gaat.
2 kansen op 3 dat de mol in het gospelkoor zat (en ik denk ook dat dit het geval is).
Davey is de enige finalist die geld verdient in de fietsopdracht en ook in de museumkraak.
Davey heeft als enige van de 3 in de caravan geslapen.
« Laatst bewerkt op: 21-03-2017, 21:42:21 door Luc »