Auteur Topic: De Mol 2018  (gelezen 123759 keer)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #100 Gepost op: 31-01-2018, 18:17:26 »
of niet...  :\'( Het is me vorig jaar gewoon niet gelukt om de afleveringen te bekijken. Ik moest ergens een account aanmaken en dat lukte niet. Ik hoop dus dat het dit jaar anders is georganiseerd.  ::niet-ok::
Je moet volgens mij inderdaad een account aanmaken op de site van 'VIER' om de afleveringen van 'De Mol' te bekijken, maar dat mag/kan normaal geen enkel probleem zijn...
« Laatst bewerkt op: 31-01-2018, 20:22:40 door Lukie4, Reden: quote gefixt »

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #101 Gepost op: 31-01-2018, 18:30:05 »
Heerlijk, weer zo'n nietszeggende zwarte omslagfoto met een wat puntjes op. Ik heb er nu al zin in!  :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol 2018
« Reactie #102 Gepost op: 31-01-2018, 19:52:04 »
Op de fansite www.wieisdemol.be staat dit leuke stukje om ons warm te maken:

Citaat van: wieisdemol.be
Het team achter 'De Mol' is momenteel volop bezig met de nieuwe reeks die er zit aan te komen. De opnames vonden vorig najaar plaats in Mexico, een keuze die volgens presentator Gilles De Coster snel gemaakt was. "Mexico is namelijk een fenomenaal mooi en divers land, een conditio sine qua non voor De Mol"

Gilles reisde al eerder door Mexico, maar tijdens de opnames van De Mol was het er naar eigen zeggen nog mooier, kleurrijker en verrassender dan toen. ”Ik denk dat we er deze keer het best in geslaagd zijn om het programma echt helemaal te doordringen van het gastland. De kleuren, de mensen, de taal, de cultuur, de uitzichten, het eten, de sfeer, de muziek: alles zit erin. De hele reeks zal Mexico ademen, we hadden ze nergens anders kunnen draaien.”

Bijkomend voordeel was dat iedereen er bijna automatisch van uit ging dat deze reeks in Azië zou opgenomen worden. “Zoals je weet doen we al eens graag het tegenovergestelde van wat iedereen verwacht.” zegt de presentator.

Voor het overige mogen we ons volgens hem wel opnieuw verwachten aan de bekende ingrediënten. “Fijne kandidaten van diverse pluimage, opdrachten die alle kanten uitgaan, vertrouwen en wantrouwen, een saboteur die het allemaal in het honderd doet lopen, en een presentator met gekruiste armen.”

Via diverse media vernamen we ondertussen dat de productie van De Mol dit jaar wat later is gestart, waardoor ook de uitzendingen van deze nieuwe reeks wat langer op zich zullen laten wachten.

“Momenteel doet een ongelooflijk toegewijde bende redacteurs en monteurs er alles aan om er opnieuw een topreeks van te maken. We beklimmen gestaag onze montage-berg, geen klein avontuur gelet op het alweer fenomenaal aantal uren opnames waarmee we uit Mexico zijn teruggekeerd… opnames met soms wel 15 of meer verschillende camerastandpunten.”

“Weet dat wij minstens even hard als jullie uitkijken naar de start van dit nieuwe, negen weken durende avontuur. We lopen over van de goesting en kijken uit naar jullie theorieën en uiteenzettingen. Maar eerst nog wat werken…” aldus Gilles.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2018
« Reactie #103 Gepost op: 31-01-2018, 20:43:00 »
of niet...  :\'( Het is me vorig jaar gewoon niet gelukt om de afleveringen te bekijken. Ik moest ergens een account aanmaken en dat lukte niet. Ik hoop dus dat het dit jaar anders is georganiseerd.  ::niet-ok::

Ik heb alle afleveringen met alle forummers gedeeld, zo snel mogelijk nadat deze online kwam. Wil je ze nog hebben? :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2018
« Reactie #104 Gepost op: 31-01-2018, 21:20:30 »
@Arco, ik zocht deze week de downloads nog eens op via jouw surfdrive linkjes, maar die zegt inmiddels dat er geen bestand is. Maar je hebt ze nog wel?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De Mol 2018
« Reactie #105 Gepost op: 31-01-2018, 21:24:15 »
willen jullie dit via pm regelen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Mol 2018
« Reactie #106 Gepost op: 31-01-2018, 22:02:14 »
Ik denk, ik citeer eens wat minder zoals is aangegeven bij de vernieuwde regels.. is het weer niet goed hè.. okeej verkeerde subtopic. Dan meteen ook maar mijn avatar aangepast om spoilers voor WIDM te voorkomen voor dit topic.

Dan nu serieus, terug naar het onderwerp. Wat me opviel aan de nieuwe profielfoto op facebook is dat er een soort van balkjes te zien zijn.  ik heb ze even rood gemaakt voor de duidelijkheid. Dan kennen we momenteel nog geen enkele kandidaat, maar puzzelen naar hints die niet bestaan is altijd leuk, toch? Dus.. iemand enig idee wat voor geheimtaal het eventueel zou kunnen zijn?
« Laatst bewerkt op: 31-01-2018, 22:06:32 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #107 Gepost op: 1-02-2018, 18:12:19 »
Leuk gevonden. Eens kijken of we hier iets mee kunnen. Ik heb het logo van vorig jaar erbovenop gelegd (een beetje met de kleuren moeten spelen) en het vervolgens van het nieuwe logo afgetrokken. Een beetje spelen met het contrast en de helderheid geeft mij de volgende afbeelding. Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.



Het is in ieder geval iets nauwkeuriger dan Brtdm's tekening. Zo kunnen we zien dat de balkjes een vaste hoogte hebben (ong. 10 pixels). Dit zorgt ervoor dat we per kolom een analyse erop los kunnen laten. In een poging om er pap van te maken geef ik hierbij een "0" als het balkje uitstaat en een 1 als het aanstaat. Voor de eerste kolom kom ik dan op de volgende (68 cijferige) serie:
00011000110000111000011000000100000011000001111000000000111100000000
Hierbij ben ik zo ver door gegaan met nullen om deze kolom even lang te maken als de tweede. Aangezien ik halverwege deze exercitie ook wel besefte dat dit waarschijnlijk niks wordt (en m'n badkamer best wel eens schoongemaakt mag worden), zal ik eerst aan jullie vragen of jullie van deze eerste kolom brij kunnen maken, voordat ik met de tweede verderga. Ook besef ik nu dat er ook wel balkjes bij lijken te zitten die half "aan" zijn.


Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #108 Gepost op: 3-02-2018, 11:31:43 »
Voor diegenen wat de mol wil (her) bekijken alle afleveringen staan online op YouTube en ook met zeer goede kwaliteit.

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: De Mol 2018
« Reactie #109 Gepost op: 5-02-2018, 23:04:34 »
Ik las op het Vlaamse forum dat de serie die momenteel loopt op de maandagavond (Bartel in het Wild) op
12 maart afloopt. Dat zou kunnen betekenen dat 19 maart de startdatum is (mits maandag de uitzenddag blijft) en we meteen door kunnen na het Nederlandse seizoen.

Ik heb er zo'n zinnn innnnn  ::hyper::


Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #110 Gepost op: 6-02-2018, 18:27:44 »
Ik las op het Vlaamse forum dat de serie die momenteel loopt op de maandagavond (Bartel in het Wild) op
12 maart afloopt. Dat zou kunnen betekenen dat 19 maart de startdatum is (mits maandag de uitzenddag blijft) en we meteen door kunnen na het Nederlandse seizoen.

Ik heb er zo'n zinnn innnnn  ::hyper::


Spijtig genoeg lijkt dat nog zo ver weg en is er ondertussen nog altijd geen 'lange' (/echte) trailer vrijgegeven door 'De Mol'.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De Mol 2018
« Reactie #111 Gepost op: 7-02-2018, 09:50:11 »
Ach, voor je het weet is het alweer zover! Nu kan je er nog fijn naar uitkijken!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #112 Gepost op: 8-02-2018, 00:50:16 »
'Jouw' logo ziet er in ieder geval prachtig uit, Bob! Maar denk je dat ze weer een hint in het logo gaan verstoppen? Dat zou toch de eer te na zijn van de ingenieuze Vlamingen, lijkt me.

Ik hoop dat we, net als de afgelopen jaren, hier weer mogen meegenieten van De Mol. Ik heb er steeds heel veel plezier aan beleefd, dankzij lieve en behulpzame forummers!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: De Mol 2018
« Reactie #113 Gepost op: 8-02-2018, 09:51:47 »
Voor diegenen wat de mol wil (her) bekijken alle afleveringen staan online op YouTube en ook met zeer goede kwaliteit.

Ik kan ze niet vinden ?
dennis for mole !

Offline Milow mol 13

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • You are stronger than you think
Re: De Mol 2018
« Reactie #114 Gepost op: 8-02-2018, 17:34:24 »
Ik kan ze niet vinden ?
Je moet gewoon de mol 2017 intypen en dan komt het als eerste te staan

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Mol 2018
« Reactie #115 Gepost op: 8-02-2018, 22:01:40 »
Ik kijk ook erg uit naar dit seizoen. Één vraagje; is de voertaal op dit forum Vlaams?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Mol 2018
« Reactie #116 Gepost op: 8-02-2018, 22:28:44 »
Ik weet niet hoe ik Vlaams moet typen hoor ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol 2018
« Reactie #117 Gepost op: 10-02-2018, 01:17:54 »
Ik weet niet hoe ik Vlaams moet typen hoor ::rofl::

Dad'hangt er oek een bekke van af van woar da ge zij. ::rofl::

Voor de duidelijkheid: Zelfde taal als op het WIDM-board en als er in de serie typisch Vlaamse uitdrukkingen zijn of referenties dan helpen we wel met die te duiden. Al gebeurt dat heel zelden. ;)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: De Mol 2018
« Reactie #118 Gepost op: 10-02-2018, 08:37:18 »
Ik vind dat er nu stilaan toch wel eens een eerste trailer met een officiële datum mag vrijgegeven worden. We wachten nu ondertussen al meer dan een jaar en vorig jaar en twee jaar geleden waren we nu zelfs al (bijna) aan de tweede aflevering van het seizoen. Het enige waarom dit nog wel een beetje goed is, is omdat we nu alles nog te goed hebben. Ik kijk er in ieder geval ontzettend haar naar uit!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Mol 2018
« Reactie #119 Gepost op: 11-02-2018, 11:22:19 »
De laatste uitzenddatum van de serie die nu in t tijdslot op de maandag avond staat is 12 maart. Hieruit kan men afleiden dat de mol op 19 maart zal starten. Mits ze op maandag blijven en mits de montage al zover klaar is.